هیوندای از مدل جدید الانترا کامپکت ۲۰۱۷ در نمایشگاه اتومبیل لسآنجلس رونمایی کرده است. پس از معرفی در جنوب کالیفرنیا، این خودرو در ژانویه ۲۰۱۶ در معرض فروش قرار خواهد گرفت.
الانترای ۲۰۱۷ بر روی یک شاسی جدید قرار گرفته که در آن از ۵۳ درصد فولاد با مقاومت بالا استفاده شده است. این در حالی است که این میزان در مدل قبلی به اندازه ۲۱ درصد بوده است. در نتیجه، یک ساختار سبک، امّا مستحکم باعث شده تا الانترای جدید با یک بدنه سبکتر، ۲۹/۵ درصد بهبود نیز در صلبیت پیچشی داشته باشد. همچنین طول کلی خودرو به اندازه ۲۰ میلیمتر اضافه شده و به ۴۵۶۹ میلیمتر رسیده است و عرض الانترا نیز با رشدی یک اینچی به ۱۸۰۱ میلیمتر افزایش پیدا کرده است. استایل مدل جدید نیز تغییر کرده و بیشتر از هم از آخرین نسخه سوناتا سدان تأثیر پذیرفته است. تغییرات در جلوبندی شامل یک جلوپنجره ششضلعی و آپشن چراغهای جلوی HID هستند. چراغهای روشنایی روز عمودی LED برای اولین بار است که در سری الانترا مورد استفاده قرار میگیرند. از دیگر آپشنهای مدل جدید میتوان به چراغهای LED پنل درها با قابلیت روشنشدن در هنگام نزدیکی به دستگیره، چراغهای عقب LED و چرخهای ۱۷ اینچی اشاره کرد. کابین الانترا با یک نمایشگر ۴/۲ اینچی LCD در مجموعه ابزارها و یک نمایشگر بزرگ دیگر در وسط داشبورد برای انجام وظایف مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی، در حالت کلی، یک طراحی مدرن را برای این خودرو رقم زدهاند.۲۷ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
mohammad_boss429
۳۰ آبان ۱۳۹۴الانترای ۲۰۱۷ بر روی یک شاسی جدید قرار گرفته که در آن از ۵۳ درصد فولاد با مقاومت بالا استفاده شده است.
شاسی پراید از چه جنسیه دوستان؟؟؟؟
مایکوباکتریوم توبرکلوسیز
۳۰ آبان ۱۳۹۴والله من یه بار یه پراید تصادفی دیدم که گلگیر تا کاپوت کاملا کنده شده بود؛زیرش چیزی دیدم که خشکم زد!
یه جور قفسه های قدیمی داشتیم که به میله های فلزی و سوراخ دار با پیچ وصل میشدن ،زیر گلگیر از اونا بود?
و باتوجه به شناختی که از غول های بی شاخ ودم دارم تقریبا مطمئنم که کار خود کارخونه بود
امیر سابق
۳۰ آبان ۱۳۹۴هر قدر بخواهم توانایی و اقتدار و پیشرفت هیوندا را در این متن توصیف کنم ، باز هم آن تورکه شود نمی توانم و آن توانایی را ندارم یعنی هیچ کس ندارد.
فقط میتونم بگم دوستان به جای اینکه بعشی از شما هم به ماشین های کره ای تیکه بندازید( حالا به خاطر هر عوامل گوناگونی) فقط این نکته را خاطر نشان شوم که همان کره ای که پراید تولید میکرد ببینید حالا چیا تولید میکنه و ایران که سابقش با کره در زمینه ساخت خودرو یکیه ببینید چی تولید میکنه( همان پرایدو منتها با کیفیت پایین تر و قیمت نجومی تر)
در رابطه با طراحی این خودرو هم میتونم بگم طراحی داخلی این بهتره ولی طراحی خارجی به خصوص چراغ های جلو نسل قبل برتری خاصی نسبت این مدل دارا هست.
امین
۳۰ آبان ۱۳۹۴خدا نصیب هیچ کس نکنه
ما یه بار با پراید تصادف کردیم یه مقدار گوشه جلو سمت چپ،چراغ و گلگیر و اینا ضربه دیدن ولی جالب اینه در صندوق عقب هم کج شد!!!
نوید جهرمی
۳۰ آبان ۱۳۹۴از جنس حلبی
Ali.Q
۳۰ آبان ۱۳۹۴آقا ما یه بار با پراید سال ۸۹ چپ کردیم :/
به طرز عجیبی وقتی ماشینو برگندوندن هنوز قابل استفاده بود…شانس اوردیم البته لبه دره ماشین وایساد…
محمد
۱۷ آذر ۱۳۹۴میلگرد آج دار
interceptor
۳۰ آبان ۱۳۹۴روز به روز به ایمنی خودروهایت تولیدی شرکتا اضافه می شه ولی همیشه (برای بهره وری) تو ایران یا از ضخامت ورق آهنش می زنن یا قطعات و صفحات غیرضروری حذف می شن. ای کاش مهندسای ایران خودرو و سایپا یه دوره ای برای کره ها هم بذارن تا به بهره وری ***عمل کنن!
Hamid...Audi
۳۰ آبان ۱۳۹۴آقاانصافا جولوپنجره و چراغای عقب خیلی شبیه آئودی A3 شده!!!
البته چراغای جولو و فرم کلی ماشین هم کم شباهت نیست…
Archi KHAN
۳۰ آبان ۱۳۹۴و یه جورایی شبیه i 40 نشده ؟!
نوید جهرمی
۳۰ آبان ۱۳۹۴چراغش ب نظرم بیشتر شبیه جگوار XE شده ک اومدن دی لایت و پروژکتورو جابجا کردن. جلو پنجره هم با الهام از آئودی یا شاید فورد. اگر جلو پنجره رو بزرگتر و بلندتر میگرفتن بهتر بود.
اما در کل طرح زیبایی شده . دمش گرم.
ی اصلاحیه برای موتور و گیربکس میخواد. باید ی موتور جذاب هم بهش اضافه کنه تا جلوی رقبا خوب قد علم کنه.
american and japan
۳۰ آبان ۱۳۹۴من میخواستم بگم گفتم الان جماعت کره ای سوار میان فحشم میدن.خیلی شبیه آئودی شده.
وحید
۳۰ آبان ۱۳۹۴خدا را شکر النترا از تخیلی بودن دست کشید
داره طراحیش پخته تر می شه هرچند پوزه جلو ماشین شبیه فورد فیستا شده
داشبورد هم کلی تغییر کرده
دیگه از اون داش بی ریخت محصولات هیوندا خبری نیست
iman
۳۰ آبان ۱۳۹۴بیچاره کردن صنعت نوپای کره ملت رو، هر روز یه شکل ، همه جاشون رو از هر ماشینی که گیرشون بیاد کپی میکنن
بیچاره اون کسی که کره ای بخره سال بعد مدل دیگش یه شکل دیگه میشه و به دنبال اصالت نداشته ای که میگردند باز تغییر چهره، کلی افت قیمت ماشین سال قبل و اینکه اگه لوازم ماشین چند سال قبل رو بخوای دیگه بیچاره میشی
گرچه تو بازده و مشخصات مهندسی هم هیچ حرفی برای گفتن ندارن و همیشه صاحبانشون رو شرمنده میکنن
american and japan
۳۰ آبان ۱۳۹۴موافقم
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۴چرا اینجوری کامنت میذارین . نیسان سنترا جدید رونمایی کرده چرانمیگن چرا با نسل قبلیش این همع تفاوت داره . چرا الکی میخواین به کره ای ها گیر بدین . اونا هر روز دارن پیشرفت میکنن و ما داریم خودمونو گول میزنیم
سامان اذری
۳۰ آبان ۱۳۹۴هوندا سیویک +
النترا –
امیر
۳۰ آبان ۱۳۹۴تقریبا فوردوهیوندا محصولاتشون خیلی شبیه هم داره میشه شما scapeجدیدو ببینید یاedge رو عین سانتافه وتوسان جدیدن اینم شبیه فیستاو شده مشخصه باهم همکاری دارند
سعید
۳۰ آبان ۱۳۹۴طراحی هر نسل از خودروهای ساخت شرکت هیوندای نسبت به نسل قبل آنها پخته تر و کم نقص تر می شود و آن اشکالات بسیار مشهودی که در نسلهای قبلی وجود داشت به سرعت در حال رفع شدن است ، نمونه ای از این اشکالات طراحی بسیار غیر متعارف و نازیبای داشبورد نسل قبل سوناتا بود که به دیگر مدلهای این کمپانی نیز گسترش داده شده بود ، با ورود نسل جدید این خودرو این خط مشی طراحی نیز تغییر کرد و هم اکنون به دیگر مدلهای این خودروساز نیز درحال گسترش می باشد . بخش دیگری از طراحی نیز که همانند داشبورد خودروهای این شرکت در حال رفع واصلاح می باشد فرم چراغهای جلو نسل قبل سوناتا است که فرمی نسبتاً عمودی داشت ، این رویه طراحی نیز با ورود نسل جدید سوناتا تغییر نمود و هم اکنون به جنسیس و الانترا توسعه یافته است .
soroush shirazi
۳۰ آبان ۱۳۹۴جلوش شبیه فورد فوکوس نشده؟موافقا + مخالفا –
MehdiTurbo
۳۰ آبان ۱۳۹۴من طراحی قبلیشو بیشتر دوست داشتم.سیویک به این ترجیح میدم،مصرفشم ک پایینتره.
Mehrbod
۳۰ آبان ۱۳۹۴اگر داخل بیضی آرم بنویسند FORD و بنویسند فورد مدل 2016 هیچ کسی شک هم نمیکند و حتی شاید حاشیه سودش بیشتر هم بشه ..
خلاقیت طراحی ، اصالت و هدفداری نما ها در کارخانه هیوندای ضمن برخورداری از تیم های بزرگ و برجسته ، در نماهای بیرونی ضعیف و در نماهای داخلی کسالت آور و تکراری است !
ارمان
۳۰ آبان ۱۳۹۴هیوندای همونطور که باید داره از اقرار طراحیش کم میکنه و البته داره تویوتا کمری رو یاد اوی میکنه مخصوصا مه شکناش
به شکلی الگو برداری هنوز ادامه داره که این اصلا بد نیست اگه قراره تو ماشین الگو داشته باشی چرا اون تویوتا نباشه
امین
۱ آذر ۱۳۹۴دلبندم اغراق درسته نه اقرار!!
ارمان
۲ آذر ۱۳۹۴امین جان حق با تو اشتباه شد ببخشید ??
احمد
۱۷ آذر ۱۳۹۴چرا هیوندای داره به فرمهای ساده روی میاره؟ نمونش همین الانترا و سونوتا
علیرضا car
۲۹ آذر ۱۳۹۴چه سوناتا وچه النترا سری قبلیشون از این جدیداشون سرتره به نظر من هیوندا تو طراحی داره مثل میستوبیشی پسرفت میکنه.