هونگچی فاصلهٔ محوری شاسیبلند لوکس HS7 خود را افزایش داده و آنرا با نام HS7 پلاس در نمایشگاه پکن رونمایی کرده است. به فاصلهٔ محوری این نسخه ۵۰ سانتیمتر اضافه شده که این افزایش را میتوان در قسمت ستونهای B خودرو مشاهده کرد. غیرازاین اما HS7 پلاس در ظاهر هیچ تغییری نسبت به نسخهٔ معمولی نداشته و هنوز هم به همان جلوپنجرهٔ عظیم با خطوط عمودی کرومی مجهز است.
در طرفین این جلوپنجرهٔ بزرگ چراغهای LED قرار گرفتهاند و در پایین آنهم ورودیهای هوایی با تریم کرومی به چشم میخورد که بر هویت لوکس خودرو تأکید دارند. پله رکابهای یکپارچه که موجب سهولت در ورود و خروج میشوند به همراه ریلهای روی سقف از ویژگیهای پروفیل جانبی این کراساوور لوکس چینی هستند درحالیکه در عقب هم نواری که چراغها را به هم متصل کرده و یک دیفیوزر با سر اگزوزهای یکپارچه جلبتوجه میکنند.
HS7 پلاس در داخل فضای پای بسیار زیادی را در اختیار سرنشینان عقب قرار میدهد. در اینجا صندلیها از نوع شخصی یا خلبانی هستند که توسط یک کنسول مرکزی با صفحهنمایش یکپارچه از هم جدا شدهاند. همچنین قسمت سرنشینان عقب نیز توسط یک پارتیشن با طراحی داشبورد مانند از قسمت راننده جدا شده است. نمونهای که در نمایشگاه پکن به نمایش درآمده در داخل به تودوزی دورنگ سبز و کرمی با تریم طلایی مجهز است که تضاد جالبی را ایجاد کرده است.
زیر کاپوت هونگچی HS7 پلاس یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 سوپرشارژ قرار گرفته که ۳۳۲ اسب بخار قدرت و ۴۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده که نیرو را به هر چهارچرخ انتقال میدهد. قیمت این نسخهٔ کشیده فعلاً اعلام نشده اما نسخهٔ معمولی HS7 با قیمتی از ۲۷۵,۸۰۰ یوآن معادل ۴۰,۶۰۰ دلار تا ۴۵۹,۸۰۰ یوآن معادل ۶۷,۷۰۰ دلار در چین عرضه میشود.
رامین
۱۰ مهر ۱۳۹۹سم پاچیه این نمایشگاه تمومی نداره
تحت پیگرد
۱۰ مهر ۱۳۹۹بابا بیخیال یاد بگیریم یکم به پیشرفت دیگران احترام بذاریم خود ما که هیچی نیستیم هنوز داریم پراید وانت میزنیم بعد اگه بفهمن ما با این وضعمون به اونا ایراد میگیریم غش غش بهمون میخندند.
رامین
۱۰ مهر ۱۳۹۹ما که اصن حساب نمیشیم ولی اینی که چین داره انجام میده پیشرفت نیست. هیچ احمقی نمیاد تو دنیا 60 70 هزار دلار بده ماشین چینی
REZA
۱۰ مهر ۱۳۹۹عزیز من الان توی ایران ماشینای چینی میلیاردی شدن مردم هم دارن مبخرن اینم نه لوکسای چینی اشغالای چینی مثل این هونگچی که بیاد سه چهار میلیارد میرن پول میدن و میخرن نقدی اونجا که از دم قسط هست لیزینگ و اجاره به شرط تملیک حالا ما احمقیم یا اونا
تحت پیگرد
۱۰ مهر ۱۳۹۹برو ببین تو چه فاصله کوتاهی و از موتور سه چرخ رسیدن به این ها بعد بگو پیشرفت نیست بله الان قطعاً با اروپایی ها نمی تونن رقابت کنند ولی بیست یا سی ساله دیگه اصلا قابل تصور نیست به کجا میرسند.
حسن
۱۱ مهر ۱۳۹۹بازار خودروی چین یک بازار رقابتی هست طبیعتا اگر فروش نداشته باشه ورشکست میشه،همین چند روز پیش خبر ورشکستگی لیفان اومد.هونگچی بیشتر برای مقامات خود چین خودرو تولید میکنه.
مسعود
۱۰ مهر ۱۳۹۹چرا یه عده از دوستان نمیخوان قبول کنن که صنعت خودرویی چین با سرعت زیاد در حال رشد و پیشرفته …!!!!
مهرداد كمال
۱۰ مهر ۱۳۹۹خب حق بهشون بایس داد چون ماشینای بی کیفیت چینی دیدیم و قطعا اگر این مدل های جدید چینی رو از نزدیک ببینیم یقینا نظرمون عوض میشه
نامجو
۱۰ مهر ۱۳۹۹انقدری که چینی ها در این نمایش خودروی لوکس معرفی کردن صنعت خودروی آمریکا و آلمان و ژاپن در تاریخ پربارشون جمعا به این اندازه خودروی لوکس معرفی نکردن.
دی جی70
۱۰ مهر ۱۳۹۹اره دیگه اینا نتیجه خوردن ماهی های خلیج فارس اونا فسفرمیره تو مغزشون اینجا سوسیس بندری میزنیم نتیجه اش میشه تیبا
حسین دهمرد
۱۰ مهر ۱۳۹۹نه اینکه بد باشه ها ولی اون قسمت وسطش که بهش اضافه کردن باید اندازه ی پهنای در عقب باشه تا قشنگ به نظر بیاد هرچند اینجور طراحی های لیموزین مانند حتی روی سدانها هم همیشه خوب در نمیاد. خصوصا اینکه احتمالا حدود هشتاد هزار دلار هم درمیاد
جواد خطر
۱۰ مهر ۱۳۹۹اَگِ این ماشینو بِخَری بِبَری خیابون بِ هَرکی بگی اِسمِ ماشین چیِ خَندَش میگیرِ
73_AMG///
۱۰ مهر ۱۳۹۹والا
آخه این چه اسمیه
هونگچی؟؟؟؟؟؟
حمید
۱۰ مهر ۱۳۹۹الان همه دارند موبایل شیایومی و هواییی میخرند راحت فرقی هم با سامسونگ نداره این ماشینها هم با هیوندا و کیا و پژو و رنو
حسن
۱۰ مهر ۱۳۹۹مرحبا چین ملتی باسابقه تمدن۱۲۰۰۰هزارساله وقطب اقتصادقدیم چندصدسالی واگذارکرده بودبه غرب حالا داره پس میگیره البته غربیا هم خیلی جوگیرشده بودن کلی نزاد پرست بازی دراوردن
پیمان
۱۱ مهر ۱۳۹۹برای رضای خدا تو کامنتا ماشین ها چینی ول کنید قضاوت این غرب و شرق رو، چین جمعیتش یک پنجم دنیاست تقریبا، خوب مطمئنا برتری بازار و نیروی کار داره، اصلا چنتا سیستم متفاوتن هر کدوم خوبی بدیا خودشو داره هیچکدوم کامل نیست مقایسه هم نمیشه کرد به راحتی. ماشین ها هم دیگه درکل همه خوبن بجز ایرانیا، علم هم اونقدر پیشرفت کرده که همه خودرو ها نسبتا کارایی و طراحی خوبی دارن.