اعلان مرسدسبنز مبنی بر معرفی یک «تراک پیکاپ» سر و صدای زیادی، هم در میان رسانهها و هم در میان علاقهمندان ایجاد کرده است؛ آن هم پس از دههها که مرسدسبنز به تولید تراکها، ونها و شاسیبلندهای سرسخت پرداخته است. به عنوان مثال، کامیون عجیب ولی فوقالعاده «یونیماگ» را درنظر بگیرید که با فرمهای مختلف بدنه و از یک جمله یک «پیکاپ» ارائه میشود.
البته پیکاپ جدید مرسدسبنز حتماً یک تراک با ابعاد کوچکتر خواهد بود، ولی مدل بزرگتر یونیماگ، تجسمی کلی از قابلیتهای یک تراک با نشان ستاره بنز است. با این توضیح، در ادامه میخواهیم به شما نشان دهیم که چه کارهایی میتوان با یک یونیماگ انجام داد. البته تضمینی وجود ندارد که بتوانید همه این کارها را با تراک متوسط جدید بنز انجام دهید، ولی این موارد میتواند برای قابلیتهای خودروی جدید، الهامبخش باشند. تعمیرات برقمیتوانید در محیطهای کوهستانی از فاصلهای مناسب به تعمیر خطوط انتقال نیرو بپردازید. رانندگی در حالت کج
در اینجا مفهومی به عنوان «ضریب اصطکاک» در کنار یک راننده در شرایط نهچندان راحت، خود را نشان میدهد. جادهصافکن در راههای خاکی
یک یونیماگ میتواند سطح خاکی و گِلی یک مسیر را بکوبد. ثباتقدم
در یک یونیماگ، مشکلی با تپههای کوچک و ناهمواریها نخواهید داشت. سرازیری با یونیماگ
وقتی میخواهید از یک سرازیری با شیب تُند عبور کنید، توصیه میشود که به سراغ یک یونیماگ بروید. بالا کشیدن از کوه
همان مفهوم قبلی، ولی این بار به صورت برعکس. متین و استوار
«مفصلبندی آکسل» چیزی است که در یک «یونیماگ» دیده میشود. برهمزدن جریان آب
اگر دقت کنید، میبینید که یونیماگ حتی میتواند حباب ایجاد کند. محورهای پرتالی
محورهای پرتالی همراه با کاهش نسبت دنده در طوقه، به چرخها اجازه میدهد که در ارتفاعی پایینتر از خط مرکزی آکسلها قرار بگیرند. این قابلیت باعث میشود تا راننده یونیماگ بتواند در هر مسیری که میخواهد وارد شود. کابین یونیماگ
در داخل یک یونیماگ، اول از همه تعداد زیادی از دکمهها و سوئیچها با ظاهری متفاوت، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. جادوی یونیماگ
با جادوی یونیماگ میتوانید در فضاهای خالی شناور شوید. ساخت و ساز
در اینجا یک یونیماگ زرد رنگ را مشاهده میکنید که با افتخار در یک کارگاه ساختمانی ایستاده است. آبوهوای سرد
این هم یک یونیماگ زرد دیگر. عبور از آبها
وقتی میتوانید از میان کانال در کارگاه عبور کنید، چرا باید یک مسیر طولانیتر را انتخاب کنید؟
یونیماگ جرثقیلبا یونیماگ میتوانید کارهای مفید انجام دهید و اشیای سنگین را با بازوی جرثقیل جابجا کنید. مقاوم در برابر آب
بدونشک مرسدسبنز ساعتهای زیادی را صرف آزمایش و اطمینان از مقاومت یونیماگ در یک محیط با رطوبت ملایم کرده است. قابلیت این وسیله در چنین محیطی، واقعاً شگفتآور است. یونیماگ پارکشده
یونیماگ حتی وقتی در کنار یک دستگاه حفار بسیار بزرگ پارک شده، ظاهری بسیار جذاب و گیرا دارد. یونیماگ در زمینهای گِلی
یونیماگ با گِل و لجن مشکلی ندارد و به راحتی خود را وفق میدهد. علاقه یونیماگ به پشتههای خاک
گاهی اوقات علاقه یونیماگ به خاک، خارج از حدّ معمول است. آتشنشانی با یونیماگ
وقتی یک یونیماگ بدنهای به رنگ قرمز داشته باشد، شکل یک کامیون آتشنشانی سرسخت به خود میگیرد. در این حالت، با اضافه شدن یک لوله آب میتوان یونیماگ را تبدیل به یک تراک آتشنشان واقعی کرد. آبتنی
شاید کامیون آتشنشان یونیماگ برای ذخیره آب برای فرونشاندن آتش، کمتر به سراغ منابع آب طبیعی نرود، ولی چنین چیزی امکان وقوع دارد. چیزی که در مورد یونیماگها ناشناخته است، رفتار آنها در مصرف مایعات و بهویژه سوخت آنهاست. این کامیونها به دلیل آن که در امریکا فروخته نمیشوند و همینطور جثه بسیار بزرگی دارند، از برآوردهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا معاف شدهاند. یونیماگ برای شرایط اضطراری
البته یونیماگ یک وسیله نقلیه برای اتفاقات غیرمترقبه نیست، اگر چنین چیزی اتفاق افتاد، شما را ناامید نخواهد کرد. به عنوان نمونه، یک سیل را تصور کنید که در آن یونیماگ با جثه بزرگ خود، فراتر از حدّ انتظار عمل میکند.
شایان
۱۸ فروردین ۱۳۹۴در یک جمله همه فن حریف
ALL CARS
۱۸ فروردین ۱۳۹۴کاملا درست میگی اقا شایان
جون میده پشتش یک اتاق توپ با تمام تجهیزات بندازی بری افرود دور تا دور ایرانو بگردی
که میتونین تو این پیج یک نمونه ی عالیشو ببینین
http://www.autozem.ru/autocamper/walkabout-mercedes-benz-unimog.html
Frankenestein
۱۸ فروردین ۱۳۹۴واقعا ماشین کاربردی هستش….
چرا اطلاعاتی از قدرت و عملکرد موتورش پخش نشده؟؟؟؟
فورد رپتور در سطح این قرار نمیگیره؟؟؟؟
به جورایی بیشتر کاربرد اینو داره…
honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }
۱۸ فروردین ۱۳۹۴آقای فرانکشتاین فورد رپتور هم برای یک ماجراجویی آفرود چیزی کم نداره . ولی به دلیل تفاوت کلاس یونیماگ و رپتور و توانایهای مختلفی که هر کدوم دارن بعید می دونم بشه این دو تا رو توی یه کلاس یا سطح قرار داد . البته از این جهت گفتم کلاس یا سطح این دو فرق میکنه چون همونطور که توی عکسها هم معلومه ارتفاع یونیماگ نسبت به رپتور از سطح زمین بیشتره که باعث میشه از شیبهای تندتری بالا رفت . یا هواکشی که یونیماگ داره این قابلیت رو بهش میده تا از آبهای با عمق بیشتر رد بشه . و خیلی تفاوتهای دیگه که بین این دو تا وجود داره . رپتور هم همونطور که بالاتر گفتم از تجهیزاتی بهره میبره که میشه راحت از شیبهای 60 درجه بالا رفت .یا دوربینهایی که اطرافش وجود داره و خیلی بدرد رانندگان آفرود میخوره و … .
شایان
۱۸ فروردین ۱۳۹۴این بهتر از اونه چون اکثریت کارشناسا نظرشون رویه اینه این یک دو اینکه مرسدس بنزه یعنی یا بهترین یا هیچی
P.G
۱۹ فروردین ۱۳۹۴اى متعصب!
یه کامیون رو اومدى با یک پیکاپ مقایسه میکنى؟:D
اونوقت کدوم کارشناس احمقى این کارو کرده؟
شایان
۱۸ فروردین ۱۳۹۴الان یکی که همه میشناسنش میاد میگه بنز بی اصالته
مصطفی
۱۸ فروردین ۱۳۹۴با این ماشین دیوار راستم می شه بالا رفت .
یه اسطورست تو زمینه خودش.
اگر پدال گزارش کاملی در مورد یونیماگ بگذارد عالی می شود.
رهگذر
۱۸ فروردین ۱۳۹۴تستهای اونیماگ (یونیماگ) رو ببینین جز تحسین هیچ راه وکار دیگه ای نخواهید داشت :D
مجتبی(ساروی)
۱۸ فروردین ۱۳۹۴یونیماگ اینجا یونیماک ائنجا یونیماگ همه جا …وقتی دستشو دراز میکنه …وای این شیر تو بغل من چیکار میکنه؟…
reza
۱۸ فروردین ۱۳۹۴:—-| من یونیماگ میخواممم ، برم پایه یکمو بگیرم
jelli
۱۸ فروردین ۱۳۹۴این چیه؟؟؟؟؟؟
هم خوشگل
هم قوی
بنز عجب کاری کرده
شایان
۱۸ فروردین ۱۳۹۴یعنی قیمتش میتونه چقدر باشه؟
امیدبرتر
۱۸ فروردین ۱۳۹۴«با جادوی یونیماگ میتوانید در فضاهای خالی شناور شوید.»
یعنی چی؟؟
سعید
۱۸ فروردین ۱۳۹۴به جرأت میشه گفت بهترین خودروی آفرود جهانه،همه کاره و همه فن حریف،توی نشریات و سایتهای خودرویی و آفرود بارها به عنوان بهترین خودروی آفرود سال انتخاب شده:
(( نشریه معتبر «آفرود» برای سومین سال پیاپی مرسدسبنزمدل یونیماگ را به عنوان بهترین خودرو جادهای(خارج شهر) سال برگزید. یونیماگ پیش از این نیز از سوی مجله «آلویل درایو» مونیخ که در زمره معتبرترین نشریات منتشر شده در حوزه خودروهای نیمهسنگین و سنگین است به عنوان خودرو سال انتخاب شده بود. جالب اینجاست که این خودرو در هر دو بخش منتقدین و خوانندگان موفق شده است با اختلاف فاحشی رقبای خود را کنار بزند. نشریه آفرود در حالی مرسدس یونیماگ را به عنوان بهترین خودرو جادهای برگزیده است که از میان بیش از ۵۶۰۰۰ خواننده شرکتکننده در این رأیگیری اکثریت قاطعی در حدود ۵۹ درصد آرای خود را به نفع این مدل موفق بنز ثبت کرده بودند. سهم سایر ۷۹ خودرو دیگر عرضه شده در این رقابت تنها ۴۱ درصد بوده است!!! ))(wikipedia)
شلبى
۱۸ فروردین ۱۳۹۴یکى از بدترین و بى محتواترین مطالبى که در پدال خوندم این مطلب بود،من منکر قابلیتاى این ماشین نمیشم ولى اگه قراره از یه خودرو با قابلیتاى بالا مطلب بنویسیم بهتره یه مطلب علمى و مفید باشه و مطلب خامى نباشه
الان هشتاد درصد از قابلیتایى که از این ماشین اینجا گفتن و عکسشو گذاشتن اصلا چیز زیاد خاصى نیست ،نمیدونم یونیماگ در حال عبور از رودخونه،یونیماگ پارک شده!!یونیماگ زرد رنگ!!یونیماگ در حال عبور از دست انداز !!یونیماگ اتش نشانى !!یونیماگ اداره برق!!یونیماگ جرثقیل ،یونیماگ در حال عبور از جوى اب!!و …….
خلاصه که بنظرم اصلا مطلب جالبى نبود،بهتر اگه میخایم از قابلیتاى یه ماشین مطلب بزاریم سعى کنیم که مطلب پخته ترى باشه
باربد★فقط GM★فقط کامارو
۱۸ فروردین ۱۳۹۴اتفاقاً پدال جان منم با نظر شلبی عزیز کاملاً موافقم.
این مطلب باید در قالب یک ویدئو کلیپ منتشر میشد و قابلیتهای این خودرو توسط یک کلیپ ساده میتونست خیلی خوب جلوه کنه.
اما با عرض پوزش پدال جان این مطلب بیشتر با داستان های تصویری خردسالان شباهت داشت.
یونیماگ اینجا….یونیماگ آنجا
یونیماگ در جنگ با دشمنان(شوخی)
شلبى
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ما ارادتمندیم باربد جان،لفظ خیلى خوبى بکار بردى ،دقیقا انگار این مطلبو برا بچه هاى چهار پنج ساله نوشتن
راستى اقا کاماروى جدید کى رونمایى میشه؟
من که خیلى دوست دارم زودتر ببینم جى ام برا کامارو چى کار کرده
باربد★فقط GM★فقط کامارو
۱۸ فروردین ۱۳۹۴16 May معرفی میشه داداش فکر کنم 24 اردیبهشت میشه.
سبکتر،فرز تر و بهتر از هر نظر خواهد بود طبق اطلاعاتم حداقل 200 پوند سبکتر از نسل فعلی خواهد بود.
قراره تو Belle Isle معرفی بشه.
خیلی ارادت دارم شلبی جان.
سعید
۱۸ فروردین ۱۳۹۴بهتر بود عنوان مطلب رو میذاشتن گالری عکسهای یونیماگ!!!
حتی ساده ترین اطلاعات یه ماشین یعنی قدرت و قیمتش رو هم نگفتن.
در هر صورت بابت همین هم متشکرم.
P.G
۱۸ فروردین ۱۳۹۴الان بخوام ایرادى بگیرم یکى از دوستان[…]سایت که فوبیاى انگلیسى بودن منو داره میاد منو متهم میکنه به یه سرى مطالب،اما من نمیدونم،شاید هم دارم اشتباه میکنم،ولى شاید بى محتواترین و پوچ ترین مطلبى که پدال تا حالا گذاشته بود همین مطلب بود!
آخه ینى چى؟یونیماگ زرد؟!!!یونیماگ پارک شده؟!!!(این دوتا مورد واقعاً موهاى تنمو سیخ کرد!)یونیماگ در کارگاه ساختمانى؟!!!یونیماگ زیر بارون آب توش نمیره؟!!!یونیماگ شرکت برق؟!!!
اینا واقعاً قابلیت هاى منحصر به فردن؟!من نمیفهمم،مگه کسى با یونیماگ میره مهمونى یا مثلاً دور دور؟!یونیماگ براى کارگاه ساختمانى طراحى شده دیگه!من نمیدونستم یه ماشین میتونه پارک هم بکنه یا مهمتر از اون،مگه میشه یه ماشین زرد باشه؟!:)
این ماشین قطعاً خودروى با قابلیتیه،اما نمیشد به جاى این مطلب بى سر و ته که آدم هر چى بالا پایینش میکنه دریغ از حتى یک کلام حرف مفید و جز تعجب و خنده حاصلى براش نداره،یه تست از این خودرو از یه مجله یا نهاد معتبر یا اطلاعات فنى و قابلیت هاى این وسیله قرار داده بشه تا خوانندگان آخر این مطلب احساس نکنن وقتشون تلف شده؟
۸۰ درصد چیزایى که اینجا به عنوان قابلیت هاى باورنکردنى این ماشین گفتید نیسان گاوى خودمون هم ارائه میکنه!(هم ماشین آتش نشانیه،هم ماشین اداره برقه،هم ماشین آب و فاضلابه، تو کارگاه هاى ساختمانى هست،تازه پارک هم میتونه بکنه!،دیده شده باهاش تک چرخ هم میزنن که یونیماگ نمیتونه این کارو بکنه!،فقط یه قابلیت یونیماگ رو نمیتونه داشته باشه،اون هم اینه که نمیتونه زرد باشه و حتماً باید آبى باشه:))!!!
به هر حال امیدوارم دیگه همچین مطالب پوچى که ارزش و اعتبار سایت رو میاره پایین در پدال شاهد نباشیم
fluid
۱۹ فروردین ۱۳۹۴با یومیناگ لاغر شوید.بیومیناگ با خال خل سفید مشکی.با یومیناک پولدار شوید.یومیناگ در چمن .اینجا اونجا یومیناگ.اخه تو رو خدا اینم شد مطلب واقعا بد بود.یاد سریال مهران مدیری افتادم
شایان
۱۹ فروردین ۱۳۹۴اولا شما فکر میکنید که خیلی چیزها که در دنیای امروزی بوجود اومده خیلی راحت و آسون بدست اومد و مثلا اگه مسئولین این مملکت آدمهای خوبی بودن الان اینجا بهشت بود عزیزم باید به عرضت برسونم دقیقا این اشتباهیه که تقریبا همه ما میکنیم تمام صنایع پیشرفته دنیا که الان شاهدش هستیم سالهاست داره در زمینه توسعه علم و فناوری و تحقیقات تلاش میکنن مثل موسسه فناوری ماساچوست آمریکا و کالرسروهه آلمانو… برای همینه که خیلی روان مدلهای مختلف در هر زمینه ای ارائه میکنن این زحمت و سالهاست به خودشونو دادن که الان دارن ثمرشو میبین یه سوال ازت دارم در این کشور کدوم موسسه تحقیقات و فناوری تخصصی در زمینه های مختلف علمی بوجود اومده (البته وجود داره ولی کسی نیست ازش استفاده کنه چون به خودشون هیچ زحمتی نمیدن)یا اساتید محترم دانشگاهها یا دانشجویان به خودشون چنین زحمتی و دادن آره راست میگی مثل سریالهای مهران مدیری میرن یه بیمارستان فوق تخصصی راه میندازن(اونم با اعتقاد به اصل دموکراسی که نشون میده هنوز دموکراسی برای این مردم خیلی زوده و هنوز کسی آماده نیست) به جای توسعه علم و فناوری و آموزش به پزشکان تازه کار البته در بخش های آموزشیش دارن جونه مردمو میگیرن عزیزم پشت همین کار که از نظر خیلی از کارشناسا بهترین ماشین سنگین دنیا شد کلی مهندس استاد تحقیق و علم بوده خیلی راحت میاین مسخرش میکنین
fluid
۲۰ فروردین ۱۳۹۴شایان جان عزیزم فازت چیه اینقدر فشاره خونت میبری بالا .عزیزم من ماشین مسخره نکردم مطلب مسخره کردم که انقدر سطحی بچه گانه بود وگرنه مطمعن باش یه دانشجوی هوا فضا بیشتر از شما راجعبه چیزایی که گفتی ندونه کمتر نمیدونه!عزیز جون اخه چرا الکی جو میدی کامنتای قبلیه بچه ای سایت بخون ببین اعتراض همه به چیه .یه وصیتم بهت میکنم بخدا من خودم ماشین المانی دارم الملنی بازم ولی باور کن اولم خودم میگم این تعصبی که رو کشورای دیگه داریم نصفش رو مردوم ادما کل کشورمون داشتیم نمیگم بالاتر ولی حد اقل در حد کره جنوبی بودیم
fluid
۲۰ فروردین ۱۳۹۴راستی اینم یادم رفت بگم عزیزم اونم که گفتی بوجود اومده اونیم که باید داره توش کار میکنه منتها تعدادشون کمه کشور پیشرفت نمیکنه چون بیشترمون 99 در 100 میایم اینجور جاها فقط حرف میزنیم فدات شم ایران جز 10 کشور فضایی دنیاست 10 کشور برتر نانو تکنولوژی 5کشور برتر سازنده سانتریفیوژ .حالا اینا همه کار اون 1 در 100 ببین اگه بقیه هم نشینن چی میشه.اره عزیز جون تو این 4 سال35مین کامنتم بود دیگه مجبور بودم ی به امیده فردایی بهتر یا حق
ALL CARS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴واااااااای
چه قدر غر میزنین بروبچ پدال
با یک سرچ ساده میتونین کلی مطلب گیر بیارین.قرار نیست پدال همیشه مطالب کاملو مفید برای ما اماده کنه
همین که آقا مسعود انیس حسینی و دوستانو اساتید دیگه کلی مطلب میزارنو پدالو همراهی و کمک میکنن باید کلی ازشون ممنون بود
تا آخر نظراتو خوندم ودیدم کلی از خوبای پدال هم ناراحت بودن.بجای ابراز ناراحتی دوتا آدرس بزارین تا دیگر دوستان اطلاعات مورد نظرشون در مورد این بنز همه فن حریفو بدست بیارن
پدالی هااای عزیز اینم پیجی برای شما عشاق خودرو مثل خودم
http://1car.ir/ns-1243
و
اینم اصل منبع:
توهرکدوم از گزینه های (OverviewوChassis designوOff-road capabilitiesو…) منوی کناری مشخصات کاملاش هست واگه تا حد کمی هم زبانتون خوب باشه با اعدادو ارقامی که میبینین کلی مطلب گیرتون میاد
http://www2.mercedes-benz.co.uk/content/unitedkingdom/mpc/mpc_unitedkingdom_website/en/home_mpc/Unimog/home/unimog_overview/models/u4023-u5023/u4023-u5023.flash.html#_int_Unimog:home:module-teaser:u4023-u5023
فدا همه پدالی هااا
ALL CARS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴اگه آقای مسعود انیس حسینی زحمت بکشه و مطاب بیشتری در مورد این خودرو تهیه وترجمه کنه عالی میشه
دوستان لایک کنین تا شاید با دیدن تعداد لایکتون اینکارو برا بچه های پدال انجام بدن
مخصوصا آفرود بازای پدال که حداقل سی چهل نفری باید باشن
متشششششششششششششششششکر
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
حرکتت لایک داشت .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ فروردین ۱۳۹۴درود .
متأسفانه اون سایت و یا مجله خارجی که این مطلب رو نوشته ، نتونسته انچنان که باید و شاید یونیماگ رو معرفی کنه . دوستان میتوانند با سرچ کردن در سایت اپارات ویدئوهای یونیماگ رو مشاهده کنند و به قابلیت هاش مخصوصا افرود بی همتاش پی ببرند .
مثلا یونیماگ یک مدل اظطراری داره ، که راننده معطل نشه از کدوم طرف سوار ماشین بشه ، فرمان توسط یک ریل از طرف شاگرد میاد طرف راننده و باالعکس .
در همه صنایع کاربرد داره . قدرت فوق العاده . یدونه کلیپ بود که از سخره مثل بز بالا میره . بدون لغزش و بدونه ناپایداری .
ALL CARS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴برا این پیج بهونه ی نیار که ناراحت میشما آقا« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
http://www.topspeed.com/trucks/truck-reviews/mercedes/2014-mercedes-benz-unimog-u5023-ar160377.html
عاشق 6*6 بنزم البته تو جایی سوارش بشم که دایناسوری دنبالم نیاد وبتونم از رانندگی لذت ببرم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
عالییییییییییی بود . عالی .
ALL CARS
۲۰ فروردین ۱۳۹۴نوووکرم آقا میلاد
اما چرا 6*6 به G تغییر دادین.اون که هم خوف تره هم بنظر من خوشگل تر
وفکر کنم یجا خوندم خودتون طراحیش کرده بودین و اون دایناسورو اونجا گذاشتین که خیلی طراحی جالبی شده
البته شاید چیز دیگه ی خوندم واینطوری به ذهنم خطور کرد
درهرصورت نظر من همون 6*6 که خیلی خوشگل تر
اماااااااااااااا *** نظر وانتخاب خودتون ارجعیت داره ***
موفقو شاد باشید
honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }
۱۹ فروردین ۱۳۹۴آقا میلاد به سایون ایمیل دادی ؟ http://www.pedal.ir/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%86-ia-2016/
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
لازم نیست ایمل بدیم . فقط شما کافیه هماهنگیه رقبای سایون رو در طراحیشون ببینی . همین .
ما که عادت کردیم به شتر . گاو پلنگ خر های تویوتا .
honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }
۲۰ فروردین ۱۳۹۴آقا میلاد حتما از عواقب ایمیل دادن ترسیدی که این کارو انجام نمیدی ؟ سایون هم طراحیش هماهنگی داره و مطمئنم تعداد زیادی توی پدال هستن که حرفمو تایید میکنن . البته تا حدودی قبول دارم که طراحی اون مدل سایون چندان جالب نبود . ولی اون حرفایی که زدی دلیل قانع کننده نیستن که بتوان طراحی قدیمی برخی خودروها رو با طراحی روز مقایسه کنی . فقط همین کم مونده بود که به تویوتا بگن شتر گاو پلنگ خر … . یعنی یه معذرت خواهی کردن از طرفداران تویوتا و پس گرفتن همه اون حرفهایی که در مورد سایون زدی تا این حد سخته که قضیه را داری کش میدی ؟ من اگه جات بودم یه معذرت خواهی رسمی از طرفداران تویوتا میکردم و این بازی بچه گانه را همین جا و برای همیشه تموم میکردم . آقا میلاد محترم افرادی که تازه توی پدال میان و مطالب رو میخونن باید از قدیمیها و باسابقه های پدال چیزهای جدید یاد بگیرن . نه حرفهایی که اصلا در شان و شخصیت نه خودت و نه دیگرانه .اگه با حرفام بهت توهین شده یا عصبانی شدی very شرمنده .
شهریار
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ببخشید آقایون چرا اینقدر به شما برخورده…دوست ندارید نخونید..لازم نیست اینقدر فاز منفی بدید..به نظر من همین هم برای شما زیاده…فکر کردین خیلی بلدین..چرا اینقدر بی چشم و رو هستید..این همه مطلب خوب مفت و مجانی بهتون ارائه میشه …[…]…یه خرده انصاف داشته باشید..آیا بابت خوندن این مطالب پولی به کسی میدین؟؟؟آیا زحمتی براش میکشید؟؟؟یه مطلبی ارائه شده..لازم نیست اینقدر بندگان خدا رو زیر سوال ببرید…کار خوبی نمی کنید..
اما آقایی که فرمودید نیسان گاوی این کار ها رو میکنه :
پیش چشم مردم مستضعف ما بنز و ژیان
هر دو ماشینند، اما این کجا و آن کجا
شایان
۱۹ فروردین ۱۳۹۴مرسی شهریار والا منم همینو میگم این آقا فکر میکنه مثلا میتونن بنز و زیر سوال ببرن با تحقیرش ماشینه ماشینه سال مجلات معتبر شده آقا روش عیبم میزاره میگه شبیه نیسان گاویه!!! نمیدونم چی بگم زبونم بند اومد از این حرفش […]
P.G
۱۹ فروردین ۱۳۹۴متأسفانه شهریار شما مفهوم حرف منو نگرفتى،چون فکر میکنم اصلاً کامنت منو درست نخوندى و فقط بدو بدو خواستى یه چیزى جوابمو بدى!
ایراد من اصلاً به یونیماگ نبود،به این مطلب عجیب غریب و طرز نگارش اون بود و عجیب تر از اون اینکه بعضى از دوستان اومدن میگن چقدر این مطلب آموزنده و عالى بود!!!ینى یونیماگ زرد اینقدر مطلب خارق العادیه؟!
صحبت از نیسان گاوى هم اگه طبع طنز داشته باشى فقط براى شوخى بود و اینکه واقعاً بیشتر چیزایى که تو این مطلب تحت عنوان قابلیت هاى خارق العاده عنوان شده بود ابتدایى ترین ماشین ها هم دارن.باز هم میگم،ایراد من به این خودرو نیست،به مطلبه!
به هر حال بهت پیشنهاد میکنم دوباره کامنت منو بخونى،بعد اگه متوجه شدى که اشتباه از کامنت من برداشت کردى و دستپاچه و سریع ادب نابتو تو سایت تراوش دادى،مردونه بیا بابت حرفاى زشتت عذرخواهى کن!:)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
داش پی جی ؟؟؟؟
داشتیم ؟؟؟
شما هنوز قابلیت های یونیماگ رو نمیدونی ، میگی بیشترش رو نیسان انجام میده ؟؟؟
داداش میخوامت ولی این حرفا چیه ؟؟؟
P.G
۲۰ فروردین ۱۳۹۴میلاد جان من باز هم میگم،بحثم راجب یونیماگ نیست،اعتراض به مطلب بود!
متأسفانه تو اون همه صحبتاى کامنت بلند من اکثر دوستان فقط کلمه ى نیسان گاوى رو یادشون مونده و بقیه ى کامنتمو درست نخوندن!حتى اگه همون قسمت نیسان گاوى رو هم درست بخونن پى بردن به طنز و شوخى بودن اون قسمت زیاد کار سختى نیست،مگرنه من هنوز اینقدر جنون پیدا نکردم که بیام نیسان گاوى رو با مثلاً با یونیماگ مقایسه کنم!حرف من در کامنت اولم کاملاً مشخص بود و صراحتاً گفتم که قطعاً یونیماگ کامیون با قابلیتیه،اما مطلب هیچى در مورد قابلیت هاش ارائه نمیکنه و فقط گالرى تصاویره!
میلاد جان من به شما ارادت دارم،اما به نظر شما یونیماگ زرد،یونیماگ پارک شده،نمیدونم یونیماگ خوشگل،یونیماگ شرکت برق،یونیماگ آتش نشانى،یونیماگ جلوى دستگاه حفارى هم ابهت داره و … براى یه سایت تخصصى قابل قبوله؟شما چیزى از این مطلب دستگیرت شد؟!
من حقیقتاً وقت این رو نداشتم که راجب این خودرو تحقیق کنم و اکثر اوقات براى مطالب خودرویى فقط به پدال یا netcar show مراجعه میکنم،اما انتظار داشتم این مطلب به جاى مسائل احساسى،اطلاعات علمى و کاملتر و یا یک تست معتبر از این ماشین قرار بده تا بتونم بیشتر استفاده کنم!
در ضمن میلاد جان شما که خاطرت هست،من قبلاً هم در بعضى از مطالب،خصوصاً مطالب هوایى انتقادات بعضاً تندى به مطالب داشتم و این دفه ى اولم نیست که بگید با این ماشین دشمنم!:)
شلبى
۲۰ فروردین ۱۳۹۴شهریار جان این لحن حرف زدن شما اصلا درست نیست،اولا که این سایت یه سایت خودروییه و اصلا با هدف مطلب گذاشتن براى ماشین درست شده،پس اصلا هیچ منتى براى این کارش نیست چون اصلا هدف و وظیفه سایت همینه،مگه الان سایتاى سیاسى براى اخبار سیاسى اى گه میذارن از مخاطباشون پول میگیرن یا رو سر اونا منت میذارن؟؟؟!!به نظر من همین هم براى شما زیاده یعنى چى؟؟!!! این طرز تفکر و حرف زدن شما خواسته یا ناخواسته داره یه حقیقت تلخ رو که در فکر و جامعه ما ریشه داره نشون میده،که از کاسب و کارمند و بقال و نونوا گرفته هر کى هر کارى دلش میخاد میکنه اخرش هم میگه همینى که هست و ….
دوما مطالبى از این دست که انگار مخاطبانش رو یه مشت کودک خردسال فرض کرده اول از همه اعتبار این سایت رو به عنوان معتبرترین سایت خودرویى کشور پایین میاره
پس بهتره قبل از اینکه دهن باز کنیم و حرف بزنیم یه خرده فکر کنیم و فقط به فکر جواب دادن نباشیم
افشین
۱۹ فروردین ۱۳۹۴این چی بود ! ! ! !
درباره یونیماگ شنیده بودم ….. ولی شنیدن کی بود مانند دیدن !!!
ممنون از آقای حسینی
شهریار
۲۰ فروردین ۱۳۹۴آقا یا خانم p.g
اگه قرار بود بابت کاری عذرخواهی بکنم اصلا اون کار رو انجام نمی دم که مجبور نشم عذرخواهی بکنم…..اولا من کامنت جنابعالی رو تمام و کمال خوندم..و فهمیدم واومدم کامنت گذاشتم ..دستپاچه هم نشدم چون اصولا آدم اونجوری نیستم…یه وقتایی یه تشری هم باید باشه که آدم از کاری که میکنه با خبر بشه…حرف من این هست که گردانندگان این سایت با کلی زحمت یه مطلبی رو تهیه و ارسال میکنند..هزار جور ایراد میگیرن ازشون…یکی میگه ترشه ..یکی میگه شوره ..یکی میگه نمک نداره و….به هر حال باید حق داد به مولف ..شاید این هم یه سبکی باشه برای ارائه مطلب ..به نظر من که خوب بود…چون در مورد خودرو مذکور من کلی مطلب خونده بودم…واین نوع مقاله هم که به قول دوستان مثل کتابهای مصور کودکان شده هم در نوع خودش جذابه
اون بحث ترواش ادب رو هم به قول خودتون جنبه طنز قضیه حساب کنید و زیر سبیلی رد کنید
محمد
۳ مهر ۱۳۹۵ماشین خاصیه ولی بیشتر به درد کار های تعمیرات بیشتر میخوره. قیمت این ماشین ۲۵۰ هزار دلار هست و یه چیزی هولو هش ۱.۵ میلیاردی میشه. در کل ماشین خاصیه.پیشنهاد میکنم مدل کانسپت جدید بنز رو ببینید. راستی چند وقت پیشا یه دونه قدیمیش رو تو تهران دیدم خیلی باحال بود.
دالتون
۱۸ آبان ۱۳۹۸تا پشت فرمون نشینی نمی تونی نظر بدی وقتی نشستی هرجا که اراده کردی رفت میفهمی تکنولوژی 1350 یعنی چی
امیر
۲۱ دی ۱۳۹۹درست می فرمایید اما کامیون کاماز روسیه تو 14 دوره قهرمان رالی داکار شده یا کامیون تاترا تو 6 دوره کامیون ایکو تو دو کامیون پیرلینی تو 4 دوره کامیون داف تو یک دوره دوره کامیون بنز تو 5 دوره و کامیون یونیماگ بنز فقط تو یک دور منبع ویکیپدیا