پاگانیسایر خودروهای اروپایی

پیِرل، گونه‌ی منحصربه‌فردی از هوآیرا!

پاگانی چندی پیش اطلاعات آخرین دست‌پرورده‌اش را در فضای مجازی منتشر کرد؛ نسخه‌ی سفارشی و تَک (One-off) هوآیرا بنام پیِرل (Pearl) که با الهام از تاریخ کوتاه ولی برجسته‌ی کمپانی و با همکاری یکی مشتری بسیار خاص ساخته می‌شود. حاصل نهایی کار تلفیقی از جزئیات ظاهری و کار مثال‌زدنیِ دست بوده و دقیقاً مطابق با انتظارات موجود از یک سوپرماشین لوکس و منحصربه‌فرد ایتالیایی است.

Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
نمای بیرونی پس از یک پروسه‌ی یک‌ساله طراحی‌شده و تفاوت‌هایی با مدل استاندارد دارد که حاصل کار بسیار دقیق روی جزئیات هستند. باله عقب دوتکه است و مدل زوندا‌S را به یاد بیننده می‌آورد. روی سقف هم یک ورودی هوای مشابه نسخه چینک (Cinque) نصب‌شده است. در بخش جلو لبه‌ی تازه سپر و ورودی‌های هوای بیشتر دیده می‌شود. در عقب، دیفیوزر جدیدی را می‌بینیم که به نظر کاربردی‌تر بوده و به همراه باله منحصربه‌فردِ این نسخه نمایی دل‌انگیز را ایجاد می‌کند. البته حواستان باشد این دیفیوزر به عظمت نمونه موجود در هوآیرا BC نیست و نخواهد بود!
Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
Pagani Huayra Pearl
نکته‌ی بسیار قابل‌توجه درباره هوآیرا پیِرل بدنه‌‌ای با فیبرکربن عریان آبی‌رنگ است، که طبق روال همیشگی پاگانی بافت هرکدام از پنل‌های آن به‌طور فوق‌العاده دقیقی با پنل مجاور همخوانی دارد. حاصل کار هم مثل همیشه آنقدر یکدست و همگن است که چشم‌های هر بیننده‌ای را دعوت به تماشا می‌کند.

Pagani Huayra Pearl 07
فضای داخل اتاق نیز علاوه بر خاصیت فوق‌العاده‌ی قبل، تجملاتی‌تر شده و دقت بسیار زیاد در جزئیات از نمای بیرون بدان سرایت کرده است.
هنوز (تا لحظه نگارش این مطلب) هیچ اطلاعاتی به‌صورت رسمی از سوی کمپانی درمورد قوای فنی این نسخه منتشرنشده است. اما اگر همان قلب ۷۲۰ اسب بخاری هم در کالبدش جای گرفته باشد، بازهم آرام نخواهد بود! ازآنجا‌که ساخت و پرداختش براساس سلیقه یک نفر بوده، تنها یک دستگاه از آن وجود دارد و توصیفش دقیقاً همانی است که این شخص خوش‌بخت می‌خواسته: عصبی‌تر و گیراتر از هوآیرای استاندارد، اما رام‌تر از زوندا R!

منبع: evo

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    چقدر خوبه این ماشین واقعا از دیدنش لذت بردم قبلا به طراحى هوآیرا ایراد میگرفتم پیش خودم ولى براى اولین بار که با دقت دیدم عالى بود. نقص توى نماى از بالاش نیست. راستى اون دریچها هاى کولرشه توى صندلى ها؟چیه اونا؟ داشبوردم یکم سبک قدیمى داره ولى فداى سرش. در کل عالیه و کاش توى پیست هم سریعتر بود نمونه استاندارد.

    1. PAGANI

      ۸ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      عجیب غریب زیباس
      هر کسی بخواد توی یه لحظه هم سوار فراری باشه هم لامبو
      باید یه هوایرا بخره.
      انگار لئوناردو داوینچی ساخته ش.
      اگه بخوایم معادل سازی کنیم
      این هوایرا اس هستش(باله ی پشتش شبیه زوندا اس)
      کاش زودتر هوایرا آر رو بسازن تا همه رو تو پیست به فنا بده(یه تیزر قبلا ازش دیدم)
      http://www.carscoops.com/2015/12/hardcore-pagani-huayra-r-imagined-has.html

  2. احسان آرسنالی

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1953 ديدگاه)

    کل ماشین فوق العاده س. ولی من عاشق دوخت صندلی هاش شدم

  3. اشكان

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (81 ديدگاه)

    عاغا تبریک به من….تبریک به همه!!!
    لکسوس بعد از 1 ماه تاخیر بالاخری رسید…..یه nx fsport گوگولی مگولیه!!!فقط معلم خصوصی میخوام هیچیشو بلد نیستم!!به هر جاش دست میزنی یه اتفاقی میفته!!!!فقط کی میدونه head up رو از کجا فعال کنم??

    1. حسین

      ۸ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود.
      به به. مبارکه. امیدوارم به خوبی و خوشی چرخش حسابی برات بچرخه و حالشو ببری. دفعه بعد خبر LX رو بذاری ایشالا

  4. یاس ی ( احمد علی )

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    اقا اشکان مبارکه انشاا…
    امیدوارم چرخش برات بچرخه و لذتش ببری.

  5. یاس ی ( احمد علی )

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    داشبورد و کنسول لکسوس پر از دکمه و کلید هستش که از نظر ( نظر شخصی) من زیباش میکنه ولی در عوض موقع کار کردن باهاش احساس میکنم طول میکشه تا بهش عادت کنی و جای همه چی دستت بیاد.
    ولی حس کار کردن با ادوات هلی کوپتر به آدم دست میده .
    باز هم بهت تبریک میگم.

    1. اشكان

      ۸ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (106 ديدگاه)

      عاغا مچکرم……سیستم صوتیش هم تنظیم میخواد بلد نیستم،6 تا از بلندگو هاش غیر فعاله،فقط 4 تاش فعاله و نمیدونم از کجا اون 6 تا رو فعال کنم!!…..هدآپش رو هم نمیتونم فعال کنم….کممممک!باید ببرم ایرتویا

  6. احمد باقری

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    این ماشین حرف نداره. واقعا معرکه است.

  7. ناسا

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    قدرت موتورش توحلقه ام

  8. علي رضا

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (229 ديدگاه)

    پاگانی…
    به این میگن طراحی ناب ایتالیایی…

  9. Hamid

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    این پاگانی هم صد ساله یه مدل هوایرا درست کرده برای هر رنگش یه اسم میذاره میفروشه به خلق الناس. انگار مدل جدیده. اینجوری هزینه تحقیقات و تولید مدل جدید رو حذف کرده.

    1. Carbonado Aventador

      ۸ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      پاگانی هر 5-6 سال یکبار یه مدل میده که واسه 5-6 سال یکی از غول ها باقی میمونه!!!!
      و پاگانی از اون دسته ای هست که واسه ماشین های جدیدش تبلیغ نمیکنه و بی سرو صدا ماشین هاشو میسازه!!!
      همون زوندا که 2007-2008 معرفی شد هنوز رکورد هایی تو پیست های مختلف دارن که کمتر ماشینی تونسته اون هارو جابجا کنه!!!
      درکل پاگانی یک ایتالیایی هست و ایتالیایی ها بی نظیر هستن!

      1. Hamid

        ۸ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        در مورد مسایل فنی بحثی نیست. بوگاتی هم هر 5 یا 6 سال یه مدل جدید معرفی میکنه. اما نمیاد رو هردونه بوگاتی ویرون مثل یه مدل جدید یه اسم مستقل بذاره.

  10. O /\/\ I D

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (424 ديدگاه)

    چینک نه

    چینکوعه درسته شه
    اصلاح شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا