شورلت

شورولت کلرادو، پیکاپی قابل!

جنرال موتورز نقشه های تازه ای برای شورولت کلرادوی جدید در سر دارد و بعد از یک وقفه کوتاه، حالا این وانت متوسط القامت را با طراحی جدید و با روحی ماجراجویانه روانه بازار می‌کند. فروش وانتهای کوچک‌تر در بازار آمریکا رونق گرفته که دلیل اصلی آن کاهش مصرف سوخت و عملکرد محیط زیستی بهتر است. کلرادو نسبت به شورولت سیلورادو از اندازه کوچک‌تری برخوردار است و قیمت مناسب‌تری هم دارد.

2015 Chevrolet Colorado
۲۰۱۵ Chevrolet Colorado
در برابر تویوتا تاکوما و فولکس واگن آماروک، شورولت کلرادو کمی از طراحی کلاسیک وانتهای آمریکایی فاصله گرفته و بیشتر به ژاپنی‌ها شباهت یافته است. چراغ‌ها و جلوپنجره در نبود نشان شورولت می‌توانست نشانگر خودرویی از یک کمپانی دیگر باشد. با این وجود جذابیتهای جدیدی در طراحی این خودرو قابل کشف اند.
Chevrolet Colorado z71 2015
Chevrolet Colorado z71 2015
انبوهی از امکانات در داخل کابین نظیر صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و سیستم سرگرمی MyLink و نشانگر دیجیتال ۳.۴ اینچی در پنل داشبورد می‌تواند برگ برنده کلرادو باشد. برای پیشرانه شورولت کلرادو می‌توان از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر بهره برد. بیش از ۹۰ درصد از گشتاور از دور موتور ۲۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس است. پیشرانه قوی‌تر V6 با حجم ۳.۶ لیتر می‌تواند ۳۰۲ اسب بخار نیرو و ۳۶۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته خودکار به چرخهای عقب و یا به هر چهار چرخ در مدلهای دو دیفرانسیل صورت می‌گیرد. یک سال پس از معرفی کلرادوی جدید، موتور دیزلی ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربو نیز برای این خودرو قابل انتخاب خواهد بود. کلرادو می تواند تریلری به وزن ۳,۰۳۹ کیلوگرم را بکشد. این ماشین در دو گونه تک و دو دیفرانسیل و در سه تریم WT, LT و Z71 به بازار عرضه خواهد شد. در این کلاس سالانه ۲۸۰ هزار دستگاه وانت از برندهای مختلف از جمله نیسان و تویوتا در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند. قیمت پایه شورولت کلرادو کمتر از ۲۰ هزار دلار است که نسبت به قیمت ۲۶ هزار دلاری سیلورادو جذاب به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. جلال

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    سایپا151 (وانت بیکار!)………لایک
    شولت کلورادو2014……………دیس لایک!

    1. زیگما

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      151 لایک
      باردو دیسلایک!!!

      1. شهاب

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (266 ديدگاه)

        آخه اینم شد مقایسه!

      2. مجید

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (114 ديدگاه)

        زیگما یه بار بخون چی چی گفتی

  2. فرامرز

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    ما با زیر ۲۰۰۰۰ دلار (حدود ۶۵ میلیون تومن) چه وانتی میتونیم بخریم؟

    1. جلال

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      سلام
      تقریبا هیچ وانت خوبی نمیشه خرید
      چون تنها واتن بدرد بخور ایران تویوتا هایلوکسه
      که اون هم آخرین باری که قیمتشو گرفتم 170 میلون بود!
      ولی با این مقدار میشه یه کاپرا صفر بخری
      ولی نباید انتظار با دوام بودن داشته باشی
      موفق بشی….

      1. محسن.د

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        آره ولی من فورد و GMC رو بیشتر از شورلت دوست دارم.

      2. محسن.د

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        اشتباه شد :-) پاسخ مال TIGER بود!

  3. محسن.د

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    این تازه وانت کوچولوشونه !!!

  4. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.

    این تازه متوسطه.

    فکر کنم از ماکسیما دراز تر باشه.به هر حال امریکا اولین و بهترین

    سازنده ی وانت در دنیاست.

    ولی اگه توجه کنید عقب بیشتر اینجور وانت ها خیلی شبیه هم هستند.

    منظورم در همین کلاس هاست.

    ((( بهترین اشخاص ، کسانی هستند که اگر از ان ها تعریف کردید ، خجل

    شوند و اگر بد گفتید ، سکوت کنند )))

  5. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.

    این تازه متوسطه.

    فکر کنم از ماکسیما دراز تر باشه.به هر حال امریکا اولین و بهترین

    سازنده ی وانت در دنیاست.

    ولی اگه توجه کنید عقب بیشتر اینجور وانت ها خیلی شبیه هم هستند.

    منظورم در همین کلاس هاست.

    ((( بهترین اشخاص ، کسانی هستند که اگر از ان ها تعریف کردید ، خجل

    شوند و اگر بد گفتید ، سکوت کنند ))).

    1. فرهاد

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      تو این سایز تویوتا هم وانت خوبی داره(سایز متوسط)
      اما تو سایز بزرگ آمریکا بی رقیبه

  6. زیگما

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ببخشیدا یه سوال.این 3 تنی کهمیتونه بکشه به چه دردی میخوره؟کی سه تن رو میخواد جا به جا کنه؟کاربردش خیلی کمه.نه؟

    1. فرهاد

      ۳ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      احتمالاً موتور 2.5 لیترش 3 تن میکشه که با توجه به 4 سیلندر بودنش بد هم نیست.
      اما موتور 3.6لیتر 6 سیلندرش باید بهتر باشه

    2. مجید

      ۴ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (114 ديدگاه)

      زیگما جان شغل شما چیه؟ اطلاعات فنی خوبی داری . بخدا بدون شوخی میگم .
      فقط اینجا انگار دشمنم داری با این دیس لاک ها. خخخخخخخخ ببخشید دوستم شای باد در نوع بیان کمی بکر کنی. ببخشی کوچیک شما مجید

      1. مجید

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (114 ديدگاه)

        ببخشید کیبردم مثل خودم پیر شده.

        1. زیگما

          ۵ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          شغل شریف بساز بفروشی!!

  7. احسان(احسان سابق)

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    وانت باید امریکایی باشه.اندازه و وزرنش مهم نیست

  8. ماهان

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    هنوز که هنوزه تو ایران از این وانت های قدیمی امریکای استفاده میکنن مثل بتون ریز ها و داربستی ها

  9. مهدی62

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    کار اونا ریشه ای درسته
    کار ماهم از بنیان خرابه

  10. اسی 2160

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    کاش بجای وانت گریت وال از اینا تو ایران بود چینی بی کیفیت

    1. muhamad star

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      به جای این حرف ها سعی کن وانت بهتر از این تو ایران بسازی.

  11. mahsa

    ۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    خوبه

  12. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    شورلت= اصالت و فرهنگ…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا