در این قسمت بازار ۳۵ تا ۵۰ هزار دلاری را مورد بررسی قرار میدهیم.
ولوو S90
آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۴۷,۹۴۵ دلار
سدان لوکس ولوو در نسل جدید خود از زبان طراحی متحولشده بهره میبرد و همانند آنچه در برادر قدبلندش میبینیم، بسیار متناسب، پخته و دلنشین است. در بحث ظاهری، الهاماتی از مدل مفهومی کوپه ولوو دارد که نخستین بار در نمایشگاه ۲۰۱۳ فرانکفورت رونمایی شد. پلتفرم آن با XC90 مشترک بوده و از پیشرانههای مقابل استفاده میکند: ۲ لیتری ۴ سیلندر T5 پایه؛ ۲ لیتری ۴ سیلندر T6 (مجهز به توربوشارژر و سوپرشارژر) با حداکثر قدرت ۳۱۶ اسب بخار و سقف گشتاور ۴۰۰ نیوتونمتر؛ T8 پلاگ-این هایبرید ۴۰۰ اسب بخاری. در حالت استاندارد، توان خروجی از پیشرانه در T5 به محور جلو و در T6 و T8 به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد.
کابین آنقدر متین و راحت است که دوست دارید دست از رانندگی کشیده و یک فنجان قهوه نوش جان کنید. چرم بسیار باکیفیت، چوب و فلز دورتادور سرنشین را فرا میگیرد. همانند برادر بزرگتر، بیشتر دکمهها جای خود را به یک نمایشگر لمسی دادهاند و تنها دکمه روشن/خاموش کردن پیشرانه و سوییچ انتخاب حالتهای رانندگی حضور خارجی دارند.
جیپ گرند چروکی ترِیلهاوک
در حال فروش
قیمت پایه: ۴۰,۰۰۰ دلار (تخمینی)
بهراستی که گرند چروکی شاسیبلند بسیار خوبی است، گرچه نقاط ضعفی هم دارد. سواری نرم، پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر V شکل، جعبهدنده ۸ سرعته خودکار، تواناییهای خارج جاده مناسب، دیفرانسیل قفل شونده عقب، صفحات محافظ زیر بدنه و فاصله ۱۰.۸ اینچی (۲۷۴.۳ میلیمتری) کف خودرو از سطح زمین، این نسخه را به برادر جسور و خیلیجا رو (که شاید دیگر مدلهای گرند چروکی توانایی دستیابی بدانها را ندارند) چروکی بدل کرده است.
شورولت بولت
آغاز فروش: اواخر ۲۰۱۶
قیمت پایه: ۳۷,۵۰۰ دلار
بولت بهعنوان یک هاچبک ۴ درب ۵ نفره دیفرانسیل جلو و تمام برقی، واقعاً فضای مناسبی برای سرنشینان دارد. قوای محرکه از طریق مجموعه باتری لیتیوم-یون ۲۸۸ سلولی ۶۰ کیلووات ساعتی تأمین میشود که طی پروژهای مشترک با کمپانی اِلجی توسعه یافته است. بیشینه قدرت و گشتاور به ترتیب ۲۰۰ اسب بخار و ۳۶۰.۶ نیوتونمتر میباشد که تحویل موتور برقی میشود. طبق گفتههای شورولت، شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۷ ثانیه میسر خواهد بود که برای خودرویی ۱۶۲۳ کیلوگرمی معقول به نظر میرسد. نکته جالبتوجه، تأکید این خودروساز روی شتابگیری بسیار چشمگیر بین سرعتهای ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت است!
آئودی S3
آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۴۳,۵۰۰ دلار
S3 به درد آن دسته از افراد میخورد که گزینهای برازندهتر و اعیانیتر از فولکس واگِن گلف R میخواهند اما علاقهای به مینی ونها یا کراساوورهای کامپکت ندارند. ابعاد جمعوجور و چابکیِ آن واقعاً مناسب استفادههای روزمره بوده و تحت تأثیر قرارتان میدهد.
نیسان آرمادا
در حال فروش
قیمت پایه: ۴۰,۰۰۰ دلار
شاسیبلند اندازه بزرگ نیسان علیرغم ویژگیهای بسیار مناسب، سال گذشته فروش جالبی را تجربه نکرد. در مدل ۲۰۱۷، قلب ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر V شکل با ۳۹۰ اسب بخار قدرت در کنار جعبهدنده ۷ سرعته خودکار وظیفه تأمین قوای محرکه را بر عهده دارد. بنا بر گفتههای نیسان، کنار گذاشتن پلتفرم تایتان (Titan) باعث افزایش ابعاد و حالت جعبهای بدنه شده و سختی پیچشی را ۲۰ درصد افزایش داده است. همچنین برای بازار آمریکا ورقهای بدنه و تعلیق چند اتصالی عقب کاملاً از نو طراحی شده تا بیشازپیش مناسب سطوح ناهموار باشد.
کادیلاک XT5
در حال فروش
قیمت پایه: ۳۹,۹۹۰ دلار
کادیلاک درحالی XT5 را روانه بازار کرده که نهتنها در گروه کراساوورها، بلکه در سایر سگمنتها نیز بهسرعت در حال پیشروی است. بهرهگیری از شاسی کاملاً جدید سبب کاهش وزن به ترتیب ۲۵۰ (۱۱۳.۳ کیلوگرمی) و ۶۵۰ پوندی (۲۹۴.۸ کیلوگرمی) را نسبت به نسل پیشین (SRX) و کلاس GLE مرسدس بنز گردیده و نوعی برگ برنده برای این خودروساز به حساب میآید.
آئودی A5 / S5
آغاز فروش: بهار ۲۰۱۷ (تخمینی)
قیمت پایه: ۵۴,۰۰۰ / ۴۲,۰۰۰ (تخمینی)
وزن کمتر و طراحی تیزتر نکات عطف سری ۵ تازه آئودی هستند. در مقایسه با نسل پیشین، نمای خارجی عبوس و خشنتر شده و استفاده وسیع از آلومینیوم و دیگر مواد سبک کمک شایانی به کاهش وزن خشک کرده است. در A5 پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو ۲۵۲ اسب بخاری و ۳۷۰ نیوتونمتری با جعبهدنده ۶ سرعته خودکار یا ۷ سرعته دو کلاچه و دیفرانسیل تک یا جفت ارائه میشود؛ حال آنکه S5 از بلوک توربو دوقلو ۳ لیتری V6 جدید با ۳۵۴ اسب بخار قدرت و ۴۹۸.۹ نیوتونمتر گشتاور به همراه جعبهدنده ۸ سرعته خودکار و دیفرانیسل جفت (بهصورت استاندارد) سود میبرد و طی مدت ۴.۷ ثانیه مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت را درمینوردد. اگر این اعداد توجهتان را جلب نمیکند، باید منتظر گونه مخصوص پیستِ RS5 بمانید.
جِنِسیس G80
آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۳۹,۷۰۰ دلار
جِنِسیس G80 درواقع همان هیوندای جِنِسیس است که پس از پایهگذاری زیرشاخه لوکس این خودروساز، نامش را تغییر دادهاند. همانند قبل، میتوانید بین دو پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 و ۵ لیتری V8 انتخاب کنید. سامانههای دو چرخ و چهار چرخ محرک نیز به همراه فهرستی از موارد سفارشی همچون گرم کن صندلی و سامانههای امنیتی در دسترس هستند که بسته به سلیقه مالک در کالبد خودرو جای میگیرند. همچنین ممکن است در آینده نزدیک، بلوک ۵ لیتری جای خود را به نمونه ۳.۳ لیتری توربو دوقلو بدهد.
آئودی A4 آلرود کوآترو
آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۴۴,۰۰۰ دلار (تخمینی)
محبوبیت روزافزون کراساوورها میتواند فرصت خوبی برای مدلهای اینچنینی باشد تا خود را بیشتر در دل بازار جای کنند.
شالوده A4 آلرود فرقی با نسخه سدان ندارد. ارتفاع اتاق از سطح زمین ۱.۳ اینچ (۳۳ سانتیمتر) بلندتر بوده و فلپهای جانبی و روی گلگیرها امکان ماجراجویی بیشتری را به سرنشینان میدهد. پیشرانه پایه نیز همچنان همان ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر ۲۵۲ اسب بخاری است که با سامانه چهار چرخ محرک کوآترو جفت میشود.
مرسدس بنز SLC
در حال فروش
قیمت پایه: ۴۸,۸۷۵ دلار
در بخش ظاهری، فیس لیفت جزئی و مختصری صورت گرفته است.
مدل پایه از بلوک ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی و جعبهدنده ۹ سرعته خودکار استفاده میکند. پس از تغییر سبک نامگذاری، SLC43 جدید با قلب ۳ لیتری V6 توربو دوقلو جایگزین کد ۵۵ قبلی و پیشرانه ۸ سیلندر آن شد. علیرغم کاهش توان خروجی، شتاب اولیه بهبود یافته و تنها در ۴.۶ ثانیه میسر میگردد.
بسیاری از سامانههای امنیتی و فناوری مرسدس بنز هم برای آن قابل سفارشاند که نسبت به پیشینیان متمایزش میکنند.
لینکُلن کانتینِنتال
آغاز فروش: پاییز
قیمت پایه: ۴۵,۴۸۵ دلار
ازآنجاکه تلاشهای بینتیجه زیادی برای استقلال برند لینکلن صورت گرفت، زنده کردن نام کانتیننتال ریسک بزرگی برای او بود و هست. این خودروساز معتقد است تمرکز کامل روی “کاملاً لوکس بودن” به اندازه کافی موجب تمایز آن خواهد شد، اما دیگران اینطور فکر نمیکنند.
اینفینیتی Q60
در حال فروش
قیمت پایه: ۴۲,۰۰۰ دلار (تخمینی)
سیمای خشن و قلب V6 دو توربو، شخصیتی وحشی و دوستداشتنی برای Q60 رغم زدهاند که توجه هر خودرو دوستی را به خود جلب میکند.
پیشرانه ۳ لیتری مذکور در بالاترین تریم، ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ پوند فوت (۴۷۴.۵ نیوتونمتر) گشتاور تحویل جعبهدنده ۷ سرعته خودکار میدهد. گزینههای دیگر ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر ۲۰۸ اسب بخاری و گونه ۳۰۰ اسب بخاری همان بلوک ۶ سیلندر است. با بکار افتادن توربوها حسی شبیه به نیسان GT-R در راننده ایجاد میشود. سامانه Direct Adaptive Steering rack کمک میکند تا هر لحظه، موقعیت دقیق چرخهای جلو را روی سطح مسیر حرکت بدانید.
آکیورا MDX
در حال فروش
قیمت پایه: ۴۴,۸۹۰ دلار
MDX بازطراحی شده نسبت به مدل قبلی تازه و شاداب مینماید. هدف آکیورا بهبود بازدهی مصرف سوخت و تجهیزات استاندارد آن است، لذا مواردی چون ترمز پارک خودکار مجهز به auto-hold، نوربالای خودکار، رادیو ماهوارهای و ۴ خروجی USB در جایجای اتاق را بهصورت رایگان عرضه میکند.
منبع: automobilemag
تمدن عرب
۶ آبان ۱۳۹۵قیمت شورولت بولت خیلی بالاست
Noble
۶ آبان ۱۳۹۵.
آره.
این قیمت برای bmw i3 مناسبه.
"Amir"
۶ آبان ۱۳۹۵نمیگذرم از اون کسانی که ما رو از این خودروهای محروم کردن ، بخدا نمیگذرم
قیمتارو ببین انصافا ?
خداروشکر که باز ماشین دارم ، ولی این رسمش نیست
Kamran cooper
۶ آبان ۱۳۹۵شخصا از نظر طراحی لینکلن کنتیننتال و جنسیس رو خیلی پسندیدم
خوشا بر احوال مردمانی که برای خرید چنین لیست های بلند بالایی جلوی چشمشان است وقیمت ها هم نسبت به در آمد هایشان معقول
Sina
۷ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز یک سر به سایتای خارجی بزنی میبینی بازم به همینا میگن خیلی گرون
برادر من که امریکا رفته بود میگفت به ندرت یک ماشین لوکس متوسط پیدا میشه و تقریبا خبری از ماشینای بالای ۷۰ هزار دلار نیست تو لاسوگاسو نگا نکن همه فراری دارن اینجا ایران نیست خریدی با ضرر کم بفروشی تو یکی از کامنتای حارجیا دیدم که میفگت رفته ولوو xc90 با ۵۶ هزار دلار خریده بعد از ۱۴۰۰ مایل کارکرد ازش بالاترین قیمتی که بهش پیشنهاد دادن ۴۵ هزار دلار ازش ورمیدارن اینجا چون ماشینای بالای ۵۰ هزاردلار بازار ندارن کلی با ضرر باید فروختشون اینجا تقریبا پول به ماشین ملتش نمیدن هیچ جایی اینقدر ماشین سال مثل ایران نداره با وجود این که کلی گرون تر میفروشن
Mahmood
۹ آبان ۱۳۹۵به نظر من بهتره در خارج از ایران خودروی دست دوم تمیز کم کارکرد خرید که افت قیمتش رو کرده چون در اونجا همینطوریش هم افت قیمت بالاست حالا چه بسا که خودرو زیاد کار کند این افت به مراتب بیشتر خواهد بود ولی حداقل خوبیش اینه که در اونجا خودروی تمیز کم کارکرد زیاد گیر میاد چون خودروهاشون تا جایی که امکان داره تصادفی نیستند و روغن و بنزین هاشون هم که خیلی با کیفیت تره نسبت به ما و تاثیر منفی روی خودروهاشون نداره و از طرفی در اونجا اکثر مردم خودروهاشون رو تمیز نگه می دارند چرا که هزینه های نگهداری از خودروها بسیار معقول است که من متاسفم برای خودمون! در خارج شما راحت می تونید با تقریبا نصف قیمت یک خودروی لوکس صفر یک خودروی کارکرده ی تمیز کم کارکرد مدل مثلا دو یا سه سال قبل رو بخرید که نه تنها ضرر نکردید بلکه سود هم کردید و چون افت قیمت در اونجا خیلی بالاست به نظر من خرید خودروی گران قیمت دست دوم تمیز از خرید نمونه ی صفر آن معقول تر است.
H.A
۶ آبان ۱۳۹۵فوق قیمت این ماشینا میشه حدود 150 میلیون.
اگه با همچین قیمتی تو ایران فروخته میشدن خیابونای ایران از هر خیابونی تو دنیا زیبا میشد همین سانتافه با 220 میلیون تومن رو نگاه کنید که تو هر خیابونی حداقل یکیش هست!
حالا تصور کنید با همین قیمت چه ماشینای لوکسی که تو خیابونا خود نمایی نمیکردن
(ali (CHEVY NOVA
۶ آبان ۱۳۹۵چیپ . لینکلن و کادیلاک بسیار معرکن
he
۶ آبان ۱۳۹۵جیپ نه چیپ
امیر
۶ آبان ۱۳۹۵دوستان جواب بدن چرا با اینکه این همه خودروی ایمن وبا کیفیت بفروش میره وهست وجاده هاهم به نسبت ازما بهتره وفرهنگ رانندگیشون چرا انقد تعداد کشته ها تو آمریکا بالاست الان از2009هرسال بالای 32ال33هزار کشته میده و2015بالای 35هزار کشته دادن وامسال طبق امار یکی از بدترین سالا تو تصادفات بوده چرا امریکا نتونسته ونمیتونه تصادفاتو کاهش بده؟؟؟
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۶ آبان ۱۳۹۵بله از سوال شما ممنونیم
هم اکنون از دوستان امریکایی میخواهیم که به سوال شما پاسخ دهند
پاسخگوی شماره 1جناب اقای (ali (CHEVY NOVA
پاسخگوی شماره 2 جناب اقای NIMA
فرزاد
۷ آبان ۱۳۹۵اونقدر. هم بالا نیست
ی نگاه به جمعیتش بندازی میفهمی
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۷ آبان ۱۳۹۵پاسخگویی به اسم فرزاد نداشتیم
(ali (CHEVY NOVA
۷ آبان ۱۳۹۵دلیلی نیست که من پاسخ بدم به شما
میتونید از مطالعات بدست اومده از اینترنت جویای این سوال شید
نیما هم درگیر خرید کامارو هست وقتی برای این جوابها نداره تا جایی که من میدونم
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۷ آبان ۱۳۹۵متاسفانه پاسخگویان امریکایی ما میلی به جواب شما نداشتن
جواب را خودتان جویا شوید
با تشکر از سوال شما ..
GOD BLESS AMERICA
۷ آبان ۱۳۹۵امیر جان تو صفحه لینکلن کانتیننتال جوابت رو دادم برو بخون.
http://www.pedal.ir/فورد/رانندگی-لینکلن-کانتیننتال-2017/comment-page-1/#comment-439548
اینم بخون بد نیست
http://www.pedal.ir/بنز/نسل-جدید-مرسدس-بنز-e63-amg-معرفی/comment-page-1/#comment-439544
جمشید
۸ آبان ۱۳۹۵داداش نسبت به جمعیت کل کشور مقایسه کن
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۶ آبان ۱۳۹۵پس پورشه ماکان کو ؟؟؟؟
ائود s5 خیلی عالی بود خیلی با وقار خوش به حال مالکاش ///
مجید.بهترین یا هیچ.
۶ آبان ۱۳۹۵.
نیسان آرماندا لطفا …
reza
۶ آبان ۱۳۹۵لعنت به هرچی قانون مزخرفه
من با دلار 7000 تومان هم حساب میکنم بازم جور در نمیاد مرسدسslc 350 تومن آئودی A4 به قیمت 300 تومن جنسیس 300 تومن نیسان ارمادا 300تومن آئودی A5 به قیمت 350 تومن ولوو 340 تومن
به ولله قسم هر کدوم از این ماشین ها اگر وارد بشه راحت رو هر کدوم 200 تومن میکشن.تف تو زندگی هر کسی که نمی زاره مردم یه ماشین خوب سوار شن
حميد
۶ آبان ۱۳۹۵این قیمتها معادل سانتافه و رافور و اینجور ماشینها تو بازار داخلی هست یکم هم ارزونتره
hadi
۶ آبان ۱۳۹۵بچه ها درسته بی ربطه ولی بازدید از این پست زیاده … کسی میدونه چرا از یجایی به بعد دور موتور زیاد میشه گشتاور کم میشه؟
GOD BLESS AMERICA
۷ آبان ۱۳۹۵چون قدرت موتوری که تو دورهای بالا بدست میاد حاصل یه نسبت خاص بین دور بالا و گشتاوره .
درواقع اسب بخار هم شکل دیگری از گشتاور است که تمایل به افزایش دور موتور داره .
من فرمول رو فراموش کردم اما توی اینترنت دنبال فرمول قدرت موتور بگردی احتمالا پیداش میکنی.
احمد
۷ آبان ۱۳۹۵سلام دوست عزیز
وقتی ماشین ساکن هست و شروع به حرکت می کنه با افزایش دور موتور سوخت وهوای بیشتری وارد موتور میشه که باعث افزایش قدرت میشه ، این روند همین طور ادامه داره تا این که نسبت ایدآل سوخت به هوا از بین میره و هوایی که به موتور میرسه کمتر از مقدار مورد نیازشه که باعث افت قدرت میشه.
( توجه کن که زمان باز وبسته شدن سوپاپهای هوا در اثر افزایش دوره موتور کم میشه و موتور وقت کمتری داره که هوا رو بمکه —– برای جبران از توربو استفاده می کنن البته توربو هم به این محدودیت رو داره اما در دور موتور بالاتر )
GOD BLESS AMERICA
۷ آبان ۱۳۹۵تو لیست بالا فقط آئودی ال رود و ولوو اس 90 توجهم رو به خودش جلب کرد.
رضا
۷ آبان ۱۳۹۵فقط ولو سری اس خودت سوار شو. بعد پسر و نوه ات از میراثت لذت می برند.
محمدرضا
۸ آبان ۱۳۹۵ولوو سری اس نداره. حرف S یعنی سدان و V یعنی واگن یا استیشن. شاسی بلندها هم با حرف XC و کوپه با حرف C.
سری ها با اعداد ۳۰،۴۰،۵۰،۶۰،۷۰،۸۰،۹۰ شناخته میشن.
کوپه ها فقط C30 , C70 هستن.
Radison
۷ آبان ۱۳۹۵تمام این ماشینا خوبن ولی من درگیر قیمت جیپ چروکیم…وجدانن اگه تا 50000دلار باشه یه انتخاب معرکه است…
وحید
۷ آبان ۱۳۹۵خودرو های 120 میلیونی تا 175 میلیونی………………..و دیگر هیچ……
رامکال
۷ آبان ۱۳۹۵آفرین به آئودی که دارد میترکونه.
Mahmood
۹ آبان ۱۳۹۵خسته نباشید آقای امین قوام صفری لطفا در قسمت توضیحات مربوط به آئودی A4 آلرود کواترو که ارتفاع اتاق از سطح زمین را عدد 1.3 اینچ معادل 33 سانتی متر نوشته اید اصلاح بفرمایید چرا که 1.3 اینچ تقریبا معدل 3.302 سانتی متر می شود و به راحتی می توان نتیجه گرفت که آن عدد 1.3 فوت باید بوده باشد تا معدل تقریبی 33 سانتی متر در آید ممنون از توجه شما ارادت.
Mahmood
۹ آبان ۱۳۹۵با این که نمیشه به راحتی از کنار آئودی S3 گذشت اما قیمتش واقعا زیادی بالاست به طوری که با این پول خیلی گزینه های بهتر و بزرگتر و با ارزش تر نسبت به مبلغ پرداختی وجود داره ویک هاچ بک با این امکانات( که حتی کم هم نیستند امکاناتش ) با این قیمت حتی در خارج از کشور هم نمی ارزد ولی در عین حال خیلی از خودروهای لیست بالا همچون جیپ گرند چروکی و نیسان آرمادا و کادیلاک XT5 و لینکلن کانتیننتال و آئودی A4 آلرود واقعا قیمتشون مفته و نسبت به مبلغ پرداختی ارزش بالایی دارند.
د
۱۴ آذر ۱۳۹۷کیا استینگر تو لیست نبود.
قیمتشم اندازه همیناست.
لطفا اضافه کنید.