با انتشار نخستین تصاویر از نسخه تولید نهایی سوپر اسپرت Hussarya اولین محصول کمپانی Arrinera Automotive ، تنها یک قدم به تولید سوپرکار لهستانی ها باقیمانده . . .
طراحی مجدد این خودرو برعهده Pavlo Burkatskyy بوده و بخوبی توانسته ظاهر خودرو را نسبت به پروتوتایپ اولیه دگرگون و زیباتر کند طوریکه برخلاف گذشته دیگر نمی توان گفت لهستانی ها خودروی شان را عینا به تقلید از اونتادور ساخته اند. تیم مهندسان کمپانی انگلیسی Noble Automotive به سرپرستی آقای لی نوبل (Lee Noble) نیز پلتفرم آن را طراحی کرده اند. شاسی این خودرو فولادی بوده اما در ساخت بدنه آن از ترکیب فیبرکربن و کولار (Kevlar) استفاده شده و به همین دلیل نیز وزن نهایی Hussarya به کمتر از ۱۳۱۵ کیلوگرم رسیده است.
قیمت پایه ای Hussarya که قرارست سالیانه تنها ۱۰۰ دستگاه از آن تحویل مشتریان شود، ۱۶۰,۰۰۰ دلار اعلام شده. سایر مشخصات نسخه تولید نهایی Hussarya عبارتند از:
- ۴۴۵۰ میلیمتر طول + ۲۰۵۶ میلیمتر عرض + ۱۱۹۰ میلیمتر ارتفاع.
- ۲۶۹۵ میلیمتر فاصله محوری.
- انجین ۶.۲ لیتری V8.
- ۶۵۰ اسب بخار قدرت + ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور.
- گیربکس دستی Graziano.
- صفر تا ۱۰۰ در ۳.۲ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۰ در ۸.۹ ثانیه.
- یک چهارم مایل در ۱۱ ثانیه.
- حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر برساعت.
- حداکثر شتاب جانبی ۱.۳ جی.
- رینگ های ۱۹ اینچی با تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۳۳۵/۳۰ در عقب.
- دیسک ترمز ۳۸۰ میلیمتر با کالیپرهای ۶ پیستونی در جلو.
- دیسک ترمز ۳۵۰ میلیمتری با کالیپرهای ۴ پیستونی در عقب.
لیست تجهیزات استاندارد Hussarya عبارتند از:
- چراغ های روز.
- ریموت کنترل + تهویه دستی.
- سیستم صوتی با ۴ اسپیکر + بلوتوث + هندزفری.
- آینه های تاشوی برقی با گرمکن + تنظیم دستی ارتفاع فرمان.
- روکش چرمی داشبورد و صندلی ها.
- دوربین عقب + سنسور پارک.
رضا
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ظاهرش که بد نیست ولی آیا کسی اینو به 911توربو یا ار8 ترجیح میده؟من که عمرا!!!
mahdi
۱۵ فروردین ۱۳۹۳چرا که نه مگه چیزی کم داره از اونا
saeid
۱۵ فروردین ۱۳۹۳جلوش کاملا کپی اونتادور هست و اصلا هم با پورشه قابل مقایسه نیس پورشه خودشو 100 ساله اثبات کرده حالا یه شرکت نوپا رو میاری مقایسه می کنی
solat
۱۵ مهر ۱۳۹۳جناب اقای سجاد اینی که گفتی چه ربطی داره؟؟ مگه باید یه کمپانی حتما 100 ساله باشه تا بتونه خودروی خوبی تولید کنه؟ مگه همین پاگانی چند ساله اومده مگه نوپا نیست پس چرا بهترین ها رو تولید میکنه..عزیز من این برمیگرده به پشتکار و خواستن هر کمپانی و سعی و تلاش به سابقه که نیست عزیز من
saeed
۱۵ فروردین ۱۳۹۳خیلی قشنگه سریعم هست
محمد
۱۵ فروردین ۱۳۹۳میتونه رقیب خوبی برای 911 توربو اس و جی تی آر باشه، ولی این که با اقبال عموم مواجه بشه قابل پیش بینی نیست و حتا یه کم نا امید کننده به نظر میاد
jalal
۱۵ فروردین ۱۳۹۳خیلی زیباست ولی پشتش شبیه هنسی ونوم نیست ؟
امید
۱۵ فروردین ۱۳۹۳بنظرم خوبه طراحیش و امکاناتش قیمتشم بد نیست یکم شبیه سوپر کارهای دیگه شده از پشت شبیه هنسی یکم از جلو بغل هم لامبورگینی در کل خوبه داخلش رو ندیدیم حیف
iman mclaren p1
۱۵ فروردین ۱۳۹۳قیمتش عالیه…
Ehsan
۱۵ فروردین ۱۳۹۳جالبه که خودروساز های جدید ، سوپر ماشین ساز شدند ، این نشون میده که بازار ورود به این جور خودرو ها مطلوبتره تا ورود به ساخت خودروهای سدان و … چون در رقابت با فولکس واگن و تویوتا و فورد و … کارخانه تازه تاسیس بیچاره میشه
امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ماشینش تو دلبرو نیس اصلا از شرگتای متفرقه خوشم نمیاد.
ادمین لطفا جواب بده چرا چت خصوصی با کاربرارو نمی زارید؟
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۵ فروردین ۱۳۹۳درود.
امیر جان خدا بهت صبر ایوب بده .
من دوسال پیش به پدال گفتم که این قابلیت و بذاره که افراد به یکدیگر
پیغام بدهند .
ESI
۱۵ فروردین ۱۳۹۳نه چیز خوبیه
ahmad
۱۵ فروردین ۱۳۹۳قیمتش در مقایسه با مشخصات و تجهیزاتش بالا نیست ولی منم مثل جرمی کلارکسون معتقدم برند هایی مثل فراری و لامبورگینی و فرست نفس کشیدن به اینو نمیدن
خاوری مزراتی
۱۵ فروردین ۱۳۹۳چه عرض کنم والا؟؟؟؟
این لهستانیام گویا ویروس تقلیدو گرفتن از حضرات چین و کره!!!!
کپ آونتادوره لامصب قشنگم درآوردتش
احسان(احسان سابق)
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ماشین خوش ظاهر و جذاب و پرقدرته.اما چیزی که بیشتر از همه چشمم رو گرفته دنده دستیش هست.سوپر اسپرت با دنده دستی.یعنی سوپر اسپرت داشته باشی با کلاچ و تشکیلاتش.فقط بخاطر همین کلاچش عاشق این ماشین شدم
ali
۱۶ فروردین ۱۳۹۳اگه دقت کنین بیشتر این سوپر اسپرتای دست ساز و تعداد محدود با موتور شورلت کوروت 6.2 v8 ساخته میشن! انگار دسترسی به این موتور خیلی راحته و یا فله ای موجوده! اینطوری این سوپر اسپرتهای شرکتهای نچندان معروف مثله هم میشن ! این جالب نیست
خاوری مزراتی
۱۶ فروردین ۱۳۹۳موتور کوروت خیلی موتور خوبیه به 2دلیل
یکی ظرفیت بالا برای تیونینگ شدن
دوام و ماندگاری
فله ای یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
sadegh
۲۲ فروردین ۱۳۹۳نمیدونم ماشین خوبیه یا نه ولی واقعا برای صنعت خودرو سازی ایران باید تاسف خورد که با این همه استعداد توی کشور ما هنوز داریم روی ماشین هزار سال پیش فرانسه کار میکنیم!!! البته چه کار کردنی؟! فقط چراغاشو عوض میکنیم!!!!