این یک موتورسیکلت سفارشی هارلی دیویدسون داینا (Dyna) است که توسط وینستون یا از شرکت راف کرافتس، طراحی و ساخته شده است.
در نگاه نخست، چهره مشکی و تیره آنودایزه این موتور سیکلت جلب توجه میکند. یک نظر کافیست تا متوجه شویم که با یک هیولای خشن سروکار داریم. چرخهای پهن ۱۸ اینچی در جلو و ۱۷ اینچی در عقب، چراغهای کوچک استتار شده و هیکل عضلانی آن را نمیتوان نادیده گرفت. اساس این موتورسیکلت یک هارلی دیویدسون Dyna مدل ۲۰۱۴ است. این پلتفرم، هماهنگی خوبی بین موتور و شاسی دارد و پتانسیل بالایی نیز برای تبدیل به یک موتورسیکلت خاص دارد. بسیاری از قسمتهای این موتورسیکلت از آلومینیوم ساخته شدهاند. سیستم ترمز با کالیپرهای شش پیستونه ساخت شرکت سوئدی ISR میباشند؛ اما دیسکهای مسابقهای ساخت Lyndall آمریکایی هستند. حجم موتور دو سیلندر V شکل آن 1689cc است و با تنفس طبیعی و سوخترسانی کاربراتوری همراه میگردد. سیستم اگزوز آن بسیار منحصربهفرد و کار شرکت S&S است که بهصورت ۲ به ۱ و از جنس تیتانیوم طراحی شده است.۳۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
M Power///
۲۶ شهریور ۱۳۹۳هارلی دیویدسون و موتور های خاصش. واقعا یکی از بهترین کمپانی های دنیا در زمینه ساخت موتور سیکلت هست و خواهد بود.
یه روز یه مرده می خواسته یه سوسک رو بکشه، سوسکه بهش میگه بیا منو بکش چیه حسودیت میشه زنت از من میترسه اما از تو نمیترسه.
mds
۲۶ شهریور ۱۳۹۳فقط پرند 125 هارلی داینا عددی نیست در برابر پرند
علی آهنگر
۲۶ شهریور ۱۳۹۳اگه اینجوریه فقط پرواز 200 سی سی :D
احسان آرسنالی
۲۶ شهریور ۱۳۹۳اصلا موتور خودم اسکوتر 100 پرواز
Hitler
۲۸ شهریور ۱۳۹۳با دیدن عکسای بالایی یاد GTA IV افتادم.اصن انگار از بازی کپی شده
مصطفی
۲۶ شهریور ۱۳۹۳خیلی حرفه ای بود
1700 سی سی ….. وای خدا این چند تا میره
رضا ... فقط مرسدس بنز
۲۶ شهریور ۱۳۹۳این بار دیگه واقعا نظری ندارم!!!!
SuperVeloce
۲۶ شهریور ۱۳۹۳هیولای تمام عیار!1700cc!
danial
۲۷ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز موتورهای کروز سرعت و شتاب و حتی هندلینگ به اون صورتی که فکر کنی ندارن بیشتر بخاطر استایلشون هست که انقدر خاطر خواه داره
Alpha
۲۶ شهریور ۱۳۹۳عجب هیولاییه
صادق
۲۶ شهریور ۱۳۹۳هارلی از معروف ترین برندای موتور سازی جهانه
برخی شرکتا بعضی از مدلای تولیدیشون رو برای رقابت با موتورای هارلی تولید میکنن، اگه اشتباه نکنم BMW یه مدل برای رقابت با هارلی زده بود
حسين
۲۶ شهریور ۱۳۹۳بله صادق جان ب ام و بود. البته ابهت هارلی رو نداره ولی خب یه حالت اسپرتی داره که باعث زیباییش میشه.
danial
۲۷ شهریور ۱۳۹۳اون واسه یاماها بود ویمکس yamaha Wimax که اونم مدل 1700 سی سی هستش.
Ahmad..F12
۲۷ شهریور ۱۳۹۳هارلی دیویدسون رو همیشه دوس داشتم
میدونستسد تنها شرکت موتورسیکلت سازیه که کاملاً دست سازه محصولاتش..
توفیقی
۲۶ شهریور ۱۳۹۳به این میگن موتورسیکلت
توفیقی
۲۶ شهریور ۱۳۹۳پدال این یکی شبیه موتور بود واقعا
توفیقی
۲۶ شهریور ۱۳۹۳هارلی دیویدسون تنها موتوری که نام موتور میشه روش گذاشت.وبرای مردها ساخته شده.نه لات و لوت ها
گرچه لات های آمریکایی دوسش دارن.
علی آهنگر
۲۶ شهریور ۱۳۹۳درمورد موتورش کف کردم
امااین اگزوزش از پهنا تو لوزالمعده ی من
اگه پای راننده بخوره بهش فقط یه تیکه زغال ازش میمونه
هم خیلی بدجا نصب شده هم به حدی داغ میشه که رنگش تیره شده
حسين
۲۶ شهریور ۱۳۹۳درود. علی جان فلز تیتانیم همین جوریه. از داغ شدن نیست،یه جاهایی رنگش به آبی میزنه. والبته چه در اتومبیل و چه در موتور سیکلت، یکی از بهترین انواع اگزوزها،اگزوزهای تیتانیمی هستن که حتی راندمان موتور رو هم بالا می برن. ولی نمیدونم دقیقا چرا!!؟ اگر کسی میدونه بگه چرا تیتانیم برای ساخت اگزوز مناسبه؟؟
احسان آرسنالی
۲۷ شهریور ۱۳۹۳یکی از دلیلاش اینکه خیلی سبکه مثلا ساعت خود من تیتانیومی هست 60% از بقیه ساعت های عادی سبکتر هستش منظورم از ساعت عادی اینه که ساعت های یا جنس فلزی و بند فلری تقریبا 210 تا 230 240 گرم وزن دارن این با همون اندازه و هیکل 105 گرم وزن داره
VENENO
۲۷ شهریور ۱۳۹۳یکی از دلایلش وزن بسیار کمشه
از طرفی فک کنم بخاطر خواص فیزیکیش کمترین حالت فشار پس زننده رو ایجاد میکنه
سعید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳حسین جان استفاده از تیتانبم برای ساخت اگزوز بخاطر وزن کمشه ک..سیستم اگزوز شورولت کامارو z28 هم بخاطر استفاده از تیتانیم حدود 15 کیلو نسبت به سیستم اگزوز مدل کامارو zl1 وزن کم کرده
SuperVeloce
۲۶ شهریور ۱۳۹۳عکس اولی انگار اسباب بازیه.
datsun
۲۶ شهریور ۱۳۹۳ساخت کجاست؟
Tesla ,Silicon Valley,
۲۶ شهریور ۱۳۹۳USA
علی آهنگر
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ساخت ایرانه با موتور ملی EF7
توفیقی
۲۶ شهریور ۱۳۹۳ساخت آمریکاست عزیز
TOFIGHI
۲۶ شهریور ۱۳۹۳فقط یه مشکلی هست واونم اینکه زیاد سریع نیستن مثل دوکاتی و هایابوسا
TOFIGHI
۲۶ شهریور ۱۳۹۳با این تو لاس وگاس دور بزنی.چه حالی میده!!!
mds
۲۷ شهریور ۱۳۹۳خدا بیامرزه هیتلر مرحوم رو چقدر انسانهاى بیگناه زیادى رو به آرامش ابدى رسوند :-)
امید
۲۶ شهریور ۱۳۹۳طراحی ساده و خوبی داره
لاکی استریک
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ماشینه من ۱ تن وزن داره ۱۵۰۰ سی سی عالی راه میره اینکه ۱۷۰۰ سی سی هستو وزنش خیلی خیلی کمتره چیکا میکنه!!!!!
mds
۲۷ شهریور ۱۳۹۳یه چیزى چند ساعته بدجورى ذهنمو مشغول کرده
به نظرتون این بهتره یا براوو مدل 75 کدومشون سریعتر و صداى زیباترى داره B-)
tiraxtur
۲۷ شهریور ۱۳۹۳اون محل قرار گیری فولی و تسمه که درست بغل پای راننده و بدون محافظ هست رو من متوجه نمیشم که چرا از نظر ایمنی مشکلی نداره؟!!!!!
اگزوز هم همینطور … اگزوز موتوری که 1700 سی سیه حداقل دمای اگزوزش 500 درجه میشه !
علی آهنگر
۲۷ شهریور ۱۳۹۳فک کنم اون تیرگی روی اگزوز جای اتیش گرفتگی پای راننده قبلی هست
خدا بیامرزدش :D
VENENO
۲۷ شهریور ۱۳۹۳بهتره برید تریومف راکت رو توی وب جستجو کنید
یاسین
۲۷ شهریور ۱۳۹۳احسان ارسنالی
درسته خیلی قوی اما وزنش 700کیلو تا 1تن است
Alpha
۲۸ شهریور ۱۳۹۳1 تن ؟ آخه حرف نبود بزنی ؟ 1 تن موتور رو کی میتونه نگه داره ؟
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳باید جلوی موتور سیکلت های کویر لونگ بندازه