اسلوونیایی ها(کمپانی Tushek ) این بار یک تصویر جدید از سوپر اسپرت خود منتشر کردهاند، تصویری که T700 Forego در کنار برادر خود، T500 Renovatio ایستاده است.
در این عکس به وضوح میتوان به نمای عقب T700 پی برد، اگرچه اطلاعات در مورد این خودرو بسیار کمیاب است اما انتظار میرود وزن این خودرو تنها هزار کیلوگرم باشد آن هم به لطف استفاده از شاسی فیبر کربنی و بدنه ترکیبی تیتانیومی و فیبر کربنی.باید بدانید که Tushek شعار این خودرو را سبکتر، سریعتر و قویتر گذاشته است.
slr722
۹ مهر ۱۳۹۲هر وقت تولید شد اومد تو بازار اونوقت میگم افرین…
اما الان با چندتا رندر نمیشه هیچی گفت…
aventador twin turbo
۹ مهر ۱۳۹۲چه جوری از موتور 8 سیلندر 700 اسب بخار گرفتند؟؟؟؟؟تو صفر تا صد بسیاری از غول ها مثل آونتادور و f12 رو جا می گذاره!!!!
slr722
۹ مهر ۱۳۹۲aventador جان میدونم که عمومه افراد شاید با حرفم موافق نباشن…
اما تعداد سیلندر مهم نیست تو اسب بخار کشیدن بیرون…
بیشتر حجم موتوره…که دلیل اصلیه…
aventador twin turbo
۱۰ مهر ۱۳۹۲حالا slr جان هجم موتورش چه قدره؟؟؟؟؟؟
HASSANBMW
۱۰ مهر ۱۳۹۲SLR کاملا درست میگه!!!
تعدادسیلندر+حجم موتور= قدرت
البته بی نهایت اما و اگر داره!!!
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۹ مهر ۱۳۹۲درود.
من هیچ وقت سرغ برند های گمنام نمیرم.
حتی اگه سوار یک کمری یا یک ماشین ساده بشوم.
((( اشتباه را تصحیح نکردن خود اشتباه دیگری است )))
محمدرضا
۹ مهر ۱۳۹۲با سلام خدمت دوست عزیز میلاد جان . . .
معرفت دُرِ گرانیست به هرکس ندهندش _ پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش
. . .
یارو
۱۱ مهر ۱۳۹۲منم با میلاد موافقم با این که این یه سوپر اسپرته و 700اسب قدرت داره ولی برند ثابت شده ای نیست . بهتره نظر سنجی کنیم ببینیم همه چی می گن
لامبرگینی اوانتادور + لایک
این – دیس لایک
احسان
۱۰ مهر ۱۳۹۲افسوس . ما داریم با پراید کلاس میزاریم
احسان
۱۰ مهر ۱۳۹۲خدا چقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر افسوس بخوریم. ما چمون از این خارجی ها کمتره مگه ما هم انسان نیستیم دنیا یه روزه نمیشه این یه روزو حال کنیم. خدایا شرکت های ایرانی روز به روز برشکست شن .حق مردم ایرانو خوردن خدا کنه روز خوش نبینن
مارال
۱۰ مهر ۱۳۹۲میلاد و slr چرا شعر مینویسید اینجا ؟؟؟ بحث ماشین هیج ربطی به حدیث و شعر و حکایت و روایت نداره ، لطفا فضا را از اینی که هست خرابترش نکنید، به اندازه کافی همه ما فنی صحبت نمیکنیم و فقط نظرات شخصی و دخترونه میدیم
km
۹ مهر ۱۳۹۲دیگه همه ی کشور ها دارن سوپراسپرت می سازن. ترکیه، کرواسی، دانمارک و … ایران هم پراید! آخه واقعا رقیب نداره تکه
حسین
۹ مهر ۱۳۹۲به ما چه؟؟
به جا این مقاله یک بررسی درباره مقایسه حمایت دولت ژاپن و قوانین اش در حوزه خودرو(مثل واردات)و دولت ایران و قوانینش بگذلرید ببینیم چرا نیسان مورانو بعد 3 سال 8000دلار است؟؟
محسن.د
۹ مهر ۱۳۹۲من موندم تو این سالها که بقیه تا این حد تونستن پیشرفت کنن که اسلوووانی سوپراسپرت بدنه ترکیب فیبرکربن و تیتانیوم بزنه! ایرانخودرو و سایپا دقیقا مشغول چه کاری بودن؟؟!! یعنی اگه از سال تاسیس ایرانخودرو روزی یک ساعت واسه طراحی وقت گذاشته بودن تا الان میشد سوپراسپرت ساخت.
شهاب
۹ مهر ۱۳۹۲ویران خودرو وقت شو صرف طراحی انحنای چراغ خطرعقب صمد در نسخه تولید محدود سورن گذاشته اون یکیم در گیر بریدن صندوق عقب غزال در نمونه فیس لیفت بوده . . . کلا وقت آزاد نداشتن .
امین
۹ مهر ۱۳۹۲از ماشین های “مارک” خوشم نمیاد
امین
۹ مهر ۱۳۹۲اصلاح میکنم
از ماشین هایی که مارک نباشن خوشم نمیاد
عرفان
۹ مهر ۱۳۹۲erfan-s
حسین درست میگه.
یه مقاله درمورد نرخ گمرکی در کشور های دیگه و تفاوت واردات خودرو با ایران بزار.
jalal
۱۰ مهر ۱۳۹۲یک خودروی کاملا نا آشنا ولی قدرتمند.
جلال
۱۱ مهر ۱۳۹۲سلام
یقینا از همه نظر به سوپر اسپورت سازان معروف نمیرسه
ولی یه درد کسانی میخوره که میخوان ماشینشون تک باشه و کسی مثل شو نداشته باشه!
160
۱۰ اسفند ۱۳۹۲دوستان لطفا اینقدر پراید مسخره نکنین
الان اگه همین نبود نصف مردم ایران بی ماشین بودن