سایر خودروهای اروپایی

معرفی سوپراسپرت Arrinera (نسخه نهایی)

با انتشار نخستین تصاویر از نسخه تولید نهایی سوپر اسپرت Hussarya اولین محصول کمپانی Arrinera Automotive ، تنها یک قدم به تولید سوپرکار لهستانی ها باقیمانده . . .

2014 Arrinera Hussarya
۲۰۱۴ Arrinera Hussarya

طراحی مجدد این خودرو برعهده Pavlo Burkatskyy بوده و بخوبی توانسته ظاهر خودرو را نسبت به پروتوتایپ اولیه دگرگون و زیباتر کند طوریکه برخلاف گذشته دیگر نمی توان گفت لهستانی ها خودروی شان را عینا به تقلید از اونتادور ساخته اند. تیم مهندسان کمپانی انگلیسی Noble Automotive به سرپرستی آقای لی نوبل (Lee Noble) نیز پلتفرم آن را طراحی کرده اند. شاسی این خودرو فولادی بوده اما در ساخت بدنه آن از ترکیب فیبرکربن و کولار (Kevlar) استفاده شده و به همین دلیل نیز وزن نهایی Hussarya به کمتر از ۱۳۱۵ کیلوگرم رسیده است.

قیمت پایه ای Hussarya که قرارست سالیانه تنها ۱۰۰ دستگاه از آن تحویل مشتریان شود، ۱۶۰,۰۰۰ دلار اعلام شده. سایر مشخصات نسخه تولید نهایی Hussarya عبارتند از:

  • ۴۴۵۰ میلیمتر طول + ۲۰۵۶ میلیمتر عرض + ۱۱۹۰ میلیمتر ارتفاع.
  • ۲۶۹۵ میلیمتر فاصله محوری.
  • انجین ۶.۲ لیتری V8.
  • ۶۵۰ اسب بخار قدرت + ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور.
  • گیربکس دستی Graziano.
  • صفر تا ۱۰۰ در ۳.۲ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۰ در ۸.۹ ثانیه.
  • یک چهارم مایل در ۱۱ ثانیه.
  • حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر برساعت.
  • حداکثر شتاب جانبی ۱.۳ جی.
  • رینگ های ۱۹ اینچی با تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۳۳۵/۳۰ در عقب.
  • دیسک ترمز ۳۸۰ میلیمتر با کالیپرهای ۶ پیستونی در جلو.
  • دیسک ترمز ۳۵۰ میلیمتری با کالیپرهای ۴ پیستونی در عقب.

لیست تجهیزات استاندارد Hussarya عبارتند از:

  • چراغ های روز.
  • ریموت کنترل + تهویه دستی.
  • سیستم صوتی با ۴ اسپیکر + بلوتوث + هندزفری.
  • آینه های تاشوی برقی با گرمکن + تنظیم دستی ارتفاع فرمان.
  • روکش چرمی داشبورد و صندلی ها.
  • دوربین عقب + سنسور پارک.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    ظاهرش که بد نیست ولی آیا کسی اینو به 911توربو یا ار8 ترجیح میده؟من که عمرا!!!

    1. mahdi

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (208 ديدگاه)

      چرا که نه مگه چیزی کم داره از اونا

      1. saeid

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (45 ديدگاه)

        جلوش کاملا کپی اونتادور هست و اصلا هم با پورشه قابل مقایسه نیس پورشه خودشو 100 ساله اثبات کرده حالا یه شرکت نوپا رو میاری مقایسه می کنی

        1. solat

          ۱۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (143 ديدگاه)

          جناب اقای سجاد اینی که گفتی چه ربطی داره؟؟ مگه باید یه کمپانی حتما 100 ساله باشه تا بتونه خودروی خوبی تولید کنه؟ مگه همین پاگانی چند ساله اومده مگه نوپا نیست پس چرا بهترین ها رو تولید میکنه..عزیز من این برمیگرده به پشتکار و خواستن هر کمپانی و سعی و تلاش به سابقه که نیست عزیز من

  2. saeed

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    خیلی قشنگه سریعم هست

  3. محمد

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (247 ديدگاه)

    میتونه رقیب خوبی برای 911 توربو اس و جی تی آر باشه، ولی این که با اقبال عموم مواجه بشه قابل پیش بینی نیست و حتا یه کم نا امید کننده به نظر میاد

  4. jalal

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    خیلی زیباست ولی پشتش شبیه هنسی ونوم نیست ؟

  5. امید

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    بنظرم خوبه طراحیش و امکاناتش قیمتشم بد نیست یکم شبیه سوپر کارهای دیگه شده از پشت شبیه هنسی یکم از جلو بغل هم لامبورگینی در کل خوبه داخلش رو ندیدیم حیف

  6. iman mclaren p1

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    قیمتش عالیه…

  7. Ehsan

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    جالبه که خودروساز های جدید ، سوپر ماشین ساز شدند ، این نشون میده که بازار ورود به این جور خودرو ها مطلوبتره تا ورود به ساخت خودروهای سدان و … چون در رقابت با فولکس واگن و تویوتا و فورد و … کارخانه تازه تاسیس بیچاره میشه

  8. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    ماشینش تو دلبرو نیس اصلا از شرگتای متفرقه خوشم نمیاد.
    ادمین لطفا جواب بده چرا چت خصوصی با کاربرارو نمی زارید؟

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.

      امیر جان خدا بهت صبر ایوب بده .

      من دوسال پیش به پدال گفتم که این قابلیت و بذاره که افراد به یکدیگر

      پیغام بدهند .

  9. ESI

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    نه چیز خوبیه

  10. ahmad

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    قیمتش در مقایسه با مشخصات و تجهیزاتش بالا نیست ولی منم مثل جرمی کلارکسون معتقدم برند هایی مثل فراری و لامبورگینی و فرست نفس کشیدن به اینو نمیدن

  11. خاوری مزراتی

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    چه عرض کنم والا؟؟؟؟
    این لهستانیام گویا ویروس تقلیدو گرفتن از حضرات چین و کره!!!!

    کپ آونتادوره لامصب قشنگم درآوردتش

  12. احسان(احسان سابق)

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    ماشین خوش ظاهر و جذاب و پرقدرته.اما چیزی که بیشتر از همه چشمم رو گرفته دنده دستیش هست.سوپر اسپرت با دنده دستی.یعنی سوپر اسپرت داشته باشی با کلاچ و تشکیلاتش.فقط بخاطر همین کلاچش عاشق این ماشین شدم

  13. ali

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    اگه دقت کنین بیشتر این سوپر اسپرتای دست ساز و تعداد محدود با موتور شورلت کوروت 6.2 v8 ساخته میشن! انگار دسترسی به این موتور خیلی راحته و یا فله ای موجوده! اینطوری این سوپر اسپرتهای شرکتهای نچندان معروف مثله هم میشن ! این جالب نیست

  14. خاوری مزراتی

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    موتور کوروت خیلی موتور خوبیه به 2دلیل
    یکی ظرفیت بالا برای تیونینگ شدن
    دوام و ماندگاری

    فله ای یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

  15. sadegh

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    نمیدونم ماشین خوبیه یا نه ولی واقعا برای صنعت خودرو سازی ایران باید تاسف خورد که با این همه استعداد توی کشور ما هنوز داریم روی ماشین هزار سال پیش فرانسه کار میکنیم!!! البته چه کار کردنی؟! فقط چراغاشو عوض میکنیم!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا