سئات

قدرت بیشتر برای سئات لئون کوپرا ۲۹۰

سئات لئون کوپرا یکی از هاچ‌بک‌های داغ و محبوب است که در حال حاضر با مجموعه‌ای از تغییرات اعمال شده در نسخه ۲۰۱۶ محبوب‌تر می‌شود. توان کوپرا ۲۹۰ با افزایش ۱۰ اسب بخار نسبت به مدل ۲۸۰، به ۲۸۶ اسب بخار رسیده است.

Seat Leon Cupra 290
Seat Leon Cupra 290
موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ آن که در زیر کاپوت گلف GTI و اشکودا Octavia VRS، هم قرار گرفته، در مدل گیربکس دستی قادر است این ماشین را فقط در ۵.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. یک گیربکس شش سرعته DSG اتوماتیک هم برای آن در دسترس است که تنها ۰.۱ ثانیه کند‌تر عمل می‌کند. حداکثر سرعت هم به صورت الکتریکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
Seat Leon Cupra 290
Seat Leon Cupra 290
سئات برخی از مشخصات فنی دیگر را هم از گلف GTI عاریه گرفته که شامل ترمزهای بزرگ‌تر و دیفرانسیل الکترونیکی لغزش محدود هوشمند است، که در صورت لزوم می‌تواند ۱۰۰ درصد قدرت را به یک محور منتقل کند. علاوه‌براین سیستم الکترونیکی هندلینگ یکپارچه، توانایی تقسیم گشتاور را دارد.
Seat Leon Cupra 290
Seat Leon Cupra 290
به لطف کمک‌فنر و دامپر تطبیقی که به صورت ​​استاندارد بر روی آن قرار گرفته، امکان انتخاب حالت‌های رانندگی راحت و اسپورت هم وجود دارد و راننده می‌تواند سبک مورد نظر خود را انتخاب کند. فرمان متغیر آن نیز در هنگام رانندگی سریع پاسخ مناسبی ارائه می‌کند، همچنین در هنگام پارک کردن میزان چرخش فرمان افزایش می‌یابد.
Seat Leon Cupra 290
Seat Leon Cupra 290
داخل کابین، سئات لئون کوپرا هم به خوبی مشخصات فنی آن است و سیستم ناوبری، نور پس زمینه و صندلی‌های اسپورت با چرم آلکانترا، انتظار راننده را می‌کشند. چراغ‌های کشیده جلو برای روشنایی به صورت استاندارد از LED بهره می‌برند و رینگ‌های آن هم ۱۹ اینچی هستند.
Seat Leon Cupra 290
Seat Leon Cupra 290
Seat Leon Cupra 290
Seat Leon Cupra 290
کوپرا ۲۹۰ در مدل‌های سه و پنج درب هاچ بک و مدل اسپورت تورر عرضه خواهد شد و مصرف سوخت آن همراه گیربکس دستی، برابر ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. به لطف تقاضای پایین مشتریان، سئات فروش مدل ضعیف‌تر ۲۶۵ را در انگلیس متوقف کرده است. به‌طوری‌که در حال حاضر فقط لئون کوپرا‌های ۲۸۰ و ۲۹۰ جدید عرضه می‌شوند. منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. سکوت

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    4 درش خوشگل تره….2 درش انگار عقب ماندست.

    1. آرماااان

      ۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      از طراحی شیک و سادش معلومه یه پای آلمانیا وسطه،شبیه هاچبکای آئودی و فولکس هست

      1. یه پسر

        ۳ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1134 ديدگاه)

        چون سئات مال فولکسه

  2. Carbonado Aventador

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    حرف نداره…
    فقط ایکاش قیمتش رو هم میگفتین…!!!

  3. 1A1

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    خیلی عالی از چراغای دلبرش تا فرم بدنش.یه چیز دیگس…

  4. ali ayat

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    اووو یاد گذشته ها افتادم ولی طراحیش عالیه بسیار پلتفرم ساده و شیکی داره بازم بستگی به قیمتش داره

  5. 1A1

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    خداییش حرفی برای گفتن نذاشته،فقط بگازیش با او صدای زیززززززی که از این هاچبکا بلند میشه!!!

  6. mohsen

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    رقیبای انگلیسی و المانی در انتظارشن

  7. asa

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (569 ديدگاه)

    دوستان این کوپرا کجایی؟ هر چی هست از طراحیش خیلی خوشم امد مخصوصا از اون خطی که تا چراغ های عقب امتداد داره.

    1. Hamid...Audi

      ۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (713 ديدگاه)

      سئات شرکت خودرو سازی اسپانیایی که تو بارسلونه.تحت مالکیت شرکت آئودیه که از وقتی گروه وولکس واگن آئودی رو خرید تحت مالکیت وولکس واگن درومد…
      یه جورایی خودرو های غیر لوکس و خانوادگی آئودی رو تولید میکنه.

      1. AHMADREZA

        ۱ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        حمید جان سءات (گوشیم همزه رو درست نداره
        مال آوودی نیست و مستقیم گروه فولکس واگنه

    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      asa جان سئات اسپانیاییه.به همراه اشکودا هردو شرکت زیر مجموعه ی فولکس هستند.

  8. احمد باقری

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    برای یک هاچ بک بودن، خیلی خوبه.

  9. فرزین

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این ماشین پلت فرم افا رومو بخصوص مدل جولیتا رو به کول میکشه .امکان داره که یک قیمت هم داشته باشن که الفا رومو از این خیلی بهتره اگه باهم مقایسه شون کنیم.الفا رومو با اصالت تره

  10. Archi KHAN

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    مدیر عامل شرکت رنو پارس :
    … این در حالی است که کیفیت موتور تولیدی در ایران از اسپانیا نیز بالاتر است .

    من هیچی ندارم بگم !

  11. AHMADREZA

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    یکم عقبش شبیه سری 1 هست یکم ها البته نظر منه ببخشید ها شرمنده

  12. soroush shirazi

    ۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    اصلن نگاه این ماشین که میکنی ناخداگاه یاده تیبا 2 میفتی(مضاح)????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا