مینی

اولین تصاویر از مینی کلاب‌من جدید

مدل کاملاً جدید مینی کلاب‌من با طراحی آشنا اما به‌روز و به‌عنوان یک استیشن واگن غیرمعمول اما متعارف‌تر از قبل معرفی شد. طراحی این خودرو بر اسا نسخه کانسپت کلاب‌من است که سال گذشته معرفی شده بود.

All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
نسل دوم این مینی از آن جهت که درب عقب آن دو قسمتی بوده و به طرفین باز می‌گردد، در واقع دارای شش درب می‌باشد. ابعاد خودرو نیز بسیار نزدیک به نسل قبلی است.
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
All-New Mini Clubman
در حالی که هنوز اطلاعات فنی این خودرو، فاش نشده اما احتمالاً از نظر قوای محرکه با نسل قبلی آن یکسان خواهد بود. پلتفرم مورد استفاده در کلاب‌من جدید با پلتفرم سری جدید خودروهای کوچک ب‌ام‌و نظیر سری ۲ اکتیوتورر، یکسان است؛ بنابراین انتظار می‌رود تا از قوای محرکه مشابهی شامل موتورهای توربوشارژر بنزینی و دیزلی ۳ و ۴ سیلندر استفاده نماید و ممکن است گزینه انتقال نیرو به هر چهار چرخ نیز برای آن قابل انتخاب باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. mahdi-GM

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    عقبش به دلم ننشست. درهاش عین در نعش کش باز میشه

    1. سجاد

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دقیقاً . . .
      همه چیش خوبه بجز در دو تیکه عقب که 2 تا برف پاک کن و چراغهای عقب روش نصب شده .
      یعنی اگه توش باری بذاری که مجبور باشی در عقب رو باز بذاری ، دیگه چراغ عقب نداری!!!!

      1. AlirezaF12

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (48 ديدگاه)

        مینی دیگه مینی نیست!

      2. احسان آرسنالی

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1949 ديدگاه)

        مگه ایرانه که بخوای بار بزنی بعد در عقبش رو باز بزاری!!؟
        اونجا همچین کاری بکنی دیگه نیازی به بار زدن نداری چون بعد از آزاد شدن از بازداشت دیگه گواهینامه ای نخواهی داشت که بخوای باهاش بار بزنی

        1. سجاد

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (2 ديدگاه)

          چه ربطی داره؟؟؟
          به استناد کدوم قانون میگی؟
          فک میکنی شکل در عقب ماشینهایی مثل لند کروز چرا دو تیکه روبه بالا و پایینه؟
          برای سهولت در بار زدنه دیگه . حتی تو تبلیغاتش هم بهش اشاره میشه .
          ضمن اینکه وقتی در روبه پایین باز میشه با کف هم سطح میشه . و بخش اصلی چراغها هم روی بدنه ست و ثابته .

  2. hoseein

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    واقعا زیبا .اولین بار که یه ماشین انقدر به دلم می شینه.

    1. علی

      ۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (105 ديدگاه)

      جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. BMW4ever

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (155 ديدگاه)

    عقبش خوشگل نیست به نظرم در یک تیکه خیلی بهتره

  4. رضا

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    عقبش خیلی شلوغه و چراغاش هم کمی براش بزرگه
    اما از جلو خیلی قشنگه و در کیفیتش هم شکی نیست

  5. ارمان

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    احساس میکنم داخل ماشین ادمو گیج میکنه خیلی شلوغه
    مینی باید مینی باشه یعتی کوچیک باشه اونجوری دل نشین تره

  6. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    همه چیش واسه من خوبه
    فقط اگه در های عقبش یه تیکه بود رو به بالا عالی میشد
    داشبوردش خیلی دوست داشتنیه

  7. AHMADREZA

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی خوشکله دوستش دارم خوبه که بزرگه

  8. MRK

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    عقب ماشین یکم شلوغه و ظاهرا نوشته های زیادی پشتش چسبیده شده چراغ پشتش نیز با جلو هیچ هماهنگی نداره ، و باید دایره ای باشه .
    روی داشبورد نیز همین گونه کولر ها باید به شکل دایره باشن تا کاملا ترادف در خودرو حفظ بشه ، اما جلوش بینظیره

  9. بنتلی

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    نمای جلو و عقب عالیه،صندلی هاش ب نظرم خیییلی با کیفیت و راحتن،فقط فک کنم فضای پا برا سرنشینای عقب یکم کمه

  10. Erfan

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    در عقب خیلی بد باز میشه. کلا عقبش اصلا خوب نیست. قیافش خیلی خستس. داشبوردشم زیادی شلوغه. فضای سرنشینای عقب کمه.

  11. Soroosh.english.Aston Martin v12

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (117 ديدگاه)

    پشتش یه ضعفه

  12. متین

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    یه مشکل اساسی داره و اونم اینه که مینی نیست !!!!!! … واقعا اون اصالت قدیمیش رو از دست داده (البته سبک طراحی جدیدش نشون میده میخواد اصالت جدیدش رو به همه نشون بده) ولی اگه مینی بخواد همین رویه رو پیش بره این ماشین فعلا که نشون میده فوق العاده است … البته باید تستش بیاد تا ببینیم …
    شب خوش …

  13. نوید جهرمی

    ۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    از دایملر بیشتر از ب ام و خوشم میاد . اما به نظرم مدیریت ب ام و مخصوصاً از نظر زیر مجموعه هاش موفق تر از دایملر بنز بوده.

  14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .
    من که ازین مدل خوشم اومد . بر خلاف نظر همه ، دربهای پشتش برای من جذابه .
    کلا این کلاس خودرویی رو دوست دارم .
    هم این مینی رو و هم فیات 500 لانگ .

  15. علی

    ۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (105 ديدگاه)

    طراحیش داغونه.کاملا ناهماهنگ.طراحی داخلی هم که تکراری.لطفا نگید که طراحی داخلیش اصالت داره که اگر این اصالته اون وقت ایران خودرو اصیل ترین برند دنیا میشه واسه تولید پژو از دوران موزالملوک

    1. AHMADREZA

      ۵ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      خیلی زیباست

  16. Amin.

    ۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    عقبش یطوریه نمیچسبه زیاد ولی مدل باز شدن درش جالبه خوشم اومد.
    داخلشم میتونس بهتر باشه مخصوصاً از نظر هماهنگی طراحی.
    در کل دوس داشتنیه ولی دیگه داره بزرگ میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا