برای کشف تغییرات در فیس لیفت ۲۰۱۵ بامو سری ۶ باید دقت زیادی صرف نمایید. تزئینات جدید، مه شکنهای سهتایی LED و چراغهای کمی اخموتر با کاسه چراغ جدید، آینههای جانبی جدید دارای چراغ راهنما، پایینتر آمدن هواکشهای جلو و اصلاح جلوپنجره با تغییر میلههای عمودی آن و کاهش تعداد این میلهها از ۱۰ به ۹ عدد، تمام آن چیزی است که باید از ظاهر خودروی جدید انتظار داشته باشید. در هر صورت نسل سوم سری ۶ در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و هنوز خودروی جوانی است که بامو نیازی به تغییرات وسیع ظاهری در آن ندیده است.
در داخل این سری هم تغییرات اندکی قابل ذکر میباشند. سیستم نرمافزاری GOPRO و ConnectedDrive و ناوبری به روز شدهاند و رنگهای جدیدی در تزئینات نیز مورد استفاده قرار گرفتهاند. مقدار کروم و چرم مورد استفاده نیز بیشتر شده است. سیستم صوتی Bang & Olufsen به صورت استاندارد و Burmester برای مدلهای رده بالاتر نصب میگردند. مدل گرن کوپه چهار درب، در نسخه دیفرانسیل عقب و با دیفرانسیل فعال M نیروی مؤثرتری به چرخها منتقل میکند. در نتیجه پویایی عالی از این خودرو را میتوان انتظار داشت. در عین حال و با وجود ترمزی کاملاً پرقدرت، میتوان حتی ترمزهای کربن سرامیکی را نیز به صورت سفارشی در اختیار گرفت. این مدل همچنان در حال مبارزه با آئودی RS7 و مرسدس CLS63 میباشد. پیشرانههای آشنای این خانواده همچنان بدون تغییر در حال انجام وظیفهاند. موتور شش سیلندر خطی مدل 640i با حجم ۳.۰ لیتر و با کمک توربوشارژر قادر به تولید نیروی ۳۱۵ اسبی میباشد. در حالی که مدل 650i از موتور ۴.۴ لیتری هشت سیلندر v شکل با توربوشارژر دوقلو بهره میگیرد که توان خروجی آن ۴۴۵ اسب بخار میباشد. برای انتقال نیرو هم از گیربکس هشت سرعته خودکار Zf استفاده میشود. هر دو نوع موتور را میتوان با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ xDrive نیز سفارش داد. یک سیستم اگزوز اسپرت جدید نیز برای مدل شش سیلندر درنظر گرفته شده است. قیمت سری ۶ کوپه از ۷۵ هزار دلار آغاز میشود. این در حالی است که در سال ۲۰۱۱ این خودرو ۸۰ هزار دلار قیمت داشت. البته بیش از نیمی از خریداران این سری به سراغ مدل گرن کوپه میروند.۴۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Farzin
۲۰ آذر ۱۳۹۳وای دیوانه شم عالییییی!!!!!!!!!!!!!!
saeed.shariati
۲۰ آذر ۱۳۹۳وقتی این ماشینو میبینم میدونم خیلی با دل عشق ماشینا بازی میکنه یه بیت شعر از حافظ یادم میاد که میشه در وصف سازندگان بی ام گقتش
نظری مباح کردند و هزار خون معطر/دل عارفان ربودند و قرار هوشمندان
اگر از کمند عشقت بروم،کجا گریزم /که خلاص بی تو بند است و حیات بی تو زندان….
سپهر
۲۱ آذر ۱۳۹۳سری 6 کوپه که عالی تر شده مدل گرن کوپه هم که اصلا سلطانیه واسه خودش نمیدونم دیگه چطوری توصیفشون کنم فقط میتونم بگم بی نظیرن.
پوری پوریا!
۲۰ آذر ۱۳۹۳بی ام و سری 6 یه ماشین فوق العاده اسپرت و خانوادگی هست که حتی مدل کوپش هم به دلیل جادار بودن – لوکس و راحت بودن احساس سوار شدن توی یه ماشین خانوادگی رو میده!!!
این ماشین از نظر طراحی داخلی و کلا داخل بسیار قوی هست . بی ام و با این ماشین لوکس بودن واسپرت بودن رو کنار هم قرار داد!
parsa
۲۰ آذر ۱۳۹۳واقعا از این بهترهم وجود داره
ebi
۲۰ آذر ۱۳۹۳حرف نداره
علی آهنگر
۲۰ آذر ۱۳۹۳وقتی دیگه هیچ عیبی نمیشه از ماشین گرفت باید گفت :
بی ام دبلیو هم کارش شده کپی زدن
توی عکس سوم از بالا گیره ی قفل درشو از پیکان کپی زده
علي
۲۰ آذر ۱۳۹۳کشته مردشم واقعا معرکه است
masood
۲۰ آذر ۱۳۹۳من هر وقت سری 6 میبینم اول یاد نادر فقیه زاده میفتم
ebi
۲۰ آذر ۱۳۹۳نمیدونم یه روز خوب میاد که ما هم از اینا سوار بشیم…
AliZeus
۲۰ آذر ۱۳۹۳گلبم گیریفت…!
علی آهنگر
۲۰ آذر ۱۳۹۳دمت گرم کلی خندیدیم :D
علی آهنگر
۲۰ آذر ۱۳۹۳کتک خورده ی این نیم دایره های داخل کاسه چراغ جلوش (که نمیدونم اسمش چیه) هستم
علی آهنگر
۲۰ آذر ۱۳۹۳بچه ها کسی میدونه جنس داشبورد این عزیز دلمون چیه؟؟
اگه توی عکسا زوم کنین مشخصه که پلاستیک نیست
فرید
۲۰ آذر ۱۳۹۳دارم با بی ام دبلیو حال میکنم…تازگیها داره روی روح طراحی داخلیش کار میکنه…آدم میبینه لذت میبره…آفرین بهش…قبلنا داخلش خیلی ساده بود الان رنگ و لعاب گرفته و آدم لذت میبره.
حسین
۲۰ آذر ۱۳۹۳درووود بر آقا فرید… داداش پس بالاخره از ب ام و هم خوشتون اومد… لاااااایک دارری خودت و لکسوست
فرید
۲۱ آذر ۱۳۹۳سلام بر آقا حسین گل…آقا حقیقت رو باید گفت…راستیتش من قبلا از بی ام دبلیو خوشم نمیومد طراحی داخلیش زیادی ساده بود روح نداشت در مقابل چوب و چرم لکسس (این نظر شخصی منه) ولی الان که میبینم خیلی داره روی زیبایی طراحی داخلیش کار میکنه و توش داره زیباتر و با کیفیت تر میشه (بودا من در قبال لکسس میگم امیدوارم بدونی از چه لحاظ میگم) و طراحی خارجیش هم داره زیباتر از قبل میشه و اینها روی هم داره نظر من رو راجع به بی ام دبلیو عوض میکنه…آدم خوب رو بیاد گفت خوبه بدم باید گفت بده…و به شما که طرفدار بی ام دبلیو هستی بابت این موضوع تبریک میگم…
فقط رضا جون دو تا نظر (شخصی ) دیگه دارم که این دوتا هم تغییر پیدا کنه میشه نور علا نور…یکی پشت آمپرشه که به نظر شخصی من خیلی بی روح و ساده هست که باید حتما روش کار کنه…میدونم جزوی از بی ام دبلیو هست ولی من دوست ندارم. میخوام بروز تر باشه..شاید دیگران همین سادگیش رو دوست داشته باشن من نظر خودم رو گفتم و دومیش فرمونشه…که این هم باز جای بهتر شدن رو داره مثل کابینش.
خیلی وقت هم هست منتظر سری ۷ هستم…امیدوارم یه غولی سرشار از تکنولوژی و امکانات رونمایی کنه.لکسسی ها از بس ماشیناشون پر تکنولوژی و امکانات بوده فقط دنبال دکمه و تجهیزات هستن مثل خودم… :-D :-D ;-)
اگه اطلاعی هم در مورد رونمایی سری ۷ داری بهم بگی ممنون میشم.
حسین
۲۱ آذر ۱۳۹۳درود. فرید جان. بازار شناسی رو حال کردم. بعضی از چیزایی که باعث شده شما از ب ام و خوشت بیاد دقیقا همون چیزایی هستن که طرفدارای ب ام و با تغییرشون مخالفن! در مورد پشت آمپرشم بگم که من عاشق همین دوتا دایره ساده هستم که حتی تو مدلای مدرن هم همین دوتا دایره رو با نور میسازه و طرح های عجیب غریب نمیذاره رو صفحه نشانگرها. سری 7 هم کم کم دیگه داره میاد مواظب باش . .
یه چیزی هم بگم دعوامون بشه: کل فروش لکسوس کمتر از سری 3 ب ام و بوده!! ما اینیم داداش، رو نمیکنیم که ریا نشه
فرید
۲۲ آذر ۱۳۹۳حسین جون کلا بی ام دبلیو دوستا کج سلیقه هستند دست خودشون نیست :-D :-)
فعلا که بی ام دبلیو دیده که نمیشه اینقدر ساده بود و داره یه فکری به حال نمای داخلیش میکنه…بخاطر همینشه که دارم بهش علاقه مند میشم سوسو تا چش شما طرفداراش دراد :-D :-D :-D ;-)
داداش کجا بودین اون موقع که ۱۲ سال پشت سر هم شدیم پر فروش ترین برند آمریکااااااا…ما نیازی به ریا کاری نداریم واقعیت هارو میگیم…حالا دو ساله فرمون رو دادیم به آلمانیا دیگه دور برتون نداره دیگه…یه سالشم که بلایای طبیعی به دادتون رسید وگرنه یک سالشم واستون آرزو میشد…
داداش نیازی به مواظبت نیست…از اون سری ۷ که من دیدم ترس نداره که هیچ نیاز به همدردی هم داره…بزار بیاد اونوقت من در خدمت شما خوام بود :-D ;-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ آذر ۱۳۹۳درود .
فرید تو باز اومدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هروقت لکسس تو 60 الی 80 سال کار کرد و هنوز سراپا بود ،
بعد بگو کیفیت . هنوز در سایه فروش جهانی ما هستین .
مگر د همون امریکا که مطابق میلشون رفتار میکنید ،
فروش کنید .
هنوز نه کیفیت و نه با ارزش بودنتون هیچ تاثیری در
فروشتون و جلب مشتری نذاشته . بذار سرد و گرم روزگارو
بچشی بعد ادعا کن .
چند سالته ؟ یکبار گفتم هروقت یکی از مدلهات 60 الی
80 سال کار کرد بعد بیا بگو کبفبت .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ آذر ۱۳۹۳فرید این حملت منو فنا کرد :
لکسسی ها از بس ماشیناشون پر تکنولوژی و امکانات بوده فقط دنبال دکمه و تجهیزات هستن مثل خودم
خدا به راه راست هدایتت کنه .
خدا شاهده بیکار نمیشینم و جواب این حرفاتونو میدم
حسین
۲۳ آذر ۱۳۹۳بابا فرید با من شوخی داره دوستان. ولی فرید شوخی شوخی …! داداش اینجا پداله یعنی سایتی که … D:
حالا سری 7 که اومد بیا ببینم حرفی برا گفتن داری؟ بعد از 25 سال 25تا تکنولوژی اونم بعلاوه تکنولوژیهای خط تولید معرفی کردین. میخوای تکنولوژیهایی که آلمانی ها (ب ام و) معرفی کردنو بشمرم برات داداش؟؟
فرید جدی جدی دعوامون نشه!!!
فرید
۲۳ آذر ۱۳۹۳میلاد تو فعلا اون جواب هایی رو که باید بدیو بده بعد برس به اینا :-D :-D
تازگیها هم نمیدونم از کجا یاد گرفتی هی میگی هروقت ۸۰ سال ماشینتون سرپا بود اونوقت بگو…آخه ما همین الانش که داریم بهتون نشون میدیم کیفیت رو که…فعلا مواظب باش بنزاتون آتیش نگیره بعد بیا حرف از تکنولوژی و کیفیت بزن.یکی این حرفارو میزنه که معروف نباشه برندش به پر استهلاکی :-D :-D :-D :-D
مسعود
۲۰ آذر ۱۳۹۳تا M نشه نمی خوامش
علی آهنگر
۲۰ آذر ۱۳۹۳اگه M نشده شو به شما دادن بدش به من خودت تیبا هاچبک سوار شو
احمدرضا
۲۰ آذر ۱۳۹۳فرید ما طرفدارای ب ام و هم از لکسوس خوشمان میاید.
ماهم باید مثل مدیرای این شرکت بزرگ همکاری کنیم
فرید
۲۱ آذر ۱۳۹۳۱۰۰ درصد احمدرضا جان …الکی این دو برند با هم همکاری نکردن که…طرفدارانشم مثل برندشون پشت همنو با هم همکاری میکنند ما که با نظرمون ثابت کردیم پشت شما هستیم ;-) :-D
Just germany...
۲۰ آذر ۱۳۹۳یکی از کامل ترین ماشینای دنیا…
یه ماشین کامل برای خوانواده ، طراحی خارجی و داخلی اسپرت ، امکانات عالی….
منتظر نسخه m ام
mc-alirezaz
۲۰ آذر ۱۳۹۳این کلاس وحشتناک عالیه و انتخاب هم سختMB CLS vS BMW 6 عاشق هر دوتاشم^_^
hamid
۲۰ آذر ۱۳۹۳درود بر نادر فقیه زاده.اگر ایران مونده بود داشت قالپاق پراید طراحی می کرد
h112
۲۰ آذر ۱۳۹۳کلا خودری که با رنگ قرمز معرفی نشه، خودرو نیست….
احسان آرسنالی
۲۰ آذر ۱۳۹۳هی!!!
نیما
۲۰ آذر ۱۳۹۳طراحی داخلی عالی بیرونشم که عالیه یه ماشینه کامل و بی نقص مرسی بی ام و 80 هزار تا واسه این عالیه با قیمت یورو 4200 تومنی میشه 336 میلیون بیاد ایران میشه 1 میلیارد و 336 میلیون بازم خوبه!
امين
۲۰ آذر ۱۳۹۳حیف که اصن صدای اکزوز نداره!
4MATIC
۲۰ آذر ۱۳۹۳نظرسنجی
بنزsl amg2015=ghd;
بی ام وسری6=دیسلایک
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۲۱ آذر ۱۳۹۳اگه یه روز مجبور بشم همه چی تو دنیا رو قبول کنم هیچوقت این دوتا رو قبول نمیکنم
برتری سری7 بر S
برتری سری6 بر SL
.
.
.
البته به نظر شخصیم این سری تو محصولات BMW از همه بهتره بعدش M4
mohsen
۲۰ آذر ۱۳۹۳ماشین به این میگن دیگه که با تغییرات کم مشتریاشو از دس نده نه اینکه مثل هیوندا و کیا هر سال زرت زرت ماشین افسانه ای با 2 متر چراغ بدی بیرون که فنیش صفر باشه
Behnam
۲۱ آذر ۱۳۹۳در اولیــــــــــــن فرصت میخرمش
البته اگه خدا پولشو برسونه :)
خاوری
۲۱ آذر ۱۳۹۳شکوه مجسم یک برند بی نظیر
parseh net30
۲۱ آذر ۱۳۹۳ماشین انقد لوکسم خوب نیست والا…………..
نیما
۲۱ آذر ۱۳۹۳از دوستان یه خواهشی دارم اگه میشه یه اطلاعاتی در مورد جاده ها و خیابونهای اروپا بهم بدن البته من آلمان و دیدم از نزدیک ولی میخوام مقایسش کنم با بقیه کشورها و دقیق تر بدونم مثلا الان فرانسه جادها و خیابوناش چه جوریه یا اسپانیا انگلیس و… با تشکر
4MATIC
۲۲ آذر ۱۳۹۳اقا رضا باهات موافقم بدجووووووووووور