هیوندای

رونمایی از هیوندای الانترا ۲۰۱۷

هیوندای از مدل جدید الانترا کامپکت ۲۰۱۷ در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس رونمایی کرده است. پس از معرفی در جنوب کالیفرنیا، این خودرو در ژانویه ۲۰۱۶ در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
الانترای ۲۰۱۷ بر روی یک شاسی جدید قرار گرفته که در آن از ۵۳ درصد فولاد با مقاومت بالا استفاده شده است. این در حالی است که این میزان در مدل قبلی به اندازه ۲۱ درصد بوده است. در نتیجه، یک ساختار سبک، امّا مستحکم باعث شده تا الانترای جدید با یک بدنه سبک‌تر، ۲۹/۵ درصد بهبود نیز در صلبیت پیچشی داشته باشد. همچنین طول کلی خودرو به اندازه ۲۰ میلی‌متر اضافه شده و به ۴۵۶۹ میلی‌متر رسیده است و عرض الانترا نیز با رشدی یک اینچی به ۱۸۰۱ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است.
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
استایل مدل جدید نیز تغییر کرده و بیشتر از هم از آخرین نسخه سوناتا سدان تأثیر پذیرفته است. تغییرات در جلوبندی شامل یک جلوپنجره شش‌ضلعی و آپشن چراغ‌های جلوی HID هستند. چراغ‌های روشنایی روز عمودی LED برای اولین بار است که در سری الانترا مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دیگر آپشن‌های مدل جدید می‌توان به چراغ‌های LED پنل درها با قابلیت روشن‌شدن در هنگام نزدیکی به دستگیره، چراغ‌های عقب LED و چرخ‌های ۱۷ اینچی اشاره کرد.
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra Interior
کابین الانترا با یک نمایشگر ۴/۲ اینچی LCD در مجموعه ابزارها و یک نمایشگر بزرگ دیگر در وسط داشبورد برای انجام وظایف مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی، در حالت کلی، یک طراحی مدرن را برای این خودرو رقم زده‌اند. الانترای ۲۰۱۷ برای پیشرانه به صورت استاندارد از یک موتور جدید ۲ لیتری چهار سیلندر استفاده می‌کند. خروجی این موتور به میزان ۱۴۷ اسب‌بخار تعیین شده است و مطابق گفته هیوندای، این موتور با هر کدام از سیستم‌های گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک همراه شود، مصرف سوختی معادل ۸/۱۱ لیتر در شهر، ۶/۱۹ لیتر در جاده و ۷/۱۳ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
همچنین یک موتور جدید ۱/۴ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر نیز در مدل الانترا اکو ۲۰۱۷ ارائه می‌شود. ۱۲۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۱ نیوتن‌متر، با اینکه قدرت چندان زیادی برای مدل «اکو» به شمار نمی‌آید، ولی این خودرو می‌تواند مصرف سوخت ترکیبی‌ای معادل ۶/۷۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
در زمینه تکنولوژی و سیستم‌های ایمنی، الانترا ۲۰۱۷ با تجهیزاتی نظیر کروز کنترل انطباقی، حفظ حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک و درب هوشمند صندوق عقب همراه است. هر دو نوع سیستم اطلاعات و سرگرمی الانترا، یکی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی و دیگری با صفحه‌نمایش بزرگتر ۸ اینچی، از سیستم عامل اندورید اتو استفاده خواهند کرد. درمورد قیمت‌گذاری هیوندای الانترا ۲۰۱۷ هنوز چیزی گفته نشده و احتمالاً تا قبل از ماه ژانویه، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. mohammad_boss429

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (87 ديدگاه)

    الانترای ۲۰۱۷ بر روی یک شاسی جدید قرار گرفته که در آن از ۵۳ درصد فولاد با مقاومت بالا استفاده شده است.
    شاسی پراید از چه جنسیه دوستان؟؟؟؟

    1. مایکوباکتریوم توبرکلوسیز

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      والله من یه بار یه پراید تصادفی دیدم که گلگیر تا کاپوت کاملا کنده شده بود؛زیرش چیزی دیدم که خشکم زد!
      یه جور قفسه های قدیمی داشتیم که به میله های فلزی و سوراخ دار با پیچ وصل میشدن ،زیر گلگیر از اونا بود?
      و باتوجه به شناختی که از غول های بی شاخ ودم دارم تقریبا مطمئنم که کار خود کارخونه بود

      1. امیر سابق

        ۳۰ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (161 ديدگاه)

        هر قدر بخواهم توانایی و اقتدار و پیشرفت هیوندا را در این متن توصیف کنم ، باز هم آن تورکه شود نمی توانم و آن توانایی را ندارم یعنی هیچ کس ندارد.
        فقط میتونم بگم دوستان به جای اینکه بعشی از شما هم به ماشین های کره ای تیکه بندازید( حالا به خاطر هر عوامل گوناگونی) فقط این نکته را خاطر نشان شوم که همان کره ای که پراید تولید میکرد ببینید حالا چیا تولید میکنه و ایران که سابقش با کره در زمینه ساخت خودرو یکیه ببینید چی تولید میکنه( همان پرایدو منتها با کیفیت پایین تر و قیمت نجومی تر)
        در رابطه با طراحی این خودرو هم میتونم بگم طراحی داخلی این بهتره ولی طراحی خارجی به خصوص چراغ های جلو نسل قبل برتری خاصی نسبت این مدل دارا هست.

    2. امین

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (118 ديدگاه)

      خدا نصیب هیچ کس نکنه
      ما یه بار با پراید تصادف کردیم یه مقدار گوشه جلو سمت چپ،چراغ و گلگیر و اینا ضربه دیدن ولی جالب اینه در صندوق عقب هم کج شد!!!

    3. نوید جهرمی

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      از جنس حلبی

    4. Ali.Q

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (124 ديدگاه)

      آقا ما یه بار با پراید سال ۸۹ چپ کردیم :/
      به طرز عجیبی وقتی ماشینو برگندوندن هنوز قابل استفاده بود…شانس اوردیم البته لبه دره ماشین وایساد…

    5. محمد

      ۱۷ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      میلگرد آج دار

  2. interceptor

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    روز به روز به ایمنی خودروهایت تولیدی شرکتا اضافه می شه ولی همیشه (برای بهره وری) تو ایران یا از ضخامت ورق آهنش می زنن یا قطعات و صفحات غیرضروری حذف می شن. ای کاش مهندسای ایران خودرو و سایپا یه دوره ای برای کره ها هم بذارن تا به بهره وری ***عمل کنن!

  3. Hamid...Audi

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (713 ديدگاه)

    آقاانصافا جولوپنجره و چراغای عقب خیلی شبیه آئودی A3 شده!!!
    البته چراغای جولو و فرم کلی ماشین هم کم شباهت نیست…

    1. Archi KHAN

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2198 ديدگاه)

      و یه جورایی شبیه i 40 نشده ؟!

    2. نوید جهرمی

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      چراغش ب نظرم بیشتر شبیه جگوار XE شده ک اومدن دی لایت و پروژکتورو جابجا کردن. جلو پنجره هم با الهام از آئودی یا شاید فورد. اگر جلو پنجره رو بزرگتر و بلندتر میگرفتن بهتر بود.
      اما در کل طرح زیبایی شده . دمش گرم.
      ی اصلاحیه برای موتور و گیربکس میخواد. باید ی موتور جذاب هم بهش اضافه کنه تا جلوی رقبا خوب قد علم کنه.

    3. american and japan

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      من میخواستم بگم گفتم الان جماعت کره ای سوار میان فحشم میدن.خیلی شبیه آئودی شده.

  4. وحید

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    خدا را شکر النترا از تخیلی بودن دست کشید
    داره طراحیش پخته تر می شه هرچند پوزه جلو ماشین شبیه فورد فیستا شده
    داشبورد هم کلی تغییر کرده
    دیگه از اون داش بی ریخت محصولات هیوندا خبری نیست

  5. iman

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (92 ديدگاه)

    بیچاره کردن صنعت نوپای کره ملت رو، هر روز یه شکل ، همه جاشون رو از هر ماشینی که گیرشون بیاد کپی میکنن
    بیچاره اون کسی که کره ای بخره سال بعد مدل دیگش یه شکل دیگه میشه و به دنبال اصالت نداشته ای که میگردند باز تغییر چهره، کلی افت قیمت ماشین سال قبل و اینکه اگه لوازم ماشین چند سال قبل رو بخوای دیگه بیچاره میشی
    گرچه تو بازده و مشخصات مهندسی هم هیچ حرفی برای گفتن ندارن و همیشه صاحبانشون رو شرمنده میکنن

    1. american and japan

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      موافقم

    2. محمد

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (37 ديدگاه)

      چرا اینجوری کامنت میذارین . نیسان سنترا جدید رونمایی کرده چرانمیگن چرا با نسل قبلیش این همع تفاوت داره . چرا الکی میخواین به کره ای ها گیر بدین . اونا هر روز دارن پیشرفت میکنن و ما داریم خودمونو گول میزنیم

  6. سامان اذری

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    هوندا سیویک +
    النترا –

  7. امیر

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    تقریبا فوردوهیوندا محصولاتشون خیلی شبیه هم داره میشه شما scapeجدیدو ببینید یاedge رو عین سانتافه وتوسان جدیدن اینم شبیه فیستاو شده مشخصه باهم همکاری دارند

  8. سعید

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    طراحی هر نسل از خودروهای ساخت شرکت هیوندای نسبت به نسل قبل آنها پخته تر و کم نقص تر می شود و آن اشکالات بسیار مشهودی که در نسلهای قبلی وجود داشت به سرعت در حال رفع شدن است ، نمونه ای از این اشکالات طراحی بسیار غیر متعارف و نازیبای داشبورد نسل قبل سوناتا بود که به دیگر مدلهای این کمپانی نیز گسترش داده شده بود ، با ورود نسل جدید این خودرو این خط مشی طراحی نیز تغییر کرد و هم اکنون به دیگر مدلهای این خودروساز نیز درحال گسترش می باشد . بخش دیگری از طراحی نیز که همانند داشبورد خودروهای این شرکت در حال رفع واصلاح می باشد فرم چراغهای جلو نسل قبل سوناتا است که فرمی نسبتاً عمودی داشت ، این رویه طراحی نیز با ورود نسل جدید سوناتا تغییر نمود و هم اکنون به جنسیس و الانترا توسعه یافته است .

  9. soroush shirazi

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    جلوش شبیه فورد فوکوس نشده؟موافقا + مخالفا –

  10. MehdiTurbo

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    من طراحی قبلیشو بیشتر دوست داشتم.سیویک به این ترجیح میدم،مصرفشم ک پایینتره.

  11. Mehrbod

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (320 ديدگاه)

    اگر داخل بیضی آرم بنویسند FORD و بنویسند فورد مدل 2016 هیچ کسی شک هم نمیکند و حتی شاید حاشیه سودش بیشتر هم بشه ..
    خلاقیت طراحی ، اصالت و هدفداری نما ها در کارخانه هیوندای ضمن برخورداری از تیم های بزرگ و برجسته ، در نماهای بیرونی ضعیف و در نماهای داخلی کسالت آور و تکراری است !

  12. ارمان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    هیوندای همونطور که باید داره از اقرار طراحیش کم میکنه و البته داره تویوتا کمری رو یاد اوی میکنه مخصوصا مه شکناش
    به شکلی الگو برداری هنوز ادامه داره که این اصلا بد نیست اگه قراره تو ماشین الگو داشته باشی چرا اون تویوتا نباشه

    1. امین

      ۱ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دلبندم اغراق درسته نه اقرار!!

      1. ارمان

        ۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1306 ديدگاه)

        امین جان حق با تو اشتباه شد ببخشید ??

  13. احمد

    ۱۷ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    چرا هیوندای داره به فرمهای ساده روی میاره؟ نمونش همین الانترا و سونوتا

  14. علیرضا car

    ۲۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (72 ديدگاه)

    چه سوناتا وچه النترا سری قبلیشون از این جدیداشون سرتره به نظر من هیوندا تو طراحی داره مثل میستوبیشی پسرفت میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا