مرسدس آامگ بالاخره به انتظارها پایان داد و S65 کابریولت را به جمع شکوهمند کلاس Sهای جدید اضافه کرد.
برخلاف S500 و S64 AMG 4MATIC جدید که پیشرانههایی ۸ سیلندر دارند، S65 AMG کابریو از موتور ۶.۰ لیتری V12 بیتوربو، بهره میبرد که توان ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور فوقالعاده ۱۰۰۰ نیوتنمتر را با خود همراه دارد و اجازه میدهد تا صفر تا ۱۰۰ را در ۴.۱ ثانیه پر کند. حداکثر سرعت آن نیز بهصورت الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. مرسدس میگوید که میزان مصرف سوخت ترکیبی آن را ۱۲.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و میزان انتشار گاز CO2 نیز ۲۷۲ گرم در هر کیلومتر اندازهگیری شده است. تمام قدرت موتور از طریق گیربکس اسپیدشیفت پلاس ۷ جی آامگ “AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC” به چرخهای عقب منتقل میشود. S65 همراه با رینگهای ۲۰ اینچی عرضه میشود و تایرهای ۲۵۵/۴۰ در جلو و ۲۸۵/۳۵ در عقب بهصورت استاندارد مورد استفاده قرار میگیرد.
جلوپنجره مشبک “تیغه دوقلو”، تریم نوار باریک که تا انتهای ستون A ادامه یافته، خروجی دوقلو کرومی برای سیستم اگزوز اسپرت آامگ و لوگو “BITURBO V12” بر روی گلگیرها این مدل را از سایر S-کلاسها متمایز کرده است. سقف متحرک مرسدس AMG S65 کابریولت از جنس پارچه فوقالعاده نرم آگوستیک فابریک ۳-لایه ساختهشده و باز یا بسته شدن آن ۱۷ ثانیه زمان میبرد و امکان باز و بسته کردن آن در حین حرکت تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد. انتخاب رنگ آن نیز شامل مشکی، آبی تیره، بژ و قرمز تیره وجود دارد.
در داخل کابین از صندلی اسپرت designo با جنس چرم منحصربهفرد ناپا و تنظیم برقی همراه با حافظه و تهویه شونده، پوشش میکروفیبر DINAMICA بر روی داشبورد، استفاده از سیستمهای AIRCAP و AIRSCARF، گرمکن زیر آرنجی، گرمکن صندلیهای عقب، کنترل هوشمند تهویه و فرمان سه پره اسپرت با پوشش چرم ناپا، انتظار شما را میکشند. همچنین نسخه فول کابریولت از ادوات AMG بهره میبرد که عقربههای نشانگر قرمز-نقرهای، نمایش حداکثر سرعت تا ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت، نمایش حروف “BITURBO V12” بر روی نشانگر سرعت داشبورد، صفحهنمایش ایستاده، صفحهنمایش لمسی برای کنترل سیستم ناوبری، رادیو، تلفن و دیگر ویژگیها سیستم سرگرمی، دوربین ۳۶۰ درجه و برترین سیستم صوتی برمستر را شامل میشود. همچنین پارکینگ کمکی فعال با سیستم خودکار پارک نیز در لیست تجهیزات استاندارد آن قرار دارد.
سیستم ورود بدون کلید و بسته آسایش صندلی نیز هزینه اضافی دربر دارد، درحالیکه بسته دستیار راننده پلاس و ویژگیهای DISTRONIC PLUS همراه با هدایت کمکی و راننده خودکار Sop&Go، ترمزهای Pre-Safe، باس پلاس ”Bas Plus” همراه با سیستم کمک ترافیکی، سیستم فعال حفظ مسیر”Active Lane Keeping Assist”، پوشش فعال نقاط کور و سیستمهای ایمنی Pre-Safe Plus، بدون پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند.
مرسدس دریافت سفارشهای جدید برای S65 AMG کابریو را از ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ شروع خواهد کرد و انتظار میرود یک ماه بعد بهدست مشتریان برسد. متأسفانه جزئیات قیمتگذاریها تاکنون اعلام نشده است. منبع: carscoops
مهندس صنایع و از علاقهمندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وبسایت های خبری دیگر در حوضه آیتی مینوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آیتی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.
اتفاقا تو سایت ای ام جی هم بود خیلی دوس داشتنیه یه قصر متحرک و زیبا من این مدل موتور رو کلا از وی هشت هاش خیلی بیشتر میپسندم لامصب موتور بزرگ خیلی به آدم قدرت میده بعدم صدای این موتور هم بیشتره هم خیلی قشنگ تر ولی خب تنبل تر از وی هشت هست چون خیلی بزرگ و سنگینه ولی شتاب اولیه رو فاکتور بگیریم باقی مسائلش خوبه
پس بالاخره اومد هم لوکس هم زیبا هم مدرن و هم خیلی سریع حقیقتا برازنده نام مرسدس و سری S شده مرسدس بزرگترین برگ برنده شو رو کرد باید صبر کرد و دید بقیه حرفی برای گفتن خواهند داشت …
BMW M6 Convertibleبا اینکه از این 70 اسب و گشتاورش 320نیوتن متر حجم موتورش 2.2 لیتر و تعداد سیلندرش 4 تا کمتره ولی فقط 0.2 ثانیه کند تره من که BMW رو ترجیح میدم طراحی هم بیرونش هم داخلش خفن تر از اینه حداقل امپراش خفن تره خدایی بنز میمرد واسه این از امپر های CLS میذاشت ؟ قیمتش M6 تقریبا نصف این میشه چون کوپش که نصفه حالا نمیدونم مقایسشون چی میشه !! واقعا ادم باید به بعضی ماشینا ایمان راسخ داشته باشه بی ام وه از اوناس و خفن تر از اون فراری همیشه فکر میکردم F12 نمیتونه با Aventador سروکله بزنه ولی یه مدت پیش چند تا کلیپ دیدم کلا ذهنیتم عوض شد
سلام محسن جان چند وقتی غیب داشتی خب عزیز دل این خیلی سیستم تعلیقش پیشرفته تره از ام هست و از متریال خیلی مرغوب تری هم استفاده شده و آپشن هاش هم بروز تر هم خیلی بیشتره مثلا بازده کولر این دو برابر ام هست که میگی اینا هم در نظر بگیر اصلا این مدل که باید با سری هفت مقایسه بشه مگه نه؟
ببخشید لندکروز 2011 GX با این کاکرد تمیزش 320 ایناس بعد این کوپش 230000$ که دلار به نرخ امروز 3650 تا 3660 اینا میشه حدود 840 تومن که این از کوپش گرون تر درمیاد که تقریبا میشه LX570 2013 2014
ماشین خوبیه ولی من توقع داشتم از این بهتر باشه. پارچه ی سقفش می تونست در سرعت 60 کیلومتر هم باز وبسته بشه،مثل S 63 شتابش می تونست زیر 4 ثانیه باشه. طراحی داخلیش هم می تونست از S 63 AMG قشنگتر باشه.من طراحی داخلی S 63 AMG رو اگه بارنگ سفیدش مقایسه کنی،بیشتر دوست دارم.
در اینکه بنز فوق العادست شکی نیست( از همه لحاظ) ولی چنتا چیز میگم ببینید خوبه یا بد الان استراتژی بنز شده تولید خودرو تو کلاس های مختلف وجدید(ِCLA.GLA.GLEو..) که بیشترشون پلتفرم یکسان دارنو اکثر محصولات هم ظاهر یکسان پیدا کردن( که البته میتونه سیاست خوبی برای فروش باشه!!) کلاسC رو هم که رقیب دیرینه سری3 بود به سمت لوکس بودن سوق داد و یکیمی(یکمی!) از اون ابهت و اسپورت بودن ماسل آلمانی کم کرد و به برادرش E کلاس نزدیک شد! الانم که E کلاس جدید رو شبیه S کرده ( بازم یه خودرو کلاس متوسط رو به سمت لوکس بودن کشید) و این S که از نظر من ابهتش به تک بودن وسدان بودنشه ولی الان مدل کوپه و کانورت هم ازش زده!! مثلا الان سری 7 هم بیاد کوپش کنه!!! کیا میپسندن این استراتژی رو؟؟ بازم میگم در این که بهترینه شکی نیست فقط منظورم این شباهتهای زیاد و تنوعه!!
حتما مثل همیشه و جهت سورپرایز تا قطعی شدن و عرضه کلی بازم شاهد یک سری تغییرات چشم گیری برا 2017 خواهیم بود. مرسدس شرکت بی ادعا یی بوده و هست.کار خودشو هم میکنه.ولی به هیچکی ام اجازه پر مدعایی نمیده.
با هزینه پلاکگذاری، بالای سه میلیارد تومن تموم میشه. چون اس 500 و اس 63 ای.ام.جی که 3 میلیار معامله میشدن. پس این باید بالاتر باشه دیگه. اگر این کمرگها رو نذارن، فرغون سازان ورشکست میشن. الان هم که دیدن مردم به هر طریقی دارن ماشین خارجی میخرن، قصد دارن گمرکی رو سه برابر کنن. ( هزینه پلاک گذاری به کنار). گمرک: پول زورگیران سر مرز – هزینه پلاکگذاری: پول زورگیران راهنمایی و رانندگی. تازه اگر اینو بخری و بندازی تو خیابون، همه بهت میگن دزد. دزدی کرده ماشین خریده. ولی نمیگن یه ماشین رو سه چهار برابر قیمت خریده.
Rouzbeh
۲۵ آذر ۱۳۹۴عجب شاهکاریه خیلی کامله و به نظرم چیزی کم نداره
faraz777
۲۵ آذر ۱۳۹۴چرا واقعااااا یه سقف فلزی جمع شونده کم داره
ali ayat
۲۵ آذر ۱۳۹۴اتفاقا تو سایت ای ام جی هم بود خیلی دوس داشتنیه یه قصر متحرک و زیبا من این مدل موتور رو کلا از وی هشت هاش خیلی بیشتر میپسندم لامصب موتور بزرگ خیلی به آدم قدرت میده بعدم صدای این موتور هم بیشتره هم خیلی قشنگ تر ولی خب تنبل تر از وی هشت هست چون خیلی بزرگ و سنگینه ولی شتاب اولیه رو فاکتور بگیریم باقی مسائلش خوبه
جواد
۲۵ آذر ۱۳۹۴خوش بحال اونهایی که میتونن این و امثال این بخرن
mehran911
۲۵ آذر ۱۳۹۴پس بالاخره اومد
هم لوکس هم زیبا هم مدرن و هم خیلی سریع
حقیقتا برازنده نام مرسدس و سری S شده
مرسدس بزرگترین برگ برنده شو رو کرد
باید صبر کرد و دید بقیه حرفی برای گفتن خواهند داشت …
great britain
۲۵ آذر ۱۳۹۴از وزیر محترم خواهش میکنم به بچه ها وامی بدن تا بتونن این مدلو پیش خرید کنن!!!!!!
سینا
۹ شهریور ۱۳۹۶عزیزم شما هم میتونی بخری..اگه بخواهی حتما میشه..خواستی به من بگو تا بگم به چه صورت میشه
hamed
۲۵ آذر ۱۳۹۴یک کلام
زیبا و دلنشین
البته شد 3 کلمه ولی برای توصیفش 1000000000000کلمه هم کمه
آرش
۲۵ آذر ۱۳۹۴شاهکاری ست هر صنعتگری را در جهان
شاهکار آفرینش، خلقت زیبای تست!
مهرداد شیدایی
۲۵ آذر ۱۳۹۴با این که کلاس اس هست، به نظر میاد فضای پای سرنشین عقب کم باشه.
KING 918
۲۵ آذر ۱۳۹۴خدایی ماشینه کاملیه بی نقص زیبا و لوکس بنز عزیزم فدایی داری ……
ولی یه نکته با این موتور 12 سیلندر و 621 اسب بخار چرا شتابش 4.1 شده فقط به خاطر وزنش ؟؟
armin
۲۵ آذر ۱۳۹۴با پول این تو ایران میشه لندکروز ۲۰۱۰ با ۷۰ هزار کارکرد خرید :))))))))))
mohsen
۲۵ آذر ۱۳۹۴BMW M6 Convertibleبا اینکه از این 70 اسب و گشتاورش 320نیوتن متر حجم موتورش 2.2 لیتر و تعداد سیلندرش 4 تا کمتره ولی فقط 0.2 ثانیه کند تره من که BMW رو ترجیح میدم طراحی هم بیرونش هم داخلش خفن تر از اینه حداقل امپراش خفن تره خدایی بنز میمرد واسه این از امپر های CLS میذاشت ؟ قیمتش M6 تقریبا نصف این میشه چون کوپش که نصفه حالا نمیدونم مقایسشون چی میشه !!
واقعا ادم باید به بعضی ماشینا ایمان راسخ داشته باشه بی ام وه از اوناس و خفن تر از اون فراری همیشه فکر میکردم F12 نمیتونه با Aventador سروکله بزنه ولی یه مدت پیش چند تا کلیپ دیدم کلا ذهنیتم عوض شد
ali ayat
۲۶ آذر ۱۳۹۴سلام محسن جان چند وقتی غیب داشتی خب عزیز دل این خیلی سیستم تعلیقش پیشرفته تره از ام هست و از متریال خیلی مرغوب تری هم استفاده شده و آپشن هاش هم بروز تر هم خیلی بیشتره مثلا بازده کولر این دو برابر ام هست که میگی اینا هم در نظر بگیر اصلا این مدل که باید با سری هفت مقایسه بشه مگه نه؟
mohsen
۲۵ آذر ۱۳۹۴ببخشید لندکروز 2011 GX با این کاکرد تمیزش 320 ایناس بعد این کوپش 230000$ که دلار به نرخ امروز 3650 تا 3660 اینا میشه حدود 840 تومن که این از کوپش گرون تر درمیاد که تقریبا میشه LX570 2013 2014
mehdi
۲۵ آذر ۱۳۹۴چرا چینیا این ماشینا را کپی نمیکنن؟ خودشو که نمیشه سوار بشیم حداقل کپی چینیشو بخریم
سیدعلیرضا
۲۵ آذر ۱۳۹۴ماشین خوبیه ولی من توقع داشتم از این بهتر باشه.
پارچه ی سقفش می تونست در سرعت 60 کیلومتر هم باز وبسته بشه،مثل S 63
شتابش می تونست زیر 4 ثانیه باشه.
طراحی داخلیش هم می تونست از S 63 AMG قشنگتر باشه.من طراحی داخلی S 63 AMG رو اگه بارنگ سفیدش مقایسه کنی،بیشتر دوست دارم.
ali ayat
۲۶ آذر ۱۳۹۴هیچ تای این مسائل که شما دوست عزیز میفرمایید تا ان حد براشون مهم نبوده فاکتور اصلی راحتی و لوکس بودنش بوده که تمام و کمال رعایت شده
Archi KHAN
۲۵ آذر ۱۳۹۴طراحی داخلی / خارجی عالی عالی عالی
فقط کاش متخصص زیبایی شناسی سایت بیاد نظرشو بگه ببینیم می تواند موفق باشَد یا نه ؟!
و عایا طراحی مورد قبول می باشَد یا نه ……………
:-) :-) :-) :-) :-)
MjM
۲۶ آذر ۱۳۹۴در اینکه بنز فوق العادست شکی نیست( از همه لحاظ)
ولی چنتا چیز میگم ببینید خوبه یا بد
الان استراتژی بنز شده تولید خودرو تو کلاس های مختلف وجدید(ِCLA.GLA.GLEو..) که بیشترشون پلتفرم یکسان دارنو اکثر محصولات هم ظاهر یکسان پیدا کردن( که البته میتونه سیاست خوبی برای فروش باشه!!)
کلاسC رو هم که رقیب دیرینه سری3 بود به سمت لوکس بودن سوق داد و یکیمی(یکمی!) از اون ابهت و اسپورت بودن ماسل آلمانی کم کرد و به برادرش E کلاس نزدیک شد!
الانم که E کلاس جدید رو شبیه S کرده ( بازم یه خودرو کلاس متوسط رو به سمت لوکس بودن کشید)
و این S که از نظر من ابهتش به تک بودن وسدان بودنشه ولی الان مدل کوپه و کانورت هم ازش زده!! مثلا الان سری 7 هم بیاد کوپش کنه!!!
کیا میپسندن این استراتژی رو؟؟
بازم میگم در این که بهترینه شکی نیست فقط منظورم این شباهتهای زیاد و تنوعه!!
AHMADREZA
۲۹ آذر ۱۳۹۴ب ا م و هم همین کارو کرده البته در رولز رویس که ریث رو ساخت که دقیقا رقیب همین ماشینه
احمد باقری
۲۶ آذر ۱۳۹۴باز هم بی نظیر.
VAHI:D
۲۶ آذر ۱۳۹۴اپشنا نابود میکنه ادمو. ?
محسن جی تی او
۲۹ دی ۱۳۹۴فک کنو بگووووووو.
حتما مثل همیشه و جهت سورپرایز تا قطعی شدن و عرضه کلی بازم شاهد یک سری تغییرات چشم گیری برا 2017 خواهیم بود.
مرسدس شرکت بی ادعا یی بوده و هست.کار خودشو هم میکنه.ولی به هیچکی ام اجازه پر مدعایی نمیده.
مهدی
۱۱ تیر ۱۳۹۵قیمت این ماشین چنده؟؟ به پول ایران چقدر میشه؟؟
موش احمق
۱۰ آذر ۱۳۹۶با هزینه پلاکگذاری، بالای سه میلیارد تومن تموم میشه. چون اس 500 و اس 63 ای.ام.جی که 3 میلیار معامله میشدن. پس این باید بالاتر باشه دیگه. اگر این کمرگها رو نذارن، فرغون سازان ورشکست میشن. الان هم که دیدن مردم به هر طریقی دارن ماشین خارجی میخرن، قصد دارن گمرکی رو سه برابر کنن. ( هزینه پلاک گذاری به کنار). گمرک: پول زورگیران سر مرز – هزینه پلاکگذاری: پول زورگیران راهنمایی و رانندگی. تازه اگر اینو بخری و بندازی تو خیابون، همه بهت میگن دزد. دزدی کرده ماشین خریده. ولی نمیگن یه ماشین رو سه چهار برابر قیمت خریده.