آئودیبی ام ومرسدس بنزهفته نامه

مقایسهٔ تصویری نسل جدید ب‌ام‌و سری 5 با بنز E کلاس و آئودی A6

حالا که نسل جدید ب‌ام‌و سری ۵ معرفی شده است می‌توانیم ببینیم که آیا ازلحاظ طراحی بهتر از رقبای اصلی هم‌وطنش یعنی مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 هست یا نه؟ بنابراین در ادامه مقایسه‌ای تصویری میان این سه رقیب آلمانی خواهیم داشت تا بتوانیم در رابطه با طراحی آن‌ها به‌درستی قضاوت کنیم. مرسدس بنز E کلاس بااینکه در طراحی کاملاً شبیه برادران کوچک‌تر و بزرگ‌تر خود شده و دیگر از آن طراحی منحصربه‌فرد قبلی خبری نیست اما همچنان خودرویی زیبا و جذاب است. همچنین آئودی A6 هم باوجوداینکه مدت زیادی از معرفی آن گذشته و سال‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کند اما هنوز هم کاملاً خودرویی خوش‌تیپ و زیبا به نظر می‌رسد؛ بنابراین آیا نسل جدید ب‌ام‌و سری ۵ در طراحی حریف دو رقیب آلمانی خود می‌شود؟ در ادامه خواهیم فهمید.

bmw-vs-audi-vs-mercedes-benz-2

در بین این سه رقیب، خودرویی که با دیگران همخوانی ندارد مرسدس بنز E کلاس است زیرا درحالی‌که ب‌ام‌و سری ۵ و آئودی A6 هر دو سعی در ترکیب عملکرد اسپرت با لوکس و ظرافت داشته‌اند، E کلاس بیشتر بر لوکس بودن تمرکز داشته است که البته این خوب است و کاملاً بازار خود را هدف قرار داده است؛ اما سری ۵ و A6 به‌وضوح ماشین‌های اسپرت‌تری به نظر می‌رسند. در طراحی قسمت جلو خودرویی که بهترین به نظر می‌رسد ب‌ام‌و سری ۵ است درحالی‌که آئودی A6 دوم شده و مرسدس بنز E کلاس در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. دلیل چنین انتخابی این است که سری ۵ و A6 هردو در قسمت جلو طراحی هیجان‌انگیزتری دارند درحالی‌که E کلاس کمی موقر به نظر می‌رسد. البته قصد بدگویی از دپارتمان طراحی مرسدس بنز را نداریم اما سری ۵ جدید با چراغ‌های جلوی عریض‌تر و سپر تهاجمی‌تر، طراحی بهتری نسبت به دو رقیب دیگر ارائه می‌کند.

bmw-vs-audi-vs-mercedes-benz-1

در بخش پروفایل جانبی هنوز هم ب‌ام‌و از دو رقیب دیگر بهتر است اما در این بخش مرسدس برتر از آئودی ظاهر می‌شود زیرا هرچند آئودی در قسمت جانبی کاملاً خوب و معقول به نظر می‌رسد اما تشخیص آن از دیگر محصولات بزرگ گروه فولکس‌واگن سخت است به‌گونه‌ای که شما می‌توانید یک فولکس‌واگن پاسات یا اشکودا ساپرب را به دیگران به‌عنوان یک آئودی A6 معرفی کنید و احتمالاً آن‌ها این ادعا را باور می‌کنند. E کلاس اما در بخش جانبی کاملاً صاف و لوکس دیده می‌شود که هرچند ساده، محافظه‌کار و خسته‌کننده است اما هنوز هم خوش‌تیپ و هماهنگ به نظر می‌رسد؛ اما بااین‌وجود سری ۵ بهتر از E کلاس به نظر می‌رسد. خط شانهٔ آن کاملاً قوی واضح بوده و هنگام رسیدن به قوس چرخ جلو به زیبایی محو می‌شود.

bmw-vs-audi-vs-mercedes-benz-3

طراحی داخلی هر سه خودرو بسیار نزدیک به هم است. فضای داخلی سری ۵ جدید عالی است اما E کلاس و A6 هم عملکرد مشابهی دارند. آئودی A6 دارای طراحی داخلی بسیار جذابی است و هنوز هم با دقت فوق‌العاده و کیفیتی مثال‌زدنی ساخته شده است اما در حال حاضر کمی قدیمی شده و تکراری به نظر می‌رسد. داخل مرسدس بنز E کلاس هم بسیار عالی است. کابینی بسیار لوکس و با سطوحی بسیار نرم؛ اما بااین‌حال داخل مرسدس بنز کمی پیرمردی به نظر می‌رسد. البته داخل بنز بسیار خوب ساخته شده اما تا حد زیادی قدیمی و کلیشه‌ای به چشم می‌آید. در سوی دیگر کابین سری ۵ بزرگ به به‌ نظر می‌رسد. کابینی که لوکس و راننده محور بوده و تکنولوژی‌های باورنکردنی در آن بکار رفته است.

bmw-vs-audi-vs-mercedes-benz-5

با تمامی این موارد و بررسی هر دو رقیبِ هم‌وطنِ ب‌ام‌و سری ۵، در اینجا به نتیجه‌گیری این مقایسه می‌پردازیم. نقطهٔ ضعف عمدهٔ آئودی A6 این است که به‌طور قابل‌توجهی قدیمی‌تر از دو رقیب دیگر است بنابراین A6 قربانی سن و سال بالای خود در این رقابت شد و باید تا زمان معرفی نسل بعدی آن صبر کنیم. در سوی دیگر مرسدس بنز E کلاس قرار دارد که کاملاً خودروی جدیدی است که هرچند طراحی لوکس و زیبایی دارد اما بدون هیجان و جذابیت به نظر می‌رسد؛ بنابراین به نظر ما نسل جدید ب‌ام‌و سری ۵ بهترین طراحی را در کلاس خود دارد.

bmw-vs-audi-vs-mercedes-benz-4

منبع: BMWblog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. madjid911 GT2

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    هر 3 تاشون عالین.
    در مورد A6 مقایسه منصفانه نیست.
    چون نسل جدید رقبا در مقابل نسل قدیم آئودی حضور دارن.
    انتخاب بین این 3 برند سلیقه ای هست.
    اما من باشم A6 رو انتخاب میکنم.
    چون هم لذت رانندگی BMW رو بطور نسبی داره هم خوبی های مرسدس رو.

    1. Daniel

      ۲۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (955 ديدگاه)

      حرفتو قبول دارم
      ولی هرسه تاشون عالین.
      به افتخار سه تفنگدار … .

      1. madjid911 GT2

        ۲۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        با احترام ویژه به Bmw.
        من خیلی ب ام و رو دوست دارم.
        انتخاب بدنه ی زیبا کاملا سلیقه ای هست.
        اما وقتی BMWblog این مقایسه رو انجام داده طبیعیه که برنده مشخصه.
        گفته تشخیص آئودی از سایر محصولات فولکس واگن سخت است.
        من آئودی از 200 متری ببینم تشخیص میدم.
        بدنه ی A6 از نظر انحناها و زوایا کاملا با پاسات یا … متفاوته.
        یک ماشین شناس کم تجربه هم به راحتی آئودی تشخیص میده.

        1. ÷

          ۲۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          اتفاقا ائودی از همه بهتر شده
          بنز خوب بود خوب تر هم شد
          فقط بی ام و زیبایی و جذبه سابق رو از دست داده واز همه مهمتر کابینش کوچکترین تغییری نکرده …

        2. Daniel

          ۲۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (955 ديدگاه)

          حرفت کاملا درسته
          از نظر من هم راحت قابل تشخیصه چون آئودی چهره ی شاخص و متمایزی داره که خاص خودشه
          این مطلب درباره BMW و BENZ هم صدق میکنه
          این موارد گفته شده در این پست سلیقه ای هستش و ممکنه در ی بررسی دیگه از سوی مقاله دیگه متفاوت باشه …. .

        3. حسین

          ۲۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          درود. کابینش به سری 7 شبیه هست (نسل قبلش هم شبیه سری 7 هم دوره ی خودش بود). اما واقعا انصاف نیست که بگیم سری 5 نسبت به نسل قبل خودش تغییر نکرده

        4. Parvaz

          ۲۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (404 ديدگاه)

          من هنوز تو شوک نظرات برخی از دوستان هستم که میگن سری ۵ تغیر خاصی نکرده، عزیزان دل برادر یه سر به عکس های قبلی داخل و بدنه نسل قبل بزنید بعد بیایید بگید تغیری نکرده، داشبورد به این زیبایی شده هیچ بدنه و شاسی هم عالی تر شده… احساس میکنم دوستان دوس دارن بیمر کل ماشین رو از اول طراحی کنه !!!!

        5. madjid911 GT2

          ۲۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          با حسین موافقم.
          BMW تغییرات خوبی داشته.
          در نمای داخل این تغییرات واضح تره.
          اما در بدنه که بیشتر به چشم ما میاد ب ام و خیلی دست به عصا و محافظه کارانهوارد عمل شده.

        6. علي

          ۲۵ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (63 ديدگاه)

          به نظر من مثل همیشه این ۳ خودرو خیلی ملایم و رو به جلو در نصل جدیدشون تغییر کردن و این کار باعث میشه که دارندگان خودروی قبلی به ماشینشون ببالند و زود به فکر تعویض نیوفتن که هزینه زیادی رو دستشون میذاره. این روند شرکتهای آلمانی نشانه ثبات رو به جلو در طراحی است.
          با تشکر

        7. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          مثل همیشه عالی میگی مجید

  2. مجید

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    هر سه تا ژرمن مدعی طرفدارای خودشونو دارن و به نظر من مثلث جالبی هستند

    1. حميد

      ۲۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1724 ديدگاه)

      البته از سری E نباید گذشت یکدونه ۲۵۰ با کیت AMG

      1. محمدرضا

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (3 ديدگاه)

        در نسل جدید E class خودرویی با کد 250 وجود نداره. تبدیل شده به E300.

  3. arash66

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (433 ديدگاه)

    اتفاقا A6 با اینکه قدیمی تر هست ولی خیلی اسپرت و شیکِ مخصوصا در نمای جلو و بغل …

  4. حسین

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (420 ديدگاه)

    اینجا دیگه میشه نظر شخصی . هر ۳ عالین و طرفدار های خاص خودشون رو دارن

  5. سينا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (87 ديدگاه)

    افسانه ۳ برادر از دل ژرمن ها
    ولی بنز یه چیز دیگه س

  6. new great britain

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    جالبه خوده سایت ب ام و گفته خودمون بهتر از رقبامونیم.
    ب ام و جان هیچکس نمیگه ماست من ترشه.
    اونجور که من میبینم مرسدس کاملا سره نسبت به رقبا و ب ام و کابینه کاملا تکراری داره.
    ایرادش هم جالبه گفته کابین مرسدس هیجان و جذابیت نداره!!!!!!!!
    من هرچی داخل بنز رو میبینم زیبایی بیش از حد و هیجان و جذابیت میبینم.
    و ایراد بعدی که من از خنده مردم این بود (قسمته اولش)
    (داخل مرسدس بنز کمی پیرمردی به نظر می‌رسد. البته داخل بنز بسیار خوب ساخته شده اما تا حد زیادی قدیمی و کلیشه‌ای به چشم می‌آید.)
    داخل بنز پیرمردی به نظر میرسد؟؟؟؟!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخ
    داخل کابین a6 هم خیلی مدرن تر و به روزتر از سری پنجه با اینکه ب ام و نسل جدیدشه ولی آئودی نسل قبلیشه.در واقع این ب ام و هستش که کابینه تکراری و خسته کننده یا به قل خودشون پیرمردی داره.
    اگه بخوایم رتبه بندی کنیم اینطوریه:
    1-بنز e کلاس
    2-آئودی a6
    3-ب ام و سری پنج
    واقعا سایت ب ام و بی طرفانه مقایسه کرده!!!!!!!!!

    1. Morteza

      ۲۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (123 ديدگاه)

      درود بر این دیدگاه ??

    2. madjid911 GT2

      ۲۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      به نظر من نمیشه رتبه بندی کرد
      سلایق متفاوت

      1. Daniel

        ۲۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (955 ديدگاه)

        موافقتم مجید
        توی این پست همه چیز به سلیقه خواننده وابسته هست!!!!!
        مثلا شما میگی Audi
        منم میگم BMW
        اما هیچی از ارزش های اون یکی کم نمیکنه … .

        1. Erfan

          ۲۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (43 ديدگاه)

          اصن مثلث عشقی شده!
          آئودی نمای جلوش عالیه…
          ولی اولین انتخاب من بر اساس عشقو علاقه خالصانه
          بنز هست….
          Benz :the Best or nothing
          (بهترین یا هیچ)

          Audi:Vorsprung durch Technik
          ( پیشرفت از طریق تکنولوژی برتر)

          Bmw:Freude am Fahren
          (با لذت برانید)

    3. جی تی ار

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (459 ديدگاه)

      باشه…….
      ببین new great britain باشه……..

  7. سینا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (350 ديدگاه)
  8. محمد

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (247 ديدگاه)

    منبع مقاله هم جالب بود!!!

    1. سجاد

      ۲۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (188 ديدگاه)

      خیلیم جالب بود
      کف کرده بودم که چه سایت معروفی داره مقایسه میکنه که توی همه قسمت ها اولش میگه بی ام و که از بقیه بهتره حالا بریم سراغ تعیین دوم و سوم?
      دیدم آخرش نوشته BMWblog ?

  9. PROSTATOR

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    در واقع کمپانی ائودی بر تعادل اهمیت ویژه ای قائله .. از طرفی به رانندگی اسپورت و به راحتی خودرو و امکانات آن اهمیت خاصی قائله..

  10. كوروش

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1129 ديدگاه)

    سه تاشون پادشاه کلاس خودشونن اما bmw سرور بقیه اس

  11. تمدن عرب

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    اول گفتم این طرز مقایسه کمی عجیب و غریبه ، ولی وقتی به انتهای مقاله رسیدم یه نگاه? به منبع خبر کردم.

    جواب سوالم رو گرفتم

  12. Omid.BM

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    آیودی به نظرم جذاب تره

  13. محمد

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (304 ديدگاه)

    از بیشتر موارد بی ام و برتره ولی من بازم بنز رو انتخاب میکنم

  14. امیرحسین

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    سری پنچ کپ سری هفت شده ولی خیلی طراحیش نسبت به قبل سنگین تره نمیدونم این خوبه یا بد ولی از طراحی جلو انگار کلاس e خیلی اسپرت تره و جای سری 5 گرفته??

  15. بنزما

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (505 ديدگاه)

    مرسدس گند زده رفته نسل قبلیش یه مقدار اسپرتم بود ولی این اصن حس یه ماشین اسپرت نداره

  16. ونوم

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    این ایودی چیکار کرده هر چی هم قدیمی میشه بازم بنظر من از اون دو تا قشنگ تر هستش

    1. madjid911 GT2

      ۲۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      موافقم ????
      آئودی همینش خوبه.
      کلا به نظرم آئودی خیلی عالی عمل میکنه.
      فقط کم سر و صدا و بی حاشیه هستش.
      از طرفی متاسفانه جز چند نمونه ی انگشت شمار در دهه ی 60 و 70 و 80 ( شمسی ) اخیرا آئودی اونطور که باید و شاید در ایران شناخته نشده.
      آئودی جزو معتبرترین و لوکس ترین برند های خودروسازیه.

  17. دانیال

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    نمای داخلی مرسدس فقط. بی ام و واقعا تکراری شده. نمای جلو و جانبی هیچ کدوم رو برتز نمی دونم هر ۳ خیلی خوبن. تصمیم کاملا سلیقگیه و اصن هیچ کدوم رو نمیشه برتر مطلق حساب کرد

  18. Morteza

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (123 ديدگاه)

    نه جدا؟ بی ام و رو برده اسمون اىودی رو گفته قدیمیه بنز رو هم کوبیده. ماشین پیرمردا??? بی ام و بلاگ?

  19. بابک

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (186 ديدگاه)

    با این که طرفدار دو آتیشه ی بی ام و هستم ولی این مقایسه منصفانه نیست
    انتخاب کاملا سلیقه ایه
    من که بنز رو زیبا تر میدونم ولی قطعا در شرایط برابر ب ام و رو برای خرید انتخاب خواهم کرد

  20. rrr

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (80 ديدگاه)

    چرا آئودی اینقد بین بچه های پدال پرطرفدار شده؟ جالبه…. تا چند وقت پیش اینجوری نبود
    به نظر منم آئودی a6 چهره ی مردونه و نجیبی داره هرچند در انتظار خانه تکونیه

    1. madjid911 GT2

      ۲۵ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      راستش دوست عزیز آئودی در 5 سال اخیر تغییرات بزرگی به خودش دیده.
      زمزمه های اسم و رسم آئودی از سال 2008 با R8 بین عشق ماشین ها پیچید.
      آئودی توسعه ی بخش پرفورمنس خودش ( RS ) رو خیلی دیرتر از مرسدس و ب ام و در سال 1994 با مدل RS2 و با همکاری پورشه شروع کرد.
      آئودی در ظرف 20 سال گذشته تلاشی جدی برای شناسوندن خودش به دنیا و افزایش محبوبیت شروع کرد و الان اون تلاش ها به ثمر نشسته.
      من تاریخچه ی این شرکت رو کامل خوندم.
      خرید دوکاتی ، ایتال دیزاین و احداث کارخونه های جدید حاکی از اینه که گروه خودروسازی آئودی برای آینده برنامه های بزرگی داره. میخواد مثل BMW موتور تولید کنه ، مثل پورشه سوپراسپرت بسازه ، مثل مرسدس سدان و شاسی بلند های پریمیوم تولید کنه.
      کلا آئودی میشه همه ی خصوصیات خوب بنز و BMW در کنار هم. خصوصیات خوب رو از هر 2 گرفته و کنار هم جمع کرده. یک برگ برنده ی مخصوص هم داره که سیستم Quattro هست که آئودی از الف تا ی رو خودش بوجود آورده و توسعه داده.
      .
      .
      حتی آئودی در سال 2016 قصد ورود به فرمول 1 رو داشت. تمام مقدمات چیده شده بود. راننده های تیم آئودی توسط طرفداران فرمول 1 حدس زده شده بودن.
      اما متاسفانه دیزل گیت توان گروه فولکس واگن رو خیلی تقلیل داد و فرمول 1 برای آئودی به دهه ی دوم قرن 21 موکول شد.

      1. madjid911 GT2

        ۲۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        کلا آئودی نقطه ی تلاقی عاشقان بنز و BMW هست.
        اگر عاشق بنز یا BMW باشی از مدل های آئودی هم خوشت میاد.
        برای همینه طرفداراش زیاد شدن.

      2. mehran911

        ۲۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2114 ديدگاه)

        این حرفتو خیلی قبول دارم مجید عزیز
        من یکی دو سالی هست که همش دارم میگم از این به بعد بیشتر از آئودی خواهیم شنید
        آئودی با توجه به حمایت عالی فولکس به شدت در حال پیشرفته

      3. Daniel

        ۲۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (955 ديدگاه)

        ولی سیستم xDrive BMW قویتره تا سیستم Quattro
        اینجور که من تو مقاله خوندم و ی تست هم تو آپارات ازش دیدم.
        http://www.aparat.com/v/RXk8A/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4_%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85_%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%DA%86%D8%B1%D8%AE_xDrive_%D8%A8_%D8%A7%D9%85_%D9%88_%D9%88_Quattro_%D8%A2%D8%A6%D9%88%D8%AF%DB%8C

        1. madjid911 GT2

          ۲۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          دوست گرمی کواترو روی هایپرکار هایی مثل R8 و اونتادور امتحانش رو پس داده
          البته اکس درایو هم خیلی خفنه.

        2. arash66

          ۲۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (433 ديدگاه)

          دنیل عزیز همه این سیستم ها عالی کار میکنند ولی کواتترو در مسیر های برفی و خیس در مجموع بهتر از رقیبانش هست. این رو میتونی در یوتیوب و سایت های معتبر متوجه بشی.
          با یک ویدئو اون هم همین تست که من قبلا دیدم و قدیمی هست و ابهام زیاد داره. در یوتیب سرچش کنید وکامنت هارو بخونید متوجه می شوید.
          البته تست های مردمی اگر عمدی در انتخاب نتیجه تست آن نباشه هم میتونه عملکرد سیستم رو در شرایط مختلف نشون بده.
          در یوتیب سرچ کنید و ویدئو های معتبر رو ببینید.

  21. نوید جهرمی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    اگر سری 5 قبل رو با مدل کنونی مقایسه کنیم به نظر میاد محافظه کارانه تر شده و از تغییر زیاد خودداری کرده. همون رویه طراحی مرسدس رو در ب ام و هم شاهدیم. نقش سری 7 رو در اندازه سری 5 پیاده کردن و از ریسک یه طراحی مجزا خودداری کردن. اینا به معنی نقص برای طراحی ب ام و نیست. اما شخصا انتظار خیلی بیشتری از ب ام و داشتم و نسل قبلی رو زیباتر و تهاجمی تر میدونم.
    این سگمنت پر از گزینه های خوبه اما همواره این سه آلمانی یه سر و گردن از بقیه رقبا بالاتر ایستادن و بقیه گزینه ها با این بزرگان مقایسه میشن.

  22. نویدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    bmw لوکس ، اسپورت ،با وقار و به روز(هیچوقت قیافش تکراری و خسته کننده نمیشه)…واسه هر قشری مناسبه.

  23. shahin

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    کلا داخل بنز همیشه از همه بهتر بوده و ظاهر خشن و اسپرت هم همیشه مال ب ام و بوده.این وسط ایودی هم همیشه یه چیزی وسطای این دوتاست

  24. mohammad

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (125 ديدگاه)

    بله همونطور که مشاهده میکنید طراحیه اشکودا یتی خیلی بهتر از رنج روور اسپرته جدیده!!!!!!!
    منبع:: اشکودا بلاگ!!!!!!!!!!!!!

  25. MjM

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    طراحی ظاهری سلیقه ایه….هر سه تا همیشه عالی بودن و هستن… ولی..!
    مطمئنا بنز با شبیه شدن سه کلاس خودرویی خودش(C و S و E)( به دلایل مشخص!!)…زیاد جالب نشده و فقط میشه بهشون عادت کرد!

  26. AMIN

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (121 ديدگاه)

    مرسدس همیشه توی طراحی یه جسارتی به خرج میده…
    واسه همینم هست که در نسل های قبلی توی همایش ها همیشه نسبت به اون دو مطرح تر بوده…
    ولی ائودی که فقط ال ای دی توی چراغ ها رو باهاش بازی میکنه..
    ب ام و هم که فقط چراخ هاشو کشیده تر کرده…
    داشبورد ب ام و که هیچ چیز متمایزی توش نمیبینم… اگه دوستان میبینن بگن ماهم بدونیم…

  27. علیرضا.م

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (57 ديدگاه)

    از نمای جلو میتونم به این نتیجه برسم ( جدا از گذشته خودرو ها )

    بنز : میان سال خوش تیپ و خوشکل و با وقار
    BMW: جوان 27 ساله خوش تیپ و اسپرت و در عین حال با وقار و دخترکش
    آئودی : جوان 23 ساله که میخواد با همه دعوا بگیره ( به چراغ ها و جلو پنجره توجه کنید )

  28. Mostafa

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خیلی باحاله تو کل فقط از bmw تعریف کرد بعد منبع هم نوشته bmwblog خخخخ

  29. mojtabaaston

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    نمیدونم چرا اما همه طراحی های خودروساز های داخلی برای هر شرکت مثل هم شده
    مثلا قبلا تفاوت چشم گیری بین مرسدس s class و e class بود اما الان خیلی شبیه شده
    یا بی ام و
    و همچنین آئودی
    اول که این متن رو خوندم فکر کردم مقایسه بی ام و سری 7 با مرسدس s کلاس هست
    بعد دیدم نه یکم فرق داره

  30. احمد باقری

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مرسدس بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا