اگر فکر میکنید که لکسس ماشین پیرمردهاست، با دیدن مدلهای جدیدی نظیر RC احتمالاً نظر شما عوض خواهد شد. این یک حقیقت است که میانگین سن خریداران لکسس تقریباً ۱۰ سال بیشتر از خریداران مثلاً آئودی است. حالا لکسس هم مثل سایر تولیدکنندگان پای تابلوهای وایت برد در حال کوبیدن به سر خود است تا ایدههایی برای جذب خریداران جوانتر بیابد. یکی از راه حلها میتواند تولید خودروهای کوپه اسپرت با ظاهر خشن و حتی موتور V8 باشد.
لکسس نشان داده که میتواند همراه با زمانه پیش برود. حالا پیش از نمایشگاه خودروی توکیو و پرده برداری رسمی از کوپه جدید، معرفی و انتشار مشخصات این خودروی اسپرت را زودتر انجام داده است. با این حال در نگاه اول کسی هیجان زده نخواهد شد یا از فرط شوق غش نمیکند! نشانه های بصری مدلهای جدید نظیر چراغهای باریک و مثلثی و عجیب و جلوپنجره دوکی شکل را در اینجا هم میبینید. با آن لامپهای LED و جلوه شلوغ و افراطی. رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی پنج پره یا ۱۹ اینچی سفارشی ۱۰ پره نیز وظیفه جلب توجه بیشتر را بر عهده دارند. سقف با انحنای خوبی به صندوق کوتاه عقب منتهی میشود. اما حتی چراغهای عقب با آن چینش نسبتاً جالب چراغهای LED در کلیت با طرح صندوق چیزی فراتر از یک تویوتا را تداعی نمیکنند. خوشبختانه اگزوزهای دو طرف و دیفیوزر عقب به کمک طراحی پشت ماشین آمدهاند. با این حال امتیاز طراحی جلوی خودرو بیشتر از پشت آن است.۴۷ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
محمد حسین
۱۳ آبان ۱۳۹۲هم لوکس و هم اسپرت .
راه تو را میخوانــــــــــــــــــــــــد
LAMBORGHINI DIAM
۱۳ آبان ۱۳۹۲طراحی اش خیلی عالیه . خدا کنه اینو تو تهران ببینیم!!!!!!
ابی
۱۳ آبان ۱۳۹۲خوبه
ولی اونایی که با داشبوردش حال نمیکنن لایک کنن
nima
۱۳ آبان ۱۳۹۲من نمیخوام بگم بده ولی BMW M4یه چیز دیگست !!! قبول دارین .؟؟؟ یه اصل تو طراحی خودرو هست که میگه هر چی تو ماشین از خطوط شکسته بیشتز استفاده بشه برای اولین بخر دیدن جذابه ولی بعد از یه مدت از چشم میفته . این لکسس فکر کنم اینجوری باشه …… . برای مثال طراحی سوناتا
WWW.APARAT.COM/SPORTAGEMAN
۱۳ آبان ۱۳۹۲کسانی که چه مخالف هستند چه موافق باید گفت هنوز نمی شود نظری داد ولی از نظر کلی تمام خودرو سازان دارند دچار تکرار می شوند مثلا اتاق همین خودرو بسیار شبیه IS است و در یک آی اس جدید با ولی گوپه و با سپر جدید
سام*
۱۳ آبان ۱۳۹۲لکسوس با چهره تهاجمی و کابین لوکس و از همه مهمتر سواری نرم و راحتش همچنان دلبری میکنه حیف که دست ما بهش نمیرسه.
حامد MASERATI GT
۱۳ آبان ۱۳۹۲میشه گفت is کوپه است اما با تغیرات . لکسوز روز به روز لوکس تر میشه
LAMBORGHINI DIAM
۱۳ آبان ۱۳۹۲الکی نیست می گن مرسدس بنز ژاپن!!!!!!
km
۱۳ آبان ۱۳۹۲لکسس هر سال داره بهتر میشه مثلا این مدل رو با SC مقابسه کنید. واقعا قشنگه
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۸ دی ۱۳۹۲درود.
از همه نظر عالیه.
طراحیه داشبوردشم خوبه.
این بیاد ایران قول میدم که میترکونه.
((( ایران و المان )))
HAMED_Z3
۱۳ آبان ۱۳۹۲طراحی زیبا،منطقی،اسپرت و تهاجمی دلنشینی داره!
به نظر من قیمت خیلی رقابتی داره و راحت میتونه جای خودش رو پیدا کنه!
اما هیچ وقت فکر نکردم که lexus ماشن پیر مردهاست :)
LAMBORGHINI DIAM
۱۳ آبان ۱۳۹۲حالا یکی مثل زیگما الان بیاد حرف بی ربط بزنه و بی ادبی کنه به ژاپن!!!!!!
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲سروره جنسیسه!!!!!
zondar
۱۳ آبان ۱۳۹۲زیباست.طراحی لکسوس مدرن شده ،البته کیفیت لکسوس که شهرست
Is جدید طراحی خشن جسورانه و زیبایی داره و حریف قوی تو این رده محسوب میشه
علی
۱۳ آبان ۱۳۹۲طراحی داخلش فوق العاده پخته و زیباست و به جرات میشه گفت بی ماننده اما طراحی خارجیش هنوز خیلی کار داره تا بتونه با آلمانی ها رقابت کنه
امین
۱۳ آبان ۱۳۹۲فوق العادست. 455 اسب بخار برای همچین کلاسی خیلی خوبه.
چراغ های جلوشو دارین؟ واقعا زیباست.
محسن.د
۱۳ آبان ۱۳۹۲لکسوس،بهترین ژاپنی.واقعا سطح لکسوس یه سروگردن از بقیه ژاپنی ها و کره ای ها بالاتره.(لا اقل از نظر من!)
Kurosh
۱۳ آبان ۱۳۹۲خیلی از تزئینات داخلیش خوشم اومد: داشبورد ست مشکی و روکش های چرمی کرمی… توپ توپه!
زیگما
۱۳ آبان ۱۳۹۲چند ماه پیش ازتون درخواست کردم فرقawd و 4wd رو توضیح بدین و قولش هم دادین ولی خبری نشد.واقعا که!
پژمان
۱۳ آبان ۱۳۹۲4wd , awd هردو مربوط به ماشینای دو دیفرانسیل میشه با این تفاوت که در awd چهارچرخ همیشه متحرکه ولی در 4wd اینطوری نیست و در بعضی شرایط سخت چهارچرخ با هم فعال میشه مثلا لامبورگینی اونتادرو نیسان gtr دارای سیستم awd هستن به همین دلیل شتاب اولیه خوبی دارن ولی 4wd در ماشینای suv ( شاسی بلند) استفاده میشه
زیگما
۱۳ آبان ۱۳۹۲اینو که تو گوگلم سرچ کنی میاره. اطلاعات بیشتر میخوام
mehran911
۱۴ آبان ۱۳۹۲زیگما هرچند حال تایپ ندارم ولی تا اوجایی که بتونم توضیح میدم درماشین های 4wd قدیمیتر ودرحالت کلی نیروی موتور به وسیله ی یک شفت کوتاه به دیفرانسیل مرکزی انتقال داده میشه ودیفرانسیل مرکزی دور موتور رو تقسیم میکنه درحالت 2wd نیرو به یک محور و وقتی دنده روحالت L4 باشه نیرو بین دو محور تقسیم میشه یعنی دیفرانسیل دوم هم درگیر میشه ولی تو ماشین های جدید تبدیل 2wd به 4wd با چرخوندن سوئیچ انجام میشه مثل لند کروز یاFJ cruser در حالت awd انتخاب از راننده گرفته شده یعنی شبیه به 4wdدائم حالا میرسیم به تفاوتها در awd وظیفه ی تقسیم نیرو به عهده ی کامپیوتر مرکزی که هر لحظه وضعیت چرخ ها رو بررسی میکنه ووقتی هرزگردیه یکی از محور ها تشخیص داده بشه بلا فاصله گشتاور ورودی به محور دیگه رو افزایش میده که باعث بازده میشه تو اکثر awd ها دیفرانسیل مرکزی وجود ندارد ووقتی در جاده ی صاف حرکت کنی نیرو به یکی از محور ها انتقال داده میشه یعنی ماشین در حالت 2wd قرار میگیره که مصرف سوخت رو پایین میاره پورشه های 911جدید دارای سیستم awdپیشرفته تری هستند ………. دیگه حال ندارم تایپ کنم !!!!!!!!!!!!!!
زیگما
۱۴ آبان ۱۳۹۲اهان.مرسی بابت اطلاعات
زیگما
۱۴ آبان ۱۳۹۲اونوقت 4*4 یا 4*2 فرقش چیه؟؟
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲همش می خواهی بقیه رو خورد کنی ولی هر بار نمی تونی!!!!!!
شهاب
۱۴ آبان ۱۳۹۲4 اولی تعداد چرخها و 4 یا 2 دومی تعداد چرخای محرک رو نشون میده .
فرهاد
۱۳ آبان ۱۳۹۲یکی از قشنگ ترین ماشن هایی که تا حالا دیدم
واقعاً زیباست
فقط اگه بخوان فروشش زیاد بشه حتماً باید 8 سیلندرشم تولید کنن.
اسی 2160
۱۳ آبان ۱۳۹۲به ایران خودرو و سایپا میگن لگن ساز به اینا میگن خورو ساز
اسی 2160
۱۳ آبان ۱۳۹۲خیلی ماشین اسپرت وخوبیه موافقم
مهدی
۱۳ آبان ۱۳۹۲بابا اینا چی میسازن خیلی باحالو با کلاسه پیرمرد این ماشین؟
ابدااااااااااااااااا
JDM eat sleep
۱۳ آبان ۱۳۹۲منم با دوستان موافقم طراحی خوشگلی داره،منم هیچوقت فکر نمی کردم لکسوس ماشین پیرمردا باشه،بیاد بیرون فرتی Vossen رینگاش روش امتحان میکنه،IS350 با رینگای ووسن خیلی قشنگ شده بود
Only Japanese Car
I LOVE JDM
VAHID JINPACHI
۱۳ آبان ۱۳۹۲زنده باد لکسس
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲فقط ژاپن و دیگر هیچ!!!!!
Sina.fb
۱۴ آبان ۱۳۹۲ایول به لکسس .
مدل داشبوردشم خیلی خوشگله الکی حرف در نیارید.
hero
۱۴ آبان ۱۳۹۲من یه ایرانیم ولی وقتی رقیب کشی ژاپنی ها رو میبینم احساس غرور بهم دست میده !
زنده باد ژاپن
جلال
۱۴ آبان ۱۳۹۲سلام
معرکس……
شکاف های خروجی سپر عقبشو ببینید
به نظر من عقبش هم قشنگه
ESI
۱۴ آبان ۱۳۹۲Lexus RC 2015 OR FORD MUSTANG 2015
زیگما
۱۴ آبان ۱۳۹۲ماسل کار رو با اسپورت مقایسه نکن
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲موستانگ از این سرتره!!!!!
محمد
۱۴ آبان ۱۳۹۲عقبش شبیه سوبارو WRX کانسپت هست
ولی واقعا زیباست
jalal
۱۵ آبان ۱۳۹۲زیبا و با شکوه !_ حالا قیمتش چنده ؟
amir.t.
۱۵ آبان ۱۳۹۲نمای عقب و جلوش شبیه لکسس gs 350 هستش.ولی جلو داشبوردش حرف نداره…
e.scamp
۱۶ آبان ۱۳۹۲به به بلاخره لکسوس میخواد تکون بخوره
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲خدا کنه هیوندا هم تکون بخوره!!!!!
نوید (6*6)
۱۷ دی ۱۳۹۳تکون خورده بود شما حواستون نبوده
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲قیمت این ماشین شاید حدود 40000 دلار باشه…
فرشید
۲۴ تیر ۱۳۹۳خیلی زیباست
فقط تصور کنید توی جاده چالوس یکی از اینا رو داشته باشید و بخواید کل بندازید
معرکه ست
من که تصویر داشبوردش رو بکگراند کامپیوترم کردم