سالهای اخیر، سالهای رشد خودروهای الکتریکی و هیبریدی بوده است و این خودروها، دیگر از حالت خودروهایی بهینه برای محیط زیست و مصرف انرژی، خارج شدهاند. با این ماشینها، میتوان مسیرهای زیادی را با سرعت دیوانهوار طی کرد. ماشینهایی مانند فراری لافراری، مکلارن P1 و جگوار C-X75، از جمله ماشینهایی هستند که با استفاده از یک سیستم هیبریدی پیشرفته، میتوانند همچون یوزپلنگ در پیست بتازند.
اینفوگرافی زیر، روند تکامل خودروهای الکتریکی را نشان میدهد. نیروی محرکه اکثر ماشینهای معرفی شده، تنها موتور الکتریکی است. ریماس کانسپت وان، اهل کرواسی و دیترویت الکتریک SP:01 از جمله ماشینهایی هستند که در آینده خواهند آمد و در اینجا به آنها اشاره شده است. [دانلود]۱۹ کمتر از یک دقیقه
km
۲۲ مهر ۱۳۹۲اکثر جا های دنیا ماشیناشون هایبریدیه امیدوارم یه روزی تو ایران هم اینجور ماشینا زیاد شن
mehran911
۲۲ مهر ۱۳۹۲سرور همه ی اینا پورشه 918 است که فقط با موتور الکتریکیش 286اسب قدرت تولید میکنه و جمعا با تولید 887 اسب بخار فقط 3.3 لیتر می سوزونه و در حالت e-power تولید co2نمی کنه !!!!!
slr722
۲۲ مهر ۱۳۹۲اقای مهران 911 میشه یه مدرک و نشونه از اطلاعات دقیق 918 بگین…
slr722
۲۲ مهر ۱۳۹۲مکلارن P1 که با یه موتور 3800cc میتونه 740 اسب تولید کنه…
درضمن سبک ترم هست…
واینم بگم که تموم ماشین های هایپر در حالت الکتریکی اصلا تولید CO2 ندارن…
محمد
۲۲ مهر ۱۳۹۲دوست عزیز اصلا یکی از دلایلی که موتور الکتریکی رو رو خودرو ها سوار میکنن همینه که تولید CO2نداره،این مختصه 918 نیست
mehran911
۲۲ مهر ۱۳۹۲چشم slr عزیز اگه در حد همین که نوشتم می خوایی تو خود سایت پدال و wikipediaهست اما اگه میخواهی کامل باشه برو بهhttp://press.porsche.com/news/release.php?id=787 یاhttp://www.topspeed.com/cars/porsche/2014-porsche-918-spyder-ar100648.html توسایت
car&driver هم اجمالی توضیح داده راستی کلیپ رکوردش تو پیست نورنبرگ هم تو یوتوب هست هم تو سایت you car
mehran911
۲۲ مهر ۱۳۹۲بله slr و محمد عزیز کاملا درست میگید ولی محمد آقا این ماشین ها فقط در حالت e-power (الکتریک پاور) هست که co2 تولید نمی کنند
slr722
۲۲ مهر ۱۳۹۲افرین مسیح افرین افرین…
محسن.د
۲۲ مهر ۱۳۹۲918
slr722
۲۲ مهر ۱۳۹۲مسخره نکردم…
گفتم افرین که نظرت گفتی…:-):-):-)
slr722
۲۲ مهر ۱۳۹۲دمت گرم مهران جان…
I Love Ferrari
۲۲ مهر ۱۳۹۲حاضرم شرط ببندم لافراری و پی۱ و۹۱۸که بیان توی بازار توی مقایسه ها لافراری اون دوتا رومیخوره.توی مجله ی ماشین هم نوشته بود لافراری بهتره.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۲ مهر ۱۳۹۲درود.
قبلا گفتم بازم میگم:
از خودرو ساز گمنام نباید ماشین خرید.
((( ایران و المان )))
?
۱۲ اسفند ۱۳۹۲تو هم درست میگی
محمد
۲۳ مهر ۱۳۹۲کاش ایران هم با فکر حرفه اى نه دانشجویى به دنبال طراحى این ماشین ها بره . حداقل اگر تو طراحى ماشین هاى بنزینى ۱۰۰ سال عقب افتادیم تو این مورد یکم موازى تر حرکت کنیم
امین
۲۳ مهر ۱۳۹۲جناب مسیح
بریتانیا صنعت خودروسازی نداره؟؟؟؟!!!
واقعا من خراب اون اطلاعاتت هستم!
ali
۲۴ آبان ۱۳۹۲پس بنتلی کشکه ایا؟؟؟؟
پژمان
۲۳ مهر ۱۳۹۲لافراری از همشون بهتره 0 تا 100 = 2.7 0 تا 200 = 6.9 0 تا 300 = 15 ثانیه فوق العادس تازه هیچ توربویی هم نداره حداکثر سرعتشم فراری اعلام کرده بالای 350 تا خدا میدونه سرعت واقعیش چقدره
amir.t.
۱۶ آبان ۱۳۹۲چقدر کوتوله ….