فروش بیوک رگال در جولای ۲۰۱۵ به اندازه ۲۰ درصد کاهش یافته و بر این اساس، بیوک درصدد است تا با کاهش قابلتوجه قیمت سری رگال ۲۰۱۶، این روند را تغییر دهد. با این حال، قیمت پایه این سدان متوسط برای مدل ۲۰۱۶ به همان میزان قبلی باقی مانده است؛ ولی تریمهای بالای رگال با کاهش قابلتوجهی در قیمت همراه بودهاند؛ از جمله مدل با عملکرد بالای رگال GS که قیمت آن بیش از ۳ هزار دلار برای مدل سال جدید پایین آمده است.
مطابق گفته مقامات بیوک، این کاهش قیمت با هدف کمک به گسترش بازار این مدل در بین مشتریان خودروهای متوسط انجام شده است. بیوک رگال با این قیمتها، در بین نسخههای سطح بالای سدانهای معتبری مانند هوندا آکورد و تویوتا کمری قرار میگیرد. قیمت اولیه بیوک رگال GS مدل ۲۰۱۶ برابر ۳۴۹۹۰ دلار است، این در حالی است که مدل ۲۰۱۵ از آن قیمتی برابر ۳۸۳۱۰ دلار داشته است. با وجود این کاهش قیمت، هیچ تغییری در سطح امکانات رگال GS بهوجود نیامده است و همچنان تجهیزات استانداردی ماندد چرخهای ۱۹ اینچی، سیستم صوتی پرمیوم Bose، ورودی بدونکلید و استارت فشاری، و گرمکن فرمان در آن به چشم میخورند. برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر استفاده میشود که قدرتی برابر ۲۵۹ اسببخار و گشتاور حداکثری برابر ۴۰۰ نیوتنمتر به همراه دارد؛ چیزی که برای مدل ۲۰۱۶ تغییری نکرده است. بهعلاوه، همچنان گیربکسهای ۶ سرعته دستی و اتوماتیک در دسترس قرار دارند، ولی برای درخواست دیفرانسیل تمامچرخ متحرک حتماً باید گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنید. تریم دیگر رگال ۲۰۱۶ که کاهش قیمت زیادی تجربه کرده، مدل پرمیوم II است که به اندازه ۲۵۳۵ دلار افت داشته و به میزان ۳۲۴۹۰ دلار به همراه هزینه تحویل رسیده است. این مدل به صورت استاندارد با همان موتور ۲ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر مورد استفاده در مدل GS همراه است، ولی تفاوتش در نداشتن سیستم تعلیق اسپورت و آپگرید چرخها و تایرها است. تریم متوسط رگال 1SL نیز به اندازه ۱۰۰۰ دلار نسبت به مدل قبلی کاهش قیمت داشته است و به ۲۹ هزار و ۹۱۵ دلار رسیده است. با این حال، سطح نخست رگال یعنی مدل 1SV به همان قیمت ۲۷۹۹۰ دلار باقی مانده است. مدل پایه رگال به صورت استاندارد با یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر همراه است که ۱۸۲ اسببخار قدرت تولید میکند ویک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در کنار خود دارد. برای این مدل، آپشنهایی مانند سیستم کنترل هوای اتوماتیک، یک نمایشگر IntelliLink، صندلیهای چرمی، یک دوربین نمای عقب و یک صندلی راننده تنظیمشونده میتوان سفارش داد. پایین آوردن قیمتها همیشه یکی از استراتژیهای خودروسازان در برخورد با کاهش آمار فروش محصولاتشان بوده است؛ ولی در هر حال، باید در ماههای آینده منتظر ماند و دید که آیا این استراتژی میتواند دوباره بیوک رگالهای بیشتری را به خانه مشتریان بفرستد یا خیر.۱۸ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
luis
۲۲ مرداد ۱۳۹۴به این میگن حساب کتاب ؛ اقتصاد پویا . وقتی که فروش کم میشه قیمتو پایین میارن برای جذب بازار.
داخل این ماشین از نظر من واقعا قشنگه.
فورد
۲۲ مرداد ۱۳۹۴بیوک واقعا ماشین با کیفیتیه اگر اشتباه نکنم دومین ماشین با کیفیت دنیا شده بود ما ده سال پیش یه بیوک داشتیم خاطراتش هیچ وقت از یادم نمی ره
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۲ مرداد ۱۳۹۴دقیقاً همینطور است که شما بزرگوار میفرمایی.رتبه ی دوم رو در J.D پاور از این نظر کسب کرده بود.
واقعاً با این قیمت کابینش محشره.حرف نداره.
هرچند با لوگوی واکسهال و اوپل تحت عنوان اینسیگنیا هم به فروش میره اما باید اون رو یک بیوک اصیل دانست.
21
۲۲ مرداد ۱۳۹۴برای صنعت خودروی کشور خودمون متاسفم .
واقعا از دنیا فرسنگ ها عقبیم
به یاد عارف
۲۲ مرداد ۱۳۹۴از نظر سرکیسه کردن عقب نباشن بقیه اش به امید خدا حل میشه . در ضمن کم پیش میاد ماشین آمریکایی بد باشه
saeed.shariati
۲۲ مرداد ۱۳۹۴من که باشم اصلا پولمو بابت کمری نمیدم اینو میخرم فقط خداوکیلی از همه لحاظ از کمری سره
کمری- – – – – –
بیوک++++++
AHMADREZA
۲۲ مرداد ۱۳۹۴خدایش من پولمو واسه کمری میدم
احمد باقری
۲۲ مرداد ۱۳۹۴واقعا ماشین جذاب و قشنگیه، مخصوصا نمای داخل، ولی بعضی ماشینها مثل کادیلاک با این همه امکانات و قیمت مناسب، نمیدونم به خاطر تبلیغات نادرست هست، به خاطر چیه که فروش عالی را تجربه نمی کنند، شاید هم عدم آگاهی خریداران باشد، شاید خدمات پس از فروش خوبی نباشد، نمی دونم، ولی انصافا بعضی ماشینها با توجه به این همه مزیت، نادیده گرفته می شوند.
رضا
۲۲ مرداد ۱۳۹۴بازم دم امریکا گرم واسه ماشیناش
علی
۲۲ مرداد ۱۳۹۴این رگال چقدر شبیح اوپل اینسیگنیا هستش فکر کنم از پلتفرم مشترک استفاده شده. نمونه چینیش هم میشه گفت H330 برلیانس هستش بهش خیلی شبیه.
بابک
۲۲ مرداد ۱۳۹۴واقعا ماشین زیباییه مخصوصا طراحی داخلیش
اگه برام امکانش بود حتما میخریدمش
asa
۲۲ مرداد ۱۳۹۴بیوک ماشیناش عالین برای نمونه بیوک وایلدکت کانسپت، نسبت به زمان خودش با طراحی نواورانه و مهندسی فوق الاده ای که داشت یک سروگردن از بقیه بالا تر بود ،به طوری که در اینده مرجع تقلیدی برای بعضی ماشین ها مثل f1 وp1 و پژو شد.خیلی ممنون ازمطلب زیبا تون . ارمین هستم سیزده سالمه خیلی علاقه به ماشین دارم ،یک سوال برام پیش امده اونم اینکه چرا اطلاعاته دقیقی از شبلی تواترا نیست یا اینکه کی قراره به تولید رسمی برسه ؟ هرچی گشتم نتونستم حتی یک فیلم هم ازش ببینیم.خواهان جوابمو بدین برام خیلی مهمه.ممنون.
احسان
۲۲ مرداد ۱۳۹۴داداش ssc تاتارا قرار نیست تولید بشه درسته سرعتش از بوگاتی بیشتره ولی به خاطر این که تولید نشد به عنوان سریع ترین ماشین جاده ای قبولش نکردن
asa
۲۳ مرداد ۱۳۹۴دوست عزیز تواتارا تولید شده اما فقط یکی ،بعدشم خود شلبی اطلاع داده باز هم طولید محدود از این ماشین میسازه ،حتی عکس هاشم هست.سوال من این بود که چرا فیلم یا زمان تولیدش دراینترنت نیست.بعدشم اگر به قول شما قرار به تولید نباشد همین که تونستند یک دستگاه از این ماشین رو بسازند به این معنی که تکنولوژی شودارن و فقط یک کانسپت دور از انتظار نیست.بازم از اطلاعتون ممنونم.
asa
۲۲ مرداد ۱۳۹۴عقبش شبیه فیوژنه اما توش خیلی زیبا و شکیله اونم در عین سادگی.
Xman
۲۳ مرداد ۱۳۹۴داخل ماشین با تزئین چوب خیلی جالب شده. با تشکر از نویسنده ی محترم.
asa
۲۳ مرداد ۱۳۹۴عاشقش شدم!!!!!!!!!
Mostafa
۲۴ مهر ۱۳۹۶داداش فقط موستانگ شلبی gt 500