لکسوس

لکسس LF-LC در مسیر تولید

علاقه‌مندان به خودروی لکسس LF-LC از زمان نمایش آن در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۱۲ تا کنون، در انتظار تولید انبوه آن بوده‌اند و حالا با تحقق یک کوپه سوپر اسپرت با طراحی بسیار نزدیک به LF-LC به آرزوی خود خواهند رسید. آیتن هوون مدیر ارشد لکسس در اروپا در مصاحبه ای اعلام کرد که مشتاق است که این خودروی دو درب، با کمترین تغییر نسبت به طرح اولیه خود تولید گردد.

Lexus LF-LC Blue Concept
Lexus LF-LC Blue Concept
قرار است کوپه RC F با طراحی مشابه مدل LF-LC معرفی شود و البته با پیشرانه ای بسیار پرتوان V8 با قدرت شگفت‌انگیز ۶۰۰ اسب بخار. این خودرو نهایتاً در سال ۲۰۱۶ با قیمتی حدود ۱۲۰ هزار دلار وارد بازار می‌شود. این در حالی است که رقبایی چون مرسدس C63 AMG سری سیاه، با ۵۱۰ اسب بخار قدرت، تنها ۱۰ هزار دلار قیمت پایین‌تری دارند. البته هدف این خودرو بیشتر مرسدس بنز کلاس اس کوپه و مازراتی گرن توریسمو به عنوان رقبای مستقیم است.
Lexus LF-LC Blue Concept
Lexus LF-LC Blue Concept
موتور هشت سیلندر ۵.۰ لیتری مجهز به توربوی این هیولا قادر خواهد بود که ۶۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند. همین پیشرانه با تنفس طبیعی و بدون کمک توربوشارژر ۴۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. جالب اینکه یک مدل هیبریدی از این موتور نیز توسعه داده می‌شود که ۵۰۰ اسب بخار نیرو دارد. این پیشرانه‌ها در سدان لوکس و بزرگ LS نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
بدین ترتیب لکسس وارد رقابت با جگوار XJ و پورشه پانامرا می‌شود. مرسدس بنز کلاس اس S63 AMG نیز رقیب بزرگی برای این خودرو خواهد بود. حالا همانند ب ام و که نسخه M پاور را تولید می‌کند، مرسدس که AMG را دارد و آئودی که مدل‌های S و RS را دارد، لکسس نیز یک شمشیر تیز را برای حمله در اختیار دارد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

ناصر امامی

ناصر امامی، لیسانس مکانیک خودرو، نویسنده و مترجم سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۴ دیدگاه‌ها

  1. خودروي ملي انحصار ملي

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    لکن سازهای کره یاد بکیرن حالا حالا باید لکن بسازین!

    1. شاهین

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      داداش باور کن لگن نیستن.شاید هنوز جا داشته باشن تا به کمپانی های بزرگ برسن ولی پیشرفتشون عالیه.همین که تونستن توی بازار آمریکا خودشونو نشون بدن و ماشین بفروشن و تو این بازار دووم بیارن خودش کلی افتخاره واسشون.
      نباید به همه چی نگاهمون صفر و یکی باشه.انصافا اینجوری نیست؟

      1. خودروي ملي انحصار ملي

        ۳۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (166 ديدگاه)

        فرمایش شما صحیح داداش اما شما خودت حق انتخاب داشته باشی بین یک برند کره ای و یک برند زابنی کدومو بر میداری?

        1. Sadjad97

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          کره ای رو چون قیمتش پایین تر از ژاپنیه.

        2. شاهین

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          توی شرایط برابر بستگی داره.اگه هدفم این باشه که یه ماشین رو حداکثر 2 سال سوار شم و بیشتر دنبال امکانات باشم،کره ای رو.
          ولی اگه شرایطم طوری باشه که باید از ماشین کار بکشم و چندین سال هم نگهش دارم ژاپنی انتخاب میکنم.
          یه مطلب دیگه هم اینکه اگه مساله ی طراحی برام تو اولویت باشه کفه ی ترازو به سمت کیا توی کره ای ها و به سمت مزدا و نیسان تو ژاپنی ها سنگین تره.
          حالا کاملا هدف خریدار تعیین کننده هستش،ولی در کل جوری هم نیستش که بگیم کره ای ها کلا خوب نیستن.من خودم دیدم بهشون مثبته ولی نه در حدِ بزرگان بازار.
          ارادتمندم

        3. خودروي ملي انحصار ملي

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (166 ديدگاه)

          منظور بنده بازار ایران با قیمت های نجومی و کاذبش نیست منظورم بازارهای آزاده شما با25000 دلار حق انتخاب دارید بین یک برند کره ای و یک برند زابنی!

        4. خودروي ملي انحصار ملي

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (166 ديدگاه)

          برادر عزیز جناب شاهین بسیار زیبا و تخصصی توضیح دادید بنده تو انتخاب خودرو اول کیفیت برام مهمه برای همین همیشه هیج وقت بین برند کره ای رو اتخاب نمی کنم با یه قیمت برابر

        5. شاهین

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          منم بازار مرجع رو گفتم! البته بازم فرقی نمیکنه در کل.شرایط تقریبا یکسان هستن.الان باید با منطق انتخاب کرد.وقتی میبینم من ماشینی رو واسه یکی دو سال نگه میدارم و بعدش عوض میکنم خب اونی رو میگیرم که امکانات بالاتر و قیمت مناسب تری داشته باشه دیگه،غیر اینه؟
          حرفم اینه که نباید تا این حد یک طرفه نگاه کنیم.به هر حال این یه واقعیته که کره ای ها خوب کار میکنن و خوب هم فروش میرن.از نظر من ایرادشون اینه که یه کم هویت و طراحی موندگار ندارن،البته فعلا.(اینم بگم در برابر بعضی از ژاپنی ها از نظر طراحی خیلی جلوترن،به نظر من البته)

        6. شاهین

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          مخلصم داداش.منم توی شرایط یکسان ماشین ژاپنی رو انتخاب میکنم چون توی چندین دهه آزمایش خودشون رو به خوبی پس دادن.ارادتمندم

      2. خاوری

        ۳۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1102 ديدگاه)

        پسند من آن است که خوبی هارو نیمه پر لیوان رو و بزرگی رو ببینم..کره ای دارن بزرگ میشنو درساشون خوب پس میدن..گرچه هنوز تاریخ ساز نشدن اما جنم کار دارن و این مهمه..تحسینشون کنیم.. تحسین کردن آدمای سختکوش یه فضیلته

    2. فواد

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (291 ديدگاه)

      اینی که میگم تجربه شخصیه:
      من اغلب محصولای کیا و هیوندای رو سوار شدم و روندم خدا وکیلی ماشینای بدی نیستن ولی اگه انتظاری رو که از تویوتا و دیگر ماشینای با اصل و نصب دار، داری رو بخوای از اونا داشته باشی در اشتباهی. یعنی نباید هم همچین انتظاری داشته باشی شما بیا سوناتا رو با E-class و 5-Series مقایسه کن اصلا تو یه ترازو جا نمیشه. کره ای ها از کیفیت ساخت میزنن و در عوض قیمت مناسب تری هم دارن. اما >>> فعلا <<< به پای برند های بزرگ نمیرسن. البته ما ایرانی ها که تقریبا میشه گفت صنعت خودرو سازی نداریم در جایگاهی نیستیم که بخوایم به کره ای ها ایراد بگیریم

    3. انزو

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      تا وقتی خودروسازهای ملی هستن واقعا خنده داره شما کره رو مسخره کنید.کجاش مسخرس؟الان به غیر از خودرو توی تکنولوژی هم دارن رقابت میکنن.مثه گوشی سامسونگ که الان بازار دنیا رو دست گرفته

    4. ياكان

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (74 ديدگاه)

      داداش انصاف داشته باشیم دیگه. درسته هنوز از بعضی کشورا عقبن اما اگه اونا لگن ساز باشن شرکتای ما آفتابه ساز هم نیستن! باید دید اونا کی شروع کردن، ما کی شروع کردیم

    5. Ahmad..F12

      ۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      بابا اون بدبختا هم به این خوبی دارن پیشرفت میکنن چرا اینجوری میگین آخه؟؟!!!!
      خودروی ملی چیکار کرده تا الان؟؟؟

