سیتروئن در نمایشگاه اخیر فرانکفورت سه مدل مختلف DS4 را به خریداران معرفی کرد. نسخه بهروزشده DS4، یک نسخه کراسبک و یک مفهومی جدید از جمله این مدلهاست که سیتروئن قول داده دو نمونه از این سه مدل را به زودی تولید و راهی بازارهای اروپایی نماید.
DS4 در فیسلیفت جدید با یک بازطراحی کوچک و مناسب در جلوپنجره همراه شده است. جلوپنجره مشبک DS4 در همراهی با گوشههای تیز و کشیده ای که به کناره و انتهای دو چراغ جلو منتهی می شوند جلوه ی خاصی یافته است. همچنین چراغهای جلو فانتزیتر از همیشه به لامپهای LED مجهز شده است. سیتروئن برای افزودن تنوع به این مدل از رنگهای دوگانه، کابین سفارشی و سیستمهای ارتباطی بهروز از جمله “اپل کارپلی” استفاده کرده و موجبات سرگرمی و آسایش هرچه بیشتر سرنشینان را فراهم آورده است بهویژه با بکارگیری سیستمهای ارتباطی به شما برای اتصال تلفن همراهتان به خودرو و سرگرم شدن کمک شایانی میکند. دارندگان گوشیهای هوشمند که به سیستمهای اندروید و iOS مجهزند میتوانند در این خودرو از انبوهی از مزایای کاربردی که سیتروئن فراهم نموده استفاده کنند. جدا از این مدل فیسلیفت، ما با نمونه ای به نام DS4 کراسبک مواجهیم که هاچ بکی با ارتفاع بیشتر و پرداخت قویتر است. این مدل که نسبت به نمونههای عادی ۳۰میلیمتر ارتفاع بیشتری دارد با تغییرات صورت گرفته در آن نشانههای یک کراسآوور را به خود گرفته است. از جمله این نشانه ها میتوان به آینههای کناری تیره، سقف تغییریافته و مجهز به رولبار، اسپویلر مشکی عقب و رینگهای تیره و حجیمتر اشاره کرد. موتورهای در نظر گرفته شده برای این دو مدل در دو گونه بنزینی و دیزلی هستند. موتورهای بنزینی سه گونه مختلفند. موتور نخست ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۵ نیوتونمتر گشتاور ایجاد میکند و به یک جعبهدنده ۶سرعته دستی مجهز است. موتور دوم قدرتمندتر است و میتواند به کمک یک جعبهدنده۶سرعته و اتوماتیک ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتونمتر گشتاور تولید کند. موتور سوم که قویترین نسخه ارائه شده برای این مدلهاست ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتونمتر گشتاور تولید میکند و تنها میتواند بر روی مدل هاچبک سفارش داده شود. گونههای دیزلی نیز سه گونه اند. یک موتور کوچک با ۱۲۰اسب قدرت و ۳۰۰نیوتون متر گشتاور با امکان انتخاب جعبهدنده۶سرعته دستی یا اتوماتیک، یک موتور حجیمتر با ۱۵۰اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتونمتر گشتاور که به یک جعبهدنده اومات مجهز است و یک موتور حجیم با ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتونمتر گشتاور. هرسه موتور دیزلی از گونه BlueHDi هستند.۱۰ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
AliZeus
۴ مهر ۱۳۹۴,واقعا زیباست…اما گزینه های موتورش جالب نیست..اینکه قوی ترین مدلش 210 اسب باشه!
محمود
۴ مهر ۱۳۹۴طرح تعرفه 1000 در صدی در استانه تصویب مجلس!!!!
عصر خودرو : در پی تشکیل کمپین “نخریدن خودرو ملی” جمعی از نمایندگان با تدوین طرح حمایت از تولید ملی و کارگران خودروسازی و حمایت از مصرف کنندگان خودروی داخلی خواهان تقویت تولید ملی , و افزایش تعرفع واردات تا هزار درصد در کنار حفظ و صیانت از حقوق مصرف کننده شدند.
نادر قاضی پور با بیان اینکه این طرح در حال حاضر بیش از 23 امضا دارد افزود:در ماده واحده طرح مذکور آمده است: کلیه واردکنندگان و تولیدکنندگان و قطعات خودرو مکلفند در قبال واردات خودرو و قطعات آن تا حد هزار درصد عوارض، تعرفه و مالیات بر حسب نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد و دارایی به میزان ساخت، پرداخت نمایند.
خودرویی که از نظر میانگین حجم و ارزش بالاتر از 70 درصد آن در داخل ساخته شده باشد، ساخت داخلی محسوب شده و در بقیه موارد، به نسبت سهم کوچکتر ساخت داخل تا واردات مطلق، عوارض به شکل پلکانی تا سقف 1000درصد حسب آیین نامه ای که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد و به تصویب هیأت وزیران می رسد، تعیین می گردد.
این طرح در شرایط پرخطر امروز با هزار درصد عوارض گمرکی که برای واردات مطلق وضع گردیده، می کوشد تا مانعی برای از میان رفتن اشتغال این صنعت باشد.
خدایا به دادمون برس!!!!!!!!
kevin7360
۴ مهر ۱۳۹۴اصلا نگران نباشید این طرح و امثالهم فقط برای سیا بازیه تا مردم بترسونن یادتون نره تمام واردکنندگان خودرو یه جورایی با دولتیها دستشون توی یه کاسه پس مطمئن باش که اتفاقی نمیفته
امير علي
۴ مهر ۱۳۹۴واقعاً ماشینای سیتروئن خیلی راحت و ایمن هستند کیفیتشونم خیلی خوبه اینم ماشین بدون نقصی به نظر میاد
rapbaz
۴ مهر ۱۳۹۴پدال جان خبرای” مسابقات اتومبیل رانی سرعتِ مهر 94″ رو پوشش نمیدی؟!!
از سایتای همسایه عقب نیوفتی…!!
احمد باقری
۴ مهر ۱۳۹۴در بخش ظاهری و فنی خوب کار شده، حالا بیاد ببینیم چی در چنته داره.
amirhosein
۴ مهر ۱۳۹۴سیتروئن خدای سیستم تعلیق در جهان هست همین سسیستم هیدروپنوماتیک توسط سیتروئن ابداء شد که میگن این سیستم رو سیتروئن کنار گذاشته ولی با این وجود بازم میگم این سیستم واقعآ بهترین سیستم تعلیق در جهان هست اون موقع در سال 1954 Citroën Traction Avant سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک داشت یعنی چیزی در حدود 61 سال پیش.ممنون از پدال
mohsen
۴ مهر ۱۳۹۴کلا چیزی که از سیتروئن میدونم زانتیا و C5 هست که هر دوشون عالین(ولی از فرانسه خوشم نمیاد!)
Archi KHAN
۵ مهر ۱۳۹۴خوشگل شده ،
اما پشت اش یکم شبیه جک s5 نشده ؟!!
کلا از فرانسه دل خوشی ندارم ، الا یه سفر رفتن به پاریس اش …
mro
۹ دی ۱۳۹۴واقعا زیباست … کاشکی بیاد ایران یکم زیبایی تو ایران ببینیم