باور کردن این موضوع که تغییرات ظاهری روی پورشه ۹۱۱، بسیار دشوار است، کاملاً بدیهی به نظر میرسد. شاید این دشواری از پختگی و تکامل طرح ۹۱۱ و یا طراحی منحصربهفرد آن سرچشمه میگیرد. به همین دلیل است که اگر در طراحی کیت بدنه برای این خودرو، دقت و ظرافت کافی صرف نشود، نتیجه مطلوب نیز حاصل نخواهد شد.
تاپکار برای تغییر طراحی ۹۱۱ ناچار شده بسیاری از قسمتها را با الگوی مورد نظر خود طراحی کند. کیت آئرودینامیکی شامل انواع لبهها و اسپویلرها، دیفیوزر و هواکشهای متعدد و زیبا میشود. سپرها نیز از نو طراحی شدهاند. نتیجه این است که با نصب این کیت آئرودینامیکی، طراحی ۹۱۱ تهاجمیتر و خشنتر با حفظ ظاهر اصلی خودرو میشود. پورشه ۹۱۱ توربو S پس از تیون تاپکار با نام استینگر GTR شناخته میشود. تاپکار برای چرخها از مدلهای دیدنی جذاب و البته سادهٔ آلیاژی مشکیرنگ ADV5 MV2 SL با قطر بزرگ ۲۱ اینچی و عرض ۹ اینچ در جلو و ۱۱.۵ اینچ در عقب سود برده است. تا اینجای کار، هزینه تغییرات به ۳۴۸۰۰ یورو میرسد. این هزینه با افزودن مواردی چون نصب تجهیزات، رنگآمیزی، تغییر خروجی اگزوز همچنان بالاتر نیز خواهد رفت. عملکرد خودرو با افزایش ۶۰ اسب بخار در قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر در گشتاور، ارتقا یافته و شتاب صفر تا ۱۰۰ را در کمتر از ۳.۰ ثانیه برای آن دستیافتنی خواهد کرد.۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۶ خرداد ۱۳۹۴به به بسیار عالی
بسیار خوب
خیلی زیباست
شتاب زیر سه محشره
محمد
۲۷ خرداد ۱۳۹۴قبول دارم واقعا خودروی خوبیه با اینکه من از قیافه پورشه 911 خوشم نمیاد ولی قیافه این یکی رو بیشتر می پسندم نسبت به سایر 911 ها.
"Amir"
۲۶ خرداد ۱۳۹۴قشنگ شده ولی به نظرم یکم باید کمکارو بخوابونن ، البته احتمالا سیستم تنظیم ارتفاع داره
Archi khan
۲۶ خرداد ۱۳۹۴اتفاقا همونی شده که تو مطلب بهش اشاره شده :
نتیجه بر عکس شده !
911 فابریک خیلی زیباتره……
ارمان
۲۶ خرداد ۱۳۹۴این پورش بیش از حد دکمه نداره تو داشبوردش؟ ادم سر در گم میشه
سر دندش رو ببینین عجب چیزیه همون یه سال وقت واسه طراحی میخواد
Xman
۲۶ خرداد ۱۳۹۴از مدلای قبلی خوشگل تره ولی 0.100 این ماشین محشره!!!!!!!!!
رضا
۲۶ خرداد ۱۳۹۴911 هیچوقت یه سوپر اسپرت درست و حسابی نبوده ولی در در اینکه توانایی های بالایی داره شکی نیست و نسبت به لامبو وفراری کاربری ساده تری داره و به قول معروف واسه استفاده روزمره راحت تره و همچنین هزینه های نگهداری خیلی پایین تری هم داره. البته نه تو ایران!
سامان از تبریز
۲۶ خرداد ۱۳۹۴خیلی خوشگل شده
مصوصا عقبش
اصالت خلاصه شده در سه رقم ….
شنتیا فراریه
۲۷ خرداد ۱۳۹۴تنها تغییری که در پورشه 911 شده رینگشه
شایان
۲۷ خرداد ۱۳۹۴911 یه افسانست یه اسطوره در صنعت اتومبیل
agera R
۲۷ خرداد ۱۳۹۴همیشه بین جرمی کلارکسون و ریچارد هموند بر سر طراحی 911 دعواست، هموند اصالت پورش رو همین استایل و طراحی ثابت میدونه و کلارکسون میگه شبیه فولکس بیتله! به نظر من مرسدس SL و یا کلاس S با کلی تغییرات نسبت به نسل اول هنوز یک بنز اصیل و خوش استایلن و ادامه طراحی یکنواخت 911 تا چند سال آینده میتونه به ظرر پورش باشه…
RETOLEX
۲۷ خرداد ۱۳۹۴911 به غیر از این چه شکلی میتونه باشه
911 همینطور که هست عالیه
911 یه نوع بیتل هست . اگه شبیه بیتل نباشه باید شبیه چی باشه ؟
دوستش دارم
بنتلی
۲۷ خرداد ۱۳۹۴خاص بودن و جذابیتش چند برابر شده،داخلش خیییلی شیک شده،ناخودآگاه آدمو مجبور ب فشار پدال گاز میکنه،فقط بهتر بود قوی ترش میکردن،
sjs
۲۷ خرداد ۱۳۹۴دوستان،در عکس اول وسط سپر جلو قطعه ای شبیه دوربین وجود داره چیه؟
شنتیا فراریه
۲۷ خرداد ۱۳۹۴اره بهش دقت نکرده بودم حق با توئه .
AHMADREZA BMW
۲۸ خرداد ۱۳۹۴باحاله