      ببین، سال تأسیس شرکت هیوندای با تأسیس ایران خودرو دقیقاً همزمان بوده
      حالا این کجا و اون کجا؟؟؟

    6. رسول

      ۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (66 ديدگاه)

      عزیز دل من ما هنوز تو پراید موندیم کاش از اون لگن هایی که شما حرف میزنید داشتیم

  2. شاهین

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    پسر عجب کانسپتیه!!! خیلی خوشم اومد ازش،مخصوصا از نمای عقبش.لکسوس پا به پای بزرگان می تازد…

    1. carbonado aventador

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      دیگه کانسپت نیست!!!!!!!
      می خواهند تولیدش کنند!!!!!!
      (((95mm*76.4mm VS 94mm*75.2mm)))

      1. مک میسل

        ۳۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        کربونادو عزیز این متر سانتی متری که اخر کامنتات میذاری مفهومش چیه؟
        (شیب ملایم)

        1. carbonado aventador

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          آخه بگم بی مزه میشه ولی اعدادی هست که به خیلی از بچه های سایت مربوط میشه!!!!!!!
          (((95mm*76.4mm VS 94mm*75.4mm)))

        2. خاوری

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          خب بگو کربونادو جان..بگو دور همی صفا کنیم :-)

        3. carbonado aventador

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          خاوری جان فردا حتما بهتون می گم جریانش چیه!!!!!!
          ولی اگه بگم برای یکسری طرفدار متعصب بد میشه!!!!!!

    2. انزو

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      از لحاظ طراحی ظاهری فوق العادس.در عین سادگی و نداشتن قیافه فضایی و عجیب غریب بسیار زیباست.

  3. ع.و

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    شما معلومه خیلی وضع مالیت خوبه به ماشینای کره ای میگی لگن ما که تو پرایدو سمندشم موندیم

    1. خودروي ملي انحصار ملي

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (166 ديدگاه)

      نه داداش منم مثل شما ولی وقتی میبینم یکی 180 تومن میده یه آزارا 2014 در حالی که میتونه یه برند زابنی رو با بول کمتری انتخاب کنه تو سلامت عقل و روح روانش میمونم!! برندای کره ای فقط خوشکلن مثل عروسک اما زابنی ها سک جونن آخ نمیکن

      1. محمود

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (31 ديدگاه)

        عزیزم وقتی هیوندای یا کیا 10 سال گارانتی دارند و بازار فروششون هم حسابی گرمه کدوم ادم عاقلی میره به جاش یه تویوتای پیرمرد پسند میخره!!!!!!!!

        1. محمود

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (31 ديدگاه)

          در ضمن سلیقه ها متفاوته .. ربطی هم به سلامت عقل و روح نداره اقای متعصب!!!!

  4. datsun

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3944 ديدگاه)

    واقعا زیباست جا بای ‏LFA‏ کذاشته

    1. HASSANBMW

      ۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (396 ديدگاه)

      خصوصا طراحی داخلش!!!

  5. ab12

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (89 ديدگاه)

    با سلام
    دوستان کسی منکر کیفیت و ظاهر لکسوس نیست .ولی بنظرم کارخونه هایی از قبیل تویوتا که میتونن ظاهر خوب رو بسازن و با همون برندتویوتا ارزون تر بدن ولی میان لکسوس روباقیمت گزاف و ظاهر خوشکل میفروشن بایستی یه روز بفهمن که این نامردی ها باید با شکست سنگین وضرر زیاد همراه باشه چه بسا که الان هیوندا وکیا هر چی دارن از نظر کیفیت و ظاهر توی چنته میذارن تا مخصوصا ما جهان سومی ها که تو صنعت خودرو جز نابود ترین ها هستیم حال کنیم البته اونم با قیمت به مراتب مناسب تر از لکسوس

    1. حسين

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. دوست عزیز لکسوس به اندازه ی قیمتش لوکس هست.

      1. فرید

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        حسین جان درود بر تو…حوصله جواب دادن به این دوستمون رو نداشتم خودت لب کلام رو گفتی خلاص… ;-)

        1. حسين

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3 ديدگاه)

          به به آقا فرید گل. فرید جان ما ب ام و ایها شما رو هم دوست داریماااا
          مخلصم

        2. حسين

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          فرید جان من بودم. ایمیلمو اشتباه زدم

        3. حسين

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          فرید جان ما بنز وب ام و ایها شما رو خیلی دوست داریماااا. همش ذکر خیرتون هست

        4. فرید

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          آقا حسین گل ما مخلص شما و طرفدارای بنز و ب ام و ایهای بدون تعصب هم هستیم…شما لطف داری عزیز دل…محبت داری… ;-)

      2. فرید

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        آقا حسین گل ما مخلص شما و طرفدارای بنز و ب ام و ایهای بدون تعصب هم هستیم…شما لطف داری عزیز دل…محبت داری… دل به دل راه داره ;-)

  6. Ehsan

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    خیلی خوبه ، البته امیدوارم مدل انبوهش به کانسپتش نزدیک باشه ، هم طراحی داخلیش خوبه هم خارجیش
    عقبش شبیه کانسپت تویوتا FT-1 شده ، یا برعکس اون شبیه اینه

    1. carbonado aventador

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      LF-LC ایده اش قدیمی تر از ft هستش!!!!!
      (((95mm*76.4mm VS 94mm*75.2mm)))

      1. Ehsan

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        بله کربونادو به خاطر همین انتهای جمله نوشتم یا برعکس اون شبیه این

  7. datsun

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3944 ديدگاه)

    به نظرتون میتونه رقیبی واسه ‏gtr‏ باشه تو شتاب و سرعت؟ من که جشم آب نمیخوره

    1. Nissan GTR

      ۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (141 ديدگاه)

      تو نسل قبلی یعنی lfa با اختلاف کمی از gtr جلو بود ولی الان با وجود مدل جدید gtr رقابت سختی میتونه داشته باشه.

    2. Ahmad..F12

      ۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      مطمئن باش اگهیه رگ از LFA تو تنش باشه رقیبی جدی برای شتاب GTR خواهد بود

      تازه اگه پیشی نگیره!!

  8. کیان

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    ولی به نظر من عقبش قشنگ نیست…

  9. احمدرضا فقط بنز فقط آلمان

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    عالیه میخوام ببینم جلو اس کلاس کوپه حرفی داره یا نه

    اسکلاس حریف میطلبد

  10. شاهین

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    دوستان این خبرهارو هم بخونید جالبه:
    شرکت تویوتا همه ی خودروهاشو توی کشورمون برای بازدید فراخوان کرد تا اگه ایراد احتمالی داشتن رفع ایراد بشه و رضایت مالکین جلب بشه.

    اینم یه تحلیل جالب،من که کاملا موفقم:
    مسابقه خطرناک دو ژرمن

    چندی پیش مجله آلمانی‌ اوتو موتور اشپورت در مطلبی تحلیلی و البته انتقادی به دو خودرساز بزرگ آلمانی‌ یعنی‌ مرسدس و بی‌ ا‌م دبلیو در خصوص رشد بیش از حد و غیر منطقی‌ کلاس‌های خودرویی این دو هشدار داده بود.

    …به عقیده کارشناسان این نشریه که تیمی از زبده‌ترین خودرونویسان اروپایی‌ میباشند رشد فزاینده کلاس‌های خودرویی این دو شرکت در آینده باعث سردرگمی مشتریان میشود،و،انتخاب را نیز دشوار می‌سازد،،،ضمن اینکه برخی‌ از این خودروها عملا کاربری خاصی‌ نداشته و فقط از طراحی متفاوتی برخوردارند…..کلاوس زیبر یکی‌ از نویسندگان قدیمی‌ نشریات خودرویی آلمانی‌ با اشاره به شکست فروش و محقق نشدن اهداف این دو کمپانی در طراحی و تولید برخی‌ مدل‌ها همانندِ کلاس اّر مرسدس و ب ا‌م وسری ۵ جی‌ تی‌ اعتقاد دارد،:مسابقه تولید کلاس‌های مختلف در بین این دو آلمانی صاحب نام در آینده نزدیک افزایش شدید هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت و اگر تجربه تلخ برخی‌ مدل‌ها بار دیگر تکرار شود ،،،این دو در آینده نزدیک با بحرانی جدی روبرو خواهند شد.

    1. مک میسل

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      شاهین مطمینی خبر رو درست خوندی؟دارم نگران میشم.

      1. شاهین

        ۳۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        کدوم خبر رو؟ اولی رو توی یه سایت دیدم.
        دومی هم از نظر من کاملا درسته.خودم BMW رو دوست دارم ولی این همه SUV میخواد چیکار؟! X1،X3،X4،X5،X6 و…
        زیاده روی میکنه به نظر من.

        1. Ahmad..F12

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          شاهین ب ام و تو فکر X2 و X7 هم هست
          شایعاتی رو خوندم که واقعاً به قول شما احساس کردم داره زیاده روی میکنه

    2. حسين

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      اتفاقا شاهین جان من هم نگران بودم. مخصوصا بنز دیگه کم مونده وانت و کامیون کوپه بسازه!!!! (شوخی) به نظرم باید یکم خودشونو کنترل کنن، با این وضعیت پیش برن منی که تقریبا میتونم بگم تمام مدلای ب ام و رو میشناسم هم گیج میشم، چه برسه به مشتری ای که شاید از همه جا بی خبر باشه و بخواد ماشین بخره!! کلی هم هزینه به خودشون تحمیل میشه. یه جورایی میخوان همه جور مشتری ای رو به سمت خودشون جذب کنن و توی همه رقابتها وارد بشن. اما این خوب نیست

    3. VAHID JINPACHI

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      اگه این موضوع درست باشه…

      دمه تویوتا گرم که این قدر هوای ما ایرانی ها رو داره…

      اگه این موضوع درست نباشه…

      دلم به حال خودم که ایرانی هستم می سو زه ….

      1. شاهین

        ۳۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        حسین جان موافقم باهات.آخه بعضی مدلاشون واقعا مثل هم هستش.از BMW مثال میزنم:X3 و X4.نیازی به این همه تعدد مدل نیست به نظر من.حالا اون X6 یه سنت شکن بود که واقعا هم حرکت مثبتی بود ولی اینا نه.من فکر میکنم به وجهه ی اون کمپانی هم آسیب میزنه.مثلا اگه BMW سه تا SUV شاخص داشته باشه خیلی بهتره تا اینکه اینقدر مدل مختلف داشته باشه که اکثرشون هم شبیه هم باشن.

        وحید جان یه سر به سایت ایرتویا بزن،فکر کنم اونجا هم نوشته باشه.

        1. صادق

          ۳۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          بنز و بی ام، دیگه کم کم دارن کادیلاک رو هم از راه به در میکنن!!

      2. فرید

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        نه بابا…درسته…برین تو سایت ایرتویا زده…چه عجب اینا هم یه ذره از خارج یاد گرفتن که فرخوان هم بزارن واسه عیب یابی…خدا خیرشون بده…ولی خیلی خیلی کار دارن هنوز…چون یه سر رفته بودم با یکی از دوستام نمایندگی مرکزی…خواستیم تو یه جی اس و آی اس بشینیم…تحقیر شدیم که هیچ…منت و خواری کشیدیم که هیچ…جمعا ۱۰ ثانیه تو ماشین نشستیم ۵ ثانیه اش به حرف زدن با دوستم که چه چیز خوبیه تلف شد ۵ ثانیه بعدشم( طرف نکنه یه دقیقه از زیر کولر بیاد بیرون بخواد ماشین نشونمون بده زورش اومده بود) اون ۵ ثانیه باقی موندش و هم گفت آقا صحبتاتون رو بیرون ماشین بکنین….(فکر کنم صحبتای ما کیلومتر مینداخت و طرف دلش واسه کولر داخل تنگ شده بود…کلا حالم بهم خورد از این برخورد اینا با مشتری ایرانه …تازه دیکه تو آی اس ننشستم…ترسیدم مرده منو بخوره…فقط چیزی که تو این ۱۰ ثانیه فهمیدم و حال کردم نرمی صندلی جی اس بود چون چیز دیگه ای نمیشد توی ۱۰ ثانیه فهمید بخدا…(ماشین دوستم ال اس بود ولی نرمی صندلی این جی اس خیلیییییییییییی خوب بود خستگیم در رفت)…

  11. مک میسل

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    یعنی ممکنه بنز و بی ام و دچار بحرانی مثل پژو دچار بشن؟

    1. حسين

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      مک میسل جان میشه بگی چه بحرانی؟ من نگرانم انقد با هم لج بکشن و از کسی کمک نخوان که به پایان برسن (البته این اتفاق نمیفته، مزاحی بیش نبود شما ببخشید)

  12. carbonado aventador

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    الان زنگ می زنم به میلاد بهش می گم به مدیر عامل مرسدس-بنز بگه تولید سری R رو متوقف کنند!!!!!!
    راستی شاهین نگفتی این چی میشه!!!!
    (((95mm*76.4mm VS 94mm*75.2mm)))

    1. شاهین

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      داداش متاسفانه سر در نیاوردم! فعلا نگو تا بیشتر بگردم بلکه فهمیدم!

  13. فرهاد

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    لکسوس چه کرده

  14. VAHID JINPACHI

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    امیدوارم با کمترین تغییرات تولید بشه…

    چون واقعا جوون پسنده….

  15. رامتین

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3253 ديدگاه)

    فوق العاده است. واقعا ژاپن (خصوصا لکسوس) با بزرگان خودروسازی دنیا براحتی رقابت میکنه.
    LF-LC واقعا زیباست، گرچه حجم موتورش بالاست و احتمالا مصرفش بالای 15 لیتره. مدل کروک این چی میشه !!!
    چرا که بحث هست سری RC مدل کانورتیبل هم بزنه. اونوقت رقیباش M4 و M6 بی ام و ، RS5 آئودی، و حتی مازراتی GRANCABIRO خواهد بود. اما در کل باید گفت فراری کالیفرنیا رودستر، زیباترین و برترین اتومبیل کروک فعلی دنیاست.

  16. حسين

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    دوستان جای آقا فرید خالی. مثل اینکه هنوز این مطلبو نخونده

    1. فرید

      ۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      نه عزیز من اینجام…اینقدر طرفدار داشتمو خبر نداشتم؟؟؟؟؟:-D
      این خبرهایی نیستش که من تعجب کنم…من خیلی زودتر از پدال اینارو میخونم و خبرشو دارم…
      بنزیااااااااا و ب ام ویااااااا آماده باشید…چون یه غوووول دیگه تو راهه…:-D

      1. حسين

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        اینم بیاد. حال این غولتونم میگیریم. البته فکر نکنم ب ام و مدلی برای رقابت با این داشته باشه، بنزیا آبرو داری کنن لطفا

        میلااااد؟؟؟

        1. فرید

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          ببییییییییییییییییییییین شما برین حال این بچه غولایی که الان داریمو بگیرین اونوقت برسین به غول آخر…فقط بپایین گیم آور نشین جون ندارینا … ۲ تا بچه غولمونم تو راهه…ان ایکس و آرسی اف… :-D
          ببین درسته ب ام و چیزی نداره واسه رقابت با این رده ولی الان همین مدل رو لکسوس با ب ام و داره همکاری میکنه…ببین تکنولوژی ب ام و به نظرم بیشتر از بنزه که لکسوس بجای تعامل با بنز رفته با ب ام و داره کار میکنه…ولی نمیدونم ب ام و چه سیاستی رو در پیش گرفته…
          راستی سروصدای نسل بعدی ال اس هم داره میادا که قراره واسه سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ تولید بشه…یعنی نسل بعدیش بیاد فاتحه اس و سری ۷ و پانامرارو با هم میخونیم…حالا ۲ سال فرصت دارین بتازین..البته همین فیس لیفتشم داره اس کلاس رو داغون میکنه…
          آقا این سری هفت و پانامرا کی میخوان نسل بعدیش رو زنه بابا خسته شدیم…از رقبا داره عقب میمونه ها…خواهشا پای میلاد رو وسط نکش..من هیچ صحبتی با یه متعصب ندارم فقط وقتمو تلف میکنم…ما خیلی وقته دیگه بحثی با هم نداریم….

        2. حسين

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          نه بابا فرید حان میلاد متعصب نیست. منتها انقد اطلاعاتش در مورد بنز کامله که شما هرچی بگی میتونه جواب بده. مثل اطلاعات خودت راجع به لکسس

        3. فرید

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          حسین جان عزیز اولا من اطلاعات من خیلی خیلی کمتر از بزرگان این سایت و من اومدم اینجا که یاد بگیرم…من چون علاقه به لکسوس دارم میرم دنبالش…من قبل لکسوس دیوانه وار عاشق بنز بودم ولی از وقتی که نشستم پشتش و رفتم دنبال این شرکت و تحقیق کردم دیدم واقعا یه غولیه و میبینی هم خیلی جاها بهتر از بنزه(نگفتم همه جا الان جنگ میشه اینجا…دوستان منتظر حرفن فقط)…ببین نمیخوام بحثم با ایشون باز شه ولی من فقط نیستم این رو میگم اکثرا میگن که ایشون تعصبی هستن(اون داستان ایشون هم که همه چیز رو تو این سایت مشخص کرد)…من هرجا لکسوس خوب باشه میگم خوبه هرجا بد هم باشه قبول میکنم…ولی ایشون قبول باخت به هیچ عنوان قبول نمیکنن از بس که تعصب کاذب دارن…بهتره بحث ایشون رو ادامه ندیم…خودمون رو عشقه حسین جان…لکسوس و ب او و رو عشقه….نسل جدید ال اس بیاد میخوام ببینم اس کلاس بنز چیکار میخواد بکنه…

        4. حسين

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          ایشالا پشت فرمون بنز و ب ام و هم میشینی . . .

        5. فرید

          ۴ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          نشستم بخدا حسین جان…تو اس کلاس هم نشستم ولی ال اس و نرمی و راحتی و تکنولوژیش یه چیز دیگست اصلا دست انداز نمیفهمه این ماشین…انگار ۱۰ سانت از زمین ارتفاع گرفته رو هوا داره راه میره…امیدوارم شما یبار تو لکسوس بشینی…اونوقت مثل من نظرت عوض میشه…مطمینم…

  17. PEUGEOT

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    طراحی خیلی زیبایی داره

  18. امین

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    لکسس..،سوهان روح بنز و بی ام و

  19. qiasi206

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (58 ديدگاه)

    واقعا قشنگه و عالی

  20. جهانگير

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    120 هزار دلار میشه 360 میلیون
    با این پول جنسیس باید سوار شیم
    خدا انتقام بگیره

  21. احسان(احسان سابق)

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    فرزند خلف LF-A .صفحه کیلومتر این هم مثل LF-A کاملا نواورانه طراحی شده

  22. حسین احمدی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    بنظر من ژاپنیا لیاقتشو دارن که با غولای دنیا رقابت کنن گرچه خودشونم یجورایی غولن

  23. مجتبی (ساروی)

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    دوستان چطور میتونم واسه خودم اواتار بزارم ؟لطفا راهنمایی کنید توسایت گراواتار رفتم سر در نیاوردم

    1. شاهین

      ۳۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      مجتبی جون با فندق شکن برو بعد رو create your own gravatar کلیک کن و یه اکانت واسه خودت درست کن.بعدش میگه که برو به ایمیلت و اون لینکی برات فرستاده رو تایید کن.تایید که کردی میره به گراواتار خودت.بعدش میتونی عکس بزاری.
      امیدوارم که کمکت کرده باشم داداش.ارادت

      1. Ahmad..F12

        ۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        فندق شکن :)
        شاهین قند شکن عوض شده؟؟؟؟

        1. شاهین

          ۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          الان دیگه قندشکن جواب نمیده! :)

  24. hero

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    یه جنگنده لوکس

  25. حامد

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    خیلی زیبا و هیجان انگیزه کاش میشد سوارش بشم.

  26. saied

    ۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    واقعا زیباست

  27. hamid

    ۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    توی رده بندی کیفیت و ایمنی که منتشر شده بود ژاپن اول ، آمریکا دوم و آلمان سوم بود.کره جزو ده تای اول نبود

  28. Reza

    ۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    واقعا ژاپن داره بهترین خودروهارو تولید میکنه مخصوصا از نیسان جی تی آر.واقعا هرکی این مدل رو یعنی لکسوس LF_LC طراحی کرده خیلی مخ بوده خوش به حالش!

  29. امید

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خیلی قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا