مرسدس بنز C63 AMG سدان، این بار در چین توسط جاسوسان رویت شد. این خودرو قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر بهصورت رسمی معرفی شود.
نمونه تحت آزمایش این خودرو که سفید رنگ است، بسیار کم استتار شده. همچنین عکاسان توانستهاند برای اولین بار چند عکس از کابین این خودرو بیندازند. عکسهای کابین نشان می دهد که این نسخه از سی کلاس دارای صندلیهای اسپرت چرمی و سرعت سنجهای متفاوت است و تا ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت قسمت بندی شده است.
اما در خارج همان عناصر AMG خودنمایی می کنند. سپرهای جدید، رینگهای آلیاژی بزرگتر، چهار لوله اگزوز و سیستم تعلیق اسپرت به همراه ارتفاع کمتر از جمله این عناصر هستند.
قدرت این خودروی سرکش از طریق موتور جدید ۴ لیتری V8 تویین توربو تأمین می شود. لازم به ذکر است که این موتور در خودروی AMG GT نیز استفاده خواهد شد. قدرت این موتور حدود ۵۱۰ اسب بخار در دور موتور ۶۲۵۰ است و گشتاورش مابین ۱۷۵۰ و ۴۷۵۰ به ۶۵۰ نیوتن متر می رسد. البته به احتمال زیاد گزینههای کم قدرت تر نیز در دسترس خواهد بود.
اولین نمایش عمومی این خودرو در نمایشگاه پاریس ماه اکتبر است و مرسدس نیز گرفتن سفارش را آغاز می کند. زمان عرضه C63 AMG به بازار اواخر امسال و نزدیک ۲۰۱۵ است.
خودروي ملي انحصار ملي
۳ تیر ۱۳۹۳من نمیتونم حتی تو خواب تصور کنم نشستن بشت فرمون همجین ماشینی رو
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳جلوش به نظرتون خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی چه عجب از کابین هم تونستن عکس بندازن……….میلاد کجایی؟؟؟؟؟اینم عشق جدیدت.عشق جدید من فولکس بیتل دیون بود که تو چند تا مطلب قبلی بود
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳فک کن چی بشه بای این موتور ای ام جی.
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳ولی خداییش داخلش خوشگله
بابک
۱۳ آذر ۱۳۹۳امیدوارم حتماً یه دونه بخری و میشه
ali
۳ تیر ۱۳۹۳محشره موتورش حرف نداره…
ali-gtr
۳ تیر ۱۳۹۳Great
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود داش علی .
امیدوارم که امتحاناتت رو به خوبی پشت سر گذاشته باشی .
خیلی خوشحالم که برگشتی .
ali-gtr
۴ تیر ۱۳۹۳ترم آخر بودم دیگه تموم شد رفت….بابا من هرچی کامنت میزاشتم تایید نمیشد …. نمیدونم چرا؟؟؟
ali-gtr
۳ تیر ۱۳۹۳عالیه موتورش… میلاد کجایی؟
امید
۴ تیر ۱۳۹۳بنزو باید ستایش کرد
eh.sun
۴ تیر ۱۳۹۳دقیقا امید جملت طلاست.
با اینکه فقط از E200 خوشم میاد و تا حدودی C200 ولی اصلا نمیتونم از بنز ایراد بگیرم دلیل عمده اینکه از بنز خوشم نمیاد تولید استیشن هستش که اونم مغز کوچیک من نمیتونه تحلیل بکنه وگرنه بنز تقریبا عاری از اشتباه و خطاست
امین
۴ تیر ۱۳۹۳منم استیشن باز نیستم ولی خداییش بنز داره بهترین استیشن های حال حاظر رو تولید میکنه
اتفاقا یکی از دلایلی که من عاشق بنزم و این برند رو ستایش میکنم اینه که فقط محدود به خودروی سواری نیست
از انواع خودروهای سواری،اتوبوس ، کامیون تا قایق لوکس تفریحی و هلیکوپتر رو تولید میکنه و در تمام این زمینه ها هم حرف برا گفتن داره
امید
۴ تیر ۱۳۹۳قربونت احسان منم عاشق کلاس s هستم خیلی دوس داشتنی و مردونه هست
مرسدس استیشن 2014 Mercedes-Benz C-Class AMG Line که خیلی طراحی خوبی داره من از این استیشن خیلی خوشم اومد
البته سلیفه ای بیشتر
eh.sun
۴ تیر ۱۳۹۳به به چین
امیدوارم ماشینایی که اونجا تست میشن رنگ و لعاب چینی نگیرن بازار چین خیلی بزرگه من فقط موندم با اون سطح اختلاف بین دلار و یوان و سطح درآمد متوسط چین که بشدت پایینه (در مقابل دلار نه در کشورشون) چطوری میخرن!!؟ حتی از ما ایرانی ها هم بیشتر هزینه میکنن(میدونم مالیات و عوارضی که فقط مختص یه سری کشور بدبخت مثله ماست نمیدن) ولی نسبت برابری پولشون پایینه به خاطر سیاست دولت که میخواد هزینه تولید در سطح جهانی پایین باشه اینم میدونم که 130000000 جمعیت دارند(حالا کم یا زیاد) و پولدار هم زیاد دارن ولی باز نمیتونم هضم کنم حداقل واسه خودم
ali
۴ تیر ۱۳۹۳عالیه!!
موتور پرقدرتی داره و از نظر امکانات جانبی هم که حرفی برای گفتن نگذاشته!
باز کمپانی مرسدس شگفتی آفرید!
احمدرضاBMW
۴ تیر ۱۳۹۳دوستان یکی توضیح بده چرا میگن بی ام و نسبت به بنز هیچی نیست و بنز بهتره چه فرقی میکنند
احمدرضا
۴ تیر ۱۳۹۳چقدر موتورش عالیه
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳داداش کی این حرفو میگه؟! هر کدوم توی جاهای به خصوصی برتری هایی دارن و نمیشه گفت که کدوم یکی به طور مطلق برترِ.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
هرکسی این حرفو زده بدون که از ماشین چیزی نمیدونه .
هنوز هیچ کجای دنیا نتونستن بگن بنز بهتر از ب ام و است . یا بنز و لکسس
و …..
جگوار یک جایی خوبه . ب ام و یک جایی . لکسس یک جایی . و …..
حالا حوزه ی فعالیت مرسدس بنز خیلی بیشتر از این حرف ها است .
دلیل بر خوب بودن مطلقش نمیشه .
اما از نظر من بنز یک دنیاست . ولی خب نمیشه این حرفمو به کل دنیا نسبت
بدم . از نظر تو ب ام و تکه . از نظر هرکسی برند مورد علاقش .
اما هیچ برندی کامل نیست .
اینو بهت بگم که برند های معروف همشون استادن و کاری نیست که ازشون
بر نیاد .
زیگما
۴ تیر ۱۳۹۳با وجود یک سری ایرادات کوچولو
هنوز هم معتقد هستم در کلاس خودش بهترینه(هر چند که تا دو هفته پیش ازش بدم میومد)
از داخلش قبلا بدم میومد
ولی به مرور زمان تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
بی صبرانه منتظرش هستم تو کیش!
ESI
۴ تیر ۱۳۹۳این دیگه چه جور جاسوسیه
PEUGEOT
۴ تیر ۱۳۹۳این همون موتوری که پدال چند روز پیش راجبش مطلب گذاشت
پس مرسدس از این موتور روی c63 مدل 2015 استفاده کرده
توفیقی
۴ تیر ۱۳۹۳نسل قبلی C کلاس خوشگلتر بود.اسن همون S ناقصه
رضا
۴ تیر ۱۳۹۳منم میگم این نسل سی کلاس بیشتر به سمت لوکس شدن رفته تا یه سدان اسپورت
کاش به اس کلاس شبیه نبود…..آخه چراااااااااااااا؟!!
Ehsan
۴ تیر ۱۳۹۳فکر کنم بنز هر جا رو تغییر داده استتار کرده و بقیه جاها که دست نخورده استتار نشده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
این نسل مرسدس بنز C کلاس از نظر من اسپورت بودن و جذابیت نسل قبل رو
نداره . مخصوصا نمای عقبش . هنوز نتونستم با نمای عقبش ارتباط برقرار کنم .
نسل قبل یک ماشین همه چیز تمام بود . هم لوکس و هم اسپورت .
اما این نه . نظر شخصی .
احمد
۴ تیر ۱۳۹۳سلام دوستان
به نظرم بنز باید شخصیت کلاس سی رو حفظ می کرد و اون رو زیاد به کلاس اس شبیه نمی کرد.
با میلاد موافقم. نسل قبلی ظاهر اسپورت تری داشت بخصوص قسمت عقب نسخه فیس لیفت شده.
طراحی های بنز بیشتر به سمت لوکس شدن رفته و حس اسپورت بودن کمرنگ شده.
می ترسم این گوردن واگنر هویت بنز رو خراب کنه
البته این نظر شخصیه
مسعود
۴ تیر ۱۳۹۳من یه خاطره از این ماشین دارم اونم اینه: 2 سال پیش که مسافرت رفته بودیم شمال ویلای روبرویی یک C63 AMG 2012 داشت و یک BMW 5 Series تا دندون تیون ، حالا فکر کنید تو کوچه ای که بین دو ویلا بود تیوتا لندکروزر و هیوندا IX55 دور میزدن ولی رانندهء مهترم بنز نمیتونست با این شاهکار آلمانی دور بزنه و مدام میومد در ویلا رو میزد که بیاید این پراید یا اون پژوتون رو بر دارید(مسافرت دسته جمعی بود).
پس نتیجه: نظر آزاد اما فحشش بدید دعاتون هم میکنم.
hero
۴ تیر ۱۳۹۳چراغای عقبش خیلی خنثی طراحی شده
نسل قبلیش خیلی زیباتر بود
امیر
۵ تیر ۱۳۹۳بنز همیشه محشر بوده ولی اینکه دیگه جاسوس بازی نداره