جگوار قرار است با مدل جدید F-Type خود پرشی عظیم را تجربه کند. این خودروی زیبا احتمالاً در انواع اسپرت برک و کوپه نیز راهی بازار خواهد شد تا رقبایی مثل پورشه باکستر و ب ام و M را بیشتر تحت فشار قرار دهد.
عکسهای غیر رسمی منتشر شده تنها رندرهایی بر اساس اطلاعات و مشخصات نمونه های فعلی روباز می باشند. آنچه احتمال آن قریب به یقین است حضور یک مدل داغ از اف تایپ با موتور ۶۰۰ اسبی در اوایل سال ۲۰۱۶ است. اما مدلهای کوپه یا واگن گوژپشت اسپرت برک احتمالاً زودتر و نهایتاً تا ۲۰۱۵ آفتابی خواهند شد.
Emily
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲طراحی بدنه بسیار چشم نوار و شیک شده ستون c شبیه استون مارتین از اب دراومده که واقعا دل ادمو بدست میاره. راستی جگوار که مشکلی واسه پلاک شدنش نیست کاش یه نمایندگی در ایران داشته باشه حداقل از نزدیک این جیگرطلا رو ملاقات کنیم خسته شدیم از بس عکس نگاه کردیم از نزدیک دیدنش یه حال دیگه ای داره.
feri
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲آخه چرا این جوجه ی زشت باید رقیب پورشه باکستر و بی ام دبلیو باشه…!!!
دیگه به همه ثابت شده که ماشینای انگلیسی زیر ماشینای آلمانی هستن…!!!
کسایی که ماشینای انگلیسی میخرن فقط دارن پول اسم اون برند رو میدن ولی کیفیت سواری و تکنولوژی و امنیت و قدرت و سرعت و… نسبت به اون پولی که میدن خیلی ناچیزه در مقایسه با ماشینای آلمانی!!!!
ملیسا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲من کاملا با حرف شما مخالفم .البته این نظر شخصی بنده ست و من هم وظیفه دارم به نظر شما احترام بذارم ولی به اعتقاد بنده ، اتومبیل های انگلسی هم مثل اتومبیل های آلمانی قدرت مندند ؛ برای مثال همین استون مارتین ، می بینید که خیلی ماشین های قدرتمندی میسازه. به نظر من اگه آدم واقعا به اتومبیل ها علاقه مند باشه ، نباید براش سازنده ی اتومبیل مهم باشه یا برندش بلکه باید به ویژگی ها ی ماشین دقت کنه.به هر حال ممنونم.
slr722
۱۰ شهریور ۱۳۹۲اخ جون اخ جون جگوار…
یک برند مرد انگلیسی…
فقط فقط انگلیس…هر چی بزنه خوبه…
حسین
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲کو تا ۲۰۱۶؟!
عشق ماشین
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲دوست من یه جور میگی 2016 که انگار دست به جیب شدی می خوای یه کی بخری چون دیر عرضه می شه باید صبر کنی
رشید
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲جگوار تو روز های اوج قرار داره
احسان
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲بنده یکی ثبت نام کردم ماشین واقعا زیبا و لوکس هستش از شرکت گاری چهار چرخ هی میگین جگوار پورشه بنز این اشغالها چیه؟فقط گاری چهار چرخ و ارابه مرگ بنده حمایت میکنم از تولیدکنندگان داخلی
احمد
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲عاشقشم
جرمی کلارکسون
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲زنده باد جگوار
jaguar
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲مدل اسپرت بک شبیه فراری FF شده!
jaguar
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲پدال جان در مورد ایکونا ولکانو لطفا یه مطلب بزارید ممنون
کیانوش
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲برو صفحه دوم مطلب گذاشته که داداش
سردبیر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲سلام. در مورد این خودروی ایتالیایی هفته گذشته مطلبی منتشر کردیم. ایکونا ولکانو
کیانوش
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲احساس بدی بهم میده وقتی عکس اینو کنار f-type نسل قبل میذارم اون خیلی مردونه تر بود این چیه آخه چرا این طراح ها روز به روز گند میزنن مثلا بنز s جدید رو با قدیم مقایسه کنید انصافا کدوم قشنگ تره؟؟ شاید من بد سلیقم ولی طراحی های جدید اصلا به دلم نمیشینه
f-type قدیم یه چی دیگه بود این لوسه در کل خوشم نیومد
کیانوش
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲نظر من راجع به اون عکس قرمز بودا
elliot
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲یادم میاد جگوار یه ماشین 12 سیلندر داشت که اگه خراب میشد دسته کم یه مکانیکی که در حد یه مهندس هوا فضا میدونست میتونست تعمییرش کنه
من که آخر نفهمیدم این دفتر جگوار کی تو ایران وا میشه
علیرضا
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲سلام و خسته نباشید به تموم کسایی که واسه سایت پدال زحمت می کشن یک مدته که مقایسه خودروها تو سایتتون خیلی کم شده با این وضع اشفته قیمتها واقعا مقایسه به کار میاد پول که باید زیاد خرج کنی لااقل واسه درست حسابیش خرج کنی خواهش می کنم مقایسه هاتون از ماشینای موجود در ایران بیشتر کنین تا ما خرید بهتری داشته باشیم مخصوصا اون مقایسه هایی که با 200 میلیون چیا می شه خرید یا بیشتر ممنون از زحماتتون با تشکر
sherlock
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲در حد وحشت قشنگه
آخرشه
فرزاد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲یکم اگه فکر می کردند روی طراحیش بد نبود.انگار از رو فراری کپی زدن.
آروین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲فوق العاده …
تو اروپا و انگلیس و کلا سلیقه اروپایی این ماشین خیلی جای پیشرفت داره … نمیدونم تا چه حد با سلیقه کشور های مختلف اروپایی آشنایی دارید و چقدر دوست ماشین باز تو این کشورها دارید … برای مثال میگم عرب های متمولِ ساکن اروپا یک سری سلیقه هایی خاصی دارند که این رو میتونید تو انتخاب ماشین هاشون هم ببینید ، عموما انتخاب این دسته ماشین های ریلایبل – فانکشنال و عام پسندی چون مرسدس و بی ام و و آئودی و پورشه … هست …
جاگوار ، مازراتی ، استون مارتین ، برای سلیقه های اروپایی هایی هست که نه ساعت رولکس زرق و برقیه 2013 بلکه یه کارتیر یا لانجنز و پتک فیلیپ ارزشمند اما ساده دهه 40-50-60 دستشونه و تو پارکینگشون نه کوروت و کامارو و بنز های ای ام جی و … بلکه ای تایپ یا دی بی 5 و 250 جی تی و دیابلو و … هست و قصدشون از از این خرید هاشون بلعکس دسته هایی که بالا گفتم این نیست که متفاوت بودنشون رو با صدای بلند برای بقیه نعره (!) بکشن …
هدفم مقایسه خودرو ها نبود و بیشتر از بعد فرهنگی به این آهن های دوست داشتنی نگاه کردم و صد البته قبول دارم انگلیسی ها و ایتالیایی ها عموماً ریلایبیلیتی و بعضاً پرفرمانس آلمان ها رو ندارند و … اما چیزی تو محصولات این دو کشور هست که ورای این موضوعات هست …اگر فرصتی دست داد یا دوستِ ساکن اروپا داشتید که واقعا به ماشین ها و برند ها و … آشنا بود یه مقایسه بین صاحبان این برند ها تو اروپا بکنید متوجه منظورم میشید …
در نهایت خیلی خوشحالم جاگوار به روزهای اوج داره نزدیک میشه … دوران دهه 50 و xk 120 و سی و دی تایپ و قهرمانی های پیاپی لمانز و دوران دهه 60 … دوران ای تایپ و xj نسل اول و دهه 70 و پیشرانه 12 تو بحران نفتی و … در نهایت دوران فرود …! تا این یکی دو سال اخیر …
مطمئناً این پیشرفت به نفع صنعت خودرو و ما علاقمندان به این صنعت خواهد بود .
Ghafar
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲طراحی ان کمی کلاسیکه ولی از نظر من فوق العاده زیباست علی الخصوص از ستون سی به عقب و از طرفی جلو و عقب از هماهنگی مناسب و معقولی برخورداره
--AMG--
۸ خرداد ۱۳۹۲جگوار یه ورشکستست.افتاده دست هندیا.خودروسازی فقط آلمان.جای حرفم نداره.
Mojtaba
۱۸ دی ۱۳۹۲مدل کوپهش از مدل کانورتیبلش خیلی بهتره
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲اگه این خبر واقعیت داشته باشه عالی می شه…