کوپه مرسدس بنز S 63 AMG که ماه آینده در نمایشگاه نیویورک رونمایی میشود را باید رزمناو سریعالسیر و پرتوان این کمپانی در بازار کوپههای لوکس قلمداد کرد. AMG طبق معمول و به دور از زرق و برق بیش از حد، یک کیت بدنه اسپرت شامل هواکشهای بزرگتر سپرها و چرخهای ۱۹ تا ۲۰ اینچی ده پره و پانلهای آئرودینامیکی را فراهم کرده است.
در داخل کابین با فرمان ضخیم تر با پهن شدگی قسمت پایین آن و دوخت واضح چرم و تزئینات آلومینیومی و فیبرکربنی بیشتر و نمایانتر روبرو خواهید شد. نشان AMG نیز در جایجای اتاق حک شده است.
در زیر کاپوت یک موتور ۵.۵ لیتری V8 با توربوشارژر دوقلوی AMG قرار گرفته که میتواند ۵۸۵ اسب بخار نیرو را در دور ۵۵۰ و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را در دورهای بین ۲۲۵۰ تا ۳۷۵۰ در اختیار راننده قرار دهد. انتقال نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با سیستم اسپید شیفت و سه حالت انتقال قابل تنظیم، همانند مدل سدان صورت میگیرد. انتقال نیرو به هر چهار چرخ نیز به عنوان سیستم 4MATIC اختیاری است.
فرزاد
۱ فروردین ۱۳۹۳این ماشین از فضا اومده؟
علیرضا
۱ فروردین ۱۳۹۳یک تابلوی نقاشی متحرک
فوق العاده زیبا و دلرباست
arian
۱ فروردین ۱۳۹۳پشتش منو یاده بی ام و میندازه ولی خداییش اوج طراحیه
HASSANBMW
۱ فروردین ۱۳۹۳why dislike???
this is truth!!!!
خاوری مزراتی
۱ فروردین ۱۳۹۳میلاد کجایی که مرسدس بنز آتیشمون زد
وای خدا چه خوشگله
جون میده برسونیش به سرعت سیصدتا…
ata
۳ فروردین ۱۳۹۳اون هم تو جاده های ایران ;-)
خاوری مزراتی
۱ فروردین ۱۳۹۳این لینک معرفی نسل جدید فورد ترانزیت از شاخه اروپایی(انگلستان) شرکت فورد… پدال جون زحمتشو بکش
http://www.ford.co.uk/CommercialVehicles/All-New-Transit
اینم تصاویر نت کار شاو از بی ام دبلیو زیبای i8هست
http://www.netcarshow.com/bmw/2015-i8/800×600/wallpaper_01.htm
خاوری مزراتی
۱ فروردین ۱۳۹۳اینم فیس لیفت 2015 بی ام دبلیو گرن تورینو سری 4هست
http://www.netcarshow.com/bmw/2015-4-series_gran_coupe/800×600/wallpaper_01.htm
واقعا زیباست
زیگما
۱ فروردین ۱۳۹۳اگر به بنز علاقه مند هستین جملات زیر را هرگز نخوانید.
بخش اصلی موتور این خودرو در امریکا و توسط کمپانی هانی ول ساخته و طراحی شده. توربو شارژ های این موتور 100 ساخت کمپانی مذکور است. نه تنها موتور این خودرو بلکه اکثر انجین های جدید بنز با همکاری عظیم هانی ول ساخته و طراحی شده.
بیش از 90 درصد نسل قبلی این خودرو و اس کلاس خارج از آلمان فروش داشته. با توجه به اینکه این خودرو و اس کلاس پرخرج ترین خودروی بنز است و بسیار سرمایه از بنز خورده،در صورت جنگی تحریمی چیزی ه مانع از صدور این خودرو شود، بنز در شرف ورشکستگی قرار می گیره!!!
همون جور که می بینید قدرت تولید کنندگی کالا های مصرفی عملا در مقابل مصرف گرایی هیچه….
مسولین محترم کشور را به سمت مصرف گرایی سوق دهند.
mory
۱ فروردین ۱۳۹۳سلام
اگر حرف های شما هم درست باشه مگه میشه مرسدس بنز که بیش از 120 سال داره خودرو میسازه نتونه یه ماشین مهندسی شده و با کیفیت طراحی کنه
در ضمن این روزا همه کمپانیا با هم ارتباط دارن
دلیلی نمیشه که کمپانیا ضعیفن که میخان شراکت کنن یه کمپانی که نمیشه تو همه زمینه ها خبره بشه
mohammadmmh
۵ تیر ۱۳۹۵تازه میدونستین همین مکلارن هایی که تولید میشه موتورش مال بنزه
حتی بنز و مکلارن ماشینی رو هم با همکاری هم ساختن
همون مرسدس بنز ۷۲۲مکلارن اگه خاطرتون باشه!
اینو در جواب اون آقایی که گفتن نمیدونم موتور این بنز ساخت فلان شرکته گفتم
Mohammad XX
۱ فروردین ۱۳۹۳به نظر من هم تولید و هم مصرف مهمه. جامعه ای که مصرف گرا باشه و صنعت خوبی نداشته باشه جامعه ضعیفیه و جلوی اتفاقایی مثل تحریم خیلی آسیب پذیره.
کشوری مثل آمریکا هم یه تولید کننده بزرگه هم یه مصرف کننده بزرگ. به خاطر همین بزرگترین قدرت اقتصادیه.
گذشته از اینا تو جامعه ای که خیلی مصرف گرا باشه شاید به ظاهر مردم زندگی های شیک تری داشته باشن ولی آدما از هم دورتر میشن و بیشتر دغدغه هاشون میشه کالاهای اطرافشون و پولی که برای خریدنشون باید در بیارن.
خاوری مزراتی
۱ فروردین ۱۳۹۳جناب زیگما این نشون دهنده عقلانیت مرسدس بنزه که به بهترینها اعتماد میکنه
مطمئنا کمپانی هانی ول در زمینه های مذکور بهترینه وگرنه بنز دست به چنین حرکتی نمی زد در ضمن نظام بین الملل بسیار بیش از این چیزی که شما فکرمیکنید باثباته و حرکات سیاسی و یا ژئوپلتیکی که میبینید فقط جنگ زرگری خودمون هست
درضمن تقویت مصرف اصل اول توسعه صنعتی و اقتصادی است
ازاین طریق هم کارخانجات داخلی تقویت میشن هم تولیدملی اگه رقابتی بشه پیشرفت میکنه و رفاه مردم بالا میره
شما اگه به فکر صرفه جویی هستی بهتره بهره وری کارو سرمایه خودت و اطرافیانتو ببری بالا
اینجور بهترین حالت قناعت و صرفه جویی شکل میگیره
بنز کارش خیلی درسته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ فروردین ۱۳۹۳درود .
زیگما جان این مدل AMG است . شعار AMG این است :
هر مرد ، یک موتور .
موتورهاش 100% ساخت خود المان و AMG هستند .
مرسدس بنز هم به اندازه ی کافی تکنولوژی ساخت موتور را دارد .
در ضمن مرسدس بنز به هیچ عنوان با عدم صادر شدن این مدل ها ، در شرف
ورشکستگی قرار نمیگیره .
این تیپ ماشین ها و کلاسها ، در هر برندی ، فروش کم را دارند . هم به
خاطر قیمت بالا و هم به خاطر خاص بودن و خرج بالا .
شرکت مرسدس بنز فعالیتش فقط در حوزه ی سواری نیست که بخواد با فروش کم
اس و کوپه ی ان ، در شرف برشکستگی قرار بگیره . چرا ؟؟
به این خاطر :
اروپا :
دایملر علاوه بر خودروهای تجاری مرسدس بنز ، شرکت اتوبوس سازی سترا (تولید کننده ی اتوبوس های لوکس در اروپا ) را هم در اختیار دارد. همینطور مالکیت برند محبوب یونیماگ المان که به خطر توانایی های حرکتی و کاربرد های بسار زیاد ، شاسی بلند کامیون ها محسوب میشود و مسیری نیست که یونیماگ از پس ان برنیاد . از طرفی دیگر سهمی در شرکت مک لارن دارد ، به علاوه که چندی قبل قرار دادی با رنو بست که موتور و پلت فرم محصولات لوکس رنو را تامین کند.
امریکا :
بر اساس قوانین ایمنی نوشته شده در امریکا ، کامیون های بی دماغ اجازه ورود به امریکارو ندارند.همینطور باالعکس ، کامیون های دماغ دارهم نمیتونند در اروپا تردد داشته باشند که در اینده ، مفصل درباره این موضوع برای شما مطلب مینویسم.
با توجه به همین دلیل بالا و اینکه مرسدس بنز کامیون دماغ دار تولید نمیکند ، برای جبران حضور در بازار امریکا سهام شرکت هایی نظیر : دیترویت دیزل ، وسترن استار ، توماس ، فریتلاینر و اوریون را ، که همگی در تولید موتور دیزل و کامیون و اتوبوس فعالیت دارند در تملک دارد.دایملر از طریق شرکت اسمارت سهم کمی از تسلای امریکا را خریده و در حال تحقیق در زمینه خودروهای الاکتریکی با تسلای امریکا است .
اسیا :
دایملر در این قاره علاوه بر حضور خود ، سهام عمده ای در شرکت فوسوی ژاپن را خریداری کرده است . همینطور مقدار کمی از سهام
کاماز روسیه .این شرکت سرمایه گذاری هایی مشترک با شرکت های بی وای دی و گروه بیجینگ اتوموتیو چین را انجام داده است . از طرفی دیگر شرکت اینفینیتی از پلت فرم های کلاس آ مرسدس بنز بهره میبرد.
موتورهای بنز زبانزد عام و خاصه که شرکتهای رنو . اینفینیتی . استون
مارتین از بنز موتور میگیرند .
پس مطمئن باش شرکتی که اینهمه فعالیت در زمینه ی خودرو و سهام های
بسیاری در شرکتهای معتبر داره ، به این راحتی ها برشکست نمیشه .
موفق باشی .
زیگما
۱ فروردین ۱۳۹۳میلاد دلم نمیخواد اینو بگم ولی اکثر صحبت هات دچار مشکل بود
از جمله کامیون های بی دماغ
موتور های ای ام جی و سازندشون
و….
که بعد از اینکه اومدم خونه جوابتو میدم
در ضمن به جمله اول من توجه کن
فعلا مهمونیم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ فروردین ۱۳۹۳درود بر زیگمای عزیز .
من یکسری حرفاتو قبول دارم . اطلاعاتت هم بالاست .
ولی دوست دارم بری شعار شرکت AMG را سرچ کنی .
شرط زندگی باهات میبندم . اینو گفتم که بدونی چقد به
این حرفم اعتقاد و ایمان دارم .
این مطالبی هم که برات نوشتم ، قرار بود در قالب یک
مطلب برای پدال بفرستم که وقت نشد کامل کنم . سعی
میکنم تا فردا کلیپ ساخت موتورهای AMG را برات
بگذارم به صحت حرفم پی ببری .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ فروردین ۱۳۹۳زیگما جان نکنه اینجا امریکاست ؟؟؟؟؟؟
فکر کنم خودت قدرت ترجمه را داشته باشی .
http://www.aparat.com/v/bH6d3
http://www.aparat.com/v/G0l8Z
http://www.aparat.com/v/eWZdV
پدال خواهشا فقط زود تایید کن .
زیگما
۱ فروردین ۱۳۹۳من میخواستم قدرت مصرف گرایی رو نشون بدم.
اگر میخواستم از بنز بد بگم لزومی نداشت جمله اول رو بگم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ فروردین ۱۳۹۳درود .
پدال جان من دوتا دیدگاه در جواب زیگما گذاشتم که یکی از انها
منتظر تایید شماست ویکی از انها هم غیب شد . خواهشا پیگیری کن .
یه پسل باهوش
۱ فروردین ۱۳۹۳راسش من در زمینه مشخصات فنی و ساخت بنز ترجیح می دم اظهار نظر نکنم
اولا بخاطر اینکه تخصص ندارم :)
دوم هم اینکه نگاه ما به عنوان یه ایرانی به ماشین با کل دنیا حتی با برکینافاسو هم فرق داره
ما اینجا ال نود رو ماشین خوبی می دونیم چون کیفیت داره
درصورتی که مرسدس بنز تو ایران بعد از سه تا چهار سال حتما باید (نگیم تعمیرگاه)یه سرویس درست درمون بره
اما
اما از لحاظ طراحی اتومبیل های بنز رو به جرائت میشه با مجسمه های میکل انژ مقایسه کرد وحتی رای برتری رو به بنز داد
حمادی
۱ فروردین ۱۳۹۳خوبه خوبه بد نیست !! توش خیلی فضایی حالم به هم خورد انگار تو هوا پیما نشستی
احمدرضا بی ام و
۱ فروردین ۱۳۹۳نظرمو جلب نکرد
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱ فروردین ۱۳۹۳بد نیست ، فکر نکنم فروش خوبی رو تجربه کنه
احمدرضا بی ام و
۱ فروردین ۱۳۹۳میلاد اگه همین سوال رو به من پاسخ بدی ممنون میشم
چرا بی ام و و بنز سوپر کار نمیزنن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ فروردین ۱۳۹۳درود .
احمد جان من که به طور دقیق از سیاست گذاری های کارخانه با خبر نیستم
ودلیل دقیق و قطعیش رو نمیدونم . ولی تا حدودی میتونم حدس بزنم .
امروزه ماشین های سوپر کار شتابی در حدود 2.5 تا 3.5 دارند و سرعتی در
حدود 350 تا 400 کیلومتر . ( کاری به هنسی و بوگاتی ندارم . )
برای شرکت های بنز و تویوتا و ب ام و و ائودی و …… ( به جز سوپر
کارها ) صرفه ی اقتصادی نداره که برای شتاب و سرعتی بیشتر هزینه های
هنگفتی را روی دست خود بگذارد . هدف این شرکت ها مشخص است .
هر شرکتی هدف مشخصی دارد . مثلا شرکتی مثل بنز تمام حواس و توان خود را
روی محصولی تک و با تکنولوژی بالا عرضه کند . تا جاییکه حتی جلوتر از
زمان حرکت کند . مثل همان موتورهای یورو6 بنز که 1 سال زودتر روی
خودروها و کامیونها و اتوبوس هاش به کار گرفته شد . کامیونهایی را
تولید و عرضه کند که هیچ کامیونی در دنیا حتی نتوانسته نیمی از جایزه
ها و رکوردهای ان را به دست بیاورد . همینطور اتوبوسهای شهری و برون
شهری .
حالا هر کمپانی در زمینه ی خودش . ژاپنی ها و فولکس و جنرال موتورز در
تولید خودروهای با کیفیت و ارزان و فراری و لامبو و ……در تولید
خودروهای سوپر کار .
کمپانیها برای اعمال تغییرات و یا حتی تولید نسل جدید خودروهابا طراحی
جدید ، بسیار ترس و اظطراب دارند ، دست و دلشان بدجور میلرزه .
چون ممکنه سرمایه گذاری هایی که در طراحی و قسمت فنی انجام دادند ، با
شکست مواجه بشود و تمام زحمتها و تحقیق هایی که در این چندسال انجام
دادند به هدر برود .
شرکتهای بزرگ و با مدریت قوی که برای کمترین واحد پولی مملکت خویش
برنامه ربزی کرده اند .
حالا چه برسد به تولید خودروهای سوپر کار که تجربه ی اولشان است و
هزینه های هنگفتی را در بر میگرد . منهای اینها اینکه در بازار فروش و
عملکرد شکست نخورد.پس به صرفه نیست که که میلیونها دلار یا یورو هزینه
ی یک سوپر کار تمام عیار کند که هم قیمت بالایی را خواهد داشت و فروش
کم در سال و اینکه ایا موفق خواهد شد یا نه .
گیریم که موفق بشود ، چندین سال طول میکشد که هزینه ان سوپر کار
برگردد و محبوبیت در دل مردم باز کند . هرچند برند قدیمی و خوشنام
باشد . اینجور شرکتها سعی میکنند تا با همکاری با سوپر کارها توان
خودرا نشان بدهند و برای خود اعتبار دست و پا کنند . همچون تولید
موتورهای پاگانی توسط مرسدس بنز و AMG . تولید و همکاری ب ام و با
مکلارن . استفاده ی لامبورگینی هوراکان از پلتفرم و موتور ائودی ار8 .
حالا اگر موفق نشود ، منهای ضربه ایی که به شرکت هم از نظر اعتبار و هم
از نظر مالی وارد میکند ، خودروساز را چند مرحله و یا پله به عقب
میراند . تا جاییکه از هدف خود که تولید خودروهای مدرن و با کیفیت و
لوکس در بخش سواری . کامیونهاو اتوبوسهایی با قابلیت بالا دور میکند .
حال به نظر خودت ارزش داشت تا ازهمه خودروسازها و از همه مسائل عقب
بماند ؟؟؟ ان هم برای مطرح شدن در بین سوپر اسپورت ها که محصولش کامل
و بی عیب و بی نقص نیست ؟؟؟
یعنی تولید یک سوپر کار اصلا و به هیچ وجه توجیه اقتصادی . مالی .
سوداوری . فروش و … را ندارد . اشتباه نکنی ، این مساله برای
خودروسازهایی که گفتی و رقباشون صدق میکنه نه لامبو فراری و …
در این بین شرکتهای بزرگی همچون فولکس واگن هستند که از نظر مالی هیچ
چیزی کم ندارند و حاضرند محصول خودرا با ضرر بیرون بدهند و در تمام
زمینه ها اگر از رقبا جلوتر نباشد ، عقب تر هم نباشد و همپای رقبا
به مسیر پیشرفت ، ادامه بدهد .
تازه همین فولکس هم ، فعلا شکست را پذیرفته و تا زمانیکه 40 عدد باقی
مانده از بوگاتی های خودرا نفروشد ، دست به به روزرسانی و یا معرفی
محصول جدید نمیکند .
اینهارا گفتم که ریسک بالای تولید یک خودروی سوپر کار را متوجه بشوی و
دلیلش را بدانی .
شرکت هایی که تخصصشان در تولید سوپر کار نیست .
بنز و ب ام و و لکسس و …. ترجیح میدهند تا خودروهایی در همان سطح SL
و M6 و LFA و …. داشته باشند و با تقویت موتورها و در بعضی موارد با
تغییر موتورها به سرعت ها و شتابها و رکوردهای بهتر و بالاتر دست پیدا
کنند .
دراین کلاس خودروها ، هم توان مالی بیشتر مردم به خودروها میخورد و هم
فروش بیشتر را تجربه میکند ، و هم کمپانی زودتر به هزینه ی سرمایه
گذاری میرسد و اگر هم محصولش با ضرر و شکست همراه بود ، برایش راحت
قابل هضم و جبران باشد .
موفق باشی .
زیگما
۲ فروردین ۱۳۹۳1.چرا یک نفر تا یک چیزی ضد یه برند آلمانی میگه شما تاریخچه اون شرکت و دامنه اون شرکت رو براش توضیح میدی??
2.کامیون های بی دماغ در امریکا هنوز هم فروش میرن و این حرف های شما اشتباهه
3.دایملر سابقه درخشانی در امریکای شمالی نداره. کمپانی وسترن استار رو با اون همه سابقه و قدرت در بازار تبدیل کرد به یه کمپانی کوچک
هم چنین کمپانی های اتوبوس سازی رو در امریکای شمالی تعطیل کرد.اسم هاشون رو بعدا براتون مینویسم
کمپانی کامیون سازی ایترلینگ یا یه چیزی مثل این رو هم تعطیل کرد
پس دفعه ی دیگه که میلاد خواستی از جی ام به خاطر تعطیل کردن کمپانی های زیر مجموعه اش خرده بگیری ، یادت باشه دایملر با اون کمپانی ها که گفتم و اسم دقییقشون رو بعدا اعلام میکنم چه خیانت ها کرد.
اینم در نظر داشته باش اگه بخوام فعالیت های برای مثال تویوتا رو در سه قاره بگم برات قطعا سوابقش درخشان تره
راستی اون اطلاعات رو که در جیمیل از من اجازه انتشارش رو گرفتی دقیقا در کجا میخوای استفاده کنی??
راستی برای اینکه بدونی فقط میگم که دیترویت دیزل 4 موتور اصلی فقط تولید میکنه!! کامینز 209 مدل مختلف انجین تولیدمیکنه در حال حاضر!! در صورتی که دیترویت دیزل قبل از اینکه زیر مجموعه دایملر بشه بزرگترین تولید کننه موتور های دیزل خام در جهان بود…..
حالا بگذریم….بحث رو ادامه نده چون اصلا هدف من از اون جملاث چیز دیگه بود و ادامه ی بحث فقط موجب آزردگی خاطر جفتمون میشه…..ادامه نده.فقط جواب سوال من در رابطه با اطلاعات جیمیل رو بده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ فروردین ۱۳۹۳درود .
زیگما من فروش کلی کامیونهای بی دماغ رو گفتم .
در ضمن من اطلاعات دقیقی از فعالیتهای فعلی اون شرکتهای
امریکایی که زیر مجموعه ی بنز هستند ندارم . ولی فکر
هم نکنم مرسدس بنز اینقدر بی خیال و پولدارو بی
برنامه باشه که بیاد سهام کامل یک شرکت رو بخره و
اون را به نابودی و یا بی فعالیت بکشه . مطمئن باش
که من و تو از اون بی خبر هستیم . یا شایدم فعالیت و
رشته ی کاریشونو عوض کردن .
هیچ شرکتی به خودش ضرر نمیزنه . تا اونجایی که تاریخ
مشخص کرده ، المانیها بیشتر دست بقیه را گرفتند تا
اینکه بکوبونن زمین .
اطلاعات جیمیل را هم فقط ازت اجازه میخواستم . همین .
میخواستم فقط به اون افرادی که بهت گفتم بگم . میخواستم
بهت اسمس بدم ، یادم افتاد که اون شمارت دسته ….!!
مهم اجازه و راضی بودن شما بود که گرفتم . ولی مطمئن
باش قولم یادم نمیره .
احمدرضا بی ام و
۲ فروردین ۱۳۹۳با تشکر ازمیلاد عزیز
رضا
۱ فروردین ۱۳۹۳اینکه ادعا بشه بنز از یه جای دیگه موتور تامین میکنه خیلی خنده داره….
هرچند خودم طرفدار بنز نیستم.
کلیپ ساخت موتورهای دست ساز AMG رو هم دیدم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ فروردین ۱۳۹۳تقدیم به زیگمای عزیز :
Mercedes AMG
رقیب دیرینه BMW یعنی مرسدس تا سال ها از عدم داشتن بخش مجزا و متخصص برای ارائه محصولات اسپرت رنج می برد و این موضوع وقتی نمود بیشتری یافت که BMW با M Power داشت عصر جدیدی را شروع می کرد. بر همین اساس مرسدس به سراغ شرکت تیونینگ کوچک و البته توانمندی رفت که تا آن زمان محصولات مرسدس را تقویت می کرد و با آنان قرارداد همکاری بست و نتیجه این قرارداد پیزی نبود جزء مرسدس C36 AMG.
مرسدس با معرفی این محصوا به جنگ مستقیم با محصول موفق M Power یعنی M3 رفت ، بعد از استقبال از این محصول بود که مرسدس برای خرید AMG اقدام کرد و آن را به عنوان زیر مجموعه ای از خود قرار داد تا بیشتر در روند طراحی خودروهای اسپرت خود نظارت داشته باشد ، البته نکته جالب اینجا است که برخلاف M power که همکاری بسیار تنگاتنگی با شرکت مادر خود دارد و موتورهای رده بالای BMW محصول M Power محسوب می شوند ولی AMG استقلال M Power را نداشت و موتورهای خارج شده از کازگاه آن تقویت شده موتورهای مرسدس محسوب می شدند البته این روند به تازگی تغییر پیدا نموده است و AMG موتوری را از ابتدا یرای محصولات خود طراحی و ساخته است که نمونه آن را در C63 AMG می توان دید.
با گذشت زمان AMG نیز بر تنوع محصولات خود افزوده است و در حال حاضر در تمامی محصولات مرسدس خریداران می توانند نوع AMG آن را سفارش دهند ، البته AMG علاوه بر محصولات مرسدس برای یک خودروی دیگر نیز موتور تامین می نماید و آن Pagani Zonda است. با این کار AMG کاری مشابه با M Power برای McLaren F1 را انجام داده است تا اسم خود را در تاریخ ثبت نماید.
AMG برخلاف M Power بسیار علاقه مند به توسعه سوپراسپرت می باشد تا توانایی های خود را در حیطه ای خاص به رخ حریفان به خصوص M Power بکشاند ، برای این کار علاوه بر تامین موتور برای Pagani ، AMG در پروژه ای مشترک با McLaren شروع به توسعه سوپراسپرت SLR زد تا شاید اعتباری را که M Power با مشارکت در طرح McLaren F1 بدست آورد را کسب نماید. ولی SLR علی رغم منحصر به فرد بودنش هرگز مانند McLaren F1 اسطوره ای نشد و این AMG را به این واداشت تا سوپر اسپرت بعدی خود را به تنهایی و با کمک مرسدس توسعه دهد.
شاهکار بعدی AMG نام SLS AMG Gull wing را به خود گرفت ، خودرویی که طراحی کلاسیک را از 300SL Gull wing گرفته است و اولین محصول تمام داخلی AMG محسوب می شود. AMG با ارائه این خودروی زیبا مسئولان M Power را برای ساخت یک سوپراسپرت به فکر انداخت.
مرسدس AMG برای طراحی و تولید پیشرانه اتومبیل های خود راهی بر عکس BMW و M Power را طی کرده است ، آنها تا سال 2008 تقریبا برروی تمامی موتور های خود از سیستم های سوپرشارژ و توربوشارژ بهره می جستند و از طرف دیگر موتورهای ارائه شده از AMG تقویت شده موتورهای مرسدس محسوب می شود و در سال 2008 بود که اولین موتور تنفس عادی AMG ارائه شد ، البته این بار این موتور برخلاف گدشته نمونه ای تقویت شده نبود و تماما توسط AMG طراحی و ساخته شده بود…
امیر
۱ فروردین ۱۳۹۳این نظر منه ولی فک میکنم طراحی داخل اکثر مدلای بنز داره عین عین هم میشه.
پشت ماشین هم که شده مثه بی ام و سری 6.
راستی این مگه s class نیست؟ پس چرا شده مثه c class جدید؟
c هم شده عین s. واقعن که! اصن بدجور قاطی پاتی شده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ فروردین ۱۳۹۳درود امیر جان .
داخل ماشین :
این کار بنز از نظر من یک کار هوشمندانه است . چون همین شما که اشکال ازش
گرفتی را چشم بسته داخل همین ماشین بکنند و ارم و نشانیهای خودرو را از
داخل ماشین پاک کنند ، و از شما بپرسن که نام خودرو چیست ، به طور قطع
حدس شما درست خواهد بود . مرسدس بنز . همینطور در ب ام و .
این دریچه های گرد بنز مربوط به بنز 230E اتاق دانشجویی دهه ی 70 و 80
میلادی است . بنز بار دیگر انهارا زنده کرده .
در ظاهر این ماشین هم من هیچ شباهتی بین اس کلاس کوپه و بنز سی کلاس
نمیبینم . ولی اینو قبول دارم که بنز سی کلاس با اس کلاس سباهت زیادی
دارد . درست بودن و یا غلط بودن این موضوع را بازخورد مردم در خرید و
فروش مشخص میکند .
اگر به داشبوردهای بنز A کلاس نگاهی بیندازی و به ترتیب مدل بالا بیایی
، و به مدل اس کلاس برسی ، طرح داشبورد ها کامل تر . ارگونومی تر .
پخته تر . با کیفیت تر . میشود . دقیقا متناسب با مدل و سگمنت خودرو .
موفق باشی .
مرتضی
۳ فروردین ۱۳۹۳و در ضمن شماها هر روز دارین محصولات بنز رو میبینین و برای همین تکراری براتون میشه که البته واقعا اینطوری نیست
آ ام گ هم نیمدونم چقدر دستش بازه تو این ضمینه یعنی دست نخورده این کوپه رو ندیدم کلا کوپه دوست ندارم تا سالها فقط و فقط بی ام و 2002 تونست برای ایرانی ها دلبری کنه!! نشون میده کلا مردم کوپه دوست نیستیم!!
Un4given
۱ فروردین ۱۳۹۳خداییش خیلی خوشگل درش آوردن مخصوصاعقبشو. من که لذت بردم وقتی دیدمش
یچیز هم بگم کسایی که پشت ماشینهای ژاپنی نشستند میتونن پشت ماشینهای کره ای هم بشینن ولی کسی که با آلمانیها رانندگی کرده باشه بعید میدونم. اینو همینجوری گفت، خودمم ماشینهای ژاپنی و آلمانی رو میپرستم ولی نمیدونم آلمانیها چی میسازن که یه روح خاصی تو محصولاتشونه .
چاکریم .
بهزاد
۲ فروردین ۱۳۹۳نمیدونم چرا مهندسین مرسدس پیک قدرت و گشتاور موتورهای قدرتمند رو در دورهای پایین حقظ میکنند!
این کار باعث ایجاد هرزگرد شدید در هنگام رانندگی های سریع و خشن شده و عملا نمیزاره راننده حس هندلینک و صدای دلنشین موتور رو تا جای ممکن بچشه و تمام حواسش معطوف کنترل عقب خودرو میشه تا از اسپین جلوگیری کنه.
شاید این پیک در مصرف خودرو تاثیر گذار باشه ولی در این گونه خودروها مصرف چند درصدی بیشتر زیاد به چشم نمیاد و اون لذت همه ی کاستی هارو از بین میبره.
lmbx
۲ فروردین ۱۳۹۳سلام به همه سال نو مبارک
این ماشین خداست.از وقتی مدل معمولیشو دیدم عاشقش شدم.منتظر این مدل بودم میدونستم خیلی خفن
با این که مرسدس از هر نظر بهتره ولی ماشیناشو زیاد به دلم نمینشست.ولی این یکی انصافا یه چیز دیگس
ان شاءالله هر کی هر چی میخواد تو سال جدید بهش برسه.خدا هم یه گوشه چشمی به ما عاشقان ماشین بندازه یه دونه از اینا داشته باشیم!!(ای خدا یعنی میشه!براتو که کاری نداره!)
omid
۲ فروردین ۱۳۹۳باید قبول کرد طراحی پشت این ماشین در حد و اندازه های مرسدس نیست و خیلی معمولیه.
TIGER
۳ فروردین ۱۳۹۳عجب! اتفاقا من یکی از بهترین جاهاش که به نظرم زیبا و پر ابهته پشتشه!
امین
۲ فروردین ۱۳۹۳شاهکاره
از هر نظر محشره
مطمئنم که غوغا به پا میکنه
شهرام
۴ فروردین ۱۳۹۳با سلام اتفاقا بنده فکر می کنم پشت خودرو تا حدودی شبیه sls خود مرسدس بنز باشه تا مدل های سایر خوروسازان
رسول
۲۷ شهریور ۱۳۹۴سلام دوستان
بنظرم که این روزها بنز خیلی از طراحی هاش رو از بی ام و کپی می کنه.