هیوندای مدل سوناتای ۲۰۱۵ خود را که دارای تجدیدنظرهای کلی در طراحی بود، در نمایشگاه اتومبیل نیویورک رونمایی کرد و اکنون برای این سدان متوسط، قیمت و آپشنهای مورد نظر را ارائه کرده است. البته این شامل تریمهای هیبریدی این خودرو نمیشود. در هر حال، سوناتای ۲۰۱۵ در تابستان امسال در نمایندگیها حاضر خواهد بود. قیمت هیوندای سوناتا در مدل جدید خود از ۲۱۱۵۰ دلار آغاز میشود که نسبت به مدل سال ۲۰۱۴، ۳۰۰ دلار کاهش نشان میدهد.
هیوندای سوناتا SE مدل ۲۰۱۵، اکنون جایگزین تریم پایه GLS شده و به عنوان سطح اولیه سوناتا شناخته میشود. در این تریم، امکاناتی چون چراغهای LED نور روز، چرخهای ۱۶ اینچی آلومینیومی و ۷ کیسه هوا به صورت استاندارد عرضه میشوند. در این مدل، بسته آپشن «تجهیزات محبوب» ارائه میشود که دارای تنظیمکننده صندلی راننده در ۱۰ جهت یا وضعیت، دوربین نمای عقب، اتصال بلوتوث و یک تایر زاپاس است. تریم جدید اسپرت در هیوندای سوناتای ۲۰۱۵، شرایط اسپورتی جدیدی برای این خودرو رقم میزند. این مدل که در رقم ۲۳ هزار و ۱۷۵ دلار قیمتگذاری شده، دارای امکاناتی مانند چرخهای ۱۷ اینچی و طرح اگزوز کرومی است. تریم سوناتا اسپرت میتواند از بسته آپشن ۱۷۰۰ دلاری پرمیوم استفاده کند که در آن تجهیزاتی چون سیستم نقطه کور، دستیار تغییر خط، صندلی اسپرت، پوشش چرمی برای چرخ فرمان و سیستم کنترل هوای دوگانه به خودرو اضافه میشود. بالاترین حد این آپشنها، پکیج تکنولوژی ۱۷۵۰ دلاری است که شامل مواردی از جمله سیستم راهبری، اتصال بلوتوث، اتصال سیستم مسافرتی SiriusXM و مجموعه عقربههای بهینهسازی شده همراه با یک نمایشگر ۴/۲ اینچی LCD برای اطلاعات است. برای کسانی که به دنبال ویژگیهای لوکس بیشتر در یک خودرو هستند، سوناتا لیمیتد دارای قیمت اولیهای برابر با ۲۶۵۲۵ دلار است که این میزان ۴۲۵ دلار نسبت به مدل سال ۲۰۱۴ کمتر است. در این مدل، تجهیزات استاندارد زیادی عرضه میشوند؛ از جمله: صندلیهای چرمی همراه با گرمکن در عقب و جلو، طرح چوبی در داخل کابین، سایه شیشه عقب، چراغهای عقب LED و سیستم صوتی ارتقا یافته Dimension با هفت اسپیکر. پکیج تکنولوژی با قیمت ۳۵۰۰ دلار برای این مدل از سوناتا عرضه شده است که در آن امکاناتی چون سقف آفتابگیر پانوراما، چراغهای HID، سیستم راهبری، سیستم صوتی اینفینیتی، جریان هوا درصندلیهای جلو و تمام دیگر امکانات ارائه شده در پکیچ تکنولوژی تریم اسپرت استفاده میشوند. پکیج آلتیمیت برای سوناتا لیمیتد، قیمتی برابر با ۱۵۵۰ دلار دارد و تجهیزات حاضر در آن شامل مواردی چون سیستم کنترل حرکت هوشمند، هشدار عبور از خط، هشدار برخورد از جلو، دستیار پارک عقب و نوربالای اتوماتیک هستند.۱۲۵ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
majid
۶ خرداد ۱۳۹۳به نظر من مدل اسپورتش فقط زیباست امیدوارم اسپورتش وارد بشه
مک میسل
۲۴ مهر ۱۳۹۳2011 قشنگترین سوناتا تاریخ
امید
۶ خرداد ۱۳۹۳من که خودرو ژاپنی رو ترجیح میدم البته نباید از پیشرفت و طراحی قابل قبول هیوندای چشم پوشی کرد
محسن
۲۰ مهر ۱۳۹۳ماشینای ژاپنی از نظر کیفیت خیلی بالا تر از هیوندای و کیا هستن ولی تو ایران ماشینی مثل تویوتا مشتری خاص خودشو داره که اغلب ادمای جا افتاده و به اصطلاح با کلاسن که میخرنش و بیشتر افراد که میخوان ماشین بخرن خوب دنبال ظاهر زیبا کیفیت خوب و اپشن میگردند.درسته تویوتا از نظر کیفیت 100 برابر بهتر از هیوندای هست ولی هیوندای و کیا فعلا به خاطر طراهی و اپشن خوبشون و اطلاعات کم ملت ما فروش بهتری دارن
رضا احمدی
۶ خرداد ۱۳۹۳خوش به حال خارجیا 400 دلار به نسبت مدل قبلی کمتر پول میدن،این بیاد ایران بابت قیافه ی خوشگل ترش باید بیشتر پول بدیم.
e.scamp
۷ خرداد ۱۳۹۳کلا پول دادن بابت هیوندای اشتباهه چون هر سال مدل جدید میدن 7 ماه نشده ماشینت یه مدل از نظر سال یه مدل از نظر کارخانه میاد پایین
محسن
۲۰ مهر ۱۳۹۳پول دادن بابت ماشین داخلی درسته که الان یک قرنه مدل جدید ندادن بیرون
50 میلیوت باید داد یه پارس کیف دنیا رو برد……
شما ماشین میخری واسه رفاه و اسایش خودت تغییر کرد که کرد اگه بخوایم اینجوری فک کنیم باید قاطر سوار شد تا مدلش عوض نشه
hamid
۷ خرداد ۱۳۹۳طراحیش نزدیک به کیا کادنزا ست .. ؟>!!
ASTON MARTin
۷ خرداد ۱۳۹۳تا چند وقت دیگه باز باید اینا رو تو خیابون کنار پرشیا ها و سمند هایی که به قیمت اینا(البته این کامنت یه مقداره م جنبه ی فانتزی داشت چون به دلاره 4،5 سال پیش دارم میگم) فروخته میشن رو ببینیم و حسرت بخوریم :| ملت اون ور آب با 20 30 هزار دلار هیوندا 2015 سوار میشن ما اینجا با 40 میلیون پژویی سوار میشیم که فرانسه 10 15 سال پیش میساخت و تازه کیفیت منتاژهاش هم به اونا نمیرسه
..::*شاید این پست رو کلیشه ای بدونید ولی تا وقتی شرایط اینطوریه چه چیز دیگه ای رو میتونیم بگیم؟ *::..
sorena
۷ خرداد ۱۳۹۳سوناتا 2015 در مقابل تویوتا کمری و نیسان تیانا رقیب قدری محسوب نمیشه و این فاصله رو میخواد با امکانات بیشتر وعرضه ی ان به مشتری کم کنه.بنظر میرسه تا حالا حداقل در ایران موفق شده باشه که فروش خوبی نسبت به رقباش داشته باشه غلی رغم کیفیت پایین تر تمام محصولات هیوندای نسبت به ژاپنی ها.
کاظم
۷ خرداد ۱۳۹۳دوستان! قصد من توهین به کسى نبود!من نمیگم که هر کسى پراید و پیکان داشت نباید اینجا نظر بده…. نظر بده! اما واقع بین باشه!!! شماها اصل مطلبو نگرفتید! بجاى اینکه پیشرفتهاى شرکت هایى مثل کیا هیونداى تحسین کنیم و ازشون الگو بگیریم!میایم اینجا از روى حسودى و تعصب اینارو میگیم…. اینچه ما شین مسخره اى که درست کردن… این چه طراحىه! چقدر زشته! اینا اشغالن!!! از این جور حرفها!!! پس دوستان تا رفتارو کردار خودمونو عوض نکنیم… محیطمون تغییر نمیکنه!!!پس اینا خواستن. الانم دارن نتیجه شونو میبینن!!!
ارمان
۷ خرداد ۱۳۹۳با فرغون توش ابشن ریختن ، من اگه پول داشتم و میخواستم اینو بخرم مدل پایه شو می خریدم و پول پای این ابشنای سرکاری نمی دادم
ایرانی
۷ خرداد ۱۳۹۳جلو پنجره قبلیش بهتره…
Torque
۸ خرداد ۱۳۹۳ماشین رو لوکس می کنن جاش از موتور میزنن!راه نمیرن که اینا..مزدا نیو خودمو عشقه
بیژن
۹ خرداد ۱۳۹۳با سلام خدمت رفقای عزیز پدالی
خدایی نکرده نمیخوام توهین کنم و نمیخوام برداشت بدبکنین اما اگه میگید که هیوندا هرسال مدل جدید میده یاارزش نداره که بابت مارک هیوندا پول بدیم این دلیل بر ضعف هیوندا نیست نه این دلیل پیشرفت و رقابت شدید جهانیه… عزیزان ما ایرانی ها منتظریم که خدا یکی رو از اون بالا بفرسته و به زندگی همه سرو سامان بده مگه انقلاب صنعتی کره با ایران استارت نخورد …اگه ما ایرانیا مثل کره ای ها دست رو دست نمیذاشتیم و وارد عرصه رقابت جهانی از هر نظر میشدیم الان میبایست کره ای ها به حسرت ماشین های ما میبودن و جهان بابت صنعت ما پول میداد پس چرا تنها کشوری که مردمش باید به حسرت سوار شدن یه بنز . کادیلاک لکسوس بی ام دبلیو . یا هر کوفت و زهر ماری باشیم ایرانه؟چرا عرب ها باید اولین ماشین ساخته شدشون به قیمت سه میلیون دلار باشه؟ ….پس ما مردم ایران اگه تلاش نمیکنیم واسه خودمون ….پس باید پول به جنس خارجی بدیم و صدامون هم در نیاد …اگه به امید اینکه بشینیم تا شاید شاید این اوضاع بهتر بشه و مردم به آرزوهای دست نیافتنی برسن اون روز شاید پنجاه صد سال دیگه باشه
با تشکر از رفقای پدالی
Hadi
۱۱ خرداد ۱۳۹۳به نظر بنده این طرح از سوناتای قبلی خیلی جا افتاده ترو زیباترو موندگارتره.هیوندا تازه داره یاد میگیره چه جوری ماشین طراحی کنه
تبریدی
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ضمن عرض سلام به دوستان عزیز من شش ساله تویوتاکرولا سوار میشم خیلی راضی هستم تا بحال هیچ مبلغی بابت تعمیر نداشتم میخواستم ماشینمو عوض کنم ازدوستان عزیز مخواستم منو راهنماییم کنند هیوندا بخرم یا برم سراغ کمری متشکرم
محسن
۲۰ مهر ۱۳۹۳شما که تویوتا داشتید از نظر من برید سمت تویوتا البته اگه کیفیت و کلاس کاری ماشین نسبت به اپشن و طراحی ماشین اولویت داره که البته باز از نظر طراحی یه چیز سلیقه ایه شاید کمری از دید شما زیبا تر باشه
ماشینای کره ای از نظر کیفیت ساخت ماشینای خوبی اند وه اگه شما با ماشین خوب رفتار کنید و بهش برسید تا 7-8 سال اخ هم نمیگه ولی تویوتا چیز دیگست و از نظر کیفیت و کلاس کاری 100 برابر بهتر از کره ایه
و تویوتا اینجوریه مزدا و میتسوبیشی خیلی ضعیف تر عمل کردن نسبت به تویوتا
عباs
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵سلام دوست گرامی همون برند معروف دنیا رو که نمونه اش رو الان داری با هیچیز دیگر از لحاظ اسم و کیفیت نمیشه عوض کرد . ولی اگر تنوع طلبی رو دوست داری برو سراغ ماشین هایی با برند اروپا.
mahan
۶ مهر ۱۳۹۳بسیار نزدیک شده به طراحی کادنزا و اپتیما
عزیزای ماشین باز یقین به این مطلب پی بردن که چراغ های عقب و طراحی داخلی خودرو خیلی به اپتیما شبیه
ارمان
۱۵ مهر ۱۳۹۳سلام . من دو هفته ست یه سوناتا 2015 اوردم کارای کمرکی رو انجام دادم ترخیص شد ولی بلاک نمی کنن . بکذریم . به نظر من که خیلی بهتر از مدل 2014 ست جون قبلا 2014,داشتم . از نظر صدا توی اتاق خیلی خوب شده . . ترمزش هم قوی تره . . اتاق بزرکتر . و برا مسافرت های طولانی ماشین جا داریه . سبستم صوتی عالی . بعد کف ماشین هم بلند تر . . و به نظر من ماشین رو باید از نزدیک ببینی . از روی عکس نمیشه قضاوت کرد . موفق باشین دوستان
ارمان
۸ آبان ۱۳۹۳خسته شدم معلوم نیست کی بلاک بشه سوناتا 2015 . رقم هشتم شاسی 2015 فرق می کنه . و تو سیستم نیست .نمی دونم کی می خوان وارد سیستم کنن .
امیر
۲۵ آبان ۱۳۹۳لطفا یکی بگه قیمتش چنده؟
ممنون
مصطفی
۳۰ خرداد ۱۳۹۴سلام دوستای گلم
یه سوال داشتم
بین خرید کمری و سوناتا 2015 بدجوری موندم،نرمی ماشین،کم صدا بودن کابین،و خراب نشدن واسم مهمه
میخوام ببینم کدومیک بهتره که بگیرم؟
ممنونم.