جنرال موتورز نقشه های تازه ای برای شورولت کلرادوی جدید در سر دارد و بعد از یک وقفه کوتاه، حالا این وانت متوسط القامت را با طراحی جدید و با روحی ماجراجویانه روانه بازار میکند. فروش وانتهای کوچکتر در بازار آمریکا رونق گرفته که دلیل اصلی آن کاهش مصرف سوخت و عملکرد محیط زیستی بهتر است. کلرادو نسبت به شورولت سیلورادو از اندازه کوچکتری برخوردار است و قیمت مناسبتری هم دارد.
در برابر تویوتا تاکوما و فولکس واگن آماروک، شورولت کلرادو کمی از طراحی کلاسیک وانتهای آمریکایی فاصله گرفته و بیشتر به ژاپنیها شباهت یافته است. چراغها و جلوپنجره در نبود نشان شورولت میتوانست نشانگر خودرویی از یک کمپانی دیگر باشد. با این وجود جذابیتهای جدیدی در طراحی این خودرو قابل کشف اند. انبوهی از امکانات در داخل کابین نظیر صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و سیستم سرگرمی MyLink و نشانگر دیجیتال ۳.۴ اینچی در پنل داشبورد میتواند برگ برنده کلرادو باشد.
برای پیشرانه شورولت کلرادو میتوان از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر بهره برد. بیش از ۹۰ درصد از گشتاور از دور موتور ۲۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس است. پیشرانه قویتر V6 با حجم ۳.۶ لیتر میتواند ۳۰۲ اسب بخار نیرو و ۳۶۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته خودکار به چرخهای عقب و یا به هر چهار چرخ در مدلهای دو دیفرانسیل صورت میگیرد. یک سال پس از معرفی کلرادوی جدید، موتور دیزلی ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربو نیز برای این خودرو قابل انتخاب خواهد بود.
کلرادو می تواند تریلری به وزن ۳,۰۳۹ کیلوگرم را بکشد. این ماشین در دو گونه تک و دو دیفرانسیل و در سه تریم WT, LT و Z71 به بازار عرضه خواهد شد.
در این کلاس سالانه ۲۸۰ هزار دستگاه وانت از برندهای مختلف از جمله نیسان و تویوتا در آمریکای شمالی به فروش میرسند. قیمت پایه شورولت کلرادو کمتر از ۲۰ هزار دلار است که نسبت به قیمت ۲۶ هزار دلاری سیلورادو جذاب به نظر میرسد.
سلام تقریبا هیچ وانت خوبی نمیشه خرید چون تنها واتن بدرد بخور ایران تویوتا هایلوکسه که اون هم آخرین باری که قیمتشو گرفتم 170 میلون بود! ولی با این مقدار میشه یه کاپرا صفر بخری ولی نباید انتظار با دوام بودن داشته باشی موفق بشی….
زیگما جان شغل شما چیه؟ اطلاعات فنی خوبی داری . بخدا بدون شوخی میگم . فقط اینجا انگار دشمنم داری با این دیس لاک ها. خخخخخخخخ ببخشید دوستم شای باد در نوع بیان کمی بکر کنی. ببخشی کوچیک شما مجید
جلال
۳ آذر ۱۳۹۲سلام
سایپا151 (وانت بیکار!)………لایک
شولت کلورادو2014……………دیس لایک!
زیگما
۳ آذر ۱۳۹۲151 لایک
باردو دیسلایک!!!
شهاب
۴ آذر ۱۳۹۲آخه اینم شد مقایسه!
مجید
۴ آذر ۱۳۹۲زیگما یه بار بخون چی چی گفتی
فرامرز
۳ آذر ۱۳۹۲ما با زیر ۲۰۰۰۰ دلار (حدود ۶۵ میلیون تومن) چه وانتی میتونیم بخریم؟
جلال
۳ آذر ۱۳۹۲سلام
تقریبا هیچ وانت خوبی نمیشه خرید
چون تنها واتن بدرد بخور ایران تویوتا هایلوکسه
که اون هم آخرین باری که قیمتشو گرفتم 170 میلون بود!
ولی با این مقدار میشه یه کاپرا صفر بخری
ولی نباید انتظار با دوام بودن داشته باشی
موفق بشی….
محسن.د
۴ آذر ۱۳۹۲آره ولی من فورد و GMC رو بیشتر از شورلت دوست دارم.
محسن.د
۴ آذر ۱۳۹۲اشتباه شد :-) پاسخ مال TIGER بود!
محسن.د
۳ آذر ۱۳۹۲این تازه وانت کوچولوشونه !!!
TIGER
۳ آذر ۱۳۹۲راس میگی بزرگشون اینه:
https://cgi.chevrolet.com/mmgprod-us/dynres/prove/image.gen?i=2015/CC35943D/CC35943D__1LT/GWX_H0U_P03gmds6.jpg&v=deg01&std=true&country=US
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۳ آذر ۱۳۹۲درود.
این تازه متوسطه.
فکر کنم از ماکسیما دراز تر باشه.به هر حال امریکا اولین و بهترین
سازنده ی وانت در دنیاست.
ولی اگه توجه کنید عقب بیشتر اینجور وانت ها خیلی شبیه هم هستند.
منظورم در همین کلاس هاست.
((( بهترین اشخاص ، کسانی هستند که اگر از ان ها تعریف کردید ، خجل
شوند و اگر بد گفتید ، سکوت کنند )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۳ آذر ۱۳۹۲درود.
این تازه متوسطه.
فکر کنم از ماکسیما دراز تر باشه.به هر حال امریکا اولین و بهترین
سازنده ی وانت در دنیاست.
ولی اگه توجه کنید عقب بیشتر اینجور وانت ها خیلی شبیه هم هستند.
منظورم در همین کلاس هاست.
((( بهترین اشخاص ، کسانی هستند که اگر از ان ها تعریف کردید ، خجل
شوند و اگر بد گفتید ، سکوت کنند ))).
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲تو این سایز تویوتا هم وانت خوبی داره(سایز متوسط)
اما تو سایز بزرگ آمریکا بی رقیبه
زیگما
۳ آذر ۱۳۹۲ببخشیدا یه سوال.این 3 تنی کهمیتونه بکشه به چه دردی میخوره؟کی سه تن رو میخواد جا به جا کنه؟کاربردش خیلی کمه.نه؟
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲احتمالاً موتور 2.5 لیترش 3 تن میکشه که با توجه به 4 سیلندر بودنش بد هم نیست.
اما موتور 3.6لیتر 6 سیلندرش باید بهتر باشه
مجید
۴ آذر ۱۳۹۲زیگما جان شغل شما چیه؟ اطلاعات فنی خوبی داری . بخدا بدون شوخی میگم .
فقط اینجا انگار دشمنم داری با این دیس لاک ها. خخخخخخخخ ببخشید دوستم شای باد در نوع بیان کمی بکر کنی. ببخشی کوچیک شما مجید
مجید
۴ آذر ۱۳۹۲ببخشید کیبردم مثل خودم پیر شده.
زیگما
۵ آذر ۱۳۹۲شغل شریف بساز بفروشی!!
احسان(احسان سابق)
۳ آذر ۱۳۹۲وانت باید امریکایی باشه.اندازه و وزرنش مهم نیست
ماهان
۴ آذر ۱۳۹۲هنوز که هنوزه تو ایران از این وانت های قدیمی امریکای استفاده میکنن مثل بتون ریز ها و داربستی ها
مهدی62
۴ آذر ۱۳۹۲کار اونا ریشه ای درسته
کار ماهم از بنیان خرابه
اسی 2160
۵ آذر ۱۳۹۲کاش بجای وانت گریت وال از اینا تو ایران بود چینی بی کیفیت
muhamad star
۱۳ بهمن ۱۳۹۲به جای این حرف ها سعی کن وانت بهتر از این تو ایران بسازی.
mahsa
۶ آذر ۱۳۹۲خوبه
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲شورلت= اصالت و فرهنگ…….