جایی که مرسدس-بنز به جایی نرسد، شاید نوبت مرسدس-AMG باشد. اولین خودروی این برند زیرشاخه، SLS AMG، با محوریت عملکرد به مراحل پایانی عمر خود رسیده است. این خودرو یک موتور ۶/۲ لیتری V8، درهای موسوم به بال پرنده یا گالوینگ و قیمتی بیش از ۲۰۰ هزار دلار دارد و هدف از ساخت آن خودرویی با تولید محدود و عملکرد بالا بوده است. امّا خودروی بعدی احتمالاً جو حاکم بر خودروهای اسپورت را بر هم خواهد زد و یکی از مهمترین خودروهای اسپورت، یعنی پورشه ۹۱۱ را هدف خواهد گرفت.
مرسدس AMG GT یک خودروی کوچکتر، با قدرت کمتر و به طور قابلتوجهی از گذشتگان خود ارزانتر است. بازه قیمتی آن بین ۱۱۵ تا ۱۳۵ هزار دلار درنظر گرفته شده و این خودروی دو سرنشینه قرار است به صورت کوپه و احتمالا با درهای معمولی عرضه شود و نسخه رودستری نیز برای آن پیشبینی نشده است.
نسخه GT از سبک SLS در ساختار آلومینیومی بدنه و سیستم تعلیق و دیفرانسیل استفاده میکند. اما وزن آن حدود ۳۰۰ کیلوگرم سبک تر است. موتور تنفس طبیعی بزرگ با موتور کوچکتر ۴ لیتری توربوی V8 جایگزین شده که به صورت استاندارد قدرتی برابر ۴۵۶ اسببخار، در نسخه اس، ۴۹۵ اسببخار و در سری بلک، ۵۲۵ اسببخار را در اختیار قرار میدهد. در سطح اولیه این خودرو، پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر تخت با قدرت ۳۶۵ اسببخار استفاده میشود. از نکات برجسته مهندسی در این خودرو میتوان به سیستم گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته دو کلاچه، ترمزهای کربنسرامیکی و پایههای هوشمند موتور اشاره کرد.
مرسدس تصاویری از کابین خودرو، قبل از معرفی آن در ماه سپتامبر امسال منتشر کرده است. کابین از صندلیهای چرمی بسیار با کیفیت و یک کنسول وسط عریض استفاده کرده است و کنترلهای سیستم Command و عملکردهای مختلفی برای بهینهسازی زیستمحیطی موتور V8 درنظر گرفته شده است.
توبیاس موئرز، رئیس AMG از این خودروی جدید با عنوان «خالصترین شکل از یک GT» یاد میکند؛ عنوانی برای جلب توجه خریداران خودروی نمادین پورشه به طرف مرسدس AMG GT کافی است.
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳مرسدس واقعا عالی داره کار میکنه فقط توی رندر اولی من خیلی از خط سقفش خوشم نیومد.دیگه وقتشه BMW هم دست به کار بشه! :D
yamin
۴ تیر ۱۳۹۳اگه بی ام و سوپر کار بسازه چی میشه…
حسين
۴ تیر ۱۳۹۳شاهین جان ب ام و هم توی فکر M1 بود. مث اینکه پارسال به دلیل مشکلات مالی کنسلش کرد. درسته؟
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳آره حسین جان فکر کنم BMW به مناسبت 30 سالگی مدل M1 قدیمی،یه کانسپت به همین نام رو توی سال 2008 معرفی کرد.طراحش هم جیورجیو جیوجیارو بود.حیف شد تولید نشد.
به نظر من BMW باید یه مدل خیلی خاص از i8 بزنه.یه چیزی مثل sls الکتریکی.اونم اگه یادت باشه گفتن اصلا نسخه ی M نخواهد داشت.
احمدرضا بی ام و
۴ تیر ۱۳۹۳دوستان منتظر بی ام و m8 سوپر کار بی ام و باشید درضمن رندر اولیه درسته چون توی فیلم مدل amg نشونش داد
امیر
۴ تیر ۱۳۹۳چرا BMW باید همچین ریسکی بکنه و وارد چنین حوزه ای بشه که ابرقدرت هایی سال ها توش دارن فعالیت میکنن؟
بنز هم همین اشتباه رو کرد و اگر اشتباه نکنم زیاد توی این ماشین موفق عمل نکرد…
BMW تقریبا توی تمام مدلای تولیدیش موفق هست و دلیلی نداره وارد چنین حوزه ای بشه که بخواد شکست بخوره در برابر ابرقدرت هایی مثل فراری
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳اگه سایر شرکت ها ماشینی تو این رده تولید کنن و مشتری هم بخره،اون یکیا هم دست رو دست نمیذارن.
امیر
۵ تیر ۱۳۹۳آخه سوپر اسپرت ساختن که الکی نیست
تو این حوزه کمپانی های بزرگی مثل فراری دارن فعالیت میکنن
من عاشق BMW هستم و خیلی هم دوست دارم 1 سوپر اسپرت از این برند ببینم.
اما ترجیح میدم سوپراسپرت نبینم تا اینکه 1 سوپر اسپرت ناموفق ببینم.
یا سوپراسپرتی تولید شه باعث شه سری 3 ضعیف تر عمل کنه
به نظر من BMW برنامه بسیار خوبی در نظر گرفته که بجای تولید 1 سوپر اسپرت پول و انرژیشو گذاشته رو سری مثل i3 و i8 که در نوع خودشون بینظیرن
Zonda R
۴ تیر ۱۳۹۳@.F
قیمت پایه sl
116 هزاار دلاره بعد
Gt یعنی قیمتش از sl پایین تره
Zonda R
۴ تیر ۱۳۹۳@.F
با خداحافظی sls یه خوب دیگه از بین ما میره
تو سایت مجله ماشین یه عکس از
Sls amg gt final edition
زده که رنگش خاکستریه
تو عباس اباد
فکر کنم قیمتشو زده 4/5 میلیارد
مک میسل
۵ تیر ۱۳۹۳مرسدس از یه مدل ای ام جی بزنه یعنی میخواد تواون مدل کولاکی به پا کنه
یه پسل باهوش
۴ تیر ۱۳۹۳این پانامرا س که لباس مرسدس پوشیده
به نظر من این تیپ ماشین ها بهترین ظاهر رو تو دنیا دارن
مخصوصا این اقای خوتیپ
مک میسل
۵ تیر ۱۳۹۳ولی خداییش میدونیم که اگه مرسدس بخواد میتونه برند های بزرگ دنیارو از پا بندازه و خودش رو در بازاری جای بزاره…واقعا بنزو باید ستایش کرد
مک میسل
۵ تیر ۱۳۹۳فکر کنید یک روز فولکس بی ام دبلیو و مرسدس بنز با هم متحد شن و چند تا مدل بزنن.میتونن بزرگان جهان از جمله جی ام رو به زانو دربیارن
رضا...فقط بنز
۴ شهریور ۱۳۹۳اینایی که الآن گفتی بعضی وقتا از دشمن خونی هم بدترن!!
سامان
۴ تیر ۱۳۹۳مدل SLS که در همه جاى دنیا دیده شده و به نظر من واقعاً شایسته اى اسم و تاریخ مرسدس بنز و AMG مى باشد، امیدوارم اگر قرار به ساخت مدل جدید و یا جایگزینى براى این مدل بودند زیباتر از این تصاویر فرضى باشد.
امید
۴ تیر ۱۳۹۳ای جانم درشم مثل این ماشینای قدیمی یا رولزرویسه
طراحی پشتش البته از نمای کنار شبیه پورش هست
ولی جلو پنجرش عالیه محشره
فضای داخلی هم که چیزی نمیشه گفت در موردش
زیگما
۴ تیر ۱۳۹۳این رندر ها معمولا ذهنیت ادم رو به سمت بد منحرف میکنن
تا تصاویر اصلی منتظر میمونیم.
امید
۴ تیر ۱۳۹۳اره صبر میکنیم تا تولدش
امید
۴ تیر ۱۳۹۳خوب. بد. باخت
خیلی حالم گرفته شد اومدیم شاهد پیروزی تیم ملی باشیم اما باختیم ای خدا چقد بد شانسیم ما
ساعت:10:56
مک میسل
۵ تیر ۱۳۹۳بنز یکه تاز شده تواین مدل
امین
۴ تیر ۱۳۹۳بنزه دیگه،چی میشه گفت!…..
masoud v12
۴ تیر ۱۳۹۳مرسدس بنزهای جدید عملکرد فوق العاده ای دارند و از لحاظ دینامیک و تکنولوژی بکار رفته شون واقعا یکه تاز جهان هستند ولی از نظر طراحی ظاهری چندان حرفی برا گفتن ندارند ای کاش طراح شرکت بنز یک آلمانی اصیل بود نه مثل آقای گوردن واگنر که یک طراح انگلیسی هست اونوقت طراحی مدلهای جدید بنز رو بر پایه مدرنیته کردن طرحهای گذشته آقای پیترفایفر انجام میداد اونوقت بود که باید در تمامی کارخونه جات خودروسازی دنیا رو باید تخته میکردند و همه فقط و فقط بنز سوار میشدند یعنی خودرویی با عملکرد فوق العاده و طراحی بدنه استثنایی با اینکه یکی از طرفدارهای متعصب بنز هستم ولی هر چه سعی میکنم اصلا نمیتونم خودم رو با زبان طراحی جدید بنز وقف بدم محصولاتی شبیه به هم تشخیص یک بنز سی کلاس از اس کلاس از نمای روبرویی خیلی سخته حتی برا ما که عاشق خودرو هستیم چه برسه به اونایی که سر رشته ایی از مدلها و طراحیهای جدید ندارند ولی در گذشته این تشخیص خیلی راحتتر بود و اصالت هر محصولی سرجاش بود.
NASSY
۴ تیر ۱۳۹۳نســــــــــــــــــــــــــل قبلیش یه چیز دیگه ای بود!!!
از طراحی پشت عکس بالا خوشم نیومد!!!(نسل قبل شیک تر و با ابهت تر بود)
Sadjad97
۴ تیر ۱۳۹۳بهتون گفتم که بوسنی از نیجریه قوی تره.
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳سجاد جون طرفدار ایتالیا بودی؟ ناراحت شدم حذف شد.الان ساعت 21/25 دقیقه هست و بین دو نیمه هستیم،آرژانتین 2 تا به نیجریه زده فقط ما باید کار خودمونو انجام بدیم.دعا کنین این کامنت من بی اثر نشه…
باید صعود کنیم…
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳صعود نکردیم… :(
VAHID JINPACHI
۴ تیر ۱۳۹۳خاک تو سر بازی کنانمون ..
حرومشون باشه که تونستند بدون تعرفه ماشین وارد کنن…
این چه طرز بازی کردن بود!!!!!!!!
حقمون بود 3 تا خوردیم اصلا خوب بازی نکردیم…
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۴ تیر ۱۳۹۳اه. دِمن گاد ایت
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳واقعا متاسفم :(
اندیشه های کیروش واسه این مسابقه اصلا هجومی نبود.از اول هم معلوم بود دنبال برد نبود.بابا ناسلامتی ما از این بازی برد می خواستیم.باید 3-3-4 بازی میکرد.باید جهانبخش از اول تو بازی میبود.همونجوری که عامل خوب بازی کردنمون برابر آرژانتین سرمربی بود،عامل باخت تو این بازی هم خودش بود.بازی رو داده بودیم دست بوسنی بعد دنبالشون میدویدیم.اَه اشکم دراومد… :(
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳پدال جان رفت واسه بازبینی.تاییدش کن مرسی
صادق
۵ تیر ۱۳۹۳توو این جام 2 تا تیم بدترین ضربه ها رو از داور خوردن، ایتالیا و ایران!
توی بازی ایتالیا و اروگوئه، سوارز مث سگ شونه کیلینی رو گاز گرفت، بدون کارت!!!
مارکیزیو بی دلیل اخراج شد!!
به خدا دیگه داشتم چل میشدم پای بازی
فقط میتونم بگم فیفا توی داوریِ این دوره[…]
Sadjad97
۴ تیر ۱۳۹۳من 22 سالمه و 10 ساله که طرفدار آث میلان هستم و به همین خاطره که اسطوره های ایتالیا و یا هلند دهه 90 رو دوست دارم، ولی در کل از تیمهایی خوشم میاد که به اندازه نیازشون بازیکن دارند، نه بارسا و نه رئال و نه بایرن و…(قضیه اش مفصله،اگه بیشتر بخواهید هم توضیح میدم).
مسلماً مشکل تیم ملی ایران در گل زدنه، (به طور مثال:) یادتون هست که حدود 4 سال پیش در غرب آسیا از کویت باختیم در حالی که کل بازی دست ما بود. ضدحمله خیییییییلی با حمله فرق داره و ما در سالهای اخیر هر موقع با تیمهای قوی بازی کردیم رفتیم که مساوی کنیم و یا گل کم بخوریم و هیچ موقع نرفتیم درست و حسابی که چه عرض کنم، نصفه و نیمه (نه از طریق ضدحمله) حمله کنیم و روزهای بازی های دوستانه رو پشت سرهم از دست میدادیم و خواهیم دادو… !
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳سجاد جان یه کامنت گذاشتم که رفت واسه بازبینی.فقط اینو بگم که وقتی سوت شروع بازی زده شد فهمیدم که واسه برد برابر بوسنی نیومدیم…
ناسلامتی برد میخواستیم.چرا دفاعی چید ترکیب رو؟ اشکم در اومد.
Sadjad97
۴ تیر ۱۳۹۳حرفت رو کاملاً قبول دارم، چون خیلی حرفه که: 1- بوسنی دقیقه 3 به خودش گل به خودی بزنه و فقط 2-1 از آرژانتین ببازه، 2- با ناداوری از نیجریه باخت و گلش آفساید اعلام شد و همون داور میره با دروازبان نیجریه عکس یادگاری میگیره و درآخر تهدید به مرگ میشه و …
بوسنی هم از ما دونده تر بود، هم تکنیکی تر، هم فیزیکی تر و هم تاکتیکی تر، اون موقع دل ما باید به چیمون خوش میبود.
فقط خودتون بروید و ببینید بازیکنانشون تو چه تیمهایی بازی میکنن، من دیگه سرتون رو درد نمیارم. یاحق
Sadjad97
۵ تیر ۱۳۹۳جواب آخری من هم رفت برای بازبینی، تأیید بشه ممنون میشم. یا حق
Sadjad97
۴ تیر ۱۳۹۳ادین ژکو با هیچ تیمی شوخی نداره، بازیکن منچسترسیتیه نه چارلتون!
ESI
۴ تیر ۱۳۹۳NICE + 20
hero
۴ تیر ۱۳۹۳ابر ماشینه ولی توی خط راست! سر پیچا اصلا پایداری نداره
تاپ گیر دقیقا به این موضوع اشاره کرد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
از نمای بغل شبیه پورشه است . خیلی دوست دارم ببینم چه حرف هایی برای
گفتن داره .
نمای داخلی هم خیلی بهتر از نسل قبل است .
توفیقی
۴ تیر ۱۳۹۳زیبا و ستودنی.
آفرین
ایران که باخت با آرزوی قهرمانی برای تیم آلمان
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ تیر ۱۳۹۳درود .
افرین توفیقی . خوشم اومد .
iman McLaren p1
۴ تیر ۱۳۹۳میلاد جان تبریک.شک کن خوب از آب درمیاد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ تیر ۱۳۹۳درود .
چی ؟؟؟؟
شک کنم یا شک نکنم ؟؟؟؟
هژبر
۴ تیر ۱۳۹۳کپی بی ریخت اس ال اس
ali
۴ تیر ۱۳۹۳خدارو شکر یه گل زدیم بدون گل با جام جهانی خداحافظی نکردیم
اما در کل بچه ها عملکرد خوبی از خودشون نشون دادند اما نمیدونم چرا بازی بچها نگرفت در این بازی!اونور آرژانتین شراط رو برای صعود ایران مهیا کرده بود اما حیف ایران حذف شد!!!
انشاءاله جام جهانی بعد !!!
یه پسل باهوش
۴ تیر ۱۳۹۳جام جهانی بعد و بیس سی هزار میلیارد پول بی زبون دیگه و روز از نو روزی از نو
هه
خاوری
۵ تیر ۱۳۹۳بی سی میلیارد نه بی سی هزار میلیارد..چه خبره همه ضد تیم ملی شدن..همه قبل جام میگفتن شیش تایی شدیم.. ولی خیلی خوب بازی کردیم..بازی اخرم ببد نبود..گل زدیم..به تیر زدیم..اشتباهاتی هم داشتیم..در کل جام خوبی بود
رضا
۴ تیر ۱۳۹۳طراحی داخلیش که مثل بقیه مرسدس ها شاهکاره
طراحی خارجیش هم با توجه به ماهیت خودرو مطمئنن بسیار زیبا و هیجان انگیزه
فقط امیدوارم چراغهای جلوش مثل عکس رندر و شبیه به سایر محصولات فعلی نباشه که اصلا تو دل برو نیست
از لحاظ هندلینگ و قابلیت های دینامیکی هم ندید بهتون میگم عمرا به پای 911 برسه… شوخی که نیست911
ali
۵ تیر ۱۳۹۳از طراحیش خوشم نیومد!
تازه هم رنگی هم بهش نمیاد مخصوصا رنگ نقره ای!!ا اما کمپانی بنز می خواد یک جهش اساسی انجام بده چون هر ماشینی نمیتونه پورشه۹۱۱ رو بگیره!!!
علی
۵ تیر ۱۳۹۳دوستان سلام ببخشید یه مشورت میخواستم بگیرم من جنسیس مو دارم میفروشم و حالا میخوام نیسان تیانا یا سوناتا بخرم به نظرتون کدومشو بخرم.
دوستانی که میدوند و اطلاع دارند جواب بدند.خود رو های قبلیم هم پیشنهاد ندید.
jawad
۵ تیر ۱۳۹۳طراحی داخلیش داخلیش خیلی شیک و پر ابهته طراحی بیرونی فقط جلوپنجره اش عالیه از روبرو عادیه و طراحی عقب ضعیفه
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۵ تیر ۱۳۹۳سلام به همه.
داریم ؟؟؟ نه واقعا داریم ؟؟؟
Ali
۵ تیر ۱۳۹۳باید به ایران خودرو و مسئولان تبریک گفت !!!
حداقل نتوانستند تولید بنز داخل ایران را ادامه بدهند و برای امنیت ، سلامت ، راحتی ، تکنولوژی و … خرج بکنند
فکر و خیال کردن مثل پیکان می تواند E200 را 30 سال تولید بکنند ، آنها هم قبول نکردن درش تخته شد رفت پی کارش تا فهمشان از … درست بشود
مجتبی
۶ تیر ۱۳۹۳علی اقا چرا شاسی بلند نمبگیری؟با ماشین پرشتابی که داشتی این دوتا مخصوصا تیانا اصلا ارضات نمیکنه
ایکاش طول کاپوتش یه خرده کمتر بود و پشتش یه کم درازتر
مرتضی
۶ تیر ۱۳۹۳این جمله از اون حرفای مضحک بود(جایی که مرسدس-بنز به جایی نرسد، شاید نوبت مرسدس-AMG باشد) یعنی واقعا چی فکر کرده نوشته اینو؟؟
محمد
۶ تیر ۱۳۹۳این بیاد تو بازار گرد و خاک به پا می کنه…
فرید
۸ تیر ۱۳۹۳از عقب شبیه پورشه شده چراغای عقبشم مثل اس500 کوپه شده ماشین عجیبیه نمیدونم چرا باش حال نمیکنم سری قبلیش بیشتر ب دل مینشست یکمی سوسول شده البته این نظر منه