پس از ماه ها شایعه و گمانه زنی ، سرانجام خبر رسمی همکاری میان استون مارتین و AMG منتشر شد . توافق نهایی بین این دو برند معتبر در اواخر امسال صورت خواهد گرفت .
از توافقات صورت گرفته می توان به دست یابی استون مارتین به منابع مرسدس بنز و تیونر آلمانی AMG اشاره کرد که آن ها را قادر به توسعه ی موتورهای V8 می سازد . همچنین استون مارتین از برخی از اجزای الکترونیکی آلمان ها به منظور راه اندازی یک سری قدرتمند با موتورهای V8 بهره خواهد برد . در عوضDaimler AG با تصاحب پنج درصد از سهام استون مارتین می خواهد به سایر سهامداران ، Adeem Investment و Investindustrial بپیوندد . البته این موضوع به روند مذاکرات وابسته است و هنوز قطعی نیست . علاوه براین توافق برای تولید محصول مشترک میان AMG ، استون مارتین و Daimler AG ، در قرارداد گنجانده شده است .
بنا به گفته ی مدیران ارشد استون مارتین ، دلیل اصلی انتخاب AMG تقویت پیشرانه های مورد استفاده بوده است . مدیران AMG هم با ابراز رضایت از همکاری در بخش پیشرانه و الکترونیک ، ابراز داشته اند که این همکاری ضمن نشان دادن توانایی های این برند آلمانی یک بازی دو سر برد برای دو طرف خواهد بود .
I Love Ferrari
۵ مرداد ۱۳۹۲مرسدس+استون+ای ام جی=شاهکار به تمام معنا
feri 007
۵ مرداد ۱۳۹۲یا مثلا:
ایرانخودرو+سایپا+قطعات چینی=افتضاح در حد المپیک
علی
۵ مرداد ۱۳۹۲همکاری ایران فرغون با سایپا =آشغال تر از خودرو های حال تولید داخل
ابی
۵ مرداد ۱۳۹۲پس اون همه اصالت چی شد هاااااا
اخرش دست به دامان المانی ها شدن
موندم این شرکتهای با اصالت انگلیسی که همش دوستان ازشون تعریف و تمجید میکنن
نمی تونن خودش موتورهاشون رو تقویت کنن هاااااا
یعنی اصالتشون فقط برا افزایش قیمتشون خوبه اره
فقط بلدن به بهونه با اصالت مردم رو فریب بدن و پول بیشتری ازشون بگیرن
وگرنه خودشون هم میدونن که صنعت خودروی المان تو دنیا تکه
علی
۵ مرداد ۱۳۹۲خب دوست عزیز این همه کمپانی با هم همکاری میکنن
بی ام و با تویوتا
نیسان با رنو و سامسونگ
دایملر با کرایسلر
درسته استون مارتین یا رولزرویس از تکنولوژی های آلمانی ها یه پله پایین تر هستن اما کیفیت و توی محصولاتشون موج میزنه
درضمن به یاد داشته باشید کمپانی موفقی مثل لامبورگینی هم قبل از اینکه تحت تملک آلمان ها در بیاد هیچ حرفی در ضمینه تکنولوژی برای گفتن نداشت
esi
۶ مرداد ۱۳۹۲خوشم میاد از این تعصب ایول ایول
ابی
۶ مرداد ۱۳۹۲نمیدونم چرا نمیخواین بپذیرین که المان از انگلیس سرتره
چرا وقتی بحث ماشینای المانی و انگلیسی میشه اصالت میاد وسط
اینکه ماشینای انگلیسی با کیفیت و با اصالت هستن درست ولی مگه المان کم کیفیت نداره مگه بنز اصالتش کمه
مگه استون چند نوع ماشین میده بیرون که میگید این رابطه به نفع بنز تموم میشه
حالا اگه دیگر خودروسازان المان بودن یه چیزی ولی بنز رو که دیگه همه میشناسن
هرچند من به شخصه دیگر خودروهای المان رو هم به برخی از این با اصالت ها ترجیح میدم
بعضی از دوستان طوری تعریف ماشینای انگلیسی رو میدن که نگو
اشراااااااف زاده با اصالت!!!!!!
دیگه الان زمونه ای شده که هر کسی میتونه با یکم پول بهترین ماشین رو داشته باشه
چه با اصالت چه بی اصالت
این تکنولوژیه که مردم رو به سمت خودش میکشونه
نه پول اضافه که بخاطر اصالت پرداخت میشه
و باید قبول کرد که ماشینای المان یه سرو گردن از بقیه بالاتر اند
esi
۹ مرداد ۱۳۹۲در شرکتی مثل مرسدس بنز برای قرار دادن یه دکمه ده تا مهندس جمع می شن و یا وقتی تعداد دکمه های پورشه زیاد می شه مهندسا جمع می شن تا مشکل را حل کنند اون وقت انگلیسی ها که فقط می خوان زوری خودشونو جزو با اصالت ها بیارند ادعای کیفیت می کنند ولی حیف که AMG……؟؟؟؟؟
farzam
۸ فروردین ۱۳۹۳ابی خان شما که داری به انگلیس تیکه میندازی بدون هیچ شرکتی هنوز نتونسته آخرین امکانات شرکشتشو با آخرین سرعت و شتابش تو یه ماشین استفاده به جز استون. اون ماشین هم ۱-۷۷ بود. این روهم بدون استون چهار ساله پشت هم هستش که جایزه باحال ترین کمپانی دنیا رو داره. شما برو ۱-۷۷ رو با هم کلاس های زمان خودش مقایسه کن ببین کدومشون میتونه بگیرتش. اون زمان بوگاتی با ۱-۷۷ تنها ماشین هایی بودن که ۰-۱۰۰ رو زیر ۳ ثانیه پر می کردن. ۳ سال پیش ۰-۱۰۰ استون ۱-۷۷ ، ۲.۹ بود لامبورگینی تازه سال پیش با اونتادور به این زمان رسید فراری هم امسال با لافراری. مکلارن هم سال پیش با ام پی ۴ ، اچ سی ۷۰۰
slr722
۵ مرداد ۱۳۹۲مرسدس بنز الان تو (…….. )عروسیه…
ناسلامتی با یه اشراف زداه با اصالت قراره رفت اماد کنه…
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۲slr جان از شما توقع نداشتم…
ناسلامتی مرسدس بنز قدیمی ترین خودروسازه جهانه ها!!!
اون زمان که انگلیس ها با گاری این ور اون و می رفتن آلمان ها بنز داشتن…
باید بپذیریم خودروسازی روباه پیر خیلی عقب تر از ژرمن هاست…
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۲در ضمن استون مارتین طراحیش ایتالیاییه…
چه اصالتی داره؟؟؟!!!
slr722
۵ مرداد ۱۳۹۲داداش گلم رضا جان چرا این حرف میزنی؟؟؟
میشه به من بگی کی این حرف بت زده که انگلیسی ها با گاری رفت امد میکرد؟؟؟ به قول خودت اون زمان…
اصلا کدوم زمان…؟؟؟
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ مرداد ۱۳۹۲درود.امیدوارم که المان بپیچونتش.اینقدر انگلیس.اشراف زاده.با اصالت نکنید و نگید.
مگه میباخ کم بود.کسانی که مطاله دارند دلیل جمع شدن شرکت میباخ رو میدونند.
1.شباهت بسیار زیاد به بنزS کلاس.
2.جلوتر بودن تکنولوزی نسبت به زمان خودش و هزینه های بالاش.
این ها باعث شد که انچنان فروش قابل توجهی نداشته باشه.
پیش از این هم زمزمه های همکاری این دو شرکت شنیده شده بود.قرار بود که استون نسل بعدیه میباخ رو طراحی کنه و در مقابل بنز اطلاعات سری نسل جدید S رو به استون مارتین بده.که به توافق نرسیدند.احتمالا به خاطر اینه که میخواد با AMG همکاری کنه.
منبع:مجله ماشین.دنیای خودرو.خودرو امروز.سایت عصر خودرو .پدال.
V12.
farzam
۸ فروردین ۱۳۹۳آقا میلاد شما بهتره بدونی میباخ برای بنز مثل لکسوس برای تویوتا هستش. همون میباخ زپلین که آخرین مدل میباخ بود در واقع اس کلاس دست کاری شده بود. میباخ همون زمان هم تو کارخونه مرسدس ساخته میشد.
AMIR1992
۵ مرداد ۱۳۹۲هدف همکاری اینا تولید محصولی با کیفیت بالا و پیشرفت در کیفیت قطعات وتکنولوژی روز در خودرو است در صورتی که در کشور ما هدف تولید خودرویی بی کیفیت و با سود بالا می باشد .
slr mclaren
۵ مرداد ۱۳۹۲علی آقا دایمر از کرایسلر جدا شده.
jaguar
۵ مرداد ۱۳۹۲ترکیب تکنولوژی AMG و کیفیت و اصالت آستون میتونه خیلی خوب با هم مچ یشه!
به آینده این همکاری امید دارم
آرش
۵ مرداد ۱۳۹۲حیف مرسدس بنز و آلمان نیست که انگلیسی ها بخواهند از تجارب اونها استفاده کنند.
سامان
۵ مرداد ۱۳۹۲چرا دقیقا” حیف اصالت انگلیسیه که بخواد با آلمانها شریک بشه
esi
۶ مرداد ۱۳۹۲آخه عزیزم انگلیسی ها اصالت دارند؟؟؟؟
اگه واقعا اصالت داشتند دست به دامن آلمان ها نمی شدند
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۲همکاری تویوتا و بی ام و خیلی بهتر خواهد شد…
ظاهر و انجین ب ام و…
کیفیت و نرمی تویوتا…
برابر است با یک شاهکار…
امیرحسین
۵ مرداد ۱۳۹۲همکاری خوبی میشه…
انگلیس ها خوب تیونری رو انتخاب کردند…
نخود آش
۵ مرداد ۱۳۹۲امیر حسین جان کاملا باهات موافقم. اما به شرطی که استون بدنه طراحی کنه و amg و بنز موتور .اگه استون پیستون اگزوزم طراحی کنه که با صدای استون مارتین عالی میشه
امیرحسین
۵ مرداد ۱۳۹۲نخود جان من هم کاملا با جنابعالی موافقم.صدای استون واقعا گوش نوازه ولی انجین بنز خیلی بهتره
ابی
۵ مرداد ۱۳۹۲اونوقت بعضی از دوستان میان نظر میدن که اصالت انگلیس اصالت انگلیس
حالا چی شد که انگلیس با اصالتتون اومده دست به دامان المانی ها شدن ها؟
یعنی این برند به اصطلاح با اصالت نمیتونه موتورهاش رو خودش تقویت کنه
پس اون همه اصالتش چه به دردش میخوره
ول کنین بابا
همه دنیا میدونن که صنعت خودرو دست المانه
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۲تلاشهای بی پایان آلمان به جایی رسید که خودش رو به پذیرش آستون مارتین بریتانیایی دراورد. پیوستن AMG و AstoinMartin یعنی تولدی دیگر برای آستون و خطری برای سوپراسپرت ساز های حرفه ای دنیا.
کمیل
۵ مرداد ۱۳۹۲آقا فکر کنم مسیح به لقایت الله پیوسته! این خبر از این خبری که خوندید مهمتره! :D
نخود آش
۵ مرداد ۱۳۹۲کمیل جان
الحمد لله . ولی جاش خالیه. اگه بود میگفت استون چون انگلیسیه بی کیفیته .بنز هم چون آلمانیه نا امنه .مرگ بر استون و بنز و آمریکا .اصلا مرگ بر همه …… خدا بیامرز خیلی پراید 111 دوست داشت
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۲slr جان اصلا انگلیس ها اون زمان با جت این ور اون ور می رفتن!بگذریم…
ولی مگه طراحی استون ایتالیایی نیست؟
خودروی آلمانی+
خودروی انگلیسی_
slr722
۵ مرداد ۱۳۹۲پسر خوب کارت زشته که یه حرفی میزنی بعد میزنی زیرش…و در اخرم میگی بگذریم…
یه حرفی زدی پاش واسا…
اگه دوست داشتی از رو تعصب حرف بزن اما در کنارش منطق هم داشته باش…
ناراحتم نشو…
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۲ناراحت نشدم عزیز…
والا زمان ابداع مرسدس بنز واسه خیلی قدیماس من یادم نمیاد…
از جدیدتر صحبت کنیم…
نگفتی،مگه طراحی استون ایتالیایی نیست؟
شما که خیلی بیشتر از من متعصبی که فکر می کنی انگلیسی جماعت می تونه در برابر آلمانی حرف زیادی بزنه!!!؟؟؟
اصلا انگلیس ها اون زمان سوار ماشین بودن و آلمان ها سوار خر میشدن…
ولی الآن چی؟
تکنولوژی آلمان و انگلیس زمین تا آسمون فرق داره داداش گلم…
مطمئنم شما اطلاعاتت خیلی بیشتر از منه ولی من از روی تعصب حرف نمی زنم…
امیدوارم ناراحت نشی…
esi
۵ مرداد ۱۳۹۲آره بابا ابی این انگلیسی ها که اصالت ندارند
ولی من از این تأسف می خورم که AMG خودشو خراب کرد و دست دوستی با این انگلیسی ها داده . مرسدس چه جوری این اتفاق نا جور را قبول می کند . این یک شکست بزرگ برای آلمانی هاست . من نمی دونم مرسدس توافقش را با AMG ادامه می دهد یا این کار با توافق مرسدس بوده که اگه این جوری باشد برای مرسدس متأسفم
amir
۶ مرداد ۱۳۹۲دلیل اصلی پیشرفت کردن کشورهای دیگه و خودروسازی و صنایع و … در کشورهای دیگه همین همکاری و بیان حقایق و دیدن مشکلات و نقاط ضعف و سعی در برطرف سازیشون هست که سعی میکنند با همکاری با همدیگه قویتر بشند و پیشرفت کنند و اگر قرار بود نس بشر و هر فردی خودش به تنهایی و به صورت مجزا تحقیق کند و به تمام علوم و …. دست پیدا کند و هیچ تبادل اطلاعاتی بین انسان ها صورت نگیره نسل بشر هم مثل سایر موجودات هیچ پیشرفتی نداشت و در نقطه ابتدایی از تکامل متوقف میشد همکاری این 2 کمپانی مسلما به نفع مصرف کننده هست و باعث پیشرفت و افزایش کیفیت و …. میشه و باید بدون تعصب و …. و حمایت از هر برند و … باید از هر پیشرفت و همکاری حمایت کرد
امین
۶ مرداد ۱۳۹۲انگلیسی ها هم فهمیدن که از نظر تکنولوژی ، آلمان جلوتره !
amir
۶ مرداد ۱۳۹۲در آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای توسعه یافته همکاری کشورها و کارخانه ها و … با هم مسله جدیدی نیست برای مثل Rolls-Royce موتور جت هواپیما های Airbus رو تولید میکنه و مابقی قطعات Airbus در کشورهای مختلف عضو اتحادیه اروپا تولید و سر هم میشه و یا بدنه و … برخی از مدل های BMW و … در امریکا تولید و سر هم میشه و …. و اگر ژاپن و کره جنوبی هم میخواستند منتظر بمونند تا خودشون خودروسازی و … یاد بگیرند تا 1000000 سال دیگه هم به جایی که امروز هستند نمیرستند
سام*
۶ مرداد ۱۳۹۲موتور جت های ایرباس کاملا به شرکت بویینگ وابسته هست از لحاظ تکنولوژی و تولید.به دلیل همین وابستگی هست که ایر باس هم نمیتونه مستقیما به ایران هواپیما بفروشه.البته میدونم که رولز رویس هم در زمینه موتور جت هم شرکت قدیمی هستش.
esi
۶ مرداد ۱۳۹۲آخه وقتی انگلیسی ها پیشرفت کنند دوباره برای آلمانی ها رقیب می شوند هرچند توانایی مقابله با آلمانی ها رو ندارند ولی در دید مردم …
mersedes
۶ مرداد ۱۳۹۲مرسدس تو این ماجرا بازندست چون خیلی از استون سر تره
رضا
۶ مرداد ۱۳۹۲دوستان بنز باید خیلی مراقب باشه ها!!!
چون بدون AMG هیچه…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ مرداد ۱۳۹۲درود.امیدوارم که المان بپیچونتش.اینقدر انگلیس.اشراف زاده.با اصالت نکنید و نگید.
مگه میباخ کم بود.کسانی که مطاله دارند دلیل جمع شدن شرکت میباخ رو میدونند.
1.شباهت بسیار زیاد به بنزS کلاس.
2.جلوتر بودن تکنولوزی نسبت به زمان خودش و هزینه های بالاش.
این ها باعث شد که انچنان فروش قابل توجهی نداشته باشه.
پیش از این هم زمزمه های همکاری این دو شرکت شنیده شده بود.قرار بود که استون نسل بعدیه میباخ رو طراحی کنه و در مقابل بنز اطلاعات سری نسل جدید S رو به استون مارتین بده.که به توافق نرسیدند.احتمالا به خاطر اینه که میخواد با AMG همکاری کنه.
منبع:مجله ماشین.دنیای خودرو.خودرو امروز.سایت عصر خودرو .پدال.
V12
jaguar – ss
۱۶ مرداد ۱۳۹۲واقعاً خوشحالم برای آلمانی های عوام ساز که با این کار شاید بتونند از خلاقیت این خودروی اشرافی و با اصالت استفاده کنند و از خواب این عقب ماندگی بیدار شده تا دنیای خودرو سازی را با چشمهای باز ببینند. کسی باید دم از اصالت بزنه که این گزینرو داشته باشه. نیاز به گفتن نیست اما از جمله مواردی که خودروهای انگلستانو با بقیه خودروها متمایز میکنه همین اصالت و اشرافی بودنشونه. چیزی که از تصور عوام سازان آلمانی به دوره. امیدوارم دیگه شاهد این چنین موارد همکاری نباشیم.
شایان
۸ آبان ۱۳۹۲بهت پیشنهاد میکنم یه سری بزنی به شبکه هایه ماهواریه لندنی تا معنیه عوام فریبی و عوام سازیو بفهمی البته اگر قرار بود بفهمی تا حالا فهمیده بودی