سایر خودروهای اروپایی

Tushek Forego T700 به زودی می آید

اسلوونیایی ها(کمپانی Tushek ) این بار یک تصویر جدید از سوپر اسپرت خود منتشر کرده‌اند، تصویری که  T700 Forego در کنار برادر خود، T500 Renovatio ایستاده است.

Tushek Forego T700 (left) Tushek Renovatio T500 (right)
(Tushek Forego T700 (left) Tushek Renovatio T500 (right

در این عکس به وضوح می‌توان به نمای عقب T700 پی برد، اگرچه اطلاعات در مورد این خودرو بسیار کمیاب است اما انتظار می‌رود وزن این خودرو تنها هزار کیلوگرم باشد آن هم به لطف استفاده از شاسی فیبر کربنی و بدنه ترکیبی تیتانیومی و فیبر کربنی.باید بدانید که Tushek شعار این خودرو را سبکتر، سریعتر و قویتر گذاشته است.

موتور این خودرو که از نوع V8 FSI است از آئودی به عاریه گرفته شده است، این موتور می‌تواند ۷۰۰ اسب بخار توان تولید کند که بسیار از T500 450 اسب بخاری قوی‌تر است. این خودرو آمده تا سبک کوپه را جانشین سبک رودستر T500 کند. باید دید که اسلوونی در دنیای سوپر اسپرت ها چه کار خواهد کرد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. slr722

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    هر وقت تولید شد اومد تو بازار اونوقت میگم افرین…

    اما الان با چندتا رندر نمیشه هیچی گفت…

    1. aventador twin turbo

      ۹ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      چه جوری از موتور 8 سیلندر 700 اسب بخار گرفتند؟؟؟؟؟تو صفر تا صد بسیاری از غول ها مثل آونتادور و f12 رو جا می گذاره!!!!

      1. slr722

        ۹ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        aventador جان میدونم که عمومه افراد شاید با حرفم موافق نباشن…

        اما تعداد سیلندر مهم نیست تو اسب بخار کشیدن بیرون…

        بیشتر حجم موتوره…که دلیل اصلیه…

      2. aventador twin turbo

        ۱۰ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        حالا slr جان هجم موتورش چه قدره؟؟؟؟؟؟

      3. HASSANBMW

        ۱۰ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (396 ديدگاه)

        SLR کاملا درست میگه!!!
        تعدادسیلندر+حجم موتور= قدرت
        البته بی نهایت اما و اگر داره!!!

    2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۹ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود.
      من هیچ وقت سرغ برند های گمنام نمیرم.
      حتی اگه سوار یک کمری یا یک ماشین ساده بشوم.

      ((( اشتباه را تصحیح نکردن خود اشتباه دیگری است )))

      1. محمدرضا

        ۹ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (153 ديدگاه)

        با سلام خدمت دوست عزیز میلاد جان . . .

        معرفت دُرِ گرانیست به هرکس ندهندش _ پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش

        . . .

      2. یارو

        ۱۱ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (290 ديدگاه)

        منم با میلاد موافقم با این که این یه سوپر اسپرته و 700اسب قدرت داره ولی برند ثابت شده ای نیست . بهتره نظر سنجی کنیم ببینیم همه چی می گن
        لامبرگینی اوانتادور + لایک
        این – دیس لایک

    3. احسان

      ۱۰ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      افسوس . ما داریم با پراید کلاس میزاریم

      1. احسان

        ۱۰ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        خدا چقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر افسوس بخوریم. ما چمون از این خارجی ها کمتره مگه ما هم انسان نیستیم دنیا یه روزه نمیشه این یه روزو حال کنیم. خدایا شرکت های ایرانی روز به روز برشکست شن .حق مردم ایرانو خوردن خدا کنه روز خوش نبینن

    4. مارال

      ۱۰ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (94 ديدگاه)

      میلاد و slr چرا شعر مینویسید اینجا ؟؟؟ بحث ماشین هیج ربطی به حدیث و شعر و حکایت و روایت نداره ، لطفا فضا را از اینی که هست خرابترش نکنید، به اندازه کافی همه ما فنی صحبت نمیکنیم و فقط نظرات شخصی و دخترونه میدیم

  2. km

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (678 ديدگاه)

    دیگه همه ی کشور ها دارن سوپراسپرت می سازن. ترکیه، کرواسی، دانمارک و … ایران هم پراید! آخه واقعا رقیب نداره تکه

  3. حسین

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3004 ديدگاه)

    به ما چه؟؟
    به جا این مقاله یک بررسی درباره مقایسه حمایت دولت ژاپن و قوانین اش در حوزه خودرو(مثل واردات)و دولت ایران و قوانینش بگذلرید ببینیم چرا نیسان مورانو بعد 3 سال 8000دلار است؟؟

  4. محسن.د

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1446 ديدگاه)

    من موندم تو این سالها که بقیه تا این حد تونستن پیشرفت کنن که اسلوووانی سوپراسپرت بدنه ترکیب فیبرکربن و تیتانیوم بزنه! ایرانخودرو و سایپا دقیقا مشغول چه کاری بودن؟؟!! یعنی اگه از سال تاسیس ایرانخودرو روزی یک ساعت واسه طراحی وقت گذاشته بودن تا الان میشد سوپراسپرت ساخت.

    1. شهاب

      ۹ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (266 ديدگاه)

      ویران خودرو وقت شو صرف طراحی انحنای چراغ خطرعقب صمد در نسخه تولید محدود سورن گذاشته اون یکیم در گیر بریدن صندوق عقب غزال در نمونه فیس لیفت بوده . . . کلا وقت آزاد نداشتن .

  5. امین

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    از ماشین های “مارک” خوشم نمیاد

  6. امین

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    اصلاح میکنم

    از ماشین هایی که مارک نباشن خوشم نمیاد

  7. عرفان

    ۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    erfan-s
    حسین درست میگه.
    یه مقاله درمورد نرخ گمرکی در کشور های دیگه و تفاوت واردات خودرو با ایران بزار.

  8. jalal

    ۱۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (245 ديدگاه)

    یک خودروی کاملا نا آشنا ولی قدرتمند.

  9. جلال

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    یقینا از همه نظر به سوپر اسپورت سازان معروف نمیرسه
    ولی یه درد کسانی میخوره که میخوان ماشینشون تک باشه و کسی مثل شو نداشته باشه!

  10. 160

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    دوستان لطفا اینقدر پراید مسخره نکنین
    الان اگه همین نبود نصف مردم ایران بی ماشین بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا