درحالی که مرسدس بنز برای ورود به کلاس خودروهای اسپرت حرفهای در رده پورشه ۹۱۱ توربو در حال تلاش است، به زودی مدل GT این شرکت با همین رویکرد معرفی خواهد شد. تاکنون تنها تصاویری از فضای کابین و تصاویری از بدنه استتار شده AMG GT منتشر شده بودند. اما اکنون پرده از پیشرانه این خودرو نیز کنار رفته است.
جزئیات اعلام شده از این پیشرانه مدرن حاکی از قدرت ۵۰۲.۸ اسب بخار در دور موتور ۶۲۵۰ و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر در دور موتور بین ۱۷۵۰ تا ۴۷۵۰ دور بر دقیقه میباشد. این موتور هشت سیلندر V شکل، ۴.۰ لیتر حجم داشته و از توربوشارژر دوقلو بهره میگیرد. این موتور با کد شناسایی M178 تنها ۲۰۹ کیلوگرم وزن داشته و از استانداردهای آلایندگی یورو ۶ نیز پشتیبانی میکند. میله بادامکهای دوتایی و پیستونهای بسیار سبکوزن، بهینهسازی سرسیلندر از جنس آلیاژ زیرکونیوم آلومینیوم برای انتقال حرارت مطلوبتر، پوشش دیوارههای سیلندر از نانو اسلاید برای کاهش اصطکاک و عدم نیاز به کارتل روغن با تکنولوژی روغنکاری خشک، همگی از تکنولوژیهای جدید بکار رفته در این موتور میباشند. [jwplayer mediaid=”۷۷۴۲۹″] این موتور در آینده به سایر محصولات AMG از جمله C63 AMG نیز راه خواهد یافت اما برای اولین بار روی مدل GT مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در پاییز امسال رونمایی میشود. [دانلود ویدئو]۶۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مهدی ف
۲۴ خرداد ۱۳۹۳فک نکنم مثل پورشه موفق باشه و ایا 502اسب واسه یک موتور 8سیلندر بادوتا توربوشارژر کم نیست کاشکی AMG یک کم قدرتشو بالاتر میبرد یا تکنولوژی موتورش اینجوریه دوستان؟؟ ولی دوست داشتم با نفس طبیعی 502اسب تولیدکنه
slr722
۲۴ خرداد ۱۳۹۳موتور 8 اونم 4L با توربو واقعا 500 اسب بخار کمه…
اگه تنفس طبیعی بود یه چیزی…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
پویا ؟؟؟
این چه حرفیه داداش ؟؟؟
چرا ازین قظیه نگاه میکنید ؟؟؟
مگه یادت نیست که مرسدس بنز قبل از فراری 458 قویترین موتور 8
سیلندر تنفس طبیعی دنیارو زد ؟؟؟
مگه نمیدونی که مرسدس بنز برای نسل جدید SLK موتوری رو رونمایی
کرد و تولید کرد که تو دنیا مثل توپ صدا کرد !!!
با شعار :
موتور 8 سیلندر با قدرت 8 سیلندر و مصرف 4 سیلندر !!!!!!
بذارید موتور بیاد بیرون ، عملکردشو ببینیم . یک موقع دیدی
یک جعبه دنده ی شاهکار داره که رقیباشو لوله میکنه .
قضاوت الان زوده .
در ضمن اینو فراموش نکن که موتورهای یورو 6 از سال 2015 در
اروپا اجباری میشه و مرسدس بنز این موتورهارو از نیمه ی دوم
سال 2013 در محصولات خودش قرار داده .
خود همین استاندارد ، نفس موتورو میگیره .
فعلا باید صبر کرد .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
خداییش شده تا به حال شده شرکت های بزرگ مثل :
لکسس و بنز و ائودی و ب ام و کادیلاک و …..
طرفداراشونو نا امید کنند ؟؟؟
slr722
۲۴ خرداد ۱۳۹۳میلاد چرا انقدر شلوغ میکنی؟؟؟
میگم موتور 4L اونم با توربو 500 اسب بخار خیلی خیلی کمه…
باید راحت بالا 700اسب بخار میگرفتن…
مکلارن برای P1 از یه موتور 3.8L تازه 200cc کمتر از این موتور 740 اسب بخار گرفته…
البته میدونم کاربرد ها خیلی فرق میکنه…
اما یا باید حجم موتور کمتر میکرد.یا اسب بخار بیشتر…
slr722
۲۴ خرداد ۱۳۹۳راستی فقط ببینین 911 چقدر خوبه که…
هم مرسدس هم مکلارن میخوان براش رقیب بیارن…
slr722
۲۴ خرداد ۱۳۹۳اره میلاد شده…
همین بنز سر SLS واقعا رید…
اشغال ترین سوپر اسپرت بود…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
ماشین اشغال هیچ وقت خودروی سال نمیشه .
این همه طرفدار هم نداشت . نمیگم بی عیب بود ولی برای
خودش قلدری بود . وایپر حریفش نشد .
Mohammad XX
۲۴ خرداد ۱۳۹۳SLS black خوب بود. مشکلات پایداری و هندلینگش رو هم حل کرده بودن.
AMG GT هم احتمالا رقیب قدری میشه برای ۹۱۱ . این طور که شنیده بودم مرسدس میخواد تا جای ممکن، سبک وزن، بسازدش. باید دید چی میشه
قدرتش هم برای این کلاس مناسبه. اگه مصرف سوخت و استحلاکش خوب باشه، دیگه نمیشه ایرادی از حجم موتور زیادش گرفت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
خود مرسدس بنز گفت که موتورش رو از sls ضعیف تر انتخاب
کردیم .
هیچ خودروسازی پسرفت نمیکنه . چون خودشو ضایع میکنه
داداشم . در ضمن من شلوغ نکردم . گفتم قضاوت زوده .
همانطور که در مورد لافراری و مکلارن پورشه 918 گفتم .
Japan & Germany
۲۵ خرداد ۱۳۹۳باهات موافقم میلاد شدید
احمدرضا
۲۵ خرداد ۱۳۹۳Slr عزیز بنز sls یکی از پرفروش ترین چیزهای تولید شده برای آلمان بود
ali97
۲۵ خرداد ۱۳۹۳میلاد جان
شمایی که میگی وایپر حریف sls نشد فاکتور قیمت رو هم در نظر بگیر که اگه قیمت رو در نظر نگیریم sls جلوی بقیه سوپر اسپرت ها حرف چندانی واسه گفتن نداشت. باز هم من نمیدونم ایا توسط تیم معتبری مقایسه انجام شده و sls از وایپر سر بوده یا نه که اگه بوده بگین.
اخه وایپر نصف sls قیمت داره و باز هم بسیار کار srt بزرگ بوده که تونسته با نصف قیمت یه ماشینی در حد تساوی با sls بسازه که واقعا قابل تحسینه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
خوبی داش علی ؟؟؟
قضاوت واقعا کار سختیه . همیشه هم نمیشه به یک مطلب
و یک مجله اعتماد کرد . نظر هرکارشناسی فرق میکنه .
اما از نظر من نظر عموم مهمه .
منظور من این نبود که وایپر هیچی نیست .
اتفاقا ماشین قدری هم هست . اما از یک لحاظ بنز بالاتر
بود . از لحاظ قیمت هم حرف شما کاملا درسته .
این مطلب پدال و که پایین برات لینکشو میذارم در مجله
ماشین هم خوندم . اما حرف من این نیست که از معایب
SLS بخواهیم چشم پوشی کنیم و یا نادیده بگیریم .
اما کوبیدن این ماشین هم کار درستی نیست . پس اونهایی
که این ماشینو خریدن ، هیچی حالیشون نمیشده ؟؟؟
یا حتی نویسنده های مجلات معتبر دنیا کع این ماشینو
خودروی سال انتخاب کردن ؟؟؟
ایا اگر همین نویسنده ها مک لارن . فراری . پورشه و …
را انتخاب میکردند ، همین حرف هارو میزدیم ؟؟؟
خلاصه بگم که نه کوبیدن خوبه و نه نادیده گرفتن عیوب . .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
علی جان این هم لینکش :
http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%B1-srt-%D8%A8%D9%86%D8%B2-sls/
ali97
۲۵ خرداد ۱۳۹۳درسته میلاد عزیز
حرف شما منطقیه
من هم هرگز با این نظرم هیچ برندی رو نکوبیدم فقط میخواستم بگم وایپر نسبت به قیمتش خیی ماشینه.
و هیچ بدی از مرسدس sls نگفتم.در ضمن من بین بنز ها از sls و sl و g class بیشتر از بقیه مدلا خوشم میاد و عاشقشونم(اما به عنوان نظر شخصی وایپر رو به sls ترجیح میدم)
و البته طراحی sls بی نظیره.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
خیلی میخوامت علی جان . حرفت کاملا منطقی هست .
اما من به واپر میرم سراغ :
کامارو . موستانگ . چلنجر .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
خیلی میخوامت علی جان . حرفت کاملا منطقی هست .
اما من به واپر میرم سراغ :
کامارو . موستانگ . چلنجر . .
slr722
۲۴ خرداد ۱۳۹۳امید وارم مثل SLS هندلینگش نباشه…
SLS جلو ماشین به یه سمت میره پشتش یه سمت دیگه….خخخخخ
از لاستیک هم که دیگه هیچی نمیگم…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
فروشش جای هیچ حرفی رو باقی نذاشت .
volkswagen
۲۴ خرداد ۱۳۹۳باورم نمی شه یکی داره از اس ال اس بد می گه .
تو سوپر اسپرت ها از همه عقب تر بود قیمتش هم خیلی پایین تر بود دویست هزار دلار واسه یه سوپر اسپرت خیلی کمه
طراحی SLS طوری بود که همه خوششون میومد همه . و فروش خیلی خوبی هم داشت
البته اینو قبول دارم که نتونست جای SLR رو پر کنه .
SLR مثل توپ صدا کرد زمان خودش
(پرچم بالاست)
volkswagen
۲۴ خرداد ۱۳۹۳البته اینو بگم هیچی 911 نمی شه حتی بنز
(پرچم بالاست)
انزو
۲۴ خرداد ۱۳۹۳راس میگه بیشتر ب تنفس طبیعی میخوره تا توربو شارژ.مرسدس بنز ازت بیشتر از اینا توقع داشتم.
انزو
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ولی کلا خوشم میاد این مرسدس بنز فقط منتظره یه ماشین تولید بشه تو آلمان. بپره رقیبشو بسازه.میخواد بی ام باشه آئودی یا پورش.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
خب مگه چیه ؟؟؟
ب ام و هم سری 6 4در رو برای رقابت با CLS زد .
ائودی هم برای رقابت با CLA ائودی A3 و برای رقابت با
CLS ائودی A7 رو تولید کرد .
انزو رقابت بین این 3تا خودروساز به اندازه ی کوه
اتشفشان داغه .
حسین
۲۵ خرداد ۱۳۹۳نیسان با 42 کیلو وزن 1300 cc
400 اسب بخار گرفت …….. بقیش قضاوت با خودتون
NASSY
۲۴ خرداد ۱۳۹۳بازم مرســـــــــدس !!!
هیبرید هست یا بنزینی ؟؟؟!
موتور درست میکنه مثل اب خوردن , اونوقت ما ….(یک دقیقه سکوت)
Sadjad97
۲۴ خرداد ۱۳۹۳“(یک دقیقه سکوت)” رو گل گفتی.
pouya
۲۴ خرداد ۱۳۹۳به پای 911 توربو نمیرسه حالا توربو اس بماند .نهایتا درحد کررا s تو شتابگیری حالا ببینید کی گفتم.
تو هندلینگم که 911 حرفی باقی نمیذاره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
پویا بهتره صبر کنیم تا ببینیم چی از اب درمیاد .
قضاوت زوده .
محمد
۲۴ خرداد ۱۳۹۳شاید اینطور به نظر بیاد، اما اگر از نظر ابعاد و وزن شبیه به کلاس 911 و gtr باشه به نظر که قدرت خوبی هست، ترکیب وزن مناسب، گیربکس سریع و دقیق و این قدرت موتور میتونه خیلی اتفاقای عجیبی رقم بزنه…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
مرسدس بنز اعلام کرده که این ماشینش ( مرسدس بنز AMG GT ) از لحاظ
هندلینگ و چسبندگی بالاتر از پورشه 911 است . نمیدونم بر چه مبنایی
این حرف رو زده ، اما باید منظر ماند و دید . من فکر کنم در حد 911 باشه .
ولی خیلی با این جملش حال کردم :
( استانداردهای آلایندگی یورو 6 نیز پشتیبانی میکند. میله بادامکهای
دوتایی و پیستونهای بسیار سبکوزن، بهینهسازی سرسیلندر از جنس آلیاژ
زیرکونیوم آلومینیوم برای انتقال حرارت مطلوبتر، پوشش دیوارههای سیلندر
از نانو اسلاید برای کاهش اصطکاک و عدم نیاز به کارتل روغن با تکنولوژی
روغنکاری خشک، همگی از تکنولوژیهای جدید بکار رفته در این موتور
میباشند. ).
pouya
۲۴ خرداد ۱۳۹۳از مدیریت محترم پدال خواهش میکنم راجع به مدل هایی که تو ایران هم هست مطلب بذارید مثلا ب ام و 528 و328 که البته از سری mگذاشتید ولی اینا رو هم بذارید عالیه.مثلا مرسدس اس ال جدید لکسوس ای اس و جی ای و ای اس 250 .911 های که تو ایرانن و…..
sadegh
۲۴ خرداد ۱۳۹۳این جمله منو داغون کرد؛ ” عدم نیاز به کارتل روغن با تکنولوژی روغنکاری خشک”
ولی با تواید این ماشین عجب رقابتی پیش بیاد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
صادق اینها چیزی نیست برای بنز .
اگر یادت باشه یک مدت اواترمو تغییر دادم یک عکسی گذاشتم که نوشته بود :
6.9 با پس زمینه زرد .
در سال 1975 مرسدس بنز روی مدل S کلاس خود یک موتور 6900 سی سی گذاشت که
286 اسب بخار قدرت داشت !!!!!!!
کارتل این موتور در زیر صندوق عقب بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تکنولوژی ایی که امروزه در خودروهای DTM موجود است .
40 ساله پیش . اگر خواستی بگو علتشو برات بگم .
به خدا چیزهایی از بنز میدونم که خودم باورم نمیشه .
مک میسل
۲۴ خرداد ۱۳۹۳911 رو جلو میزنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
صادق جان این همون مدلی است که مرسدس بنز به موتور 6.9 لیتری مجهزش کرد و
موتورش از تکنولوژی DTM سود میبرد .
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/1975-450_sel_6.9/
پدال داداش زود تأییدش کن . دمت گرم .
sadegh
۲۴ خرداد ۱۳۹۳آره میلاد، یادمه عکس آواتارتو، حالا قضیه کارتل زیر صندق عقب چیه؟؟
ببین لامصبا 40 سال پیش چی زده بودنا!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
صادق جان اون مدل بنز از سیستم فنر بندی بادی و روغنی
استفاده میکرد . تنظیم ارتفاع داشت . ماشین برای اینکه
در سرعت های بالا ارتفاع خودشو کم میکرد ، کارتل رو به
زیر صندوق عقب بردن . تا همین اینکه تقسیم وزن بهتری
داشته باشه و هم اینکه چون موتور بسیار غول بود ،
احتمال اینکه کارتل ماشین در سرعت های بالا به خاطر
ارتفاع کم ماشین به زمین گیر بکنه بود ، اینکارو
انجام دادن .
این حرکت مهندسان بنز بیشتر قابلیت فنی و مسابقه ای
داشت . اما خب در زمان خودش تکنولوژیه بسیار بالایی رو
داشته . این تکنولوژی الان در خودروهای DTM استفاده
میشه .
فرهاد
۲۴ خرداد ۱۳۹۳اینا gt زدن هیوندا هم اومده الانترا gt زده (:
ولی انصافاً قدرتش کم نیست؟؟
8 سیلندر و 4 لیتر و تویین توربو با 502 اسب.اگه نگیم بده خوبم نیست.
ولی خوب بنزه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
فرهاد جان چرا اینطوری به قظه نگاه میکنی ؟؟؟
مرسدس بنز همون شرکتی است که از موتور 2000 سی سی 4 سیلندر 360 اسب بخار
قدرت و در نسخه ی سری بلک 400 اسب بخار خروجی گرفته !!!!!!!
به نظرت نمیتونه از این موتور بالای 650 اسب بخار خروجی بگیره ؟؟؟
بذار این موتور بیاد ، ببین بنز و AMG برای نسخه ی سیاهش چه قدرت
موتوری را تعریف میکنند . همین موتور برسه دست برابوس 850 اسب بخار
خروجی میگیره .
از یک موتور با چندین برنامه نویسی میشه چندین خروجی گرفت .
همینطور تغییر توربو شارژر ها .
بنز و AMG توی یک چهارچوبی کارمیکنند . میزان استهلاک رو میسنجند .
به خاطر همینه زیاد نمیتونند مانور بدهند .
اما وقتی شما همین ماشینو با پکیج برابوس میگیری ، منهای پول بیشتری که
میپردازی ، گارانتیه موتور را هم از دست میدهی .
فرهاد
۲۴ خرداد ۱۳۹۳بله حق با شماست
من که گفتم بنزه پس خوبه
ولی آخه رقیبش خیلی گردن کلفته
بهتره صبر کنیم ببینیم چی میشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
چاکرتم .
pouya
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ارادت میلاد جان بله حرف شما کاملا درسته البته بنز اگه یا اتاق سبک براش بذاره که مطمعنا شتابش خوب مبشه ولی مهم تر از شتاب به نظرم آیرودینامیکه که بنز آیرودینامیکی ترین ماشین شهری رو داره .ولی اگه بنز بخواد این موتور رو روی یه اتاق مثل اس ال یا ای کلاس کوپه یا اس کلاس کوپه بذاره فکر نکنم چیز خیلی شاخی بشه البته واقعا نمیشه پیش بینی کرد کی فکرشو میکرد هلند 5تا اسپانیا قهرمان جهان رو بزنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
بله حرف شما درسته .
یکی از مشکلاتی که مرسدس بنز SLS AMG داشت لولوهای درش بود که وزن زیادی
داشت . 80 کیلو گرم . به همین خاطر بود که عملکرد SLS سقف باز بهتر از
مدلی بود که درهای گالوینگ داشت .
اما این مدل جدید ، درهاش سادست .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
ببخشید میخواستم بنویسم لولا ، اشتباهی نوشتم لولو .
حواسم نبود که لولوها فقط ممه هارو میبرند .
carbonado aventador
۲۴ خرداد ۱۳۹۳موتورش خیلی ضعیفه . مگر اینکه تو خواب به 911 برسه!!!!!!!
رضا
۲۴ خرداد ۱۳۹۳میلاد فقط امیدوارم این مدل عقبش پاتیناژ نره!
و اینکه مثل داداش بزرگش لاستیکای عقب رو به فنا نده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
اولا که خیلی خوش اومدی لامبو .
منور کردی .
دوما اینکه بنز فقط از لحاظ هندلینگ و چسبندگی گفته .
قضاوت هم زوده .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود . رضا نمیدونم چرا اینقدر گشتاور موتورهای بنز
بالاست . هیچ ترتیب اثری هم نداده تا به الان .
برام خیلی جالبه .
mahsa
۲۴ خرداد ۱۳۹۳اسم مرسدس که میاد علاقه ی من برا درس خوندن بیشتر میشه درس بخونم کار پیدا کنم پولدار بشم مرسدس بخرم :)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما چیه فکرخوبیه نه؟
Germany & Japan
۲۴ خرداد ۱۳۹۳بنز است دیگر ، تا سوار نشه آدم ، نمیفهمه
PEUGEOT
۲۴ خرداد ۱۳۹۳من که به مرسدس ایمان دارم
هیچ وقت یه چیز بد نمیسازه
ببین با این قدرت تونسته استاندارد آلایندگی یورو 6 رو بدست بیاره
تکنولوژی جهان در دستان مرسسسسسسسسسسسدس
امید
۲۴ خرداد ۱۳۹۳خوش اومدی 502.2 اسب بخار amg درود
mahsa
۲۴ خرداد ۱۳۹۳پدال چرا نظراتمنو قورت میدی
اه حوصلم سر رفت از بس دنبال کامنت خودم گشتم من رفتم بای بای
sadegh
۲۴ خرداد ۱۳۹۳مهسا خانم، چرا اینقد عجولی؟!
برای ما هم از این اتفاقا میوفته، کامنتی که گذاشته میشه تا یه مدتی برای بررسی غیب میشه، کامنتایی هم که توشون از اسم سایتی استفاده شده باشه یکمی بیشتر تا تایید شدن طول میکشه، حوصله دار باشید
mahsa
۲۴ خرداد ۱۳۹۳اسم مرسدس که میاد علاقه ی من برا درس خوندن بیشتر میشه درس بخونم کار پیدا کنم پولدار بشم مرسدس بخرم :)
نظر شما چیه فکرخوبیه نه؟
Japan & Germany
۲۴ خرداد ۱۳۹۳گذشت اون زمونه که با درس خوندن میشد پولدار شد
mahsa
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ای گفتی!!!!
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۴ خرداد ۱۳۹۳سلام به همه.
همه میدونن که تکنولوژی ساخت یه موتور زمانی پیچیده میشه که قرار باشه اون موتور به ساده ترین نحو ممکن ساخته بشه.
ینی ساده و کارامد ساختن خیلی مهمتر از پیچیده و عجیب ساختن با قدرت برابره
البته کارایی موتورای بنز تضمین شدس ولی باید دید روغنکاری خشک این موتور چه مزیتی داره و به صرف اینکه یه کار غیر معمول انجام شده شایسته تحسین نیس
کارایی مهمه نه عجیب بودن
در کل میشه گفت بنز تو ساخت موتورای اسپرت خیلی چیره هس و موتورای 12 سیلندر اون واقعا معرکه ان(تو پاگانی هویرا از V12 بنز استفاده شده)
ولی این تکنولوژِی مسلما منجر به بزرگتر شدن واتر پمپ و رادیاتور و غیره خواهد شد چون درسته که از عناصر خاصی جهت انقال بهتر حرارت استفاده شده ولی باعث دفع حرارت تولیدی از موتور نمیشه و اینکه هرچی دمای موتور بالا بره تولید CO2 و HC میاد پایین ولی تولید NOX میره بالا پس وقتی استاندار یورو 6 رو پاس کرده خیلی حرفه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ خرداد ۱۳۹۳درود .
داداش چیشده نوشتی دوستدار فولکس واگن ؟؟؟
چاپلو تو که به خون فولکس و بنز تشنه بودی !!!!!!!!!!!!
Japan & Germany
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ما طرفدارای ژاپن همه ی خودروساز هارو دوست داریم
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۵ خرداد ۱۳۹۳درود.
وقتی دیدم اون ائودی بیچاره که اومده بود واسه پورشه خوش امد بگه(در اصل اومده بود شاخ شونه بکشه)
اونجوری نابود شد.
گفتم بیام یه حالی به شما المانی دوستا بدم یه وخ دپسردگی نگیرید :)
راستی پدال تو پست خوش امدگویی ائودی مذکور گفتی باید تا 24 و 25 خرداد منتظر نتایج مسابقات باشیم ما منتظریما قربون دستت زودتر ترتیبشو بده.
محمدعلی
۲۴ خرداد ۱۳۹۳بنزه دیگه چی میشه کرد
مجتبی
۲۵ خرداد ۱۳۹۳خداییش یه ثانیه فکر کنین تا پنجاه سال دیگه شرکت های سوپر اسپرت لگن سازی ما با این سیاست های چپاول مشتری میتونن یه همچین موتوری طراحی کنن.عمرا .عرب های […] بغل گوشمون امثال لندکروز و میبرن صحرا نوردی میزنن به تپه های شنی بخندن و ما با بیش از 3000سال فرهنگ وتمدن و هوش سرشار که مدعیشیم تو پرایدمون موندیم .قشر متوسط….فکر کنین این مفهوم چقدر نسبیه توکشور ما چه معنایی میده به کیا میگن و جاهای دیگه به کیامیگن ……تا انحصار نشکنه فقط باید ببینیمو بخونیمو کف کنیم همین
ESI
۲۵ خرداد ۱۳۹۳من که نمیتونم تا پائیز صبر کنم شما رو نمیدونم
Alpha
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ببینیم جلوی گودزیلای نیسمو حرفی واسه گفتن داره یا نه !