پژو

فیس‌لیفت پژو 2008 برای مدل 2017

بعد از حضوری سه ساله در بازار، پژو تصمیم به ارتقا و به‌روزرسانی کراس اوور خود یعنی ۲۰۰۸ گرفته است تا آن را با سیمایی جوان‌سازی شده روانه بازار کند.

New Peugeot 2008 FL
New Peugeot 2008 FL
تغییرات پژو ۲۰۰۸ جزئی و مختصر به نظر می‌رسند. چراغ‌های جلو و جلوپنجره مشبک مشکی‌رنگ جلو اندکی تغییر را نشان می‌دهند. ضربه‌گیرها، ریل سقفی، اسپویلر عقب و درب عقب نیز به‌روز شده‌اند.
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
اما مهم‌تر از تغییرات اندک چهره، به‌روزرسانی طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های این خودرو است. گزینه‌های قابل انتخاب شامل ۵ نسخه بنزینی و شش نسخه دیزلی می‌شوند. جالب اینکه تمامی موتورهای بنزینی قابل انتخاب، ۱.۲ لیتری سه سیلندر در سطوح مختلفی از قدرت تولیدی و بهره‌وری سوخت می‌باشند.
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
کارآمدترین موتور این گروه، مدل PureTech 82 است که با یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. مصرف سوخت این مدل تنها ۴.۴ لیتر در صد کیلومتر است. مدل PureTech 110 نیز با گیربکس ۵ سرعته دستی همین میزان سوخت مصرف می‌کند. قدرت خروجی موتورهای بنزینی از ۱۱۰ تا ۱۳۰ اسب بخار خواهد بود.
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
همانند موتورهای بنزینی، در گروه دیزلی‌ها نیز تنها موتور ۱.۶ لیتری با خروجی‌های مختلف قابل انتخاب است. این پیشرانه‌ها به صورت استاندارد با یک گیربکس ۵ سرعته دستی جفت می‌شوند. یک گیربکس شش سرعته خودکار نیز قابل انتخاب است. مصرف سوخت مدل BlueHDi 100 S&S دیزلی تنها ۳.۶ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. برای پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ تریم GT-Line نیز اضافه شده که از مجموعه چرخ‌های ۱۷ اینچی با طراحی منحصربه‌فرد، جلوپنجره و قاب آینه‌ها و سقف مشکی رنگ، مه‌شکن و نشان GT روی گلگیرهای جلو سود می‌برد.
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
درون کابین از آخرین نسخه سیستم i-Cockpit استفاده شده است. یک کنترل در کنسول وسط امکان انتخاب حالت‌های رانندگی در وضعیت معمولی، برفی، ماسه‌ای و فعال نمودن ESP را میسر می‌سازد. سیستم سرگرمی خودرو برای پشتیبانی از MirrorLink و اپل CarPlay ارتقا یافته است. بعلاوه ویژگی جدید کروز کنترل تطبیقی برای افزودن امکان ترمز خودکار در ترافیک و حرکت با سرعت پایین نیز به‌عنوان یک ویژگی ایمنی پیشگیری از تصادف در ترافیک پیش‌بینی شده است. پژو ۲۰۰۸ یکی از گزینه‌های ورود و تولید در ایران است. قرار است این نسخه فیس لیفت در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. دانیال

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (92 ديدگاه)

    جالبه قیمتش 18 هزار تاست ولی 19 ملیون از 301 که 15 هزارتاست گرون تره
    تازه باید دید جناب یکه زارع وبرادران دلواپس همون نسخه ی قدیمی مد نظر قرار میدن یا اینو

    1. REZA

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (225 ديدگاه)

      دیگه به پست های پژو 2008 و 208 و 301 آلرژی پیدا کردم-هر وقت در این مورد پست میبینم میخوام سرمو بکوبم به میز…!

      1. نیما

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        من.رفتم.نمایشگاه…سقف.شیشه.ای.برداشتن.موس کریپ.کنترل یا سیستم پایداریش.برداشتن که که.مهمترین.ابشن بوده.برداشتن….تحریممممم پژو…….

    2. درگ

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      مصرف سوختش فوق العاده پایین است.آفرین

    3. سعید

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (222 ديدگاه)

      این مدل از جلو پنجره که توش دون دون سفید داره کم کم داره مد میشه، دوس دارم طرحشو، خوشکله

    4. مهدی

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ایران خودرو میخواد پژو 301 رو لو اپشن کنه و 2008 رو با بیشترین اپشن بده

  2. مصطفی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (226 ديدگاه)

    نامردا هیچ فقط مدل روزشونو نمیدن به هیچ قیمتی !
    فقط خودمون می تونیم به خودمون کمک کنیم تو این دنیای گرگ صفت.

    1. فرامرز

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      اگه بخوایم میدن. ما خودمون میریم مدل های قدیمی تر رو میگیریم و خط تولید از رده خارج شده رو میخریم که ارزون در بیاد و سود بیشتری نصیبمون بشه. جون و زندگی و پول مردم هم به جهنم!!!

  3. Armin

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    کراس اوور با ۳سیلندر آخه؟!؟!

  4. shz

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (37 ديدگاه)

    مرده شور ببره پژو .حالم ازش بهم میخوره…..

    1. edris

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      از پژو فقط یه 405 بیست سال پیش دیدیم بایدم حالمون بهم بخوره. پژو محصولات خوبی داره

      1. amir

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (255 ديدگاه)

        اگه خوبه تو بازار آمریکا فروش داشت

  5. بنتلی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    جدا از حجم کم و 3سیلندر بودن موتور و همچنین قدرت کم ک برای یک کراس اوور مناسب نیس من موندم اون پنج گزینه موتور بنزینی چطوریه!؟حجم و تعداد سیلندر هر پنج تاشون یکیه پس باید قدرتشون فرق کنه ک دراین صورت مطابق متن(110- 130)قدرتشون ب ترتیب پنج اسب زیاد میشه!!!ینی اون پنج اسب خیلی مهمه؟!

  6. AMIR

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    معرکس قشنگه

  7. samand torbo

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا بیارینش ایران شما حالا ما ایرانیزش میکنیم موتور توربو 155 اسبی میزاریم روش خخخخخ ولی خدای خودمونیم سورن خوب دربیاد موتورش چه شود سوختشم که عالی عالیه…

  8. بنتلی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    آخه کجای حرفم غلط بود ک دیس دادین!ینی موتور سه سیلند1.2لیتری با این قدرت مناسبه ی کراس اوور هس؟!!!یامثلا تفاوت پنج اسب خیلی توی عملکرد تأثیر داره ک برا رنج بیست اسب پنج تاموتور برا انتخاب گذاشتن؟!!!

    1. آرش

      ۱ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (73 ديدگاه)

      داشتن موتورهای مختلف حق انتخاب مشتری را برای نیازهای مختص وی افزایش می دهد. موتور کم مصرف هم مسلما برای شخصی که دنبال شتاب بالا نیست و مصرف سوخت برایش مهم است و در عین حال می خواهد سوار کراس اوور شهری شود ایده آل است.
      ضمنا با حذف عوامل استهلاک نیرو افزایش حتی 5 اسب بخار می تواند در کارایی ماشین چشم گیر باشد. داشتن فرمان هیدرولیک و تسمه های مرتبط 5 تا 8 اسب بخار از قدرت موتور را مستهلک می کند که با مجهز شدن به فرمان برقی این میزان صرفه جویی میشود. سبک ترشدن شاسی و بدنه حتی زاپاس باریک ، پیشرفته تر شدن تکنولوژی موتور و انتقال نیرو و متعلقات آپشن مثل دینام و کولر و .. باعث می شود یک ماشین 1600 تنفس طبیعی امروزی با ماشین 2400 تنفس طبیعی 10 سال پیش برابرباشد و حتی مصرف سوخت کمتری داشته باشد.

    2. TSHDN

      ۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (68 ديدگاه)

      بنتلی جان این خودرو یک مینی کراس اور هست که یه همچین ماشینی اصلا نیازی به موتور خیلی قوی نداره و وزنشم کمه
      وزن :1180
      قدرت :130 اسب بخار
      والا کافیه بنظرم .پژو پارس با وزن 1220 و 110 اسب بخار قدرت و پیشرانه ای با تکنولوژی قدیمی و گشتاور پایین تر از این شتاب بسیار خوبی داره

  9. moein

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    ایرانی جماعت ماشینو فقط یه متور 8سلندر می دونه که قدرت متورش حد اقل 200 اسب بخار باشه (اصلا به گشتار دقت نمی کنن که ) در ضمن برادر تو این اوضاع گرونی بنزین که لیتری 1000 تومنه ماشینی خوبه که صدی 15 تا 20 تا بسوزونه تازه آخرشم می بینن مصرفش کمر شکنه میان یه LPG یا CNG می بندن می گن باهاش فلان کیلومتر رفتم
    و در آخر
    پژو خودرو های کم مصرف اقتصادی درست می کنه خواهشا اینو درک کنین

  10. علي رضا

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    چرا هرچی می خواد بیاد ایران فیس لیفت میشه؟
    موکا،ترکس و حالا هم این

  11. بنتلی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    داش معین گل من نگفتم موتورش بده یا مثلاموتور 8سیلنز بزارن،اتفاقا عملکرد موتور و مصرف سوختش فوق العادس ولی مناسب کراس اوور نیس،ی موتور چهار سیلند180اسبی با مصرف سوخت ترکیبی 7 یا8لیترمناسب بود

    1. GT

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (544 ديدگاه)

      7 یا 8 لیتر؟؟؟؟??دوست عزیز لطفا دیگه حرفتو توجیه نکن.برا اینجور ماشینی آخه؟؟الان مرسدسای AMG با موتور 8سیلندر هفت هشت لیتر مصرف دارن اون وقت یه کراس اوور کوچیک اینقد مصرف داشته باشه؟؟

  12. ahmad

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (659 ديدگاه)

    همین مدل ده سال دیگه (وقتی کهنه شد) با تبلیغات فراوان توی ایران به عنوان جدیدترین مدل پژو 2008 عرضه میشه!!!

  13. مجید

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (71 ديدگاه)

    قشنگ و عالی بود حالا بهترین شده. مخصوصا جلو پنجرش خیلی خیلی خوشگل شده. ای کاش نسخه فول فول آبشنو وارد کنن مستقیم از فرانسه اونوقت میبینی پژو چیه. فقط بنزین با کیفیت و روغن اصل توتال میخواد. سوار شو و کل ایرانو بگرد عالییییی

  14. مهدی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (37 ديدگاه)

    بله ماشین خوبی هست و یکسری مزایایی نسبت به بقیه خودروهای کلاس خودش داره ولی در کل با توجه به یکسرس مسایل فنی که موتورهای سه سیلندر و موتورهای با توان پایین دارند -که در اینجا مجال توضیحی در مورد این گونه مسایل نیست- اینگونه خودروها قادر به پیمودن مسافتهای خیلی زیاد نیستند یعنی چرخه های زیاد موتور نسبت به زمان باعث استهلاک بیش از حد اینگونه موتورها میشود حال با در نظر گرفتن کیفیت جاده های ایران و کیفیت بنزین ایرانی این استهلاک به مراتب افزایش میابد لذا در یک کلام این گونه خودروها برای کارهای شهری مناسب هستند و مناسب مسافرتهای طولانی نیستند
    یعنی سایر خودروسازان مشهور دنیا بلد نیستند خودرویی سه سیلندر با مصرف پایین و در نتیجه با توان پایین بسازند و این توانایی رو فقط پژو دارد؟!

  15. احمد باقری

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مصرفش کمه، ولی باید توجه کرد که سه سیلندر با حجم کم هست.

  16. ایران فرانسه

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    تو قرارداد ایران با پژو صراحتا تصریح شده محصول روز و روی خط تولید باید بیاد ایران با بنزین ۱۲۰۰ تومانی صرفه با ماشینهای کم مصرفه البته به نظر من این ماشین یه مینی کراس اوور جمع و جوره

  17. میثاق

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    میگم مثلا یعنی چی الکی منفی میدید به دوستان؟مثلا دوست (بتنلی )کجا حرفش اشتباس؟یا سمند توربو کجا حرفش اشتباس؟شما نمیدونی منفی الکی نده وقتی سورن توربو با اون قیمت زیر7 میسوزونه؟ خب این کجاش دروغه برادر من؟والا تو عمرم ب کسی بخدا از این 4 سالی ک پدال میام. منفی ندادم ب کسی یا حق

  18. محمد

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    بابا پدال گفته یکیش سه سیلندره که با صرفه ترینش هست نه همش . در ضمن این ماشین شهری برای افرود نیست که اندازه اش هم تقریبا با سانگ یانگ تیوولی و رنو کپچر یکیه تازه قدرتش از اونا هم بیشتره تو موتور چهار سیلندرش . تو سایت نت کار شو زده مشخصات موتور هاش رو .

  19. بنتلی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست عزیز(‏GT‏)شما برو مصرف سوخت و قدرت مزدا3 ک خودرو سال 2014شده وسیویک ک خودرو سال امساله رو ببین،هردو سدان کامپکت محسوب میشن.این هم توجیه ک دوس داشتی.البته موتور هایی با همین قدرت و مصرف سوخت بهینه تر وجود داره و من منکرش نیستم،در ضمن لحن صحبت شما اصلا خوب نیس

  20. بنتلی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست عزیز(‏GT‏)شما برو مصرف سوخت مزدا3 ک خودرو سال2014شده و سیویک ک خودرو سال امساله رو ی نیگا بنداز،تازه هر دو سدان کامپکت هستن ،اینم همون توجیهی ک دوس داشتی.البته موتوربا این عملکرد و مصرف سوخت بهینه تروجود داره و من منکرش نیستم____میثاق جان،دوست عزیز،هیچ وقت ب مشخصات اعلام شده خودرو های ایرانی اعتماد نکن،ی سایتی هس ک خودرهارو تست میکنه،اونجا اعداد و ارقام واقعی تره،ی چیز دیگه،منم تاحالا فقط دو تادیس دادم ک اونم اولاش بود

  21. بنتلی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    محمد شما متنو درست بخون،نوشته: جالب اینکه تمامی موتورهای بنزینی قابل انتخاب 1.2لیتری سه سیلندر در سطوح مختلفی از قدرت تولیدی…_کاری ندارم نت کار شو چی گفته،براساس این متن نظرمو گفتم اصن هر چی تو میگی،خوبه حالا؟____شما دوستان هم اگه خیلی خوشتون میاد ازاین خودرو برین از همین الان دم نمایندگی ها چادر بزنین ممکنه زود تموم شه،

  22. Archi KHAN

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    با رفتن مقام های دولتی ایران به فرانسه ، معلوم نیست اونجا چه اتفاقی (!) افتاد یهو که خودروسازهای فرانسه علی الخصوص رنو و پژو خون تازه ای تو رگ هاشون جریان یافت … !

  23. حسام

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (151 ديدگاه)

    میگم این پژو 2008 از نظر جثه اندازه کدوم ماشین داخلی میشه؟
    ینی اندازه جک 5 میشه؟
    برام تصور جثه ماشین اینجوری بهتره.

    1. احمد.ف

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (447 ديدگاه)

      ابعادش خیلی نزدیک به ال نود هست مهمترین تفاوت در طولش هست که نزدیک ۲۰ سانت کوتاه تره شاید یه چیزی در مایه های ساندرو

    2. مهدی

      ۱۰ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ابعادش رو با هیوندا آی ایکس 35 مقایسه میکنم
      10 سانت ارتفاع کمتر
      10 سانت فاصله محور کمتر
      8 سانت عرض کمتر
      25 سانت طول کوتاه تر
      عرضش تقربیا با سمند یکه و 10 سانت از سمند و 15 سانت از پارس بلند تره
      و طولش از دنا 40 سانت کوتاه تره
      ولی کابینش خیلی جادار تر از ابعاد بیرونشه ینی جای زیادی داری ولی ماشین جمو جور که یه نکته مثبته.میتونم بگم فضای داخلش حدودای ال نوده

    3. مهدي

      ۶ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تقریبا هم اندازه رنو کپچر و نیسان جوک هستش …
      از جک s5 کوچیکتره …

  24. toyota

    ۲۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا شاهده 20ساله همین ماشینای بی کیفیتشونو با همون مدل قبلی دارن تولید میکنن میفروشن به مردم. به والله همین مدل های به ظاهر بروز در ایران اما در خارج مدل قدیمیو .دوباره 20سال به مردم بیچاره میفروشن . ایران خودرو فقط بلده گاری بسازه چهارتا چرخ بهش ببنده . خدا اخر عاقبتمونو بخیر کنه.

  25. پیمان

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان ایران قرار هست اخرین مدل 2017 را وارد کنه 4 سیلندر که 1600 هست کی گفته 1200 بعد هم این موتور شده بهترین 8 سال هر 8 سال هم به روز شده است

  26. شیر خفته

    ۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام بر همه دوستان…موتور این خودرو 1600 توربو خواهد بود که از این شیر یک هیولای مهارنشدنی میسازه

  27. شیر خفته

    ۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این هیولا یک موتور 1600 توربو داره با گیریبکس اتوماتیک کوییک شیفتر شش دنده که 160 اسب بخار رو در هر لحظه از زمان خالصانه تقدیم به راننده میکنه…بعدها راجع به این شیر خفته بیشتر خواهید دید و شنید…

  28. سعید

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    امیدوارم این خودرو در مدل جدید با گیربکس و موتور جدید پژو عرضه کنن که در کلاس خودش معرکست ولی گیربکس قدیمی چنگی به دل نمیزنه، موتور ۱.۶ لیتری موتور قدیمیه این مدله.

  29. م

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من مدتهاست که منتظر زمان ثبت نامش هستم.طبق قرارشون قرار بود دی ماه وارد بازار بشه بهدشد بهمن و بعدش شب عید.حالا هم میگن که اردیبهشت زمان ثبت نام هست؟ هیچکی اطلاعات دقیقی نداره؟ از مشخصاتش هم قرار بودیه موتور ۱۶۰۰ توربو شارژ با ۱۶۳ اسب بخار باشه.تازه تو عکسهای قدیمی وطبق گفته خودشون قرار بود شاسی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا