لینکلن

ناویگیتور 2015: آخرین میخ بر تابوت لینکلن

ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که شرکت لینکلن برای خارج کردن این برند لوکس از مخمصه‌ی فعلی خود بر روی خودروی ناویگیتور حساب باز نکرده است. آن‌ها که در حال تلاش برای بازیابی خود از یک دهه عدم موفقیت همراه با تولید خودروهای غیر رقابتی و استراتژی‌های اشتباه می‌باشند، در میانه‌ی چیزی هستند که تیم بازاریابی شرکت از آن به عنوان دگرگونی محصولات و خدمات یاد می‌کنند. ولی خودروی لینکلن ناویگیتور ۲۰۱۵ به جای این که خودرویی متفاوت از سایر محصولات آن‌ها که این برند شدیداً به آن نیاز دارد باشد ادامه دهنده‌ی همان مسیر است. تولید این خودرو به نوعی همانند رویکرد مشابه شرکت فورد می‌باشد و از بسیاری از جهات تقریباً همان خودروی ناویگیتوراست که در طول سالیان گذشته تولید شده‌اند. (در حالی که هیچ کس هنوز در مورد نسخه‌ی به روز شده‌ی Expedition حرف نمی‌زند، ما اطمینان کامل داریم که شرکت فورد به زودی این مدل خود را به روز رسانی خواهد کرد).

Lincoln Navigator and Navigator L ecoboost
با وجود کاهش فروش خودروهای لوکس SUV در طی ۱۰ سال گذشته، هنوز هم هر ساله تقریباً ۸۰ هزار نفر این نوع خودروها را خریداری می‌کنند، کسانی که احتمالاً خانواده‌هایی بزرگ، اسباب و اثاثیه‌هایی بزرگ‌تر، یا حتی بودجه‌هایی بزرگ‌تر دارند. با داشتن ظرفیتی معادل هشت سرنشین، امکان بکسل کردن تا وزن ۴.۵ تن، و قیمت‌های آغازین کمتر از ۶۰ هزار دلار، خودروهای کمی مشابه Navigator در بازار موجود هستند. با وجود خودروهایی مانند کادیلاک اسکالاد، اینفینیتی QX80 و مرسدس بنز کلاس GL، فروش سال ۲۰۱۳ لینکلن فقط از خودروی لکسوس LX570 بیشتر بود. با اعمال این فیس لیفت، به منظور رقابت با تغییرات عمده‌ی کادیلاک اسکالاد ۲۰۱۵، احتمال موفقیت ناویگیتور در برابر همتاهای خود بسیار کم به نظر می‌رسد.
خودروی Navigator 2015 مبتنی بر یک استخوان بندی هفت ساله و بدون تغییر در ابعاد بیرونی و با وجود صفحات فلزی در تمامی قسمت‌های بدنه به جز کاپوت جلو و عقب طراحی شده است. در قسمت جلوی خودرو، وجود جلوپنجره‌ی مشابه سایر خودروهای این خانواده به شکل بال‌های جدا از هم، زیبایی خاصی به آن بخشیده و در صورت عدم وجود آن این خودرو مطمئناً نمی‌توانست شبیه لینکلن های دیگر باشد. تغییرات قسمت عقب خودرو خیلی موفق به نظر نمی‌رسد. چراغ‌های پهن عقب آن تقلیدی ضعیف از قسمت عقب خودروی دوج دورانگو می‌باشد و اگزوز آن به شورت ناشیانه‌ای چند اینچ پایین‌تر از سپر آویزان می‌باشد.

Lincoln Navigator L ecoboost
Lincoln Navigator L ecoboost
موتور EcoBoost
تغییرات قابل توجه تر در زیر کاپوت و جایی که موتور هشت سیلندر ۵.۴ لیتری با موتور EcoBoost شش سیلندر ۳.۵ لیتری توربو دوقلو جایگزین شده است دیده می‌شوند. مهندسین شرکت قول می‌دهند که این موتور حداقل ۳۷۰ اسب بخار نیرو و ۵۸۳ نیوتن بر متر گشتاور خواهد داشت که ۵ اسب بخار و ۱۳ نیوتن بر متر نسبت به موتور فعلی فورد اِف ۱۵۰ بیشتر می‌باشند. نیروی موتور از طریق گیربکس شش دنده‌ی اتوماتیک به سیستم تمام چرخ متحرک یا فقط محور عقب منتقل می‌شود. از آن جایی که خودروی ناویگیتور بیشتر با خودروهای مجهز به موتورهای هشت سیلندر خواهد بود، شرکت لینکلن مطمئن می‌باشد که خودروی آن‌ها در این کلاس بهترین میانگین مصرف سوخت را خواهد داشت.
معماری بدنه روی قاب این خودرو به نوعی الهام گرفته شده از طراحی فورد اِف ۱۵۰ می‌باشد که در قسمت عقب خودرو دارای یک سیستم تعلیق مستقل می‌باشد. علاوه بر موتور جدید، سیستم پشتیبانی الکترونیکی فرمان و کمک فنرهای تطبیقی اختیاری نیز در این خودرو ارائه شده است که می توان آن‌ها را در یک از سه حالت معمولی، راحت یا اسپرت قرار داد.
Lincoln Navigator Interior
Lincoln Navigator Interior
طراحی داخلی
در این بخش، پنل داشبورد آشنای Navigator با پوشش‌های زیباتر و شیک‌تر پوشیده شده است. دریچه‌های پلاستیکی روی کنسول مرکزی خودرو بسیار ساده و بی پیرایه هستند. بخش کنترلی و سایر ابزارهای داخل خودرو به روز رسانی شده‌اند که شامل یک فرمان جدید و یک کیلومتر شمار آنالوگ در وسط و دو صفحه‌ی نمایش دیجیتال در اطراف آن می‌شود. سیستم سرگرمی لمسی MyLincoln به صورت استاندارد وجود داشته و آخرین به روز رسانی‌های آن شامل دکمه‌های ولوم و تیونینگ برای رادیو و اهرم جستجوی ایستگاههای رادیو و تنظیم سرعت فن می‌باشد. خوشبختانه هیچ مشکلی آزار دهنده ای در تاچ صفحه‌ی نمایش آن وجود ندارد.
طبق اعلام شرکت در ماه آگوست ۲۰۱۳ امکان سفارش پکیج لوکس Black Label برای این خودرو وجود دارد. با سفارش این پکیج رینگ‌های ۲۰ اینچی خودرو با رینگ‌هایی ۲۲ اینچ جایگزین شده و رکاب‌هایی از جنس کروم و چرم اعلا برای ردیف سوم صندلی‌ها به خودرو اضافه می‌نماید. Navigator را دنبال نکنید
اگر بخواهیم در مورد این خودرو عاقلانه قضاوت کنیم، مدیران و مهندسان لینکلن انرژی و پول بیشتری را بر روی لینکلن MKZ 2014 و مدل کراس اور کوچک MKC 2015 صرف کرده‌اند. بنابراین دوباره، تنها تغییراتی اندک و ملایم بر روی مدل جدید این خودرو انجام داده شده است. به همین خاطر هست که ما انتظار نداریم تا این خودرو بتواند پس از آغاز فروش خود در پاییز سال ۲۰۱۴ خریداران را خیلی تحت تأثیر قرار دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. توفیقی.فقط دنیا.تمام شرکتهای خودروسازی

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    زیبا و باوقار.واقعا طراحی پسندیده ای داره.آفرین به لینکلن.
    به این میگن یه ماشینباکلاس همه کاره

    1. SALAR

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (364 ديدگاه)

      توفیقی واقع بین باش ….

      1. Zonda R

        ۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1858 ديدگاه)

        F.A
        من به این تیپ ماشینای امریکایی علاقه خاصی دارم
        لینکلن هم دوست دارم بخصوص جلو پنجرشو

    2. Zonda R

      ۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      یه غوله امریکایی تمام عیار

    3. Zonda R

      ۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      من مدل mks رو هم دوست دارم
      ولی mkz رو برای تبلیغات لینکلن با لکسس es قیاس کرده و این نشون دهنده ی اعتماد بنفس لینکلن هستش
      محصولاته خاصی داره

    4. SALAR

      ۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (364 ديدگاه)

      دوستان عزیز پدال تو جشنواره وب ایران یاری کنید
      ………………..زنده باد پدال………….

  2. محمد

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (731 ديدگاه)

    واقعا ضاهر زشتی داره اگرچه نمای داخلی اش زیباست اما در مقایسه با بقیه اتومبیل های لینکلن واقعا قیافه مضحک و زشتی داره.

    1. Zonda R

      ۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      قیافش امریکایی پسنده

  3. زیگما

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    باید منطقی بود.با این فروش کم در طی چند سال کذشته، سرمایه گذاری بالا روی این خودرو امکان پذیر نیست. و برخی از کمبود هارو میشه گردن کمبود بودجه برای این خودرو انداخت.
    در مورد لینکلن.یک برند لوکس با که دست کم 20 سال است روند نزولی پیش گرفته، قطعا بازسازی آن زمان زیادی میبرد.البته پیشنهاد من به برادر بزرگوار، برادر مونالی، رییس اجرایی فورد این است که عجله ای درباره لینکلن نکنند و قدم به قدم پیش بروند.

  4. زیگما

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    در ضمن.داخل نسل قبلیش 100 درصد از پلاستیک بود ولی الان همش چرمه! به این میگن پیشرفت به سبک امریکایی!!!

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      حرف شما درسته زیگما.ولی فکر نکنم به خاطر کمبود بودجه باشه.فورد

      اف150 پرفروش ترین ماشین امریکاست.فورد منابع مالیه خوبی رو داره.

      مخصوصا الان که در اوج هست.حیفه که یک همچین برند خوبی به خاطره ها

      بپیونده.یا فروش کمی رو تجربه کنه.به نظر من بیشتر مشکل طراحی

      داره.ادوات داخلی رو میشه با هزینه های کمتر رفع کرد.مشکل الن لیتکلن

      شبیه مشکل چند سال پیشه جگواره.باید یه تحول انقلابی در طراحیش پیاده

      کنه و به طراحی های رقبا نزدیک بشه.دلم براش میسوزه.لینک داره قربانیه

      فروش فورد میشه.فورد به قدری به فکر بازار و فروش شده که لینکلن رو

      قراموش کرده.

      ((( ایران و المان )))

    2. arash1354

      ۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      بنظر نمیاد توی بازاری با آنهمه رقیب موفق باشه زیگما جان . البته بنظر من ظاهرش خیلی با ابهته

  5. Kurosh

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    مدل های لینکلن همیشه افتخار آفرین وسلطنتی ان…

    1. SALAR

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (364 ديدگاه)

      انقدر تند نررین وایسین همگی با هم بریم. ………. فقط جلوش قشنگه … اگه بخواد با این وضعیت پیش بره باید بای بای کنه …..

    2. امره Emrah

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (162 ديدگاه)

      آره حتماً

  6. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    من ویژگی متمایزی تو این خودرو نمیبینم. حتی LX570 رو به این ترجیح میدم!

    1. امین

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (430 ديدگاه)

      والا محسن منم هرچی میخوام بگم بد نیست میبینم طراحی جالبی نداره.
      .
      .
      اخه اون پشتش چیه؟ یه شیشه بزرگ با اون چراغ های زشت. خیلی گنده.
      جلوشم که جلوپنجرش از هم دیگه جدا شده. اصلا جالب نیست.
      .
      .
      به نظر من بهترین اس یو وی جهان lx570 هست.
      حالا هرچی میخواین بگین تا من واستون دلیل بیارم.

      1. زیگما

        ۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        کمترین فروش رو در میان اس یو وی های هم کلاسش داره.لذا همه دلیلات نغز میشه. بای بای :D

        1. SALAR

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (364 ديدگاه)

          قبول زیگما.

        2. امین

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (430 ديدگاه)

          ااااا پس اگه اینجوریه پورشه هم ماشینه بدیه چون مقابل رقیبش مرسدس بنز فروشش کمتره !!!!
          یا
          چون فروش کیا هیوندای از مرسدس بیشتره پس بهترن !!!!!!!
          .
          .
          قیمت لکسوس از 81 هزار تا هست 100 هزار تا! ولی این قیمتش خیلی کمتر از لکسوسه.
          امکاناتی که لکسوس داره دو برابر اینه.
          رقیب اصلی lx 570 اینفینیتی Qx56 هست. که جفتشون بخاطر اینکه شرکت های لوکس سازی هست و زیر مجموعه دوتا خودروساز بزرگ هستن خوره امکانات و راحتی هستن !!!!!
          .
          .
          خودتون قضاوت کنین لکسوس LX570 زیبا تره یا لینکلن ناویگیتور ؟

        3. زیگما

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          به ما چه لکسس نمیتونه ماشین ارزون تری بزنه؟به مصرف کننده چه؟رقیب اون ماشین gl کلاس و اسکالاد هست که فروشش از اون دو تا هم کمتره! هه هه هه .در ضمن! شما اینقدر بی سوادی که کیا رو با بنز مقایسه میکنی!یا میای پورشه که ماشین های عمدتا لوکس-اسپرت میزنه رو با بنزی که عمده ماشین هاش لوکسه (توجه کنید گفتم عمده) و اصولا باید قیمت کمتری نسبت به پورشه داشته باشه و فروش بیشتر رو مقایسه میکنی! این خودرویی که شما میفرمایید در مقابل رقبا ضعیف ترین انتخابه که فروشش نسبت به رقبا اینو نشون میده.البته جای تعجب نداره با این لینکلن مقایسش کنی!چون دیواری کوتاه تر از این وجود نداره!هه هه

        4. زیگما

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          میلاد کجایی ؟محسن؟این آقا داره میگه لکسس ال ایکس از بنز gl بهتره! خودتون به حسابش برسید…. :D شوخی میکنما

        5. امین

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (430 ديدگاه)

          ای بابا چرا جو میدی به قضیه ؟ من اصلا حرف مرسدس بنز جی ال زدم ؟
          گفتی چون فروشش کمتره پس بدتره. برای همین من اینجوری مقایسه کردم
          .
          .
          باشه حالا میگم. اولا با وجودی که هم Gl و هم Lx جز اس یو وی های بزرگ محسوب میشن ولی مقایسشون باهم اصلا درست نیست . بنز Gl یه ماشین لوکس راحت پر امکانات و با کیفیت هست ولی کاربردش مثل lx نیست. lx هم مثل جی ال هم با کیفیته و هم امکانات داره ولی به غیر از این ها کاربرد اصلیش یه ماشین لوکس برای خارج از جاده هست! که در عین راحتی میتونی از جاده خاکی هم لذت ببری!
          رقیب جی ال ائودی Q7 و لندروور هست.
          لکسوس LX 570 :
          1.امکانات فوق العاده ( چه برای افرود چه برای انرود)
          2.کیفیت عالی
          3.راحتی عالی ( در حدی که خود لکسوس گفته کمترین میزان ورود صداهای اضافی رو به داخل کابین داره.پس ایزولگیش هم عالیه)
          4.قدرت موتور مشخصات فنی مناسب برای همچین کلاسی.موتور 5.7 لیتری وی 8. با گشتاور فوق العاده.
          5.طراحی عالی بخصوص با چراغ های LED عقبش.
          6.برند لکسوس
          خوب دیگه چی میخواین ؟؟؟؟ هم شاسی بلنده هم جاداره هم افروده هم راحته هم با کیفیته هم باوقاره هم با کلاسه هم زیباست.

          پس به نظر من بهترین شاسی بلند هست.

        6. امین

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (430 ديدگاه)

          یه چیزه دیگه اینقدر بی سواد بی سواد هم لطفا نکن

        7. زیگما

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          قابلیت آفرود جی ال کلاس نداره؟با موتور 420 اسبی،ارتفاع بالا تر نسبت به ال ایکس، در آفرود بهتر از لکسس هست.در ضمن فروش q7 هم از لکسس بیشتره!البته اگه نمیگی ربطی به فروش نداره!فروش لند روور رنج روور هم از این لکسس بیشتره و از نظر کیفیت و آفرود به طور قطع بهتره! شما داخل رینح روور رو با ال ایکس مقایسه کن! تفاوت از زمین تا هواس.اینو یادت باشه جی ال و جی کلاس در مواردی خیلی هم آفرود بهتری نسبت به ال ایکس دارن و میتونی در یوتیوب ببینی خودت.
          حالا همه حرفای شما قبول! فکر کنم لکسس این ماشین رو برای دل خودش ساخته پس! شما میگی با هیچ خودرویی قابل مقایسه نیست!پناه بر خدا
          تاکید میکنم قابلیت آفرود جی ال کلاس خیلی بالاتره! همه فکر میکنن چون بنزه پس خیلی ظریف و تجملاتیه در صورتی که اصلا اینطور نیست!به موقعش خشونت به خرج میده و هر جا بخواد میره

        8. محمد

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          فقط و فقط ال ایکس 570…مثل بنز اس سواری میده به آدم

        9. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          زیگما خواهشا سواد سواد نکن!!!
          منم تا حدی با امین موافقم! دراینکه آفرود Gکلاس فوق العاده ست شکی نیست اما بعید میدونم آفرود GL به اندازهLX570 خوب باشه! فقط 2تا گزینه هستند که درمقایسه با LX570 وسوسه کننده اند، یکی اسکالاد و یکی هم رنجروور که بین این سه تا شاید بشه گفت رنجروور بهترینه(البته با اختلاف کم).
          درکل اگه به من باشه تو این بازه قیمت به یخرده فضای کوچکتر بسنده میکنم و کاینGTS میخرم و لذت میبرم :-)

        10. سام*

          ۶ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (218 ديدگاه)

          میخوام اینو به زیگما و امین یاداوری کنم که فروش پایین لکسوس lx570 بخاطر برادر خونده خودش هست.تو این کلاس(از لحاظ ابعاد خودرو) لندکروز v6 و v8 قرار دارن که لندکروز و لکسوس دقیقا از پلت فرم مشترک بهره میبرن و از طرفی موتور هشت سیلندر جفتشون هم مشترک هست.به لحاظ همین اتاق مشترک بین این دو از لحاظ ظاهری هم خیلی شبیه هم هستند.پس مزیت نسبی لکسوس به لندکروز تنها اپشنهای بیشتر و لوگوی لکسوس و موارد جزئی دیگر هست.با این توصیفات بنظر من با توجه به فروش بالای لندکروزر میشه فروش پایین لکسوس توجیه کرد.بنظر بنده تویوتا هدفش از ارائه lx570 به بازار بدست اوردن بخش لوکس پسند خاورمیانه خصوصا اعراب حاشیه خلیج فارس و افریقا بوده و نیم نگاهی هم به بازار امریکای شمالی داشته.

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود.

        امین جان زیگما درست میگه.طبق اماری که پدال داده کمترین

        فروش رو داره.البته من خودم فقط بنز جی ال رو انتخاب میکنم

        ولی بین این و لکسس قطعا لکسس رو انتخاب میکنم.البته انتخاب

        های بهتری هم هست اونم کادیلاک اسکالاد است.

        اونوقت امین جان داداش شما چطور میگی لکسس بهترین شاسی بلند

        جهان است؟؟؟

        ((( ایران و المان )))

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود.

          امین جان امکان نداره قابلیت خارج جادش از جی ال

          بهتر باشه ، باهات شرط میبندم.شما یک نگاهیی به کلیپ

          های بنز جی کلاس و جی ال کلاس بنداز ببین چه شیبی رو

          میرن بالا بعد بگو.

          یعنی اینجوری بگم که این ماشین ها در این سایز های

          بزرگ هیچ کدامشون در خاج جاده ضعیف نیستند.یعنی اصلا

          امکان نداره.اگر میگفتی ماشینهایی در حد میتسوبیشی

          ASX یا بنز جی ال ا یا ب ام و ایکس وان و …. حرفتو

          قبول داشتم.چون اونها ماشینهای داخل شهرن.به نظر من

          همه ی ماشین های فول سایز شاسی بلند خوب هستند و بین

          این لینکلن و بقیه شاسی بلند ها تفاوتی باشه فقط در

          طراحی است.

          ایران و المان

        2. محمد

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          آقا ما خودمون 10 نفر سوار ال ایکس شدیم راننده یه نوک گاز داد ماشین مثل پورشنه پانامرا پرید جلو…خداییش لکسوس ال ایکس خدای شاسی بلند هاست هرچند موتور لندکروزر 5.7 لیتر 20 اسب بخار ازش قوی تره ولی در کل قبول داریم که هم ال ایکس و هم بنز جی ال شاسی بلند های خوبیند از هر نظر

        3. زیگما

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          برادر عزیز.بنز جی ال کلاس با اون هشت سیلندر 4.6 لیتری که 362 اسب تولید میکند صفر تا صد را در 6.2 ثانیه طی میکند!
          بعد ال ایکس با موتور هشت سیلندر 5.7 لیتری 383 اسب تولید میکند!جالب است بااین قدرت زیاد تر نسبت به جی ال کلاس ولی صفر تا صدش 7.5 ثانیه است….

        4. Zonda R

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          F.A
          چون lx570
          خیلی شبیهه لنکروزه
          بنظرم ناموفق بوده
          تفاوتاشونو میدونم.

        5. امین

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (430 ديدگاه)

          اخه چرا همش از خودت حرف درمیاری ، من کی گفتم جی ال قابلیت های افرود نداره؟؟؟؟؟ داره
          ولی به اندازه lx نمیتونه از مسیر های سخت رد بشه.
          امکانات افرود lx ردیفه ردیفه ولی اگه به لیست امکانات جی ال نگاهی کنین میبینین که هیچکدوم از امکانات افرود رو نداره چون جی ال فقط با قدرتش میتونه از مسیرهای صعب العبور رد بشه.
          .
          .
          کاربرد اصلی جی ال یه شاسی بلند لوکس خانوادگی هست که میتونه افرود سواری هم کنه ولی نه به اندازه تویوتا یا لکسوس.
          .
          .
          Lx دوتا مدل اصلی داره
          1.انرود
          2.افرود
          پس این یعنی اینکه کاربردش برای افرود هست که در کنار اون میتونین از امکانات و راحتی هم لذت ببرین.
          .
          .
          میلاد جان مرسدس بنز توی همه جهان یه ماشین لوکس حساب میشه که نگهداری از اون سخته و صد در صد استهلاکش از ماشین های ژاپنی از جمله لکسوس هم بیشتره.
          .
          .
          در ضمن من خودم به اندازه کافی ویدو دیدم و قابلیتای افرودشونم دیدم. لکسوس عملکرد بهتری داشته.

        6. محمد

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          پسر گل صفر تا صد یک شاسی بلند سنگین چیزی نیست که خیلی مهم باشه چون شاسی بلند سنگین واسه این ساخته نمیشه که بخوای باهاش کورس بزاری

      3. Zonda R

        ۵ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1858 ديدگاه)

        F.A
        زیگما
        جو نده
        مغالطه نکن
        این روشه کثیفیه برای جواب دادن

      4. پیکان جوانان

        ۱۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (203 ديدگاه)

        درسته لکسوس ماشینای خوبی میزنه ولی اگه شما یه کم دایره اطلاعاتت رو بیشتر کنی این حرف رو نمیزنی.الان تو تمام محافل سخن از رنجرووره نه لکسوس

    2. AMIN

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (201 ديدگاه)

      یه جوری میگی حتی ال ایکس 570 اینگار اصلا لکسوس عددی نیست …
      لکسوس به نظر من پایه گذار کیفیت (نه زیبایی) توی صنعت خودرو سازیه دنیاس با توجه به قیمتش..
      به نظر من این نویگیتور از لحاظ ظاهری خیلی رتبه پایینی داره… قیافه خاصی داره ولی به معنای زیبایی به هیچ وجه نیست نه تنها این بلکه نسل های قبلیشم زیبا نبودن…

      1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        من با وجود اینکه آلمان دوست هستم اما همیشه از لکسوس تعریف کردم.میتونید یه نگاهی به پست های لکسوس بندازید!
        لکسوس خیلی گرون تر از اینه و هرکسی توانایی خریدش رو نداره.اما با وجود قیمت بالاش قطعا ارزشش رو داره و من به همین دلیل گفتم، “حتی” !
        LX570 بهتره با اسکالاد و رنجروور مقایسه بشه.

  7. carbonado aventador

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4496 ديدگاه)

    ولی موتورش خیلی ردیفه!!!!!

  8. فرامرز

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    محض شوخی اگه تریم بین چراغ های عقبش رو در نظر نگیریم متوجه سرقت تکنولوژی از تندر پارس میشیم!!!

    1. SALAR

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (364 ديدگاه)

      زدی وسط خال. …

  9. زیگما

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    کسل کردن رو درست کنین
    ربطی به این نداره ولی با این اوصاف بنظر نمیاد روی اکسپدیشن جدید هم کار زیادی کرده باشن.تویوتا سکویا جدید هم که بنظر میاد حالا حالا ها معرفی نمیشه.نیسان آرمادا هم همین طور.فکر کنم جی ام با اس یو وی های فول سایز معمولیش بدون رقیب به راحتی تو بازار جولان بده.با تاهو و یاکون و suburban.

  10. km

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (675 ديدگاه)

    دقیقا من هم همین نظر رو دارم. بنظرم لینکولن بیشتر رو MKT, MKC, MKX حساب باز کرده تا نویگیتر. هنوزم همون قیافه ی نسل قبلشو داره. البته از 57 هزار دلار شروع میشه قیمتش ولی بنظرم از نظر طراحی نمیتونه حریف اسکلید جدید و مرسدس بشه. البته پدل جان چراغهای عقب نسل قبل داج دورانگو هم تقلید از نسل قبلی همین ماشینه

  11. احسان(احسان سابق)

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    پدال بد موضعی نسبت به این ماشین گرفتی.درسته که اسکالاد شکل بهتری داره اما این ماشین رو برای جوونا نساختن که باهاش پز بدن.یک ماشین کاملا خانوادگی کلاسیک هست که بهترین کاری که فورد میتونه برای این ماشین انجام بده کاهش مصرف سوختش هست

  12. alireza

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من کادیلاک و لینکلن خیلی طراحیشون با بنز وبی ام و فاصله داره ولی از لحاظ موتوری خوبن

    1. Zonda R

      ۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      افرین کشفه بزرگی کردی

  13. امین کارشناس خودرو

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (207 ديدگاه)

    لیفان ماشین خوبی نیست من هم ایکس 60 روندم و هم 620 از ناجاریه کسی که لیفان میخره یا پول نداره یا اطلاعاتش کمه لیفان کیفیت بسیار پایینی داره زود هم خراب میشه سواری خوبی نداره ایکس 60 که نه راه میره ونه شتاب خوبی داره محصولات لیفان زود لش میشن از

  14. محمدرضا

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    لینکلن کارخونه ای هست که بد عکسه ماشیناش!
    از نزدیک خیلی زیبان

  15. ESI

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (385 ديدگاه)

    طراحی عالی موتور EcoBoost دیگه ادم از این زندگی چی میخواد

  16. یارو.فقط المان . فقط فولوکس

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    داخلش قشنگه . ولی اصلا از بیرونش خوشم نیمد

  17. mahsa

    ۴ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (309 ديدگاه)

    ببخشید فقط دنیا .فقط همه شرکتهای خوروسازی؟؟
    یعنی چی اونوقت؟
    ایران خودرو سایپا هم شاملشون میشن؟خخخخخخ

    1. رضا احمدى

      ۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (74 ديدگاه)

      طبیعتا نه.منظورش شرکتاى خودرو سازیه.شامل فرغون سازى ها نمیشه!!!

  18. SAEED

    ۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    پسر چ کیفیت رنگی داره!!!!!!!اون عکسی ک جلو آفتاب از اون مشکیه انداختن آدمو با اون رنگش دیوونه میکنه!!!بجز نمای پشت ک ب ی ماشین شاسی بلند نمیخوره بقیه طراحیش نازه!!!

  19. Zonda R

    ۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    F.A
    اقا کیفیت رنگش نزدیک به پرایده دیگه!!!

  20. مهدی

    ۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    فقط جلو پنجرش دوتیکه شده یه خورده میزنه تو ذوق وگرنه طراحیش خوبه
    البته به قول دوستان انتخابهای دیگری هم هست اما این ماشین خوبه
    SUV های آمریکایی عمدتا خوبند
    محکم هستند یعنی هم پرقدرت هم استحکام بالایی دارند اما مصرفشون سر سام اوره
    خوبه
    فقط یه نکته اون دوتا جالیوانی ها برای سرنشینان جلو بدون استفادست دسترسی ندارند
    سپاسگذارم
    مهدی

  21. محمد

    ۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (731 ديدگاه)

    این دیگه چیه؟ تو رو خدا به این میگین ماشین؟ واقعا قیافه مضحک و زشتی داره!!

  22. رضا احمدى

    ۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اه اه اه اه اه چقدر بى ریخته

  23. علی آقا

    ۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من میخوام یه میتسوبیشی asx 2014 بخرم . به نظر شما ماشین مناسبیه؟ کیفیتش خوبه؟ موتور 2000 به نظرتون براش کمه؟

  24. towncar

    ۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    این مقاله یعنی شرکت خودروسازی که اکثرا انتخاب اول رئیس جمهوران ومقامات بلند پایه آمریکا بوده و زمانی با بنز مقایسه میشده انقدر بدبخت شده که از داج زیر مجموعه کرایسلر تقلید کنه !!!!!!

  25. Afshin JDM

    ۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    چرا اینجوریش کرده خیلی با ظاهر ناویگیتور حال میکردم به خصوص تو under ground2 خوراک تیونینگ بود همیشه از هامر و کادیلاک قشنگ تر میشد
    Only Japanese Car
    I LOVE JDM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا