مایباخمرسدس بنز

درآمدی بر مرسدس-مایباخ S600 با چاشنی برابوس

امروز قصد دارم شمارا با خودرویی سنگین و تنومند آشنا کنم که قوانین فیزیک را به مبارزه می‌طلبد.
مرسدس مایباخ S600 با تیونینگ برابوس، یک سدان فوق لوکس ۲.۸ تنی است که تنها در ۳.۷ ثانیه از حالت ایستاده به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) دست می‌یابد و می‌تواند تا مرز ۲۱۷ مایل بر ساعت (۳۴۹.۲ کیلومتر بر ساعت) پیش برود. با یک حساب چندثانیه‌ای خواهید دید که حتی از یک رنج‌روور حدود ۷۰۰ کیلوگرم سنگین‌تر است و بااین‌وجود شاید یک پاگانی زوندا هم نتواند از پسِ سرعتِ عمل آن برآید!

2016 Brabus Mercedes-Maybach
۲۰۱۶ Brabus Mercedes-Maybach
قطعاً پشت چنین کارایی اعجاب‌انگیزی باید قوای فنی خیره‌کننده‌ای وجود داشته باشد؛ برابوس با انجام مواردی شامل نصب میل‌لنگ جدید با ضرب (Stroke) بیشتر، تغییرات در سیلندرها و استفاده از پیستون‌های فورج کاری شده به همراه اتصالات بسیار دقیق در پیشرانه استاندارد V12 توربو دوقلوی مایباخ S600، حجم آن را از ۶ به ۶.۳ لیتر رسانده است. همچنین در کنار این افزایش حجم تغییرات دیگری انجام‌شده که عبارت‌اند از: تعویض توربوها با نمونه‌های جدید مجهز به کمپرسور و توربین بزرگ‌تر، فراخ‌تر کردن مکنده‌ها و استفاده از روکشی از جنس طلا (به‌منظور بازتاب بهتر حرارت)، نصب منیفولد جدید برای سامانه اگزوز به همراه خروجی‌های حجیم‌تر و در پایان برنامه‌ریزی مجدد واحد کنترل الکترونیکی (ECU) خودرو برای حصول بهترین استفاده از تمامی این موارد.
2016 Brabus Mercedes-Maybach
۲۰۱۶ Brabus Mercedes-Maybach
نتیجه مجموع تغییرات حداکثر توان ۸۸۷ اسب‌بخار (۳۶۴ اسب‌بخار افزایش)، بیشینه گشتاور ۱۴۹۹.۵ نیوتن‌متر (۶۶۹.۷ نیوتن‌متر افزایش) و عدد چشمگیر ۳۲۲ برای نسبت اسب‌بخار/ وزن است. برای درک بهتر به یاد بیاورید که در فورد ماستنگ شلبی جی‌تی ۳۵۰ آر همین نسبت تنها به‌اندازه یک واحد (اسب‌بخار بر تُن) بیشتر است!
2016 Brabus Mercedes-Maybach
۲۰۱۶ Brabus Mercedes-Maybach
برابوس در مرحله بعدی تنظیمات اختصاصی برای سامانه کنترل جادویی بدنه (Magic Body Control) و تعلیق بادی خودرو در نظر گرفته تا این حجم بالای قدرت کاملاً تحت کنترل قرار گیرد. بر اساس این تنظیمات ارتفاع مایباخ ۲۵ میلی‌متر کاهش می‌یابد بدون این‌که اثری روی کیفیت سواری داشته باشد. زیر بدنه رینگ‌های ۲۱ اینچی قرار دارند (می‌توانید خودتان بین نمونه یک‌تکه VI evo و نمونه یک‌تکه نسخه R Platinum انتخاب کنید) که با لاستیک‌های کانتیننتال (Continental)، پیرلی (Pirelli) یا یوکوهاما (Yokohama) با عرض ۲۵۵ میلی‌متر در جلو و ۲۹۵ میلی‌متر در عقب احاطه می‌شوند.
2016 Brabus Mercedes-Maybach
۲۰۱۶ Brabus Mercedes-Maybach
برای نمای خارجی از برنامه‌ای استفاده‌شده که برابوس آن را ” اجزای بهسازی آئرودینامیک در تونل باد” خطاب می‌کند. شاید عده‌ای متوجه تغییرات این قسمت نشوند و به عبارتی برابوس را دست‌کم بگیرند، اما مخاطبان تیزبین تنها با یک نگاه سپرهای جدید، اسپویلر جلو، ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، دیفیوزر یکپارچه عقب و خروجی‌های دو جفتی سامانه اگزوز را تشخیص خواهند داد.
2016 Brabus Mercedes-Maybach
۲۰۱۶ Brabus Mercedes-Maybach
درون کابین هم انتخاب برای نوع چرم تقریباً نامحدود است؛ البته تنها چرم نیست و می‌توانید مواد باکیفیت دیگری ازجمله آلکانتارا هم به آن اضافه کنید. برای سرگرم نگه‌داشتن سرنشینان یک سامانه سرگرمی iBusiness تعبیه‌شده که با استفاده از آن و به کمک برنامه اپل خود می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته و از فایل‌های صوتی و تصویری لذت ببرید. درواقع همه‌چیز بسته به حساب بانکی شماست و اگر بتوانید بهایش را بپردازید هر چیزی که باشد برابوس برایتان انجام می‌دهد!
2016 Brabus Mercedes-Maybach
۲۰۱۶ Brabus Mercedes-Maybach
قیمت نهایی این مرسدس-مایباخ-برابوس منحصربه‌فرد هنوز مشخص نشده، اما با توجه به قیمت پایه ۱۶۵,۷۱۰ پوندی مرسدس-مایباخ S600 استاندارد انتظار داریم چاشنی برابوس رقمی حدود ۳۵,۰۰۰ پوند یا حتی بیشتر از آن برای خریدار آب بخورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    چقدر لوکسه این ماشین

    1. Lord Cezar

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (300 ديدگاه)

      چه شاهکاری از اب در اومده . قوانین فیزیک جلو این ماشین فقط سکوت میکنن.

      1. Xman

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (546 ديدگاه)

        سکوت نکرده داره لونگ میندازه!

    2. امیر مرادی

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (113 ديدگاه)

      یا خدا این سفینست یا ماشین؟

    3. maus

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (15 ديدگاه)

      برابوس فقط ***تو ماشین.برابوس بره نسخه های AMG رو تیون کنه نسخه های لوکس بنز به خودی خود زیبان

  2. کیارش

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    واقعا بار دیگه قدرت عظیم مهندسی المانی به جهانیان ثابت شد
    هر عقل سلیمی درک میکنه که ساخت چنین چیزی یعنی برتری مهندسی و طراحی و تکنولوژی
    البته تاکید میکنم عقل سلیم

    1. Mohamad

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      کیارش جانِ گرامی@
      شما قرار بود مارو از جهل دربیاری و فرمایشاتت رو مستند کنی. رفتی لینک و رنکینگ بیاری چی شد؟ کتابم قبول میکنیم.

      1. Mohamad

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (46 ديدگاه)

        البته اگه آلمانی زبان به دنیا اومده باشید یا مقیم اونجایید از تو منابع خودشون بگردید، فکر نکنم اونا به اندازه شما به صنعت کشورهایی رقیب حمله کنند که شما به جز حمله توهینم در پیش گرفتید و حتی توانایی اثبات شون را هم ندارید!

        1. کیارش

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          محمد جان جوابت تو بحث قبلی به وضوح داده شد ولی شما داری مغلطه میکنی
          جواب سوالات من رو ندادید
          مرسدس اس ال گالوینگ تو چه سالی تولید شد ؟؟
          ژاپن تو اون سال چی تولید میکرد ؟
          شاید بگی اون مال گذشتس
          الان تکنولوژی بنز اس بیشتره که بعد از معرفی نسل فعلیش انگشت به دهن همه گذاشت یا لکسوس ال اس ؟؟
          جواب این سوالات خیلی صریح ثابت میکنه صنعت کدوم کشور برتره
          البته شماها نمیخواید قبول کنید
          جوابتون هم معلومه : ژاپن اون سال تکنولوژیش رو داشت که چیزی فراتر از گالوینگ تولید کنه ولی چون میترسیدن موقع معرفیش هوا ابری باشه و عکسش بد بیوفته این کارو نکردن

      2. luis

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        http://www.richestlifestyle.com/most-industrialized-countries-in-the-world/5/
        ده کشور صنعتی جهان در سال 2015 ژاپن بعد از امریکا در رتبه دوم دوستمون هیییچ لینکی نمیتونه پیدا کنه دلیل حرفش اینه:
        برو تاریخ تولید اونو بخون خب حالا بیا ناریخ تولید اینو بخون خب حالا حساب دستت میاد استدلال در حد ابتدایی

    2. luis

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      تو عقلت سلیمه گل پسر افرین بیا برات شکلات خریدم.
      پسر جون این ویکی پیدیا رو برا قشنگی نیس یه سرچ کن فک میکنی دنیا چه خبره؟؟؟؟؟؟
      اغاز به کار بی ام دبلیو 1916 مزدا ژاپن 1320
      کمپانی پورشه 1933 تویوتا 1936
      فولکس واگن 1937 سوزوکی 1909
      ائودی 1932 نیسان 1933
      فقط سلطان بنزه که سابقش بسیار زیاده اونم که اولین ماشین بنزین سوز جهانه و حرفی توش نیست و همه دوسش دارن نمونش این شاهکار مایباخ که مشاهده میشه.
      ولی یه ادم بی منطق مثل تو فقط میاد هی منم منم میکنه و میخواد خودشو به بقیه نشون بده ویکیپیدیا سرچ کن به جای نشستن و شعر سرودن
      طرفدارای ماشین های المان چهار دستن
      1 عاشقان میکانیک و دینامیک که از نظر فنی در سطح بالای علمی هستن مثل اکثر دوست داران ماشین المانی پدال
      2 عاشقان سرعت و شتاب که شاید پول خرید ندارن ولی اگه خدا کمکشون کنه حتما یه بی ام یا پورش میخرن مثل خیلی ها از جمله پسر دایی خودم
      3 کسایی که یه بزرگتر یخ داناتر مثل پدر عمو داییی در بچگی بشون گفته بنز بهترینه و اونم این تفکرو ادامه داده
      ( این سه دسته قابل ستایشن اما دسته 4 که کاری نکن که بگن کیارش از اون دستسسسس)
      4 کسایی که فقط میخوان ادعا کنن از ماشین از میکانیک از کلاس از پرستیژ سر در میارن اینجور ادم ها بنزو برا اسمش دوست دارن نه قابلیت ها و امکاناتش امثال این دسته تو مملکت کم هستن ولی تو پدال تک و توک یافت میشن هشیار باش

      1. کیارش

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        لوییس جان به لیستت که کاملا نشون میده هیچ جواب منطقی نداری بدی ،
        یک دسته دیگه رو هم اضافه کن
        متخصصای ماشین و کارشناسای عالم خودرو از جمله متخصصای کار اند درایور
        چون تو تمام رنکینگاش لکسوس از بنز و بی ام و پایین تره
        خوش باش

        1. luis

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          http://www.richestlifestyle.com/most-industrialized-countries-in-the-world/5/
          ده کشور صنعتی جهان در سال 2015 جوش الکی نزن برادر به جاش زبانتونو خوب کنید و در اینترنت سرچ کنید

        2. luis

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          شما هم رنکینگ های کار اند درایورو که تماما بر اساس شتاب و سرعت انجام میشه و هیچ چیز کیفیت ارامش رانندگی و کم صدایی نرمی خدمات تعمیر تعمیر پذیری و………. توش نیست شما این لیست هاررو به دیوار اتاقت بزن و لذت ببر

        3. luis

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          http://www.pedal.ir/بنز/مدیرعامل-دایملر-دیتر-زیچه/
          خوب بخون این مقاله رو مدیر عامل بنز: لکسوس رقیب ما و اینفینیتی رقیب بی ام هست
          هدف ما تبدیل شدن به شماره یک بی چون و چرااا
          یعنی خودشون هنوز نمیگن ما کاملا اولی ولی جنابعالی از تو ایران نشستی رتبه بندی میکنی واقعا که ساده ای

    3. luis

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      مزدا 1920 اشتباه تایپی بود .

    4. وینسنت پرایس

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقا کیارش شما در مطلبی که مربوط به lexus lx بود گفتید lexus تکنولوژی نداره . ولی این خودروساز تکنولوژی ساخت خودروهای hybrid و اسپرت و لوکس و … را داره . شما در همان مطلب گفتی جی دی پاور میگه lexus تکنولوژی نداره . این خودروساز رتبه پایینی کسب کرده قبول . و نمیتوان این موضوع را انکار کرد . ولی رتبه پایین دلیل بی تکنولوژی بودن این خودروساز نیست . در ضمن jd power به فارسی جی دی پاور تایپ و نوشته میشود نه دی جی پاور .

      1. کیارش

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        لوییس جان واقعا کامنتت خیلی جالب بود
        :))))
        بی ام و فرضا سال تولیدش فلان ایودی فلان پورشه فلان
        ماشینی که پورشه تو 1989 زد یعنی مدل 959 هنوز لکسوس و کل ژاپنیا تکنولوژی ساختش رو ندارن
        حالا زیاد حرص نخور به هرحال هرچی که بگی صرفا به ضرر خودته

        1. luis

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          مستند حرف بزنید لطفا من دعوای الکی ندارم این اونو داره این اونو نداره الکیه
          سایت ویکیپیدیا تاریخ تاسیس تمام کمپانی های خودرو سازی رو زده حالا جناب فرناند پورشه تو زیر زمین 800 سال پیش یه دوچرخه ساخته دلیل قدمت کمپانی نیست تاسیس رسمی پورش به عنوان خودرک ساز 1933 بوده منبع حرفم بزرگترین دایره المعارف اینترنتی جهانه

        2. luis

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell_vehicle
          اولین خودروی سلول سوختی جهان تویوتا
          اولین تولید انبوه خودروی هایبرید در جهان تویوتا پرفروش ترین خودروی هایبرید جهان تویوتا از دید شما فقط سرعت و شتاب تکنولوژیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مستند حرف بزنید

        3. لویس

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (15 ديدگاه)

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cell_vehicle
          اولین خودروی سلول سوختی جهان تویوتا که بی ام در ساخت i 3 داره از این فناوری تویوتا کمک میگیره و در ازای اون برای تویوتا موتور دیزل تولید کرده
          اولین خودروی تولید انبوه هایبرید جهان تویوتا و پرفروش ترین هایبرید جهان پیریوس
          از نظر کودکان تنها تکنولوژی یعنی تند رفتن و شتاب داشتن و دست فرمون هم یعنی لایی کشیدن و مردم ازاری کردن لطفا برای تایید حرف های خود دلیل و مدرک بیاورید در اون سال تولید اونجور در این سال این اونجور نمیتونه بزنه جز اشعار کودکانه هیچ ارزش علمی نداره.

      2. luis

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        تو جیه این جماعت شدنی نیست بگذار در عالم خود زندگی کنن من موندم چطور رتبه پورش از سایون تو جی دی پاور بالاتره مگه پورش تکنولوژی و عظمتش بیشتر نیست؟؟؟؟؟
        در جی دی پاور کمپانی بالاتره که کنترل کیفیتش بهتره پورش از فولکس بالاتره با این که پیچیدگیش خیلی ببشتره.

        1. کیارش

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          لوییس کاملا معلومه که از شنیدن حقیقت حسابی ناراحت شدی
          جواب سوال من رو بده
          ژاپن تو سالی که گالوینگ تولید شد چی تولید میکرد ؟؟
          وانت مزدا هزار درسته ؟؟
          :))))
          مثلا الان اومدی جواب دادی که کسی جوابات رو نبینه تا پیش خودت فک کنی که خیلی جوتبات کامل بوده
          تکنولوژی بنز اس بیشتره یا ال اس ؟؟
          همین برای خاتمه بحث کافیه
          تو هم این لینکات رو بفرست برای کارشناسا تا بلکه نظرشون عوض شه و بگن تکنولوژی ال اس بیشتره

    5. asa

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (55 ديدگاه)

      شما که سلیم هستی میشه بگی چه شاهکار مهندسی دراین ماشین دیدی، این فقط لوکس و زیباست دیگه این همه تعریف توهین نداره دوست گلم.

      1. luis

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        چقدر هم نظر دوستمون زیادن همونهایی که به حرف منطقی شما دیس میدن ههههه

    6. luis

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Porsche_959
      اینم سند حرفم ما با سند حرف میزنیم نه با احساس
      این پورشه 959 که دود لکسوس ال اف ای هم نمیتونه جمع کنه خخخخخخخخخخخ
      حداکثر سرعت 317 کیلومتر ال اف ای 327 کیلومتر
      اره هنوز تکنولوژی شو ژاپن نداره اره تو راست میگی اره تو متخصص تو کار درایور تو شوماخر

      1. کیارش

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        عزیزم پورشه 959 رو تو سال 1989 زد
        اون موقع لکسوس تاسیس نشده بود :))))))

  3. فردین بهادری نژاد

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    محو ترکیب رنگ چرم داخلش شدم
    بدنه هم خیلی زیبا و کشیدس
    نسبت قدرت به وزنم که حرفی واسه گفتن نمیزاره
    محشره

  4. omid

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم و علاقمو در برابر این شاهکار مخفی کنم بی نظیره امیدوارم هر چه زودتر مرسدس وارد ایران بشه <3

  5. ZIPPO

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    قوانین فیزیکو به مبارزه دعوت میکند!!!!!!!!!!!!!!!!

    با موتور V12 با توربوی دو قلو با حجم 6300 سی سی و این همه تغیرات فنی بسیار خوبی که در تمام اجزای موتور انجام شده
    خوب معلومه روی تانک 4 تنی هم بزاری مثل فشفشه شتاب میگیره و زمینو میکنه

    1. AHMADREZA

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      میدونی اگه این موتور رو روی سنتیال بزارن چی میشه شتابش که بالای 5 میشه تازه وسط کار ماشین تیکه تیکه میشه

      1. ZIPPO

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (248 ديدگاه)

        اولا که این مدل مرسدس هم متاسفانه یک کپی دیگه از بقیه ماشین هاشه
        یک طرح تکراری که دیگه اشک ادمو در میاره بون هیچ نواوری در طراحی خارجی

        ثانیا مرسدس اصلا نباید وارد عرصه خودرو های سوپر لوکس شه ، جایی که تخصصی نداره دراون و بار ها طعم تلخ شکست رو تو این کلاس چشیده و باز هم خواهدچشید

        همون سنتیال 10 برابر این ماشین اپشن های کاربردی داره و بسیار هم زیباتر و شکیل تره

        بنز اگه 2 زار خرج میکرد فقط 1 ماه طراح های کیا رو استخدام میکرد از این رخوت و سردرگمی در طراحی نجات پیدا میکرد

        1. بابک

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (186 ديدگاه)

          تو طرح های انقلابی گوردون ونگر رو با طرح های مسخره کیا مقایسه میکنی؟؟؟؟!!!!!
          طرح های کیا مسخره نیستنا ولی در مقابل این طراحی زیبای بنز مسخره به نظر میرسن و نظر امثال شما کیا رو مسخره تر میکنه…
          اگه چند سال پیش هم بودی لابد میگفتی چراغ های دو قلوی بنز همش مثل همه و باید بیان از کیا ها و هیوندای های سال 2001 تا 2007 یاد بگیرن
          از یه برند تازه به دوران رسیده و طرفداراش نمیشه توقع داشت که معنای اصالت در طراحی رو درک کنند عزیز من
          وگرنه اگه اینجوری بخوای بگی آئودی که طراحیاش بیشتر شبیه همدیکه هستن چرا به اون گیر نمیدی

        2. Reza :: Deutschland :: Mercedes

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2280 ديدگاه)

          هیوندای هم نباید وارد عرصه لوکس می شد
          جایی که تخصص نداره
          شما هم نگران طراحی بنز نباش
          فعلا مشتری طراحی بنز و بی ام و و آئودی رو می پسنده و میخره

        3. Lord Cezar

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (300 ديدگاه)

          شما فازت چیه ؟ سنتنیال یه ماشین تن لش هست که یه چرخ اس کلاسم نمیشه . 1000 تا اپشنم داشته باشه هیچی نیست .
          بحث کردن با شما کلا کار اشتباهی هست . چون به خودتون قول دادید که متعصبانه و غیر منطقی اظهار نظر کنید .
          ای خدا .

        4. Farzam

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (105 ديدگاه)

          خداییش فازت چیه؟؟؟
          اولا که این طرح روی اس کلاس کپی نیست بلکه این اولین سری از ماشین بنز با این طراحی بود بعدا بقیه ماشینا شبیه این شدن.
          دوم شاخ ترین موتور سنتنیال 5 لیتر که زیر 480 اسب.
          سوما تو هندلینگ و شتاب از اس 600 و برابوس 900 که همین باشه چه عرض کنم از S500 هم میخوره. فقط همین سیستم مجیک بادی کنترل و سیستم تعلیق ایرماتیک به ده تای سنتنیال می ارزه.
          واقعا به چه امیدی از سنتنیال طرفداری میکنی؟؟
          از ماشینای کوچیک هیوندای که خوب فروخته طرفداری میکروی یه چیزی تو چنته داشتی ولی آخه سنتنیال؟؟؟؟؟ زکی

        5. Hamid...Audi

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (713 ديدگاه)

          نمیدونم چرا هر چی فکر میکنم متوجه نمیشم شوخی میکنی یا جدی میگی!!!!!
          ببین یه مبحثی داریم تو طراحی به نام اصالت!!!!!!
          شما نسل قدیم اپتیما و نسل جدیدش رو مقایسه بکن نسل قدیم النترا با نسل جدیدش رو مقایسه بکن نسل قدیم سوناتا و جدیدش و …. تقریبا همه عناصرشون تغییر کرده وقتی اصالت تو طراحی نباشه این میشه!
          وگرنه 4 تا طراح رو از کره با وانت بردن آلمان که کاری نداره! :D
          نه شوخی کردم این شرکتای قدیمی معمولا تو طراحی بیشتر اصالت رو در نظر میگیرن دقیقا همون چیزایی که مشتری هاشون میخوان

        6. AHMADREZA

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          http://m.youtube.com/watch?v=fEdM3AXRdUM
          این فیلم رو ببین zippo اون وقت بفهم کی باید وارد سوپر لوکس سازی و کی نشه

      2. وینسنت پرایس

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا احمدرضا اگر این پیشرانه روی سنتنیال نصب بشه با ارتقاء صحیح سیستم تعلیق و دسته موتور و رینگ و لاستیک و شاسی و … علاوه بر اینکه شتابش به زیر ۵ ثانیه میرسه توانایی تحمل این مقدار قدرت و گشتاور را هم داره . چون به دلیل یکسان بودن پلت فرم و سازه rwd این خودرو با جنسیس سدان و کوپه و برخی مدلهای کیا میتوان مدلهایی که با این پلت فرم ساخته شدند را به قدرت هزار اچ پی هم رساند . آقا رضا اتفاقا هیوندای باید وارد عرصه لوکس میشد و با آلمانیها رقابت میکرد . در ضمن مشتری علاوه بر مرسدس بنز و audi و bmw خودروهای لوکس کره ای و ژاپنی و انگلیسی و خودروهای ساخت دیگر کشورها رو هم میخره . اگه برای حرفتون لینک دارید لطفا ارائه بدید . آقای Lord Cezar تن لش فقط لایق و برازنده مرسدس بنز اس کلاس { به همراه اون لامبورگینی که برای آواتارت گذاشتی } هست تا سنتنیال . درجواب آقا کیارش باید بگم :
        همین ۹۵۹ برخی از تکنولوژیهاش توسط خودروسازان غیر آلمانی ارائه شده است . مثل :
        سیستم ۴ چرخ متحرک و turbocharger و ۴ سوپاپ برای هر سیلندر
        https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve
        و سیستم traction control { این سیستم برای اولین با توسط buick در اوایل دهه ۷۰ میلادی معرفی و بر روی مدلهای
        centurion . lesabre . riviera . estate wagon . electra 225 نصب شده . حتی نمونه ای از riviera در کشورمان وجود داره که از سیستم نامبرده بهره میبره . } . https://en.wikipedia.org/wiki/Traction_control_system
        البته طبق تحقیقاتی من درباره porsche 959 این سوپراسپرت نوآوریهای بسیار عالی هم داشته . مثل : دیسک ترمز سوراخدار و سیستم تعیین ارتفاع حین حرکت و turbocharger سکانسی و … .

        1. luis

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          ممنون از توضیحات زیبا و مستندتون

        2. وینسنت پرایس

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای لوئیس با من بودی ؟

        3. Lord Cezar

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (300 ديدگاه)

          وینسنت پرایس هر چقدرم استدلال کنی هیوندای کل ماشیناش یه چرخ اس کلاسم نمیشه . سنتنیال وزنش کمتر از اس کلاس هست و قدرتش هم 422 اسب واسه مدل 5 لیتری هست اگه اشتباه نکنم . حالا با تفاوت 30 اسب بخار اس 500 معمولی 449 اسب بخار هست . وزن اس کلاس نزدیک به 2 تنو 800 کیلوگرم هست در حالی که سنتنیال 2تن هست . 800 کیلو کمتر و همچنین تقریبا قدرت برابر . پس چرا اس 500 0 تا 100 تو 4.9 ثانیه میزنه ولی سنتنیال تو 6.5 ثانیه ؟ منو باش نشستم دارم توضیح میدم. ( در مورد اواتار حرفتون بی احترامی به من و لامبورگینی هست چون من طرف حسابم تو اینجا شما نبودید که دارین اینجوری دو اتیشه بهم تو کامنت حمله می کنید .شما رو به رعایت ادب دعوت میکنم ) اگه منطقی حرف می زنید من در خدمتم. چون واقعا سنتنیال در برابر اس کلاس هیچ ….. به شمار نمیاد .

  6. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2280 ديدگاه)

    از یه سدان 2.8 تنی شتاب 3.7 گرفته!
    تازه این سبکه
    62S زپلین خدا بیامرز هم وزن هامر H1 بود :-)

  7. mohammad 7

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    خیلی ابهت داره،

  8. saeed.shariati

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    یه لحظه فک کردم کلا قیمتش که تو خط اخر نوشتن. 35 هزار پونده
    با خودم گفتم اگه اینجوریه فردا میرم سفارش میدم برام بیارن دم خونه(-:

  9. افشین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ماکتش به کل هیوندای و کیا می ارزه..خدایی آدم لذت می بره..قدرت….لوکس بودن…زیبایی..امکانات….عشق است آلمان…عشق است بنز

  10. عارف

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (75 ديدگاه)

    عاقا خدا وکیلی اگه گمرک نبود از خیلی از ماشینای گرون قیمت الان ایران ارزونتر بود,یعنی پولدار ها ب راحتی میتونن بخرنش(اگه گمرکی وجود نداشت)

  11. AHMADREZA

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    عجب چیزیه

  12. AHMADREZA

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    عجب چیزیه

  13. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (810 ديدگاه)

    به شخصه علاقه ای به این خودرو ندارم.
    اما شاهکار بودنشو نمیشه انکار کرد.نسخه ی گارد S600 که دیگه حرفی واسه گفتن باقی نمیذاره.در برابر قوی ترین نارنجک ها و گلوله ها مقاومت میکرد.
    برابوس از این خودرو یه غول تمام عیار ساخته.
    به قول خودمون گل بود به سبزه نیز آراسته شد.
    کلاً با این کلاس خودرو میونه ی خوبی ندارم اما کاری که این کمپانی ها انجام میدن منو به تحسین وا میداره.

  14. احمد باقری

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    این ماشین، خود به خود شاهکار بنز و اسطوره ماشینهای فوق لوکس با این قیمت هست، چه برسد که برابوس هم روی آن هنرنمایی کند.

  15. رضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    با احترام به مرسدس میباخ برابوس
    کلمه ای در توصیف این عظمت پیدا نکردم…

  16. سعید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    طراحی کلاس اس فوق العادس،به نظرم در بین همه سدانها بهترین و زیباترین و کاملترین و هماهنگ ترین طراحی رو داره،مخصوصا از نمای جانبی،هیچ نقصی نداره

    1. ZIPPO

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      اتفتقا به نظر من در بین رقباش من جمله سری 7 و اکووس 0و سنتیال و ازراو لکسوس ال اس و ایودی زشت ترین و ناهمگون ترین طراحی رو داره
      مخصوصا قسمت عقبش که بسیار بد طراحی شده
      خیلییییییییییییییییییییییییییییی زشته

      1. Farzam

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (105 ديدگاه)

        آزرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        سنتنیال و اکووس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        تو که هنوز نمیدونی اکووس همون سنتنیال هیسسس. طرفداران هیوندای زیر پست بنز نظر نمیدهند

      2. Iran Air

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (15 ديدگاه)

        داداش شما نخر ! ماله بد بیخه گوشه صابش !

      3. Hamid...Audi

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (713 ديدگاه)

        از این که هیوندای آزرا و سنتینال رو در کنار سری7،آئودی،اس600 و لکسوس قراردادی و زشت ترین دونستی کمال قدردانی رو دارم…

      4. AHMADREZA

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        Zippo سنتتنیال رو کنار این آشغالا نگذار واسه هیوندا افت داره با اینا رقابت کنه

      5. رهگذر

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (353 ديدگاه)

        نه برای تو! برای کسایی که باهات کل کل میکنند و جوابتو میدن متاسفم!!

  17. سعید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    برابوس همیشه شاهکار میکنه،بین همه ماشین هایی که برابوس تاحالا تیون کرده این ماشین رو بیشتر از همه دوست دارم: SL65 AMG Black Series که یکی از بهترین محصولات بنزه:

    http://img2.netcarshow.com/Brabus-Mercedes-Benz_SL65_AMG_Black_Series_2010_800x600_wallpaper_02.jpg

    http://img2.netcarshow.com/Brabus-Mercedes-Benz_SL65_AMG_Black_Series_2010_800x600_wallpaper_07.jpg

    http://www.netcarshow.com/brabus/2010-mercedes-benz_sl65_amg_black_series/

  18. Archi KHAN

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2202 ديدگاه)

    عجب هیولایی شده !!!
    وزن 2.8 تن ، شتاب 3.7

  19. حسین آبادان

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ماشالله داره . نداره؟؟؟؟

  20. خدا یکی بنز یکی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان خسته نباشید اصولا نظر نمیدم ولی این ادم با دانش zipoعرض میکنم در زمینه خودرو واقعا نابغس باعث شد بیام نظر بدم.از مرسدس بنز با این عظمت با این ابهت ایراد میگیره بعد کارش به جایی رسیده که تکلیف مشخص میکنه برای بنز که باید چی کار کنه چکار نباید بکنه.اصلا مگه داریم مگه میشه .اسم بنزو با کیا یجا بنویسی گناه کبیرست .خدایا هدایت کن!

  21. نوید

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنز دیگه حرفی توش نیست .سالاره همیشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا