نیسان

نیسان تایتان XD با قوای محرکه‌ی بنزینی

پس از رونمایی GT-R به‌روز شده، حال نیسان تراک سنگین‌وزن خود را به میدان آورده است. البته این بار این تراک غول‌پیکر با بنزین سیراب می‌شود.

2017 Nissan TITAN Crew Cab
۲۰۱۷ Nissan TITAN Crew Cab
2017 Nissan TITAN Crew Cab
۲۰۱۷ Nissan TITAN Crew Cab
زیر کاپوت حالا پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری قرار دارد که ۳۹۰ اسب بخار نیرو و ۵۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکسی ۷ سرعته و اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.
نیسان خط تولید این تراک فول سایز را با افزودن دو شاسی جدید (ازنظر اندازه) و پیشرانه‌های دیزل و بنزینی گسترش داده است.
2017 Nissan TITAN Crew Cab
۲۰۱۷ Nissan TITAN Crew Cab
مدل نیم تن جدید در ابتدا در نسخه‌ی Crew Cab در دسترس خواهد بود، سال بعد نیز مدل King Cab به بازار خواهد آمد. با ۵.۷۶ متر طول، تایتان حدود ۳۷ سانتی‌متر از برادر بزرگ‌تر خود یعنی XD کوتاه‌تر است.
فرد دیاز مدیر بخش تراک ها و خودروهای سبک تجاری نیسان آمریکا می‌گوید: “تایتان نیم تن ۲۰۱۷ و تایتان XD کابین مشابهی را به اشتراک می‌گذارند و تایتان کوچک‌تر هم همان استحکام و دوام برادر بزرگ‌تر را پیشنهاد می‌دهد البته باید گفت شاسی تایتان نیم تن کاملاً متمایز از مدل XD است.”
2017 Nissan TITAN XD
۲۰۱۷ Nissan TITAN XD
2017 Nissan TITAN XD
۲۰۱۷ Nissan TITAN XD
نیسان تکنولوژی VVEL (باز و بسته شدن متغیر سوپاپ‌ها) و تزریق مستقیم سوخت را به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر به‌روز شده اضافه کرده و کارایی بهتر و مصرف سوخت بهینه‌ای را به دست آورده است. نسبت تراکم حالا ۱۱.۲ به یک است که این نسبت به خاطر طراحی پیستون جدید و کنترل چندگانه‌ی سوپاپ‌ها حاصل شده است. (نسبت تراکم مدل قبلی ۹.۸ به یک است.)
2017 Nissan TITAN XD
۲۰۱۷ Nissan TITAN XD
2017 Nissan TITAN XD
۲۰۱۷ Nissan TITAN XD
نتیجه‌ی همه‌ی این تغییرات حاصل شدن ۳۹۰ اسب بخار و ۵۴۴ نیوتن متر گشتاور است. نیسان همچنین می‌گوید که در آینده‌ای نزدیک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر بنزینی کوچک‌تری را ارائه خواهد داد.
دیاز می گوید:

تایتان XD از موقعیت منحصربه‌فردی در سگمنت تراک های فول سایز برخوردار است. حالا با اضافه شدن پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بنزینی جدید، دست خریداران بیش‌ازپیش بازتر خواهد بود.

نیسان همچنین قیمت مدل‌های مختلف این تراک را اعلام کرده است. قیمت مدل تایتان XD Crew Cab با پیشرانه‌ی بنزینی از ۳۵۲۹۰ دلار برای مدل S Crew Cab 4×۲ و از ۵۵۵۲۰ دلار برای مدل Platinum Reserve Crew Cab 4×۴ آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. AHMADREZA

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    داخل کابین دیوونم میکنه عالیه

    1. edris

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (34 ديدگاه)

      نیسان تایتان + + + +
      نیسان جونیور – – – –

      D:

  2. بهنام طیبی

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    چقدر شبیه محصولات جنرال موتورز امریکاست.

  3. نوید جهرمی

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    فورد F-150 باز ی چیز دیگس.
    اگر بخوام ژاپنی بگیرم میرم سراغ این نیسان. از ناوارا و تیتان بیشتر از تاکوما و توندرا و هایلوکس خوشم میاد.

    1. بهنام طیبی

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      درود

    2. دنده هفت

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (29 ديدگاه)

      سلام
      محبوبیت F-150 بخواطر قیمت پایینشه طبق گفته ی جرمی کلارکسون ، احتمال خیلی زیاد این باید سرتر باشه .

      1. (*مهرداد*)

        ۹ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (353 ديدگاه)

        جرمی کلارکسون فقط یک اجرا کننده برنامه تلویزیونی هست و خیلی از نظراتش قابل اتکا نیست ..

        1. بهنام طیبی

          ۹ فروردین ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          با مهرداد عزیز موافقم

    3. Hitler

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      هایلوکس پیک آپ سایز متوسط با چهارسیلندر هس،شما چی رو با چی مقایسه میکنی؟

  4. احسان(احسان سابق)

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    این وانت مثل توندرای تویوتا توی امریکا و توسط طراحان امریکایی طراحی شده و تو امریکا ساخته میشه واسه همین شکل و شمایلی کاملا امریکایی داره

    1. بهنام طیبی

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      دمت گرم.دقیقا درست گفتی

    2. بهنام طیبی

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      دقیقا درست گفتی

  5. asa

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (569 ديدگاه)

    دوستان چون این پیج متعلق به یک ماشین ژاپنی هست این نظر سنجی رو میکنم، به این دلیل که خیلی وقت بود میخواستم از نتیجش مطلع بشم.
    ماشین های امریکایی :لایک
    ماشین های المانی:دیسلایک
    لطفا اگر قرار هست لایک یا دیس بزنید به دلیل چیز دیگه ای یا همینجوری عشقی نزنید و لطفا سعی کنید نظرتون مطابق این نظر سنجی باشه . واقعا ممنون!!!!!

    1. GT

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      واقعا خیلی نظرسنجی جالبیه.چون من این پستو دیدم و تقریبا یک ربع بعد دوباره اومدم تو این پست و لایک ها که برا ماشینای آمریکاییه از 3 به 10 رسید.ولی جالبه که لایک ها و دیسلایک های نظرات کاربرای دیگه افزایش پیدا نکرده.یعنی کاملا مشخصه یه نفر با چنتا browser اومده و لایک داده.در حالی که الان دیر وقته ساعت 4 صبحه.تقریبا 3.45 که اولین بار سر به این پست زدم تعداد لایک ها 3 تا بود.یعنی ممکنه در این ساعت از روز 7 _8 نفر دیگه این پستو دیده باشن و فقط به نظر کاربر asa لایک یا دیسلایک داده باشن؟؟!???
      D:

  6. احمد باقری

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    غولی شده واسه خودش، نمای داخل کابین و بیرونش هم که حرف نداره.

  7. sm

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه ولی هنوز جا داره تا به f150 برسه داخلش واقعا خوبه من خوشم اومد ☆☆☆☆☆☆☆☆☆

  8. امیر

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (103 ديدگاه)

    پرچم آسیا بالا!

  9. (*مهرداد*)

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (353 ديدگاه)

    خوبه و شاگرد خلفی هست برای استادش (فورد)

  10. Nima

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    جالبه استایلش . دنده فرمونى ساختن.یعنى اصل اصل اصل آمریکایى

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا