فولکس واگن

فولکس گلف با قیمتهای ارزانتر

نسیم ارزانی بر روی خانواده گلف وزیدن گرفته است و اکنون می توانید برای خرید یکی از اعضای این خانواده هاچ بک نامدار، چند هزار دلاری را صرفه جویی کنید. می توانید مطمئن باشید که نه از کیفیت و نه از تجهیزات کاسته نشده است و این کاهش قیمت با بهره وری در تولید و روشهای نوین حاصل شده است.
نسل هفتم گلف شامل انواع مختلف ۳ تا ۵ درب می‌شود. در زیر هود مدل پایه یک پیشرانه توربوی ۱.۸ لیتری ۱۷۰ اسبی قرار دارد که با یک گیربکس پنج سرعته جفت می‌شود. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز برای این مدل، اختیاری است. موتور قابل انتخاب بعدی ۲.۰ لیتر حجم دارد و ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. برای این مدل از گیربکس‌های شش سرعته دستی یا اتوماتیک می‌توان انتخاب نمود.

2015 VW Golf
۲۰۱۵ VW Golf
قیمت هاچ بک سه درب از ۱۸۱۸۵ دلار آغاز می‌شود. این قیمت نسبت به قیمت ارزان‌ترین مدل ۲۰۱۴ حدود ۲۰۰۰ دلار کاهش را نشان می‌دهد. جالب اینکه تجهیزات استانداردی نظیر تهویه مطبوع، بلوتوث، رادیوی ماهواره ای، صفحه نمایش لمسی و روکش پارچه‌ای صندلی‌ها را در این مدل می‌توان یافت.
مدل S گلف شامل چرخ‌های آلومینیومی، گیربکس اتوماتیک، روکش چرم مصنوعی، کروز کنترل و تزئینات خاص است و ۲۱۵۱۵ دلار در مدل ۵ درب قیمت دارد. همین مدل با سانروف ۲۱۸۱۵ دلار به فروش خواهد رسید.
برای چراغ‌های زنون باید ۹۹۵ دلار، برای نورپردازی ویژه محیط داخلی، چراغ‌های تطبیقی و پکیج کمک راننده در مجموع ۶۹۵ دلار و برای سیستم هشدار برخورد، سنسورهای پارک و گیربکس شش سرعته نیز باید ۱۱۰۰ دلار دیگر پرداخت کرد.
2014 Volkswagen Golf TSI
۲۰۱۴ Volkswagen Golf TSI
مدل SE نیز تنها دارای گیربکس شش سرعته خودکار خواهد بود و علاوه بر تجهیزات مدل S در این مدل، چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، پکیج تهویه همراه با گرم‌کن صندلی‌ها و نازل آب‌پاش، سنسور باران و برف پاک کن خودکار، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، چراغ مه شکن، دوربین عقب و یک سیستم صوتی فندر را شامل می‌گردد. برای این مدل باید ۲۵۳۱۵ دلار پرداخت کرد.
2014 Volkswagen golf bluemotion
۲۰۱۴ Volkswagen golf bluemotion
در یک پله بالاتر با مدل SEL روبرو می‌شویم که چرخ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، سیستم ناوبری، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، صندلی‌های اسپرت و ۱۲ جهته الکتریکی را شامل می‌شود و ۲۷۸۱۵ دلار قیمت دارد.
Volkswagen Golf GTD 2014
Volkswagen Golf GTD 2014
مدل‌های دیزلی TDI با گیربکس شش سرعته دستی و همگی در نوع ۵ درب ارائه می‌شوند. برای گیربکس شش سرعته خودکار با کلاچ دوگانه هم باید ۱۱۰۰ دلار اضافه پرداخت کرد.
ارزان‌ترین مدل دیزلی ۲۲۸۱۵ دلار قیمت دارد که ۳۲۰۵ دلار کمتر از ارزان‌ترین گلف TDI در سال ۲۰۱۴ است. همین مدل با افزودن تجهیزات کامل به قیمت ۲۸۸۱۵ دلار به فروش می‌رسد.
2014 volkswagen golf gti
۲۰۱۴ volkswagen golf gti
اما هنوز کار تمام نشده و نسخه محدود گلف اسپرت بر اساس مدل SE با گیربکس شش سرعته خودکار و کیت اسپرت بدنه شامل اسپویلر، اسکرت و اگزوز کرومی با رنگ آمیزی خاص بدنه با قیمت ۲۷۷۵۰ دلار فروخته می‌شود. مدل GTI نیز قیمت پایه ای معادل ۲۵۲۱۵ دلار خواهد داشت.
volkswagen golf sportsvan
Volkswagen golf sportsvan
به نظر می‌رسد با وجود کاهش شدید قیمت‌های گلف، هنوز با یک هاچ بک گران قیمت و البته با کیفیت و ماندگار روبروییم.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. Dani

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    ما که فعلا با پراید روبروییم

    1. e.scamp

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      اگه نمیرم و عمر باشه سال 2015 تا 25000 دلار یه چیزی میخرم بعد 12 سال کار داره پولم جور میشه

    2. مسی

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (269 ديدگاه)

      در ایران فقط نسیم گرانی وزیدن می گیره :(

      راستی دلال ها لگنهای پیش فروش ویران خودرو را درو کردن
      .
      این هم مدرک
      http://8pic.ir/images/36905929910872965978.png

  2. mory

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (418 ديدگاه)

    با دیدن زیبایی های این ماشین و قیمتش و انصاف فروشندگان فقط میتونم برای اونور آبی ها خوشحال باشم و بگم خوش به حالشون فرعون ندارن

    1. امید

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      بله موری جان خدایا ما را از شر ایران خودرو و سایپا حفظ بفرما
      امیننننننننننننننننننن…

  3. امید

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    واقعا درود برشرفشون اینجا به هر بهانه ای قیمت اشغالهاشونو بالا میبرن یه چرخ گاری هم می ارزه به کل ایرانخودرو و سایپا بی ریشه
    واقعا داره مواد اولیه بنزین و از همه بی اهمیت تر جون ادما الکی حروم میشه

  4. Masoud AMG

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    این هاچ بک اگه گرون هم باشه باز هم می ارزه.

    1. رضا

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      با این که سالهاست پرفروش ترین ماشین اروپاست و از لحاظ قیمت گذاری هم تحت هیچ فشاری نیستن ولی با افزایش امکانات و بهتر کردن مدل جدید قیمتش رو کاهش دادن!!!! خدایا چی میشه گفت
      اونوقت ما باید چند میلیون پول اضافه بابت یورو4 بدیم که وظیفه خودروسازه و به هیچ درد ما نمیخوره

      1. Masoud AMG

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        سلام
        آقا رضا از شما بعیده ،داری صنعت خودرو سازی آلمان رو با خطوط مونتاژ ایران مقایسه می کنی .

        1. رضا

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          مقایسه نمیکنم مسعود جان
          درد دل میکنم..مجبورم!

  5. چاپلو

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    جمله ی اخر خیلی به جا بود

  6. Metalhead

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    آقا تو سریال کبری 11 ، ایمن بودن این ماشین به من ثابت شد

  7. gheysar

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    سلام

    من نمی دونم بین اینا کدوم بخرم. لطفا راهنمایم کنید.

    1.golf gti
    2.bmw m135i
    3.ford focus

    این ماشین ها الان تو لندن یه چیزی بین 24 تا 30 هزار پوند قیمت دارن.

    1. gheysar

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (124 ديدگاه)

      سلام

      چرا کسی کمک نمی کنه. خوب حداقل یه نظری بدبد. نمی دونم کدوم رو بخرم هر سه تاشون هم ماشین های خوبی اند.

      1. شاهین

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        سلام دوست عزیز،من خودم BMW رو انتخاب میکنم هر چند مخارج و استهلاکش نسبت به دوتای دیگه بالاتره.چون دوسش دارم انتخابش کردم.ارادتمندم.

      2. احمد.ف

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (447 ديدگاه)

        شخصا فورد رو توصیه می کنم، خرج کمتر نسبت به ماشین های آلمانی البته گلف هم برای خودش دنیایی داره، در کل هر سه طراحی آلمان هستند

      3. بهرام

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (14 ديدگاه)

        رفیق اونا ماشین نیستند ایشالاه به همت خلاقهای ایران خودرو ال 90 هاچ بک یا وانت بارش میاد برو یکیشو بخر بعد از خارخانه مستقیما برو دنبال یه تعمییر کار خوب بگرد

        1. gheysar

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (124 ديدگاه)

          سلام

          بهرام جان متسفانه یا خوشبختانه من تو ایران زندگی نمی کنم.

      4. Ehsan

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        قیصر جان بستگی داره چی مد نظرت باشه از نظر طراحی ، امکانات ، مخارج ، کیفیت و … ولی در کل بخواهیم حساب کنیم به ترتیب گلف ، بی ام و و فورد
        هرچند که خودت باید حساب کنی ببینی کدوم ملاک ها برات با اهمیت ترند

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      قیصر جان من گلف رو انتخاب میکنم . از همه جهات بهتره .

    3. پیام

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      اصلا فکر نکن … گلف جی تی آی فولشو بخر …حال کن یعنی فوق العاده …

  8. PEUGEOT

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    مبرک صاحباشون باشه
    ما ایرانی ها که نمی تونیم از اینا سوار شیم

  9. زیگما

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    نسل جدید گلف پیش فروشش در امریکا شروع شده با قیمت پایه 17995 هزار دلار که خیلی خوبه
    اما آیا گلف میتونه خریداران رو به خودش جذب کنه؟ در حالی که با اون پول میتونن یه سدان با فضای بیشتر بخرن؟
    آیا خریداران به این برند بی جان (در بازار یو اس) اعتماد میکنن؟
    من بشخصه گلف رو خیلی دوست دارم….خاصه…

    1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      زیگما جان قبول دارم راه توی امریکا برای گلف پر پیچ و خمه ولی همه ی چیز گه امریکا نیس . گلف تو اروپا و چین فروش بسیار خوبی رو داشته .

      اینم بگم که فولوکس با برند vw وارد امریکا نشده و بیشتر دوست داره با برند های مثل اعودی . پورشه و … وارد امریکا بشه

      موفق باشی دوست گلم

      (پرچم بالاست)

      1. زیگما

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        اره انصافا موفقیت گلف طی این همه سال در اروپا بسیار شگفت انگیزه.
        برند های دیگر فولکس هم در یو اس بسیار موفق هستند ولی قاعدتا باید در زمینه خودرو های معمولی فولکس با این عرض و طول، بهتر عمل کنه….

        1. محمد حسن

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (17 ديدگاه)

          زیگما جان فولکس الان 2 سالی هست که بیشتر داره خودش رو برای بازار آمریکا و سلیقه آمریکایی ها وفق میده .نمونه اش پاسات ورژن آمریکاست که فروش پاسات رو از ماهی 3هزار دستگاه به حدود 11 هزار دستگاه در آمریکا رسونده ( ولی من اروپاییش رو خیلی بیشتر دوست دارم ) .
          ضمن اینکه توی آمریکا درسته که گلف فروش بالایی نداره ( حدود 4 هزار تا 5 هزار دستگاه در ماه ) ولی گلف صندوقدار یعنی جتا فروش بدی نداره ودر ماه حدود 12 هزار دستگاهی فروش داره واین موضوع دلیلش اینه که کلا آمریکایی ها ماشین هاچ بک زیاد دوست ندارند .

        2. زیگما

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          آره پاسات در سال 2012 تو امریکا 117 هزار تا فروخت
          ولی پارسال با کاهش، 109 هزار دستگاه فروخت
          که نسبت به رقبا اصلی در این کلاس مثل کمری و آکورد واقعا پایینه
          حتی این میزان فروش از رقبای دست پایین این کلاس یعنی مالیبو هم کمتره.
          بقیه خودرو های “برند” فولکس هم کاهش فروش داشتند طی دو سال گذشته…

        3. محمد حسن

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (17 ديدگاه)

          البته منظور من کل فولکس بودکه سال2012 نسبت به سال 2011 بیش از 30 درصد افزایش فروش داشت . والبته درسال 2014 شش دهم درصد (0.6 ) کاهش فروش داشت که عرضه نسل جدید گلف در اروپا و عدم عرضه آن درآمریکا یکی از دلایل اصلی اون بود .
          ضمن اینکه شما توجه داشته باشید که کمری و آکورد اصلا در اروپا عرضه نمی شوند و نمونه جانشین کمری بنام آونسیس هم اصلا فروش خوبی در مقایسه باپاسات ندارند.

        4. زیگما

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          من چیکار به اروپا دارم؟
          رقیب پاسات در امریکا کمریه که نسبت به کمری، فروش پاسات افتضاحه .
          کاهش فروش فولکس در امریکا هم ربطی به عرضه گلف در اروپا نداره!
          چرا که فروش اصلی فولکس در امریکا پاسات و جتا است که اونها کاهش فروش داشتند.
          فولکس در سال 2013 نسبت به 2012 حدود 7 درصد فروشش کم شد در امریکا که در بازار رو به رشد کنونی، خنده داره
          اگر هم بخواهیم فروشش رو در ماه های گذشته از سال 2014 بررسی کنیم که به این صورته
          ماه اپریل کاهش 8 درصدی فروش فولکس نسبت به اپریل سال 2013
          ماه ژانویه کاهش 19 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه پارسال
          ماه فوریه کاهش 12 درصدی فروش !
          ماه مارچ کاهش فروش 2.5 درصد
          این در حالی که فروش خودرو در امریکا با اهنگی ملایم در حال رشد هست و فروش اکثر برند ها در حال افزایشه
          میانگین این مقدار ها هم هرگز شش دهم درصد نمیشه
          از انتشار اخبار کذب بپرهیزید

  10. فرهاد

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    خوش به حال مردمشون
    با مدیریت صحیح دارن هزینه های تولیدو کم میکنن.
    اما این جا فقط دنبال بهانه هستن تا قیمتارو ببرن بالا

  11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    اونوقت که من میگم فولکس از طریق پلت فرم های مدولار و خط تولید جادوییش

    هزینه هارو کم میکنه همه دیس میدن .

    کم اطلاعاتی هم خودش دردسریه .

  12. reza

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    خودروساز ها تلاش میکنن تا برای جذب مشتری و فروش بیشتر
    امکانات و آپشن های ماشیناشونو افزایش بدن
    اونوقت سایپا و ایرانخودرو دسمال کاغذی میدن رو ماشین(تازه با منت)

    دوستان خواهشا با مقایسه خودروسازان خارجی با خودروسازان داخلی
    کلاس کاری خارجی هارو پایین نیارید

  13. Ehsan

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    فقط golf gti یعنی یک حس خاص

  14. ياكان

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    حالا آشغال سازای تهی از شرافت ما به هر دلیلی قیمتارو بالا می برن. درحالیکه میشه با بهره وری نه تنها قیمتا بالا نره بلکه کاهش هم داشته باشه. البته اگه برا مشتری ارزشی قایل بشن

  15. H@med

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با دیدن این محصولات
    انسان آرزو میکنه پولی که به ایران خودرو و سایپا (دولت) میده براشون از گوشت سگ حرام تر باشه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا