در بازهٔ زمانی که همه جا صحبت از سوپراسپرت هایی همچون مک لارن P1 و لافراری است، یک شرکت طراحی ایتالیایی با نام Icona Vulcano به خود جرات داده تا وارد دنیای سوپر اسپرت ها شود. خالق این محصول Claudio Lombardi است، کسی که سابقهٔ مدیر فنی بخش پیشرانهٔ فراری در مسابقات فرمولا ۱ در دههٔ ۹۰ میلادی و همکاری در پروژه های زیادی از خودروهای قهرمان جهان در مسابقات WRC را در کارنامهٔ خود دارد.
بدنهٔ این خودرو با الهام از طراحی که Samuel Chuffart در سال ۲۰۱۱ برای شرکت انجام داد شکل گرفته است.
حال این خودرو پس از تبلیغات گسترده برای اولین بار در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۳ رونمایی شد. برای این خودرو از دو موتور مختلف می توان بهره برد، اولی یک پیشرانه احتراق داخلی V12 که در جلو نصب شده تا در ترکیب با موتوری الکتریکی قدرت این سوپر اسپرت جدید را به ۹۵۰ اسب بخار برساند و دومی موتوری V6 است که علیرغم حجم کمش از قدرت بالایی برخوردار است.
موتور V12 برای رانندگی در جاده تدارک دیده شده است و موتور V6 در ترکیب با دو موتور الکتریکی برای مسابقه هستند که این مجموعه قدرت ۸۷۰ اسب بخار را در پیست در اختیار راننده قرار می دهد. موتور احتراق داخلی قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند و موتورهای الکتریکی مسئولیت چرخ های جلو را بر عهده دارند.
ادعای این شرکت ایتالیایی در مورد شتاب محصول جدیدش باعث تعجب است. آن ها شتاب صفر تا صد با پیشرانهٔ V12 را زیر ۲ ثانیه و با پیشرانه V6 را ۲.۹ ثانیه اعلام کرده اند. حداکثر سرعت سوپر اسپرت جدید ایتالیایی ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است که سوپراسپرت های اخیر را به چالش می کشاند.
کیانوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲داره جالب میشه!
جنگ سوپر اسپرتا شروع شده
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴آفرین
کیانوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲خدایی بوگاتی داره محو میشه ها!! هر کی قبول داره لایک کنه و هرکی قبول نداره دیس بزنه
احسان
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ازبوگاتی خوشگل تر هست
سایپا دیزل
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲بوگاتی خیلی وقته از چشم افتاده….من عاشق “هنسی ونوم ” هستم..این خودرو جدیده هم قشنگه
elring
۱۹ تیر ۱۳۹۳بوگاتی مال اون تازه کاراست تازه می فهمنم سرعتش چقده عاشقش می شن
اگه کسی خواست عاشق یه ما شین تندرو بشه باید عاشق کونیخ زگ آگرا آر بشه
کیانوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲خداوکیلی طراحیش خیلی به دلم نشست, بعد جگوار f-type دومین ماشینیه که طراحیش دلنشینه البته این نظر شخصیمه
sean
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲خوشگله
بیشتر شبیه ماشین های کمپانی نیسان می مونه
کیانوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲طراحی لکسس LFA توش ملموس تره
Infinite
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲همه چی آرومه…
VAHID JINPACHI
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲عجب رقابت قشنگی شده.
Mohammad XX
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲طراحی داخلیش خیلی جالب و هیجان انگیزه
ولی فکر کنم در مورد شتاب 0 تا صدش دروغ گفتن!
sina
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲از کنار خیلی شبیه فراری برلینیتاست!
ت
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲این ایتالیایی مگه چی میخورن انقد مغزشون کار میکنه….؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد میگن پیتزا و فست فود نخورین خنگ و چاق میکنه!!!!!!!!!
ash7
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲آیرودینامیک جالبی داره ولی طراحیش خیلی جای کار داره(یجورایی چراغاش زار میزنه)
mojtaba
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲عقبش عاااااااااااااااااااالیه.چراغ جلوش شبیه لکسوس.در کل قشنگه……بیشتر به ظرافتش دقت کنید.
علی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲آخه چقد ما ایرانیا بدبختیم آخه خدااااااا
حسین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲این ماشین شبیه سوپر اسپرت چینی هاست که چند رو پیش رونمایی شد یا برعکس؟
saeid
۲۳ خرداد ۱۳۹۲این همه نظر دادید هیچی ازون خانوم محترم نگفتید :-)
SADegh
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳رقابت با فراری ؟؟ وقتی تو متن خوندم مدیر فنی بخش پیشرانهٔ فراری در مسابقات فرمولا 1 دست به چنین کاری زده به یاد خود انزو فراری افتادم . آخه انزو فراری قبل از این که کمپانی فراری رو تاسیس کنه راننده ی آلفا رومئو تو رقابتهای فرمول 1 بود که البته با تاسیس شرکت فراری- آلفارومئو رو از نفس انداخت . حالا ببینیم این آقا مثل انزو فراری می تونه شرکتی رو که توش بزرگ شده رو از تک و تا بندازه ؟
سینا
۶ تیر ۱۳۹۵عقبش شبیه لایکن سوپر اسپرته
جلوش شبیه اسپادا است