مدیرعامل شرکت دایملر اعلام کرد که این شرکت قصد توسعه مدلهای ارزان قیمتتر خود بر پایه انتقال نیرو به چرخهای جلو یا FWD را دارد. با این استراتژی، کلاسهای A و B و CLA و مینی SUV این سری یعنی GLA که در سال آینده معرفی میشود، و نمونه شوتینگ بریک CLA از سال ۲۰۱۸ به صورت دیفرانسیل جلو تولید خواهند شد.
در این صورت میتوان انتظار داشت که بنز در نسل بعدی خودروهای رده پایین خود، سنت شکنی کرده و به انتقال نیروی دیفرانسیل جلو روی آورد. با توجه به افزایش گرایشها به خودروهای الکتریکی و هیبریدی، و همچنین مزیتهای فراوان خودروهای دیفرانسیل عقب در فرمانپذیری و هندلینگ و فرسایش کمتر، رویکرد جدید بنز را چگونه میبینید؟۱۰ کمتر از یک دقیقه
slr722
۱ مرداد ۱۳۹۲شتاب اولیه و کندنی که ماشین دیف عقب داره اصلا اصلا یه ماشین دیف جلو نداره…
حالا هرچقدر میخواد موتور قوی باشه اما تا میخواد شروع کنه به سریع حرکت کردن فقط تکاف الکی میکنه…
اما اگه دیف عقب باشه چسبندگیش خیلی بیشتر میشه…
اشكان
۲ مرداد ۱۳۹۲مرسدس بنز قصد توسعه مدلهای ارزان قیمت را دارد ولی در کشور ما هر روز گرانی برای جلوگیری از ادامه گرانی ها آزاد سازی واردات خودرو و حذف تعرفه واردات خودرو یک راه حل اساسی است
hozan
۱ مرداد ۱۳۹۲اینا تو فکر اینن که ماشین ارزون تولید کنن حالا تو ایران یه عده خر تولید کن میخوان خراشونو گرون کنن .
I Love Ferrari
۱ مرداد ۱۳۹۲بنز بی دلیل کاری نمیکنه قطعا برای همین کارش یه دلیلی داره.
اشكان
۱ مرداد ۱۳۹۲مرسدس بنز قصد توسعه مدلهای ارزان قیمت را دارد ولی در کشور ما هر روز گرانی برای جلوگیری از ادامه گرانی ها آزاد سازی واردات خودرو و حذف تعرفه واردات خودرو یک راه حل اساسی است
Kingday
۱ مرداد ۱۳۹۲مرسدس برای اینکار با شرکت رنو فرانسه قرارداد بسته
داوود
۲ مرداد ۱۳۹۲خدا کنه پس قیافه ماشین هاش به رنو نداره …
هومن
۲ مرداد ۱۳۹۲این یعنی اینکه قشر ضعیف جامعه از لذت راندن یه ماشین دفرانسیل عقب محروم میشند و فقط این لذت سهم پولدار ها میشه
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲ مرداد ۱۳۹۲درود.نه این طوری ها هم نیست.حتما به خاطر کاهش وزن.کاهش مصرف سوخت این کار رو انجام داده.
V12
amir.t.
۷ شهریور ۱۳۹۲تو این دنیا حرف اول رو پول میزنه.ولی فعلا که پراید رسیده نه از زانتیا زده جلو.خدا رحم کنه