هوندا CR-V یک SUV جمع و جور خانوادگی است که می توان گفت از مدل محبوب هوندا یعنی سیویک الهام گرفته شده است.
سالهاست که هوندا CR-V یکی از محبوبترین خودروهای کراس اور جمع و جور در امریکاست و این موضوع دلایل ساده ای دارد. با درنظرگرفتن برخی ملاحظات و با احترام به دیگر رقبا باید بگوییم یکی از مهمترین دلایل این است که این خودرو کاملا برای خانواده ها ساخته شده و نسبت به همتایان خود فضای بیشتر، تنوع و استفاده بهتری را به ارمغان می آورد.
امسال هم بدون هیچ گونه تغییری CR-V مدل ۲۱۰۴ می تواند خریدارانی را جذب خود کند که نیازمند فضا، اطمینان و امنیت بیشتری هستند و باعث شود تا آنها این مسئله را نسبت به طراحی خیره کنند یا هندلینگ در اولویت قرار دهند. با در اختیار داشتن یک هوندا می توانید دقیقا به آپشنها و تریمهای تغییر یافته دست یابید و از بین مدلهای دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل یکی را انتخاب کنید. حداقل حسن این مسئله این است که فرایند خرید را به یک پروسه راحت و سریع تبدیل می کند.
هوندا در CR-V که آخرین بار در سال ۲۰۱۲ کاملا طراحی مجددی را به خود دید، یکی از بهترین کراس اُورهای پروفروش خود را تجربه می کند که حجم فضای داخل آن نزدیک به محدوده خودروهای سایز متوسط ( میدسایز ) است. این مسئله باعث می شود تا کلمه کاربردی کاملا برازنده این خودرو باشد و سبب شود فضای داخلی بیشتر و ظرفیت حمل و نقل بهتری برای مردم فراهم شود، حتی بهتر از سیویک و آکورد. اینها تازه بخشی از امنیت و فضای مفید یک کراس اُور جمع و جور است.
فضاهای نامناسب و اضافی به خوبی توسط هوندا با استفاده از چیدمان صندلی تاشوی عقب جبران شده است که از هر خودرویی در این بخش بهتر است. هوندا توانسته این مزیت ویژه را با راحتی صندلی های عقب و یک رانندگی دلپذیر ترکیب نماید. یکی از درهای عقب را باز کنید، با یک فشار کم بالشتک صندلی به راحتی به سمت جلوحرکت می کند و تا جایی که می شود می توان آن را به سمت جلو حرکت داد ضمن اینکه صندلی عقب به سمت جلو می پرد و پشت صندلی جلو نیز کاملا به یک وضعیت صاف و تخت تبدیل می گردد.
محفظه قرارگفتن بارها نیز به صورت قفلی و ضامن دار است و ارتفاع آن برابر با ۲۳/۶ اینچ می باشد. در جلوی خودرو و در قسمت بالا همانند خودروهای مینی ون مجموعه ای از فضاهای نگهداری لیوان و فنجان و فضایی برای قراردادن وسایل دیگر تعبیه شده است.
ولی این تیزهوشی به طراحی خارجی یا عملکرد خودرو منتقل نشده است. CR-V تنها یک خودروی خانوادگی است وفاقد جذابیتهای بصری و طراحی می باشد. طراحی خارجی آن چه در قسمت جلو و چه در عقب همانند خودروهای سال گذشته است و تنها تغییرات کمی را در سبک طراحی جلو و عقب خودرو شاهد هستیم. کف اتاق آن کمی پایین تر رفته که باعث می شود در زمان نشستن فضای بیشتری وجود داشته باشد.
کماکان تاثیر مثبت چنین تغییراتی در داخل و خارج خودرو باعث شده تا هوندا CR-V شکل خانگی تری به خود بگیرد ولی برخلاف فورد Escape و کیا اسپورتیج همچنان کمبود یک طراحی شیک و زیبا در داخل خودرو احساس شود.
سلیقهایه دیگه خیلی ها هم عاشق شاسی بلندن دلت میاد راجع به پدر بزرگ مادر بزرگا اینجوری بگی چیزی لذت بخش تر از مسافرت با اونا که کوله باری از تجربه ان نیست به نظر من
دیسلایکهای شما اثری در هدف من نخواهد داشت چون هیچ ارزشی برای نظر دیگران قائل نیستم. ناپلئون:اگر 50000 نفر هم یک حرف احمانه را تایید کنند آن حرف کماکان احمقانه است. به به دیکتاتوری چهحالی میده.
توفیقی
۳۰ آذر ۱۳۹۲خوبه ولی نمیدونم چرا من از شاسی بلندها و ونها و استیشنها خوشم نمیاد
سدان و کوپه و کروکی و سوپر اسپرت حال میدن با یه لامبورگینی توش بری گردش
نه مسافرت خانوادگی با پدربزرگ ومادربزرگ و آدمهای عتیقه […]
معین
۲ دی ۱۳۹۲سلیقهایه دیگه خیلی ها هم عاشق شاسی بلندن
دلت میاد راجع به پدر بزرگ مادر بزرگا اینجوری بگی چیزی لذت بخش تر از مسافرت با اونا که کوله باری از تجربه ان نیست به نظر من
زیگما
۳۰ آذر ۱۳۹۲1.طراحی نا متعارف خارجی
2.طراحی خوب داخلی
3.کیفیت 20
Mystery
۲ دی ۱۳۹۲اگه از نزدیک ببینینش اینو نمیگین …….
من که واقعاااا عاشقشم …….
یکی از ماشینای مورد علاقه منه ….
خاص بودن نامتعارف بودن نیست ;)
زیگما
۳۰ آذر ۱۳۹۲1 کلمه از پیشرانه هاش حرف نزدی آقای غفاری…
محسن.د
۳۰ آذر ۱۳۹۲و قیمت!
توفیقی
۳۰ آذر ۱۳۹۲دیسلایکهای شما اثری در هدف من نخواهد داشت چون هیچ ارزشی برای نظر دیگران قائل نیستم.
ناپلئون:اگر 50000 نفر هم یک حرف احمانه را تایید کنند آن حرف کماکان احمقانه است.
به به دیکتاتوری چهحالی میده.
محسن.د
۳۰ آذر ۱۳۹۲واقعا میشه بهش گفت “کاربردی” . فقط کاش نمای پشتش بهتر بود!
e.scamp
۳۰ آذر ۱۳۹۲حالم بهم خورد از طراحیش
km
۳۰ آذر ۱۳۹۲من نمیدونم پشت ولوو شبیه اینه با این شبیه ولوو هست؟؟
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱ دی ۱۳۹۲درود.
منم همینو میخواستم بگم.
ولی من هوندارو بیشتر از تویوتا قبول دارم.خیلی بهتره.
منم میگم که طراحیه جلوش یکذره تو ذوق میزنه.
ولی عقبش قشنگه.من از ماشین هایی که چراغ عقبشون روی ستون عقبه خوشم میاد.
((( ایران و المان )))
محسن.د
۱ دی ۱۳۹۲دقیقا! به نظر منم تو ژاپن بدون شک لکسوس اوله و بعدش هوندا !
km
۱ دی ۱۳۹۲محسن جان اینفینیتی و آکورا هم هستند البته آکورا آمریکایی هم حساب میشه و ژاپنی اصیل نیست
عادل
۳۰ آذر ۱۳۹۲چراغهای عقبش کپی برداری از ولوو…….
مهدی
۳ دی ۱۳۹۲موافقم
مصطفی
۳۰ آذر ۱۳۹۲مثل رودستر زشت!! ولی کیفیتش بد نیست بنظرم.
hero
۲ دی ۱۳۹۲ماشینای هوندا مرگ ندارن
یه عمر باهات میمونن
جواد
۳ دی ۱۳۹۲ماشین خوبیه ولی حیف که طراحیش زیبا نیست
حامد21
۷ دی ۱۳۹۲جلوش قشنگه اما عقبش زیاد جالب نیست
sprd
۲۶ دی ۱۳۹۳قیمتش چقدره؟
فرشته
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴۲۴۳ میلیوننننن ۱۵۰ نقد میگیرن تحویل ۶۰ روزه الباقی زمان تحویل من ترجیح میدم با این پول آزارا گوانجور بخرم :-P
یونس
۱۳ مرداد ۱۳۹۴جلوش زیباست
اما طراحی داخلی افتضاح
مهرداد
۳ آبان ۱۳۹۴این ماشین دنده manual نداره. کسى میدونه که موقع سبقت تو جاده هایى مثل هراز کم میاره یا نه؟