پورشه تمام مدلهای ۹۱۱ کاررا را همراه با توربوشارژر بروزرسانی کرده و به دنبال آن از اولین فیسلیفت تارگا ۴ و 4S و همچنین کاررا ۴ و 4S در هر دو مدل کوپه و کانورتیبل رونمایی کرده است.
پورشه با پیروی از مدلهای جدید ۹۱۱ های کاررا و کاررا S دیفرانسیل عقب، که اخیرا با موتور شش سیلندر تخت دو توربو ۳.۰ لیتری رونمایی شدند، تارگا ۴ و 4S و همچنین کاررا ۴ و 4S را هم به این موتور مجهز کرده است. پیشرانه جدید قادر به تولید توان ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر در پوشش کاررا ساده، و توان ۴۱۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر در مدل کاررا S، هست که هرکدام ۲۰ اسب بخار و ۶۰ نیوتن متر افزایش داشتهاند. انتخاب گیربکس بدون تغییر باقی مانده و شامل یک گیربکس هفت دنده دستی و یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه PDK میشود که در حال حاضر با یک سیستم جدید کنترل تمام چرخ محرک الکترو-هیدرولیکی، سریعتر از گذشته عمل میکند. شاسی PASM دوباره مهندسی شده و ارتفاع آن، به صورت استاندارد در تمام ۹۱۱ های چهار چرخ محرک، ۱۰ میلیمتر کاهش یافته است. پورشه حتما از اینکه برای اولین بار، کاررا ۴ به سرعت بیشتر و شتاب بهتر از همتایان دیفرانسیل عقب خود دست یافته میبالد، زیرا کار بزرگی انجام داده است. به همراه نصب پکیج اختیاری PDK و Sport Chrono ، پر کردن ۰ تا ۱۰۰ برای مدل کاررا ۴، در ۴.۱ ثانیه (۰.۴ ثانیه کمتر از مدل قبلی) و برای مدل 4S در ۳.۸ ثانیه (۰.۳ ثانیه کمتر) صورت میگیرد. کابریولت S و ۹۱۱ تارگا ۴ به همراه این کیتها ۰.۲ ثانیه دیرتر ۰ تا ۱۰۰ را از همتایان معمولی خود پر میکنند، در حالی که حداکثر سرعت آنها با توجه به مدل و تجهیزات بین ۲۸۷ و ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت متفاوت میباشد. پورشه میگوید، تمام مدلها مصرف سوخت بهتری از پیشینیان خود دارند، ۹۱۱ کاررا ۴ کابریولت بدون پکیج PDK با کاهش ۰.۸ واحد، ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر میسوزاند، و ۹۱۱ کاررا S کابریولت و ۹۱۱ تارگا 4S، هر دو با پکیج PDK، مقدار ۸.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر میسوزانند.مانند قبل، تمام مدلهای چهار چرخ محرک ۹۱۱ با افزایش ۴۴ میلیمتری قسمت عقب و نوار قرمز رنگ بین چراغهای عقب همراه هستند.
به غیر از این تغییرات، همه مدلهای کاررا و تارگا ۴ و 4S از تمام پیشرفت و بروزرسانیهای برادران 2WD خود بهرهمند خواهند بود، که شامل چراغهای جلو بهبودیافته همراه چراغ روزتاب چهار نقطهای، بهینه سازی سپر، دستگیره درب جدید، چراغهای عقب جدید، و طراحی مجدد درب عقب با ورودی هوای عمودی میشوند. همچنین یک فرمان جدید، یک حالت رانندگی جدید و یک سیستم سرگرمی بهروز با صفحهنمایش لمسی ۷ اینچی از جمله تغییرات کابین خواهند بود. قیمت گذاری برای بازارهای غیر اروپایی هنوز اعلام نشده است، اما قیمت مدلهای جدبد در آلمان به شرح زیر است. تحویل فیسلیفت ۹۱۱ مدل کاررا و تارگا ۴ و 4S از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. قیمتها در آلمان۹۱۱ کاررا ۴ (یورو) ۱۰۳۹۸۳
۹۱۱ کاررا 4S (یورو) ۱۱۸۱۴۴
۹۱۱ کاررا ۴ کابریولت (یورو) ۱۱۷۰۷۳
۹۱۱ کاررا 4S کابریولت (یورو) ۱۳۱۲۳۴
۹۱۱ تارگا ۴ (یورو) ۱۱۷۰۷۳
۹۱۱ تارگا 4S (یورو) ۱۳۱۲۳۴
منبع: carscoops
کیارش
۱۸ مهر ۱۳۹۴اصالت، نو اوری، مهندسی، قدرت خلاصه شده در سه رقم: 911
mehran911
۱۸ مهر ۱۳۹۴اینم یک ویدیو دیدنی از تارگا امیدوارم لذت ببرید
http://www.aparat.com/v/Roh6Z
محسن.د
۱۸ مهر ۱۳۹۴سلام و عرض ارادت به دوست قدیمی و استاد خودم. خیلی خوشحال شدم که دوباره اسم شما رو اینجا دیدم :-)
ممنون از ویدئوی بسیار لذت بخشی که گذاشتی. کاش از این فیس لیفت جدید که طراحی عقبش فوق العاده زیباتر شده،هم بذاری تو کانالت.
موفق و پیروز باشی ;-)
mehran911
۱۹ مهر ۱۳۹۴تاج سری محسن عزیز
من هم خیلی خوشحالم که کامنتتو میبینم
آرزو میکنم در لحظه لحظه زندگیت لذت آرامشو موفقیت رو حس کنی دوست من
احمد باقری
۱۸ مهر ۱۳۹۴به امید طراحی بهتر و فاصله گرفتن از این طراحی ضعیف.
بابک
۱۸ مهر ۱۳۹۴به امید رشد هر چه بیشتر این طراحی خارق العاده و پیشرفت روز افزونش
واقعا هنر بزرگیه که یه فرم خاص رو طی چندین سال تولید کنی و به هیچ عنوان قدیمی نشه و هر روز بر محبوبیتش افزوده بشه
دم پورش گرم که یکی از خاص ترین ماشینای دنیاست
jungle
۱۸ مهر ۱۳۹۴منظورت از طراحی ضعیف که پورشه نیست حتمااا؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
۱۸ مهر ۱۳۹۴طراحی ضعیف؟! شما به این حفظ اصالت و شاهکاره طراحی چجوری این حرف رو میزنید
jungle
۱۸ مهر ۱۳۹۴ایشون احتمالا تغییرات متفاوتی که روی پراید انجام شده رو بهتر میپسندند!
ali ayat
۱۸ مهر ۱۳۹۴بچه های عشق پورش کسی از سری های مختلف ۹۱۱میدونه که چه فرقی با هم داره مثلا تگرا توربو کارا کلا چه فرقی دارن؟!
mohsen
۱۸ مهر ۱۳۹۴http://www.porsche.com/usa/models/911/
روی models بالا سمت چپ موسرو نگه دارید برید رو 911 بعد هر کدوم از مدلاشو سمت راست نمایش میده که اگه موسو رو مدل مورد نظر نگه دارید چکیده ای از مشخصاته فنی شو نشون میده
ali ayat
۱۸ مهر ۱۳۹۴نه قبول میدونم دیدم ولی مدل زیاده گیج کنندس
mohsen
۱۸ مهر ۱۳۹۴خوب زیاده ولی این نیس که یه موتورو رو سمند پارس 405 و… بزارن هر کدومشونم به قیمت پرت بفروشن اگرم موتور پایشون یکی باشه بعضی مدلا باز با تغییراتی عملکردشو تغییر دادن خوب اینطوری کردن هر کس قد جیبش قد سلیقش قد مدلی که دوس داره انتخاب کنه مثلا به شخص GT3 رو بیشتر از TURBO S دوست دارم یه دلیلش اسپویلر عقبشه که رسما خرابشم
sina
۱۸ مهر ۱۳۹۴عااااااشق این مدل تارگای ۹۱۱ هستم عااالیه عااالی
Archi KHAN
۱۹ مهر ۱۳۹۴از تمامی عاشقای پورشه خواهش میکنم برای شفای دوست خوب مون ، مریض منظور
دعا بفرماین …