رنو Zoe یک خودروی الکتریکی زیبا با قیمتی نسبتاً مناسب می باشد که در بازار خودروی اروپا عرضه می شود. هر چند این خودرو با استقبال چندانی رو به رو نشده است، به گونه ای که فروش آن از میزان پیش بینی شده ی رنو بسیار کمتر می باشد.
انگلستان همواره به عنوان یکی از بازارهای احتمالی بزرگ برای Zoe مطرح شده است، اگر چه میزان فروش آن در این کشور چیز دیگری می گوید. به همین دلیل است که فقط یک ماه پس از آغاز فروش آن، شرکت رنو برنامه های مالی جدیدی را برای خریداران این خودرو، به منظور ارائه ی پکیجی جذاب به آن ها ارائه کرده است.
هم اکنون امکان خرید این خودرو با اقساط ماهانه ۱۸۹ پوند (به مدت ۴۸ ماه با سود ثابت ۷.۰۲ درصد) و پیش پرداخت ۱۰۰۰ پوند وجود دارد. هزینه ماهانه کم باتری معادل ۴۵ پوند و هزینه های کلی ماهیانه ۲۳۴ پوندی را نیز به آن اضافه کنید.
قیمت مدل پایه Zoe چهارده هزار پوند می باشد که مشوق های دولتی نیز شامل آن می شود، که با این حال، قیمت آن از بعضی رقیب های دیزلی خود مانند فورد فیِستا کمتر بوده و هزینه های به ازای هر مایل بسیار کمتر می باشد. هر چند، با هزینه های اضافی ماهانه ی باتری، انتخاب بین یکی از این دو خودرو به ترجیح خریدار و داشتن مکانی برای شارژ کردن آن بستگی دارد.
در صورت تحقق پروژه مدل هیبرید پلاگین رنو، آن ها می توانند جذابیت بیشتری به این خودرو اضافه کنند.
mory
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خیلی خوشکله
من همیشه برای رنو احترام قائلم کمپانی قوی ایه
ای کاش ایران به جای ال 90 و این چرتا ازین الکتریکی ها وارد می کرد مخصوصا الان که فرانسویا ریختن تو ایران دارن التماس میکنن رنو هم که تو این ماشینا ضعیف نیست
من
۱۶ بهمن ۱۳۹۲کاش بنزینی شم میزدن !! خیلی خوشکله
SPM
۱۶ بهمن ۱۳۹۲mory جون اگه بخوایم ماشین الکتریکی وارد کنیم باید قبلش پتانسیلش رو داشته باشیم.نه مثل الان که همه ذهنیت بدی نسبت به ماشینای الکتریکی دارن همینطور هیچ ایستگاه شارژی وجود نداره.ولی به امید اون روز
mory
۱۶ بهمن ۱۳۹۲نه داداش میشه با برق خونه هم شارژش کرد وجدانن واسه ما جوونا خوبه شب میزنیم شارژ روز هم میریم دانشگاه هم به کارامون میرسیم خرج آنچنانی ایهم نداره ما که تو روز بیشتر از 100کیلومتر رانندگی نمیکنیم
ALi.sd
۱۶ بهمن ۱۳۹۲همین ال 90 رو هم که وارد کرد همه جوره از
ماشینای هم رده سرتر بود ، طراحیش شاید متناقض
بود ولی تیون پذیریش عالی بود . الآن نیگا نکن
پارس تندر زده زشت و بی جون ، یدونه 86 سری
فرانسشو داشتم همه جوره میچربید حتی به 206
های فرانسوی ، خیلی نرم و قوی بود اما الان
دیگه خدا بیامررزه اونارو …
دیگه اصا این قیمتی هم که الان داره نمیصرفه
بری سمتش :p
فقط BMW
۱۷ بهمن ۱۳۹۲نه بابا رنو برند نیس
حسین
۱۶ بهمن ۱۳۹۲هرکی موافقه تو ایران هم برای خودرو های برقی و هیبریدی دولت مشوق بزاره مثبت و هر کی مخالفه منفی بده!!!
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲مگه این نیم وجبی قیمتش چه قدره تا اقساطی به فروش برسه؟؟!! 20000 دلار ناقابل!! این که دیگه چک و چونه نمی خواد…..
فرزاد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲زشت تر و ضایع تر از این ماشین من ندیدم/به نظر من به این ماشین 100 هزار تومن هن بدی اضافی هست
فقط BMW
۱۷ بهمن ۱۳۹۲ایول حال کردم
پژو rcz
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خداوکیلی من نمیدوونم به چیه این ماشین میگید خوشگل خیلی چرته طراحیش قیمتشم که مناسب نیست پس پرچم 206 خودمون بالاست
حسین
۱۶ بهمن ۱۳۹۲مخصوصا مصرف و الودگی 06 خودمون!!
Zonda R
۱۶ بهمن ۱۳۹۲F.A
206؟؟؟!؟!!!
گیربکس این به 206 میرزه
رنو بیش تر از 1 میلیارد دلار هزینه تحقیقاتش در مورده هیبرید کرده و یکی از پیش گامانه
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۶ بهمن ۱۳۹۲اگه یه روز بخوام خودروی الکتریکی هم بخرم ترجیح میدم فولکس واگن باشه یا از محصولات تویوتا و هوندا
ALi.sd
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خب اونا به مراتب گرون تر از رنو هستن محسن جان،عزیزم .
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۶ بهمن ۱۳۹۲کی همچین حرفی زده بهت عزیز جان ؟ :-)
علی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲من بودم bmw i8 میخریدم هم خیلی زیباست هم امکانات
خوبی داره اما درباره کیفیت خوب وقتی BMW تولید کننده
باشه حتما کیفیت عالیه
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۶ بهمن ۱۳۹۲علی جان i8 که خیلی فوق العاده ست اما تقریبا محاله که به خط تولید برسه! اگرهم با یک سری تغییرات تولید بشه قطعا قیمتش خیلی بیشتر از بقیه هیبریدی ها خواهد بود.
فقط BMW
۱۷ بهمن ۱۳۹۲نه بابا نا قابل 100000 هزار یورو قیمتش از یه x6 m یا یه m6 کمتره
فقط BMW
۱۷ بهمن ۱۳۹۲مگه i8 چشه که میخای بری سراغ بقیه؟؟؟
علی
۱۷ بهمن ۱۳۹۲i8 هر چه قدر گرون باشه بازم خیلی خوبه
گلگیرش به صد تا رنو می ارزه
PEUGEOT
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ماشین خوبیه.
امیدوارم یه روز وارد کشورمون بشه.
رنو کمپانی خوبیه و اکثر محصولاتش خیلی با کیفیت هستن.
P E U G E O T
توفیقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲تخم مرغ با نمک…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۶ بهمن ۱۳۹۲درود.
مری جان کم لطفی نکن .
ال 90 چرت و پرت نیست .
اگر همین ماشین هم نمی امد ، ما الان طعم یک خودروی باکیفیت و ایمن و در
حد 405 و سمند و … نچشیده بودیم .
وقتی میگم تو فرانسوی ها رنو از همشون بهتره به خاطر همینه . چون کیفیت
رو فدای کمیت و تیراژ نکرد . سرمایه گذاری ایی که رنو در ایران کرد ،
هیچ خودروسازی بعد از انقلاب نکرد . انتقال تکنولوژی ایی که وارد صنعت
قطعه سازی کرد . حتی ناچیز .
همین که تونست با این لگن ساز ها کنار بیاد ، خودش خیلی حرفه .
بدی هایی هم داشتا . ولی به نظر من نباید از خوبی هاش چشم پوشی کرد .
ایران و المان . .
فقط BMW
۱۷ بهمن ۱۳۹۲نه بابا تو فرانسوی ها فقط بوگاتی :))
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲بله اگر رنو و پژو نبودن ما هم هنوز پیکان سوار بودیم
محصولات ویران خودرو چیه
۱ -۴۰۵. که مال فرانسه است
۲ ۲۰۶ ,,,,,,,,,,,,,,,,,
۳پرشیا,,!,,,,,,,,,,,
۲۰۷ ””””””””’
ال ۹۰ “””
سمند با پلتفورم ۴۰۵
رانا با پلتفرم ۲۰۶
دنا با پلتفورم ۴۰۵
وبی فرانسه تنها پیکان میماند
راد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲70 میلیون تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم انگلیس حق دارند نخرند
Zonda R
۱۶ بهمن ۱۳۹۲F.A
درامد مردم انگلیس رو هم در نظر بگیر
و
البته پوله بی ارزشه ایرانو
carbonado aventador
۱۶ بهمن ۱۳۹۲متاسفانه همه اینجوری فکر می کنند . أخبار میاد میکه بنزین در آمریکا لیتری 3دلاره ولی ما داریم1000تومان می دیم . أین بیشعور ها فکر نمى کنند که یه کارکر ساختمانی روزی حد أقل 130دلار دریافت می کنه که بنزینش لیتری 3دلاره!!!!!!!
علی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲فقط بی ام و i8
توفیقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۲حالم از آرم لوزی گندش به هم میخوره.اون از لوگو فراری یا بنز یا پورشه یا بی ام و یا آئودی یا آستون مارتین یا رولزرویس یل جگوار یا شورلت یا کادیلاک به این خوشگلی لوگو ماشیناشونه اینم از لوگوی رنو به این چرتی.
لوگو تویوتا هم مزخرفه مزدا هم همینطور کیا و هیوندا هم لوگو چرتی دارن.فیات هم همینطور
علی
۱۷ بهمن ۱۳۹۲مگه لوگو تویوتا چشه لوگو مزدا هم که مشکلی نداره به این
قشنگی
ولی درباره رنو کیا فیات و هیوندا موافقم
البته لوگو خودرو چه اهمیتی داره
مهم خودشه که خودرو های کیا رنو فیات هیوندا
ماشینای قشنگی هستند
Tesla
۱۶ بهمن ۱۳۹۲چه ایرادایی بعضیا میگیرن
تکنولوژی ماشینو ول کرده از لوگو ایراد میگیره
ماشین هیبریدی چه ربطی به لوگوی بنزو آستون مارتین داره
ab12
۱۶ بهمن ۱۳۹۲هرچند که شاید صنعت خودرو(ودر دیگر زمینه های غیر خودرویی )فرانسه پیشرفته باشه ولی خیلی خوشحال شدم کسی از این همه سرمایه گذاریشون استقبال نکرد ایشالا که تو همه زمینه ها کم بیارن .چرا که مثله یه مستعمره با ماشیناش ایران رو چپاول کرده (دیگی که برای ما نمیجوشه میخوام که…)
همایون
۱۸ بهمن ۱۳۹۲شما میتوانیدمثل اینها بسازید؟یااینکه به روسیه صادرکنید؟وبابت برندتان برای تولیدهرخودرو ال90هشتادیانوددلاربگیرید؟ایامیتوانیدجعبه دنده ای برای پیکان بسازید که در10ثانیه ازصفر به100kmبرسد؟ایامیتوانیدبسازید وبه هرکارمندتان3000 یورودستمزددرماه بدهید؟ایامیتوانیدفولادی باشماره استاندارد1.2601 بسازید؟بهترانست جای شعاردادن فکرکردن رابیاموزیم . بااحترام.
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲به خاطر ضعف شدید ویران خودرو
وسایپا زیادی مظمعن بود که ایران به
فرانسه وابسته شد اونا که مارو
مجبور نکردن با هاشون همکاری کنیم
اگه عرضه تولید ماشین خوب داشتن
التماس پژو را نمیکردن
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲در کامنت بالا منظور از لغت
عرضه
پخش یا توضیع نیست ٱ داره نه إ عورضه
منظور عرضه است نه عرضه!
فقط BMW
۱۷ بهمن ۱۳۹۲تو برندهای فرانسوی فقط سیتروئن خداییش مرگ نداره!!!هیبریدی هم فقط i8 و i3 !!!
همایون
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ولی هزینه نگهداری واستهلاک ان برندزیاداست.
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲I8 لایک
i3 دیسلایک
فقط BMW
۱۹ بهمن ۱۳۹۲نه بابا ماشینو سلامت نگه داری یه عمر ماشینه
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲موافقم سیتروىن خیلی به تراز پژو است
و هیبردی های تویوتا نیسان رنو هیچوقت به پای
هیبردی های بی ام و نمیرسن
من خودم حاضرم واسه داشتن یه i8 جونمم بدم
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲سیتروین لایک
پژو دیسلایک
فقط BMW
۱۷ بهمن ۱۳۹۲تو برندهای فرانسوی فقط سیتروئن!!!حرف نداره خداییش!!!هیبریدی هم فقط i8 و i3 !!!
کافر مقدس
۱۷ بهمن ۱۳۹۲رنو هم از اون کمپانی های مظلوم دنیاست :(
علی
۱۷ بهمن ۱۳۹۲حیف که بعید میدانم خودرو الکتریکی تو ایران
ببینم فکر کنم ارزو داشتن یه خودرو الکتریکی را به گور
ببرم چون ایران واسه واردات این گونه خودرو ها امادهگی
نداره و فقط 30الی 50سال طول میکشه اماده بشن
payam
۱۷ بهمن ۱۳۹۲کاش خودرو نساز های ما هم کمی یاد میگرفتن
hero
۱۸ بهمن ۱۳۹۲برا کاهش آلودگی هوا بخصوص شهرهای بزرگ دولت باید خودروی برقی رو بدون تعرفه گمرگی وارد کنه
ولی زهی خیال باطل
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲فرغون ساز اشغال ساز عبارت مناسب تری بزای
ویران خودرو و اون سایپا زیادی مطمعن است
نیکی
۲۷ تیر ۱۳۹۵وای این عالیه ازهمه نظر منتهی برقی بودنش منو ترسونده …..چون حداقل بنزین تموم کنه ادمو وسط را ه بگذاره ادم میدونه بره کجا بنزین بیاره بریزه تو ماشینش تا حرکت کنه اما برق نمیشه کاش ایران این پتانسیل داشت عین پمپ بنزینی پمپ شارژ برقی ماشینم داشت این عالیه به انرژی سبز پایبنده الودگی خواهم نداره خیلیم خوشگله و فقط ۶۳میلیون تومنه درحالیکه همچین ماشینایی قیمتاشون سربفلک میکشه توی خود اروپا ….من بعنوان یه دختر طرفدار محیط زیست ازهرنظر عاشقش شدم منتهی حیف نه در ایران فرهنگ سازی شده و نه پتانسیلش هست و امکاناتش …اگه برق خونه بزنیم که همراه قبض برق خونمون سربفلک میکشه ….امیدوارم دراینده در ایران بیاد وامکاناتشم فراهم شه ……
علی احمدی
۱۸ مهر ۱۳۹۶من به عنوان شهروندان ایرانی، طرفدار خودرهای الکتریکی ساخت ایران (مانند خودروهای جمشید آرین) هستم و از کسانی که به اجنبی ها باج می دهند و پورسانت ها می گیرند و مملکت را برای خواسته های خودشان می فروشند دید خوبی ندارم و دوست نداریم زندگی … و انگل وار تابع … اجنبی باشم. آرزوی تولید خودروهای برقی یا الکتریکی ساخت ایران را دارم. قطعا هم وطننان عزیز نیز دوست دارند کشورشان پیشرفت کند و اجنبی پرست نیستند. هنگامی لذت سواری خودروهای پیشرفته برای ما به عنوان ایرانی عینی خواهد شد که ساخت ایران با پیشرفترین فناوری ها و حتی جلوتر از اجنبی ها باشد … ماندد خودروهای آقای جمشید آرین.
پمیپ بنزین ها یا ایستگاههای سوخت فیسلی باید طی دهه اخیر حذف شوند (انرژی پاک، خودرو الکتریکی هوشمند ایرانی، مانند خودروهای جمشید آرین، ساخت خودمان نه اجنبی).