رنو

اعلام زمان رونمایی از رنو کولئوس جدید برای بازار ایران

نگین خودرو، نماینده رسمی کمپانی رنو فرانسه در ایران، روز چهارم دی‌ماه شمارش معکوس رونمایی از نسل جدید کولئوس (Koleos) را آغاز کرد.

new-koleos
جمشید حسینی، مدیرعامل این شرکت در جریان کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود اظهار داشت مدل ۲۰۱۷ کولئوس روز ۲۶ بهمن سال جاری رونمایی خواهد شد.
پرده‌برداری از محصول تازه نگین خودرو در نمایشگاه تهران برگزار شده و پس از آن با محدوده قیمت ۲۰۰ میلیون تومان در سبد فروش این شرکت قرار میگیرد.
با توجه به نحوه واردات و فروش مدل تلیسمان، احتمال دارد کولئوس جدید نیز در نسخه فول و با تمامی امکانات وارد کشور شود.

2017 Renault Koleos
این خودرو مجهز به پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۷۰ اسب بخاری و ۲۳۳ نیوتون‌متری است که خروجی خود را از طریق نوعی جعبه‌دنده CVT موسوم به X-Tronic به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ می‌رساند تا شتاب اولیه طی کمتر از ۹.۸ ثانیه ثبت گردد.

Renault Koleos 2017

مصرف سوخت ترکیبی کمتر از ۸.۷ لیتر و امکاناتی چون تهویه مطبوع دوگانه خودکار، سقف پانورامیک، حسگر نور و باران، چراغ روشنایی در روز (DRL)، استارت دکمه‌ای، سامانه صوتی حرفه‌ای Bose با نمایشگر Rlink2، منو فارسی مخصوص بازار ایران، درب الکتریکی صندوق بار، آینه تاشوی برقی، تودوزی چرم با دوخت سفارشی، گرم‌کن غربیلک فرمان، صندلی‌های برقی جلو با گرم‌کن و سردکن، کروز کنترل و محدودکننده سرعت و GPS نیز دیگر ویژگی‌های آن را تشکیل می‌دهند.

2017 Renault Koleos
رنو کولئوس ۲۰۱۷ پس از ورود به بازار خودروی ایران، با میتسوبیشی اوتلندر، تویوتا راو۴، کیا سورنتو، هیوندای سانتافه و احتمالاً نیسان ایکس-ترِیل (X-Trail) به رقابت خواهد پرداخت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. madjid911 gt2

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    رنو خوب جای پا در ایران باز کرده.
    واقعا خودروساز خوب و با کیفیتی هست

    اما به نظر من ، برای کسی که یک ماشین قوی و خاطر جمع و با کیفیت میخواد ، تویوتا Rav4 (اگر قیمت ها برابر باشن) انتخاب خیلی بهتری هست.

    1. AK_007

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      راو ۴ شاید از لحاظ قیمتی رقیب باشه
      ولی در اصل ی سگمنت پایین تر رقیب توسان و اسپرتیج و ایناست

      1. madjid911 gt2

        ۶ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        نه دوست عزیز

        نیسان X trail
        تویوتا رو فور
        کیا اسپورتیج
        رنو کولئوس
        هیوندای توسان

        همه compact هستند.

        کولئوس از نظر هیکل چاق تر از رنو داستر و کیا اسپورتیج هست،اما از نظر سگمنت بندی ، جزو سگمنت J و اس یو وی های کامپکت طبقه بندی میشه

        رنو کپچر هم ساب کامپکته

        محصول میدسایز رنو ،Kajar هست.

        1. reza

          ۶ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (17 ديدگاه)

          دوست عزیز اونی که تو میگی مال نسل قبلش بود .این نسلش کلن عوض شده .پس لطفن بزار ماشین بیاد هر موقع از نزدیک دیدی بعد بیا کارشناسی کن.

        2. رضا

          ۶ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (4 ديدگاه)

          دوست عزیز. این حرف شما راجه به کولیوس نسل قدیم درسته .این نسل کلن با نسل قبل فرق داره .از لحاظ ابعاد کلن بزرگتر شده و یه سایز بزرگتر شده. میتونید برید ابعاد این نسل جدید رو ببینیدکه از لحاظ سایز هیچ فرقی با سانتافه نداااره

        3. نوید جهرمی

          ۷ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (3792 ديدگاه)

          الان کولئوس یه رده اومده بالاتر. قاجار(کجار) کامپکتشونه. کولئوس میدسایز.

  2. سامان اذری

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3218 ديدگاه)

    قیمت 200 تومنی که اعلام کردند قبل گرون شدن دلار بود یا بعدش ؟؟
    دلار 4080 تومن خدا بدادمون برسه
    عید امسال هم قراره همه چی گرون بشه

    1. كاپيتاليسم

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (194 ديدگاه)

      قبل از دلار ۴۱۰۰ اعلام کردن بالای ۲۰۰ الان احتمالا زیر۲۴۰ نمیدن
      من با رنو مشکل ندارم اما این شیوه کار نگین خودرو که به کارمنداش دستور داده تا توی تمام سایتها لشکر کشی مجازی کنند و به افرادی که ضد نگین خودرو حرف بزنن دیسلاک بدن و با اکانت های جعلی به تعریف مطلق از رنو بپردازن مشکل دارم و این نشان از سطح پایین این شرکت واردات خودرو داره

      1. سیاوش

        ۷ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (223 ديدگاه)

        چه ربطی داره این حرف شما حالا چون خودتون یه ماشین چینی دارین با دیدن این خودرو ها و قیمتاشون بهتون برمیخوره خوب چرا دیگرون متهم می کنین خیلی ها هستن که از خودرو ی رنو خودشون بسیار راضی اند نسبت به قیمت چه ربطی داره شما متهم کنی مامور نگین خودرو اند

        1. كاپيتاليسم

          ۷ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (194 ديدگاه)

          بنده رنو ال نود ( داچیا لوگان) دارم و نسبتا از خودرو خودم راضی هستم (عملا به علت انحصار شرکت های فرانسوی انتخاب بهتری در این محدوده نداشت ، خدارو شکر توانایی خرید بهترش رو هم دارم اما معتقدم ماشین گرون بدرد خیابونهای شلوغ ایران نمیخوره ) اما هر خودرویی معایبی داره ، من نگفتم از رنو بدم میاد ، گفتم از رفتار زشت نگین خودرو شاکی هستم … شما چرا ناراحت میشید!؟

  3. amin

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    راو4 که دیگه حرفی واسه گفتن باقی نمیزاره.پسرخاله من یه راو4 قرمزداره و هروقت میریم شمال اونجا یه آفرود سبک و به قول خودمون جنگل نوردی هم باهاش میکنیم!!!!

    1. reza

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (17 ديدگاه)

      رافور درسته ماشین خوبیه .قیمتش رو هم در نظر بگیر بعد بیا اینقدر با اب تاب تعریف کن

  4. محمد

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    امکان نداره این ماشین با قیمت ۲۰۰ میلیون ارائه بشه مطمئن باشین زیر ۲۴۰ نیست اولش ۴/۵ تا برای خر کردن ملت با قیمت پایین میفروشن بعد میگن با استقبال بی نظیر همش فروش رفته در صورتی که خود نمایندگی ماشین ها رو نگه میداره ۲۰ روز بعد با قیمت ۲۴۰ ۲۵۰ تو بازار میفروشه همون کاری که با تالیسمان کردن بعدش فروشش میشه زمان دار پول ملتو میگیرن با وعده فلان روز کاری ملتو میذارن سر کار شک نکنین این ماشین زیر ۲۴۰ نخواهد بود

  5. datsun

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3960 ديدگاه)

    نکته جالب در مورد این ماشین اینه که موتور و گیربکس متعلق به کمپانی نیسانه حتی پلت فرمش هم متعلق به نیسان ایکس تریله

  6. معین

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (49 ديدگاه)

    خیلی رخ و ابهت داره
    داخلشم خوبه
    از کره ای ها بهتره به نظره من
    سوارشم که شدم احساسه خوبی داشتم

  7. حسین

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (420 ديدگاه)

    ماشبن خوبیه ولی تو ابن رنج قیمت باید با سانتافه و سورنتو و اوتلندر رقابت کنه . از نظر امکانات که خوبه و از نظر فنی با نیسان ایکس تریل دقیقا یکی هست حتی از نظر شاسی و دیفرانسیل . ولی خب اینجا ایرانه و هیچی قابل پیش بینی نیست

  8. شایان

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    فک میکنم بترکونه…هم ظاهر خوبی داره هم مشخصاتش از همه مهم تر اگه ۲۰۰ عرضه کنن
    صد در صد موفقه

  9. Amin

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (213 ديدگاه)

    شتاب ومصرف بنزینش نسبت به سانتافه عالیه قیمتش هم اگر 200 باشه کسی سراغ سانتافه نمیره .

  10. Amir

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (34 ديدگاه)

    دوستان این ماشین نسبت به سانتافه و راو 4کوچک تره . انتخاب کسانی که ماشین بزرگ می خوان بازم سانتافست حتی اگه به 3 ردیف صندلی نیاز نداشته باشند . معیار انتخاب ماشین در ایران بر حسب نیاز نیست . و از نظر ایرانیا ماشین هر چی گنده تر پزش تو فامیل بیستر و کلاسش بالا تر
    این ماشین تو رشت زیاده . نسبتا هم کوچیکه

    1. AK_007

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      سانتافه های ایران مدل ۲ردیف صندلیه و گرند نیست

      1. سامان اذری

        ۷ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (3218 ديدگاه)

        تو این قیمت اوتلندر 3 ردیفه هست

  11. فيصل

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (350 ديدگاه)

    رنو از وقتی که دریچه های تهویه رو عوض کرده داخل ماشیناش خوشگل شده، قبلا همین کولیوس حال و هوای ال نود رو داشت. کولیوس قدیمی هم بسیار ماشین با کیفیتی بود که مورد کم لطفی قرار گرفت

  12. حميد

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1723 ديدگاه)

    این ماشین خوشگلی شده من رفتم نمایشگاه رنو تالیسمان رو دیدم واقعا خوب بود اینهم الملنهای مشابه داره
    البته با این وضع دلار باید پناه برد به خدا

  13. سینا

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (350 ديدگاه)

    رشت 95 میلیونه جاهای دیگه رو نمی دونم
    LED هاش تو شب اصن یه منظره ای داره
    تالیسمان هم

  14. Siabala

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    در واقع از لحاظ رده بندی کولیوس رقیب توسان و اسپرتیج و راو۴
    هرچند خود راو۴ روهم به اشتباه رقیب سانتافه و سورنتو قرار دادن از بس که تویوتا و لکسوس تو ایران الکی گرون هستند مجبورن با ماشینای سایز بزرگتر تو یه کلاس قرار بدن

  15. AK_007

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (562 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی شرکت رنو ی مشکلی ک داره اینه ک همه ماشیناشو داره کپی هم میکنه
    این کپ تالیسمانه!

    1. دانیال

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (134 ديدگاه)

      مثلا بنز و آئودی و بی ام و پورشه چیکار میکنن؟

      1. AK_007

        ۷ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (562 ديدگاه)

        اولا اونا لوکس سازن فروششون در این حد نیست
        ثانیا شما میتونید چراغ پشت پورشه ماکان و کاین و انواع رنو رو ببینید!

  16. رامتین

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3266 ديدگاه)

    من که 200تومن داشته باشم تحت هیچ شرایطی از نگین خودرو این خودروی ضعیفو نمیخرم. بعضیها میگن خودروی خوبیه. بابا با این هیکل 170 اسب افتضاحه. ولی 100تومن میزارم روش و مدل پایه لکسوسnx میگیرم که 240 اسب داره و از لحاظ کیفیت، برند و کلاس، موتور و حتی نمایندگی بسیار بهتره.

    1. كوروش

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1129 ديدگاه)

      100 تومن می زاری روش ::::::|

    2. nima

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (150 ديدگاه)

      یه صد تومن دیگه هم بزار یهو لندکروز بگیر دیگه!!!!

      1. رامتین

        ۶ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (3266 ديدگاه)

        باشه منتظر راهنمایی شما بودم. دستت درد نکنه. راهنمایی خردمندانه ای کردی. خواستی باز پیام بدی بگو 200 تومن بزار روش آئودی q5 بگیر. یا بعدش بگو 300 بزار روش و…

  17. آرمان

    ۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    طراحی بیرون و سادگی داخلیش رو دوست دارم.

  18. رضا

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    قابل توجه دوستان یه چندتا نکته رو بگم که بی خود نظر های گمراه کننده ندن
    اولا اون هایی که میگن هم سایز اسپورتیج و توسان هستش .این ماشین نسل قبلیش هم سایز اون ها بود .تو این نسل همچیش تغیر کرده و کلن ماشین بزرگتر شده و هم رده سانتافهو سورنتو شده میتونید برید ابعاد نسل جدیدش رو ببینید و مثلا ابعادش رو با سانتافه مقایسه کنید.
    دوما اون هایی که میان میگن ۴یا۵ تا رو ارزون میده .دوستان عزیز میشه بپرسم که چرا این حرف های نادرست رو میزنید.؟؟؟
    شما مدرک داری؟؟
    میان مثل تلیسمان رو میزنن.
    در پاسخ به این دوستان بگم که هر ماشینی که تو این مملکت واسه اولین بار عرضه بشه و مردم ازش استقبال کنن این اتفاق افزایش قیمت رو تو بازار دارن.( نه تو. کارخونه یا وارد کننده حد اقل واسه چند هفته اول)
    مثالش هم همین ساندرو که بیخود و بی جهت تو چتد رو ز اول بیخود گرون بود تلیسمان هم همین اتفاق براش افتاده.مطمئن باشید که در اینده واسه پژو ۲۰۰۸ یا ۳۰۸ یا کولیوس این اتفاق میافتده.تو این جور مواقع ادمی که پولشو داره باید از این موقعیت استفاده کنه و ظرف مدت به شدت کوتاهی سود خوبی کنه.علتش هم اینه که اون ادمی که حاضره پول بیشتری نسبت به کارخونه یا واردکننده بده فقط میخواد جزو اولین ادماییی باشه که این ماشین رو سوار میشه وپز بده. یه جورایی میشه گفت *** چون همون ماشین رو با قیمت کمتری ثبت نام کنه یا ۴ماه صبر کنه که قیمتا متعادل شه بعد بره بخره .
    در جواب اونی که میگه اگه ۲۰۰ تومن داشتم صد تومن دیگه میزاشتم بهش میگم همین جوری صد تومن صد تومن بزار رو هم یه شیرون بگیر دیگه .اصلاً به این ماشین ها اهمیت نده.
    و در کل میگم بیخود حرص نخوریم ته ته ته جایگاه اظهار نظر ما پرایده.

  19. shahin

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    من از طراحی ظاهری و داخلی نسل جدید رنو واقعا خوشم میاد.اما موضوع اینجاس کمپانی مثل بنز یل بیمر اگه یه سبک خاص رو تو تمام سدان ها یا شاسی هاشون اعمال میکنن یه خورده کاری های مخصوص به هر مدل رو مد نظر قرار میدن جداگانه.اما رنو دقیقا چراغای کل ماشیناشو همینجوری کرده.من انتخابم تو این محدوده قیمت با احترام به رنو ترجیحا یه برند لوکسه حتی اگه کارکرده باشه

    1. m

      ۷ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (17 ديدگاه)

      بد جوری لوگوی جلوی ماشین بزرگه و تو ذوق میزنه!!
      انگار لگوی کشنده مگنوم کندن گذاشتن جلوش
      دقیقا مثل تالیسمن!

  20. ali

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (776 ديدگاه)

    طراحی بیرونش مثل تالیسمان خوبه ولی طراحی داخل اصلا جالب نیست و خیلی ساده اس ! نظر سایت های خارجی هم همینه ! با قیمت 200 تومن من شخصا سورنتو جدید رو با اینکه یکم گرونتره به این ترجیح میدم. کلا هیوندایی و کیا رو به رنو ترجیح میدم…

  21. احمد باقری

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    قیمتش خیلی بالاست.

  22. Mohamad

    ۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    رنو از پژو و سیتروئن تو دنیا خیلی بهتر داره عمل میکنه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا