بی ام و

بررسی ب‌ام‌و آلپبنا B6 گرن‌کوپه مدل ۲۰۱۵

آلپینا بورکارد بونسیپن GmbH در واقع یک کمپانی مستقل آلمانی به حساب می‌آید. ولی در عین‌حال، تمام مدل‌های ب‌ام‌و آلپینا در کارخانه ب‌ام‌و ساخته می‌شوند و سپس به صورت دستی توسط آلپینا در کارخانه «بوشلو» با فاصله ۴۵ دقیقه‌ای از شهر مونیخ تکمیل می‌شوند. شاید فلسفه این کمپانی را بتوان در دو نکته خلاصه کرد: بهترین کیفیت ممکن در کنار بیشترین گشتاور.

2015 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۵ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
آلپینا مدل‌های مختلفی را در اروپا به فروش می‌رساند، ولی اخیراً تنها مدل B7 خود را به بازار امریکا ارائه کرده که یک نسخه مجهز و گشتاور بالا از خودروهای سری ۷ است. شاید شاخه امریکای شمالی ب‌ام‌و علاقه چندانی برای به چالش کشیدن خودروهای M خودش ندارد. B7 یک خودروی خوب از آلپاین است و در این مورد بحثی نیست؛ ولی دلایل قانع‌کننده‌ای برای ترجیح دادن آن نسبت به مدل ۱۲ سیلندر 760Li یا حتی 750i ایکس‌درایو با تجهیزات مناسب ارائه نمی‌دهد.
2015 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۵ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
از طرف دیگر، مدل B6 شرایط خاص خود دارد. این خودرو بر اساس مدل چهار در دوست‌داشتنی سری ۶ گرن‌کوپه ساخته شده است. با پرداخت ۱۶۰۰ دلار هزینه اضافی نسبت به M6 گرن‌کوپه ۱۱۶۶۵۰ دلار، نسخه آلپینای آن را دریافت می‌کنیم که حتی قدرت موتور ۴/۴ لیتری V8 را نسبت به M6 به اندازه ۲۰ اسب‌بخار کاهش می‌دهد و آن را ۵۴۰ اسب‌بخار می‌رساند. با این حال گشتاور ۶۷۷/۹ نیوتن‌متری M6 به ۷۳۲/۱ نیوتن‌متر در نسخه آلپینا می‌رسد. این گشتاور سطح بالاتر از طریق سیستم ایکس‌درایو ب‌ام‌و منتقل می‌شود. این در حالی است که این سیستم در M6 ارائه نمی‌شود. چرخ‌های ۲۰ اینچی با طرح ۲۰ پره‌ای خاص آلپینا نیز از جمله مشخصات ویژه این خودرو هستند.
2015 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۵ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
کاهش قدرت و افزایش وزن موجب شده‌اند تا این چهار در بزرگ در مدت ۳/۷ ثانیه به ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد که ۰/۲ ثانیه نیست به آخرین M6 گرند کوپه کُندتر است. قدرت بیشتر و وزن ۱۶۹ کیلوگرم سبک‌تر M6 خود را در تست یک‌چهارم مایل نیز نشان می‌دهند؛ جایی که M6 نسبت به زمان ۱۲/۱ ثانیه‌ای آلپینا، ۰/۴ ثانیه جلوتر است. در تست لغزش در پیچ نیز مدل M با عرض تایرهای بیشتر به اندازه یک سانتی‌متر، باز هم عملکرد بهتری نسبت به آلپینا دارد. شتاب جانبی M به اندازه ۰.93g بوده و این در حالی است که در مدل آلپینا این مقدار ۰.92g است.
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
کابین آلپینا B6 از همان روند طراحی خارجی آن تبعیت می‌کند و طراحی آن کاملاً سفارشی انجام شده است. در خودروی تست شده، کابین از چرم کهربایی سوخته با طرح‌های قرمز رنگ استفاده کرده است. به‌جای نشان آشنای ب‌ام‌و بر روی فرمان، آلپینا از طراحی خودش بر روی فرمان استفاده کرده تا نشانه‌ای باشد از روزهای اولیه این کمپانی به عنوان یک تأمین‌کننده قطعات.
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
BMW Alpina B6 Gran Coupe interior
تمایز دیگر آلپینا در فاصله بین حالت‌های مختلف رانندگی آن است. حالت رانندگی کامفورت‌پلاس شرایط بسیار راحت‌تری نسبت یک M6 دارد و این در حالی است که در تنظیمات اسپرت، سرعت واکنش بسیار بالا رفته است.
2015 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۵ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
بدون داشتن M اگرچه اندکی از چابکی خودرو کاسته شده، ولی هنوز هم به اندازه کافی سرعت و شتاب در آن شاهد هستیم. در ادامه مشخصات و نتایج این بررسی را مرور می‌کنیم.
2015 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۵ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
2015 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۵ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
2015 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۵ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe

مشخصات:

نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
قیمت مدل تست: ۱۲۶۰۵۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۱۱۸۲۵۰ دلار).
نوع موتور: DOHC ۳۲ سوپاپ V8 و همراه با دو توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
گنجایش: ۴۳۹۵ سی‌سی.
قدرت: ۵۴۰ اسب بخار در ۶۲۵۰ دور در دقیقه.
گشتاور: ۷۳۲/۱۴ نیوتن‌متر در ۲۸۰۰ دور در دقیقه.
گیربکس: ۸ سرعته دستی با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

فاصله محوری: ۲/۹۶۹ متر.
طول ماشین: ۵/۰۰۶ متر.
عرض: ۱/۸۹۵ متر.
ارتفاع: ۱/۳۹۲ متر.
وزن کلی: ۲۱۴۹ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۷ ثانیه.
صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۸/۸ ثانیه.
صفر تا ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت: ۲۲/۲ ثانیه.
استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۹ ثانیه.
عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۲/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۸۶/۶۸ کیلومتر بر ساعت.
سرعت نهایی (تخمین کمپانی سازنده): ۳۱۸/۶۵ کیلومتر بر ساعت.
مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۷/۲۴۴ متر.

مصرف سوخت:

تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۹/۸ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. مرتضی

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    دوستان بی ام و دوست لطفا دقیق توضیح بدین ام که میاد بین محصولات بی ام و چه فرقی با بقیه مدلها داره؟؟؟ در واقع این آلپینا حکم آ ام گ برای مرسدس رو داره؟؟

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      مرتضی عزیز شرکت M POWER همانند AMG برای خود ب ام و است . اما شرکتهای

      آلپینا و G POWER و … همانند برابوس . کیخر که روی محصولات بنز کار

      میکنند ، فقط روی مدل های ب ام و کار میکنند .

      البته لازم به ذکر است که جدیدا شرکت G POWER روی S کلاس کوپه کارکرده است .

      1. شاهین

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        آلپینا و گام های معکوس یک تیونر!
        شتاب و عملکرد خودرو جدا از بحث گشتاور کاهش پیدا کرده! دلیلی واسه پرداخت هزینه ی اضافی واسه این تیون وجود نداره.البته بحث آلپینا B7 جدا هستش.اون ماشین واقعا جالبه!

      2. حسین

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        البته AMG از ابتدا جزو بنز نبود اما در طی سالیان کم کم تبدیل به بخشی از بنز شد اما M POWER همیشه بخشی در داخل کمپانی بوده رو روی مدلای سفارشی و مسابقه ای کار میکرد بهتر بخوایم مشخص کنیم ALPINA برابر AMG قرار میگیره (تیونر رسمی و موازی) با این تفاوت که زیرمجموعۀ کمپانی مادر نیست و برا همین علامت خودشو نصب میکنه که استقلالشو نشون بده .آلپینا یه جورایی مثل یه فامیل خیلی نزدیک برا ب ام و ست

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود حسین جان .

          بله حرف شما درسته . مرسدس بنز به طور رسمی هیچ تیونری

          برای خودش نداشت ، اما در بین تیونر های ان زمان ، دقت

          و عملکرد AMG بهتر از سایر رقبا همچون برابوس بود .

          همین دقت و عملکرد بالا باعث شد که مرسدس بنز AMG را

          به عنوان تیونر رسمی خودش معرفی کنه و باهاش قرار داد

          ببنده . این رابطه هم یواش یواش عمیق تر شد تا جایی

          که شرکت AMG به تملک Lمرسدس بنز درامد .

          لازم به ذکر است که AMG قبل از همکاری با بنز بر روی

          محصولات میتسوبیشی هم کار میکرد .

          شعار AMG : هر مرد ، یک موتور .

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          این مطلب رو یادم رفت بگم که شرکت AMG تغییراتی که روی

          ماشین ایجاد میکرد از کمترین استهلاک برخوردار بودند .

          مرسدس بنز هم همین خاصیت انهارا حفظ کرد .

      3. حسین

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        البته Mpower همیشه بخشی از کمپانی بوده بر خلاف AMG که اول مستقل بود و بعد کم کم زیر مجموعه ی بنز شد آلپینا هم یه تیونر کاملاً مستقله اما رابطه ی خیلی خوبی با ب ام و داره مثل یه فامیل نزدیک میشه گفت آلپینا مثل همون AMG قدیمه

      4. مرتضی

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (849 ديدگاه)

        ممنون میلاد عزیز

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          چاکریم .

    2. MAFIA

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      همون سری M خالص بدون آلپینا

    3. محمد

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      دوست خوبم درواقع ام پاور تیونیر اختصاصی ب ام و هست ولی ب ام و در این میان یک زرنگی خاص انجام داده و الپاینا یا همون آلپینا رو هم به عنوان تیونر دوم که ساخته هاش باز هم دارای ضمانت و گارانتی اصلی ب ام و هستند را به بازار میده. فرق آلپینا و ام پاور در اینه که ام پاور روی زیبایی و لوکس سازی ب ام و چندان کار نمیکنه و بیشترین تلاشش در دینامیک و شتاب و قدرت بهتر خودروهای ب ام و هست ولی آلپینا در جایگاه یک تیونر با روش ویژه ی خودش به لوکستر شدن و زیباتر شدن البته زیباتر شدنی به معنای خاص برند آلپینا _ که مثلا رنگهایی که شما میتونید به آلپینا سفارش بدین خیلی کمتر از رنگهای در دسترس کمپانی مادر هستند _ و قدرت و شتابی بهتر با آوای اگزوزی ویژه ی آلپینا می پردازه. در واقع آلپینا بیشتر یک ب ام و خاص هست تا اینکه یک ب ام و قوی تر و سریعتر باشه.

  2. سام سامی

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    واویلا به این بی ام و…
    رنگ سرمه ایش واقعا با اون چراغ های قرمزش خوشگله…
    بی صبرانه منتظره نسل جدید سری 5 و 7 هستم…
    درود بر عاشقان خودرو

    1. "Amir"

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      خاص ترین ماشینی ک تو عمرم دیدم،فوق العاده تر از فوق العاده،،،،ب نظر من حتی از اس کلاس کوپه هم جذاب تره ولی هردوشون عزیزان دل منن!!

      Just Germany cars

      1. خاوری

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1102 ديدگاه)

        رنگ و رینگ و آرمش خیلی خوشگله

  3. علی

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    خیلی ناز ولی آلپینا پشت ماشینا زیادی با برچسب شلوغ کرده(مث ماشین چینیا)

    1. AliZeus

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (419 ديدگاه)

      کجاش شلوغه!؟ کلا یه کلمه Alpina اضافه شده! باقیش اسم مدل و آرمه که تو همشون هست.

      1. علی

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (80 ديدگاه)

        B6 biturbo اضافه نشده سمت راستش؟؟؟؟؟؟مدل استاندارد سری mpower فقط خیلی شیک میزنهM6 خلاص…

  4. سپهر

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    واقعا مثل همیشه عالی فقط اگر بی ام و برای این مدل هم نمایشگر ردیف عقب میزد واقعا ماشین هیچ نقصی نداشت هرچند الان این هم جز نقص حساب نمیشه واز بی ام و نمیشه ایراد گرفت .

    1. amir

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (522 ديدگاه)

      بی ام و دنبال کلاسهای جدیده به همین خاطر این ماشین را ساخت تا جواب مرسدس بنز را بده ولی همونطور که در همه زمینه ها پشت مرسدس بنز قرار میگیره اینجا هم دوم میشه.
      مرسدس بنز لایک
      بی ام و دیسلایک

      1. سپهر

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (174 ديدگاه)

        عجب نظرسنجی سختی به نظرمن هردوتاشون.

      2. حسین

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        امیر وقتی داشتی این کامنتو می نوشتی دندوناتم به هم فشار میدادی ؟

        1. مرتضی

          ۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (849 ديدگاه)

          اون فریده که با حرص و جوش مینویسه زبونشم گاز میگیره :D

        2. amir

          ۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (522 ديدگاه)

          نه دوست عزیز!من طرفدار مرسدس نیستم ولی خوب انصافا از بی ام و خیلی سرتره.

  5. M Power///

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    درست شنیدم پول میدید. ظاهر ماشین رو عوض می کنید و قدرت انجین رو هم کم می کنند.

    ا پرداخت ۱۶۰۰ دلار هزینه اضافی نسبت به M6 گرن‌کوپه ۱۱۶۶۵۰ دلار، نسخه آلپینای آن را دریافت می‌کنیم که حتی قدرت موتور ۴/۴ لیتری V8 را نسبت به M6 به اندازه ۲۰ اسب‌بخار کاهش می‌دهد و آن را ۵۴۰ اسب‌بخار می‌رساند. با این حال گشتاور ۶۷۷/۹ نیوتن‌متری M6 به ۷۳۲/۱ نیوتن‌متر در نسخه آلپینا می‌رسد.

    این که فقط پول گشتاوره. اصلا چرا قدرت انجین رو کم کردن!؟

  6. salfa22xxx

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    اگرچه کلا زیباست و فوق العاده
    اما واقعا درود بر بی ام دبلیو که اینقدر طراحی های هاش با خشونت همراهن
    بر عکس مدل های جدید بنز که خشونت رو فدای آیرودینامیک کرده بخصوص عقبش که حالت رو به پایین گرفته
    دقت کردین دوستان چقدر از خشونت و جدیدت بنز در سری های جدید صد البته تنها در نمای عقب کم شده
    چاکر خای هرچی ماشین بازیم

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      مرسدس بنز همیشه باید نماد لوکس بودن داشته باشه و اگر هم قرار باشه که

      اسپورت و خشن بشه ، باید با کیت های AMG به این شکل برسه .

      ب ام و همیشه حتی در محصولات معمولیش هم از نظر دینامیکی و هندلینگ بالاتر

      از بنز است .

      اما اگر در بنز به دنبال هندلینگ و قابلیت های اسپورت هستید ، باید مدل

      های AMG را بخرید .

      اولویت اول مرسدس بنز راحتی و نرمی است .

      در طراحی هم اولویت اول لوکس بودن است نه خشن بودن و اسپورت بودن .

      1. salfa22xxx

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (46 ديدگاه)

        درود آقا میلاد
        ولی بنز در گذشته اینقدر طراحی هاش رو فدای آیرودینامیک نمیکرد
        به نظر من سیاست اشتباهی در نظر گرفته و حدس میزنم یک روزی تاوان این سیاست اشتباه رو بده
        من ساکن مریوان هستم
        به وفور از عراق ماشین وارد میشه گذر موقت
        از نزدیک چون اس کلاس رو دیدم میگم
        واقعا طراحی جلو فوق العاده ای داره
        اما وقتی پشتشو نگا میکنی یه جورایی ناهماهنگی واقعا حس میکنی
        چاکر خای هرچی عشق ماشینم
        بالاخص آقا میلاد

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        من هم قبول دارم نمای عقب S کلاس و C کلاس به نسبت قبل چندان جذاب

        نیستند که البته این امر سلیقه ایی است .

        اما نمای پشت ربطی به ایرودینامیک نداره .

  7. 4MATIC

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    کیت الپینا واقعا یه روح جدید به بی ام و می ده

  8. 4MATIC

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    ببخشید یه سوال
    الپینا درسته یا الپاین؟؟
    اخه من الپاین هم شنیدم

    1. علی

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (80 ديدگاه)

      آلپاین اسم کمپانی هستش که محصولات رنو را ارتقاء میده.آلپینا درسته.

    2. علی

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (80 ديدگاه)

      آلپاین اسم شرکتی هستش که محصولات رنو را ارتقاء میده(زیر مجموعه رنو).وآلپینا درسته

  9. امیدبرتر

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    تو این رنج قیمت نیسان جی تی آر بهتره.

    1. just germany...

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (264 ديدگاه)

      واااااای عجب تفاهم و شباهتی…
      نیسان gtr با بی ام و ام 6 گرن کوپه….

  10. 4MATIC

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    مرتظی درواقع M POWERمثلAMGعمل می کنه
    ولی الپینا مثل براباس ویا لورینسر عمل می کنه وتنها یک کیت هستن که روی ماشین نصب می شه

  11. 4MATIC

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    ولی انصافا بنزSL63 AMGخیلی از این سرتره

    1. سعید

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      ناموسن این مدل bmw می ارزه به کل بنز

  12. امیر محمد

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    خوبه

  13. E 36

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    پشتش چه چهره جسورانه ای داره
    چه اخمی کرده!

  14. Behnam

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    بنظر من همون سری M بهتره با کار آلپینا زیاد حال نمیکنم .

  15. نوید (6*6)

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    چرا کیلومتر شمارش آنالوگه؟؟

  16. محمد

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    واقعا عالیه و خیلی هم زیبا

    دوستان ببخشید بی ربطه به نظر شما خرید BMW 528i فول منطقی هست؟ تو این رنج از بنز چی پیشنهاد می کنید؟ باتشکرفراوان

    1. سپهر

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (174 ديدگاه)

      داداش 528 بگیر عالیه همه چیزماشین میزونه به نظرم هیچی کم نداره تازه امکانات وآپشناش از یه ماشین 400 تومنی خیلی بیشتره تا باهاش رانندگی نکنی نمیدونی چیه.باز خودت صاب اختیاری.

  17. نوید (6*6)

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    ترمزش خیلی خوبه نسبتا
    تو فاصله ی کمی می ایسته

    در ضمن آقای حسینی ممنون

  18. عادل

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    جونم فدای باواریا

  19. شایان

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    سلطان باواریا بی ام و ست

  20. نوید (6*6)

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    محمد آقا
    بنز تو این رنج E200

    لکسوس Is و Es هم خیلی خوبن تو این رنج

  21. 4MATIC

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    اقا محمد بی ام و528 خوبه ولی اگه یک کم دیگه بذاری توش می تونی یه بنزE250نیوفیس بخری که هم موتورش قوی تره وهم خوشگل تره واپشن های بیشتری هم داره
    قیمت حدود510

    1. سعید

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      خیلی دوست داری بنز از سلطان bmw سرتر باشه ؟ ولی حیف نمیشه :))

  22. 4MATIC

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    اقا نوید درضمن لکسوس IS250درحد بنز C CLASSهست نهE CLASS
    دوما لکسوسGS250درحد بنزE CLASSهستش ولی شما می گی لکسوسES250درحدEISJ

  23. Ehsan

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    خوب این نسخه آلپینا هم قدرتش کمتر هم وزنش بیشتر و هم شتابش کمتر و البته 1600 دلار هم اضافه میدی ولی از طرف دیگه گشتاور بیشتر و تزینات متفاوت تری بدست میاری به نظرم می ارزه ولی به شخصه دوست دارم پشت BMW نوشته باشه M6

  24. hero

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    فقط سری 6 !

  25. parseh net30

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    تو ایران دو میلیارده.یکیشو رو کامیون جاده ساوه تهران دیدم واقعا محشره بخدا.باید از نزدیک دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا