آقای والتر داسیلوا طراح ارشد گروه فولکس در جدیدترین مصاحبه خود با TopGear آمدن محصول جدید بوگاتی را تا اواخر ۲۰۱۵ یا اوایل ۲۰۱۶ تایید کرد . . .
آقای داسیلوا که از سال ۲۰۰۷ به سرپرستی گروه طراحی فولکس واگن منصوب شد، میگوید:
اشتباه نکنید! قرار نیست خودرویی به جانشینی ویرون بیاید. مدل جدید، چیزی متفاوت یا حتی فراتر از اینهاست چون ما توجه زیادی به استفاده از تکنولوژی های جدیدتر داریم. همین حالا چندین کانسپت آماده تولید شده که مهندسان و طراحان ما بصورت موازی درحال توسعه دادن آنها هستند.
در اولین واکنش ها به این خبر، برخی ها معتقدند باید منتظر یک بوگاتی هیبریدی باشیم چراکه با آمدن سوپرکارهای تازه نفسی که در راس آنها لافراری، P1 و ۹۱۸ اسپایدر ایستاده اند حالا توپ در زمین رقبای بوگاتی افتاده چون توانسته اند مفهوم تازه ای از سوپراسپرت ها را مطرح کنند و با استقبال هم روبرو شوند!
اما طبق گفته های داسیلوا احتمالا نباید منتظر نسخه ارتقا یافته ای از ویرون باشیم. البته این نکته را قبلا ریاست بوگاتی یعنی آقای Wolfgang Schreiber نیز تذکر داده بود که:
کمپانی قصد ساختن SuperVeyron و یا سوپرسدان گالیبیه که در ۲۰۰۹ بعنوان یک مدل مفهومی معرفی شد، را ندارد.
VAHID JINPACHI
۵ مرداد ۱۳۹۳واقعا رقابت قشنگی میشه ….
امید دارم که نسل جدید این خودرو حداکثر سرعتش به مرز 500 کیلومتر در ساعت برسه……
علي
۵ مرداد ۱۳۹۳بعیده به 500 برسه چون که وسیله ای که درگیر با زمین است (منظور روی زمین قرار دارد) باید از خود زمین نیرو بگیرد و با توجه به شتاب گرانش زمین که ثابت است هر چه بخواهند چسبنگی رو بیشتر کنند یا وزن ماشینو زیاد کنند به طبع غیر معقول میشه و پر هزینه براشون و شاید نتیجه عکس بده
در ضمن پیستی یا هر جایی از کره زمین هم که بشه با سرعت 500 ک م توش حرکت کرد یا حتی به اون رسید هم خودش مسئله ای هست :دی
تو یکی از مجلات علمی نوشته بود حدودا که ” حداکثر سرعت جسمی که در محیط مادی (منظور در هوا یا مثلا روی زمین خودمون در تماس با یک یا چند محیط دیگه هستن)محدوده و بیشتر از یه حدی نمیشه مگر از محیطی وارد محیط دیگر بشه (یعنی همون که تز زمین بره هوا ! :دی یا از هوا وارد خلا بشه) و تازه در خلا هم باز سرعت محدود میشه و میشه سرعت نور !
پس اینجوری اگه بوگاتی هم بخواد به سرعت خیلی بالا مثل 500 ک م برسه باید پرواز کنه :)
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳حالا با بوگاتی کاری ندارم ولی خیلی هم رسیدن به سرعت 500 واسشون کار سختی نیست.
ونوم جی تی سرعت 447 رو زده،البته به صورت غیررسمی.فقط 50 تا دیگه میخواد تا برسه به 500.
انزو
۵ مرداد ۱۳۹۳حالا خیابون میخاد باشه ک 500تا رو پر کنه یا نه.یه باک بنزینم خالی میکنه.
علي
۷ مرداد ۱۳۹۳درسته که این سرعتو زده ولی تو همچین سرعتایی برای یک خودرو روی زمین آنقدر اصطکاک کم میشه که نیرو گرفتن از سطح زمین بسیار دشوار میشه و اگر مثلا به عنوان فرض بخواد مثل موتور هواپیما عمل کنه و با جریان باد به حرکت در بیاد که میشه همون قضیه ی بالا یعنی سطح مشترکش با زمین خیلی کم میشه و ممکنه از زمین جدا بشه !
ممکنه بگین با ایجاد دان فورس نیروی مورد نیازو تامین میکنه که بازم اولا فشار هوا ثابته و بعدش اگه دان فورس رقم قابل توجهی بود تو اون سرعت اینقد از اصطکاک چرخها کم نمیشد که سطح اتکا بیاد پایین و ماشین یه جورایی غیررسمی وزنش کم بشه !
بعدش 50 کیلومتر سرعت توی سرعت 450 تا 500 اصلا رقم کمی نیست :)
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۷ شهریور ۱۳۹۳والتر داسیلوا
نیمار داسیلوا
آیرتون سنا داسیلوا
اینا فامیل نیستن؟؟؟ :)
محمد
۲۷ تیر ۱۳۹۴سلام دوست عزیز حرف های شما درسته اما اون حد سرعتی که شما میگی خیلی بیشتر از 500 کیلومتری قبلا با ماشین های درگ و با کار گذاشتن موتور جت روی پورشه 911 به آیت سرعت ها رسیدن پس میشه ماشینی ساخت که به این سرعت برسه
انزو
۵ مرداد ۱۳۹۳هرچند قیافه ویرون هنوزم بروز هس و قدیمی نشده ولی تغییر تو چهرش دیگه لازم بود چون تکراری شده بود.
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳ممنون از پدال عزیز که این وقت شب هم پست میزاره!
حالا ابتکار عمل دست بوگاتیه! فقط برای موفقیت باید سرعت رو چاشنی کارش بکنه! :D :D :D
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳بوگاتی کارش درسته!!!!!!!
دست مهندسین فولوکس واگن درد نکنه!!!!!!
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳البته مطلب می تونست یکم کامل تر باشه!!!!!!
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳عکس آواتارت عالیه یعنی! :D
فقط یه کم…
آره! ;)
توفیقی
۵ مرداد ۱۳۹۳کربونادو تو که هنسی رو بیشتر از بوگاتی می پسندیدی.چی شد نظرت عوض شد…
یا اون جمله همیشگی من که میگم تازه اومد به بازار کهنه میشه دل آزار رو چاشنی حرفات کردی؟؟؟آی شلوغ معلومه از نان به نرخ روز خورهایی…
کارت درسته.
همه محمدحسین ها کارشون درسته
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳من هنوزم طرفدار هنسی ام!!!!!
اول کونیگزگ
دوم هنسی
سوم بوگاتی!!!!!!
پسر چرا موبایلت رو جواب نمی دی؟؟؟؟؟
سیم کارت عوض کردی؟؟؟؟؟؟
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳اولویت من!!!!!
1-لامبورگینی
2-فراری
3-کونیگزگ
4-پورشه
5-هنسی
6-آئودی
7-بوگاتی
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳داداش، اواتارت یکمی ترتیب اولویت هاتو عوض میکنه ها !
البته فک کنم، اون اسب، اسبه موستانگ باشه!!! :)
انزو
۵ مرداد ۱۳۹۳این گاوه دقیقا داره چیکار میکنه؟ :D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
ادداش انزو واردد جزییات نشو قربونت .
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳اون اسبه اسب ایران خودرو هست!!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
بوگاتی سرور همه ی سوپر اسپورت هاست . شک نکنید .
Ahmad..F12
۷ مرداد ۱۳۹۳کربوجان چرا تو آواتارت تو همه پستها تغییر میکنه :)
Ferya
۹ مرداد ۱۳۹۳فولوکس ؟؟
Just germany...
۵ مرداد ۱۳۹۳ها ها ها ….
فکر کنم دیگه کم کم هنسی جمع کنه بره
Tesla ,Silicon Valley,
۵ مرداد ۱۳۹۳تا اون موقع خیلی چیزا فرق میکنه ;-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
هنسی از همون اولم باید جمع میکرد . یک ماشین حرام زاده . موتورش واسه یک شرکت .
اتاق برای لوتوس . و …..
یادمه در مطلب بوگاتی که در مجله ماشین نوشته شده بود خواندم که ، پرستیژ کاری
به قدری بالاست که شرکت میشلن ، یک خط تولید جداگانه برای لاستیک های بوگاتی به
راه انداخت .
اونوقت به همین سادگی میان بوگاتی رو میکوبن .
همین فراری داره یکسری تکنولوژی های فرموا وان رو وارد سوپر اسپورت هاش میکنه ،
همه هم به به و چه چه میکنند . اونوقت بوگاتی یکسری از تکنولوژی و قواعد
هواپیمارو وارد خودروهاش کرده ، به مزاج بعضی ها خوش نیامده .
جالبه به خدا .
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳هنسی هنوز حاظر نشده که یه پیست رو در دو جهت بره تا رکوردش ثبت بشه
رئیس هنسی گفته ما رکورد رو زدیم، با قوانین گینس هم کاری نداریم!!!!
درسته که سرعتش از بوگاتی بیشتر بود ولی هنوز بوگاتی رکورد دار محسوب میشه، چون پیست رو در دو جهت رفته و قوانین رو رعایت کرده
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳ببخشید، حاضر نشده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
هنسی میخواست که ماشینش رو در پیست فولکس واگن تست کنه ،
ولی فولکس حاضر نشد . چون شکست خودشو در زمین خودش امضا
میکرد .
ناسا هم اجازه ی تست سرعت هنسی رو در هر دو جهت پیست به
هنسی نداد .
مطلب کاملش در مجله ماشین تیر ماه . صفحه ی 70 .
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳میلاد؟؟؟؟؟
چه حرفیه می زنی داداش گلم؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا معلوم میشه که با لوتوس هم میشه حال بوگاتی رو گرفت!!!!!!!!
مهران
۵ مرداد ۱۳۹۳حتما مهمترین خبر 2016 میشه
هر چی که هست خدا کنه غولی مثل ویرون باشه
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳وقتی که تیتر پست رو خوندم، فقط یه کلمه گفتم:
یا ابوالفضل…!!!
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳فقط 5 تا دیگه! داداش اگه یه شهر بودیم یه کیک میگرفتم دربست میفرستادم واست! مخلصم.
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳صادق جان پیشاپیش فرا رسیدن حلول ماه 1000 رو بهتون تبریک میگیم
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳هزارتایی شدن یه حس خوبی داره که دوهزارتایی یا بیشتر نداره!!!!!!!
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳آقا از همگی ممنون
احسان تو هم نزدیکی تقریبا، پس تو هم پیشاپیش مبارک
داش شاهین و کربونادو هم که دیگه دارن 2000 رو میزنن، پس اونا هم مبارک
شاهین، اگه تو یه کیک واسم بخری، من باید 2 تا برا تو بخرم، پس قربونت ما رو تو خرج ننداز :)
(شوخی کردم داداش)
خلاصه از همگی ممنون
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳صادق ، دقت کردی کربونادو و شاهین چه رقابت زیر پوستی دارن :-D
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳نه احسان جان!!!!!
من خیلی وقت بود نبودم!!!!!!
فقط اینو بدون که یه موقعی آقا میلاد 1640 تا بود و من 1570 تا!!!!!!
حالا میلاد جان 5000 تا و من 2000!!!!!!
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳بابا انقد تعداد نظر براتون مهم نباشه
خود من اگه قرار بود از همون چند سال پیش نظر بدم شاید الان 10 هزار هم رد میشد
ببینین چندتا از مطالب و نظرهایی که میزاریم مفیدن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
صادق جان من هم به نوبه ی خودم به شما تبریک میگم .
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳نوکرم داش میلاد، شما آقایی
ahmad
۵ مرداد ۱۳۹۳میلاد شما هم.شما که میگفتی تعداد کامنتا مهم نیست.جهت اطلاع دوستان من از سال 90تو پدالم ولی زیاد اهل بحث نیستم
میلاد ساسانی
۶ مرداد ۱۳۹۳درود بر احمد اقای گل .
منظورمو بد متوجه شدی .
بعضی از دوستان به من و زیگما گفتند که شما ها تند و
تند دیدگاه میگذارید که تعداد دیدگاهاتون بره بالا .
یا در جای دیگر دیدم که یکی از دوستان به کاربر دیگر
گفت که : برو هروقت تعداد کامنتات به بالای 100 تا
رسید عرض و اندام کن .
من با هردوی اینها مخالفت کردم . اما خب کسی که
معمولی دیدگاه میگذاره و بهش تبریک میگن اشکالی نداره .
منظور من اینه که تعداد کامنت بالا ، هیچ برتری ای در
هیچ زمینه ای نیست . فقط نشان دادن فک زدن های طرفه .
نه چیز دیگر .
خاوری
۵ مرداد ۱۳۹۳حیف بود باید ژالیبیه رو می ساخت… یه شاهکار هنری بود..ولی همچنان منتظریم آقای 16 بترکونه
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳چه خلیفه کُشانی شود !! ( لافراری ، P1 ، 918 و حالا بوگاتی )
علي
۵ مرداد ۱۳۹۳چرا خلیفه ؟ چرا لرد یا کینگ نباشن ؟ :D
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳فکر کنم این یکی از دیالوگ های یه سریالی بود !
احمدرضا فقط آلمان فقط بنز
۵ مرداد ۱۳۹۳اووووف عجب چیزیه فولکس متشکریم
توفیقی
۵ مرداد ۱۳۹۳بوگاتی بیا که این کونیخ زگ و مک لارن و هنسی ونوم خیلی پررو شدن.
ای پادشاه اتومبیل های جهان منتظریم.
Saied
۵ مرداد ۱۳۹۳بوگاتی همینجوریشم از این یکیا جلوتره! یعنی ۱۰ سال پیش یه چیزی ساختن که با مهندسی الان میتونه رقابت کنه و از همه جلوتره! به نظرم این یعنی معجزه. راستی کار بوگاتی خیلی خیلی سخته! چون همه انتظارش بالاست
rebvae
۵ مرداد ۱۳۹۳فلوکس (بوگاتی )ساخت که دهنه لامبورگینی و فراری پر کرد به این میگن شاه سوپر ماشینها
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳آخه موتور 8 لیتری 16 سیلندر این حرفا رو داره!!!!!!
ما(متحدین ایتالیا)می تونیم با یه موتور v8 twin turbo بوگاتی رو به خاک و خون بکشیم!!!!!!
شما به فکر سرعت باشید و ما به فکر کشیدن بیشترین قدرت از موتور تنفس طبیعی!!!!!!
شما به فکر سریعترین ماشین جهان باشید و ما به فکر تولید و بروزرسانی بهترین تکنولوژی های روز دنیا!!!!!!
تفاوت ما با شما اینه!!!!!!!!!
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳ایتالیااااااا ;)
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳رب وائه جان، جدا از کربونادو یه چیزی رو هم اضافه کنم
همون بوگاتی رو فولکس نساخته
بوگاتی یه برند فرانسوی-ایتالیاییه که توسط فولکس خریداری شده
بعدشم، فراری و لامبو، خیلی وقته دیگه به فکر پرسرعت ترین ماشین دنیا نیستن، اگه بودن، مطمئن باش تا حالا ماشین زده بودن که 50 تا بوگاتی از بقلش بزنه بیرون
فراری گفت میتونیم با 2 تا توربو، لافراری رو در حد بوگاتی برسونیم، نه با 4 تا توربیو و 16 سیلندر!!!!!!
کیا
۵ مرداد ۱۳۹۳صادق کاملا درست میگه ، یه مطلب با اجازشون ، بگاتی ار اول ایتالیایی بوده ، موسس اونم ایتوره بوگاتی بوده ، اگه به آرم ماشین دقت کنید یه E و B پشت به هم چسبیدن که از اسم کوچیک و بزرگ موسس هستش . در خلل جنگ جهانی هم چون کارخونه نزدیک مرز بوده به فرانسه به دلایلی انتقال پیدا میکنه .
فرق بوگاتی ویرون و سایر ماشینها اینه که بوگاتی ایمنی لازم و رو به هیچ عنوان نداره
تو طراحی حرفی در مقابل فراری و لامبورگینی نداره .
ماشین که شما سوار ماشین همیشه که نمیخواین تخته گاز برین که سرعت آخر اینقدر مطرحه .
شما لیست امکانات بوگاتی و ببینید ، کاملا مشخصه یه ماشین برای سرعت هست و بس ، فقط ممعدود امکانا اولیه رو داره .
درسنه 16 سیلندر W شکل مهندسی بالایی میطلبه ولی همه چیز فقط موتور تنها نیست ، همه چیز سرعت نیس ، اگه اشتباع نکنم این ماشین با باک پر فقط حدود 16 دقیق میتونه حرکت کنه !!!!
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳بله کیا جان، کاملا درست می فرمایید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
اقای کیا و صادق عزیز ، امار و اطلاعات شما با امار جهانی
خیلی متفاوته .
مطلب 16 دقیقه مربوط به مصرف سوخت نیست . اشتباه گفتید .
بوگاتی ویرون فقط به مدت 15 دقیقه میتونه با حداکثر سرعت
حرکت کنه و بعد از ان لاستیک هاش اب میشه .
کی گفته که ایممنی لازم رو نداره ؟؟؟
ماشینی که تکنولوژی طراحیه هواپیما و خودرو با هم امیخته
شده ، حرفی برای گفتن جلوی لامبو و فراری نداره |؟؟؟؟
بابا تورو به خدا برید در مورد طراحیه بوگاتی تحقیق کنید .
مجله ماشین 3 صفحه ازش مطلب نوشته . اگر مجله ماشینو قبول
ندارید ، اینو بدونید که مطلب ترجمه شدست .
به خدا فقط کافی بود فراری یا کونیخزگ یا فراری همچین
موتوری و یا همچین تکنولوژی ای در خودروشون داشتن .
شما به کسی امان نمیدادید .
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳میلاد جان، من تاریخچه ای که داداش کیا گفت رو تایید کردم، که مطمئنم درست گفته، در مورد زمان مصرفش هم نه میگم درست میگن و نه میگم که اشتباه گفتن، چون اصلا اطلاعی در اون باره ندارم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
صادق جان فولکس مالک برند بوگاتی است .
درسته که از قدیم بوگاتی موتور 16 سیلندر داشته ، ولی نمونه ای که
فولکس بقرای این بوگاتی انتخاب کرد ، 100 درصد به دست توانمندان خود
فولکس ساخته شد .
موتور های قدیمیشو که به روز نکردن .
یک مطلبی نوشتم که اسمش غول های 16 سیلندر بود . تو پدال سرچ کن و بخون .
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳بله داش میلاد، من هم اشاره کردم که توسط فولکس خریداری شده
چیزی هم که گفتم حالت تاریخی داشت
در مورد موتورش هم درسته که زیر نظر مهندسین فولکس ساخته میشه، ولی بیشتر موتور توی فرانسه تهیه و جمع میشه (به دلیل مشارکت با شرکتای هواپیما سازی فرانسه)
من هیچ وقت نگفتم که بوگاتی ماشین بدیه، فقط دارم میگم که خواهشا از مقایسه فراری و لامبو و امثالهم با بوگاتی خودداری کنید، چون هدفای 2 شرکت زمین تا آسمون با هم متفاوته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
مگه اشکای داره که در فرانسه تولید میشه ؟؟؟
مهم طراحیه موتوره که دست فولکسه .
شما تا طراحی نداشته باشی یا نقشه ، چیزیرو نمیتونی بسازی .
بعدش فولکس همینطوری داره رو بوگاتی ضرر میده ، بیاد
دستگاه سازنده قطعات رو هم بخره .
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳کی گفت که اشکالی داره میلاد جان، همون فراری هم گریبکسش هاش یا دیسک های ترمزش و … رو جاهای دیگه میسازن
این روزا دیگه میشه گفت تقریبا همه ی شرکتا، خیلی از قطعاتشون رو از جاهای دیگه تهیه میکنن
میلاد جان، بحث من کلا چیزی دیگه است، بحث من اینه که میان میگن لامبو یا فراری نمیتونن به بوگاتی برسن!!!
یه همچین حرفی بسیار بسیار بسیار اشتباست
بوگاتی الان داره از سنگین ترین مالیات ها رو برای موتورش پرداخت میکنه
فراری و لامبو قطعا نمیخوان از این دست مالیاتها پرداخت کنن، وگرنه اونا هم میتونستن مث بوگاتی بسازن، همونجوری که قبل از اینکه قوانین محیط زیست اینقدر سخت گیرانه بشه، میساختن
الان فراری پرسود ترین سوپر اسپرت سازی جهانه
خب اگه بخواد یه ماشین مث بوگاتی بزنه، باید قید این سود رو هم بزنه
پس اینکه فراری یا لامبو یا امثالهم، نمیان یه موتور 16 سیلندر بزنن، دلیل بر ناتوانی نیست، دلیل بر سخت بودن شرایطه
بعدشم، اگه بوگاتی در تنگنای مالی قرار بگیره، از اشکودا بگیر تا آئودی، میان و زیر پر و بالشو میگیرن، ولی اگه فراری به ورشکستگی نزدیک شد، کی بیاد جمعش کنه؟؟ فیات ؟؟
و مورد آخری، بوگاتی فقط داره یه ماشین تولید میکنه، مسلمه تمام همتشو میزاره روش، ولی فراری و لامبو چندین مدل ماشین دارن، نمیتونن قید همه رو بزنن و بیان برا بوگاتی رقیب بزنن که
(داش میلاد، خیلی جاهای این کامنتو کلی گفتم، منظورم به شما نبود)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
صادق جان من تمام حرفتو قبول دارم . بر منکرش لعنت .
من هم همیشه گفتم که وقتی کمپانی ایی یک محصولی نمیزنه ،
دلیل بر ناتوانیش نیست .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
لامبو وقتی داری اینجوری حرف میزنی ، انگار هیچی از بوگاتی نمیدونی .
فولکس به این خاطر موتور 16 سیلندر رو ساخت چون بوگاتی از قدیم موتور 16 سیلندر
داشت و یک اصالت براش محسوب میشد .
فولکس قدرت اینو داره که از یک موتور 1.6 لیتری 544 اسب بخار خروجی بگیره .
اون هم با شتاب 2.1 ثانیه .
چرا فکر میکنید علت تعداد بالای سیلندر های بوگاتی به این خاطر هست که با
موتور کم حجم تر و کم سیلندر تر ، نمیتونه با فراری و لامبو و کونیخزگ و …
رقابت کنه ؟؟؟
محمد داداشم خودت میدونی چقدر دوستت دارم ولی ازت میخوام که برای در مورد
بوگاتی تحقیق کنی .
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳میلاد جان داری تعصبی حرف می زنی منم ترجیح می دم سر به سرت نگذارم!!!!!!!
خودتم می دونی چقدر در مورد بوگاتی اطلاعات دارم!!!!!!
اصلا به جای اینکه اسمش بوگاتی ویرون باشه اسمش فولوکس واگن ویرون هستش!!!!!
سگ لامبورگینی که زیر مجموئه آئودی هست شرف داره به بوگاتی!!!!!
تو یه مطلب می خوندم که آئودی از خریدن لامبورگینی سود محسوسی کرده!!!!!
r8 رو که با موتور گایاردو ساختن!!!!!!
موتور 6.5 لیتری آونتادور هم که از قبل آئودی بوده!!!!!!
الان عمده کمک آئودی اینه که داره تکنولوژی های تازه رو به ما واگذار می کنه نه اینکه بیاد برامون موتور بسازه!!!!!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود . حالا خوبه بوگاتی و لامبو زیر مجموعه ی یک شرکت هستن .
فقط دوست دارم یک سوپر اسپورت به من معرفی کنید که به اندازه ی بوگاتی خبرساز
باشه . همین هنسی هنوز نتوانسته .
ahmad
۵ مرداد ۱۳۹۳چون ما فقط دنبال بیشترین سرعت یا قدرت هستیم.ولی یه موتور 16سیلندر با چهار تا توربو با مصرف سوخت بالا واقعا در مقابل موتورای تنفس طبیعی فراری و لامبو حرفی واسه گفتن نداره( از لحاظ حجم موتور و خروجی )
MEHDI ASADI
۵ مرداد ۱۳۹۳میشه یکی جلوبوگاتی رو بگیره
ولش کنی با سرعت نور هم می خواد کل بندازه
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳اون عکس پست خیلی نظرمو جلب کرد
مسلّمه که غولیه
Nissan GTR
۵ مرداد ۱۳۹۳بوگاتی میخواد شاخ بشه! باید منتظر کونیخ زگ هم بود
فواد
۵ مرداد ۱۳۹۳آقا مگه topgear فصل 22 شروع شده؟ توروخدا اگه شده خبر بدین ها
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳نه فواد جان ، هنوز شروع نشده
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳فواد جان نه هنوز شروع نشده ولی در حال سخته
من شدیداً اخبار تاپ گیر رو دنبال میکنم
yasin
۵ مرداد ۱۳۹۳اقای سر دبیر پدال لطفا جوابمو بده کی مطلبمو منتشر می کنی? همون مقایسه رو.
درباره این خبرهم باید بگم یا خدا! !!!!!بوگاتی همینجوریش غول بود این دیگه چی بشه!!
ESI
۵ مرداد ۱۳۹۳حالا شد
pouya
۵ مرداد ۱۳۹۳من هیچوقت بوگاتی رو قبول نداشتم.مگه ایتالیایی ها مردن که بوگاتی بخواد شاخ شه دلتون خوش که یه موتور 16 سیلندر 8 لیتری گذاشتین رو ماشنیتون.الان هنر اینه که با موتور کم حجم و بموتور الکتریکی قدرت کافی بگیری مث p1 laferrari 918
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
مهم اینه که دنیا قبول دارش .
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳عزیزم ویرون چند ساله رکورد داره، قبول دارم حرفتو ولی
ساختن موتور W16 خودش هنر میخواد
ساختن بدنهی سوپر لغزنده توانایی میخواد
قرار دادن موتور به اون گندهای رو عقب اون ماشین هنر میخواد
با وزن بیش از 2.5 تن شتاب 0 تا 100 _ 2.5 ثانیه توانایی میخواد
carbonado aventador
۶ مرداد ۱۳۹۳نسبت قدرت به وزنش خیلی بهتر از آونتادور و f12 و امثال اینها هست!!!!!
اینه که باعث شده شتاب 2.5 بزنه!!!!!!!
محمد ، عشق ژاپن
۵ مرداد ۱۳۹۳یا جیمز هتفیلد کبیر یعنی میخوان این هیولا رو قوی تر کنند؟؟؟؟
hero
۵ مرداد ۱۳۹۳به نظر من در مدل جدید بوگاتی باید بیشتر به مصرف سوخت و استهلاک توجه بشه!
الان دیگه ساختن یه خودروی قدرتمند یا سریع کار بزرگی به حساب نمیاد
امید
۵ مرداد ۱۳۹۳بی صبرانه منتظر دیدن ویرون هستیم به صورت موازی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
امید جان 1000 تای شدن دیدگاهات رو تبریک میگم .
امید
۵ مرداد ۱۳۹۳ممنون میلاد جان فدای دوستان گلم
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳داش امید، تبریک برای 1000 تایی شدن
امید
۵ مرداد ۱۳۹۳مخلص داش صادق گل
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳امید جان من هم تبریک میگم
امید
۵ مرداد ۱۳۹۳خیلی ممنونم Ehsan جان گل
lln
۵ مرداد ۱۳۹۳عیب نداره بزار بیاد تا این بار طعم لهیدنو کاملو از طرف king koenig بچشه هر چند بوگاتی واقعا قابل احترامه
1.لامبورگینی
2.koenigsegg
بهزاد
۵ مرداد ۱۳۹۳در توانایی های بوگاتی ویرون هیچ شکی نیست اما امیدوارم مجموعه vw تغییر نگرشی در تولیدات بوگاتی بدهند و سوپر خودروهایی در سطح قیمت و عملکرد فراری و مک لارن و لامبو تولید کنند واقعا حیفه این برند در دست میلیاردرها باشه.
با وجود بازارهای بکر خودروهای هایپرکار و پیش فروش قبل از تولید و توانایی vw این کار براحتی قابل حصول هست و گردونه ی رقابت کاملتر میشه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
داداش با شما کاملا موافقم .
Reza
۵ مرداد ۱۳۹۳واقعا باور نکردنیه!!!البته باید پیشرفتش باشه مثل اون عکس بالا سمت چپ صفحه خودروی واقعیش برای سال 2016 باید باشه.
محمد
۱۷ مرداد ۱۳۹۳ترو خدا شخصیت بوگاتی رو با این طراحی های مضخرف خراب نکنید /
امین
۲۶ مرداد ۱۳۹۳چند چیز محمه 1-مصرف سوخت بیاد پایین تر2-رسیدن به سرعته470الی515 3-قیمت حدود3.5میلیون دلار
محمد حسن
۲۷ مرداد ۱۳۹۴اقا امین بوگاتی بیشتراز اینا قیمت میخواد
Bg
۱ مهر ۱۳۹۴دلیل اینکه بوگاتی سرعتو نمیبره بالا اینکه تایر نترکه وگرنه الان ماشن زمان بود