کم کم هواداران کمپانی آمریکایی کادیلاک داشتند نا امید میشدند که کادیلاک از مدل ELR که یک کوپهٔ اسپرت است در نمایشگاه دیترویت رونمایی کرد.
سال ۲۰۰۹ بود که کادیلاک Converj کانسپت را عرضه کرد و حالا در نمایشگاه دیترویت نسخهٔ تولیدی Converj رونمایی شد و ELR نام گرفت و تمام خصوصیات ظاهری این مدل کانسپترا حفظ کرده است.
سیستم هیبریدی این خودرو مجهز به یک باتری لیتیوم یونی است که از باتری شورولت وولت سبکتر است و در کنار آن یک موتور ۱.۴لیتری قرار دارد که همان موتور وولت است.در واقع این خودرو را میتوانیم وولت قدرتمند هم بنامیم.قدرت خروجی این خودرو ۲۰۷ اسب بخار و گشتاور آن ۴۰۰ نیوتن متر است.کادیلاک میگوید این خودرو تنها با باتری میتواند ۵۶ کیلومتر را طی کند که کمی از وولت کمتر است.شایان به ذکر است که شارژ این باتری حدود چهار ساعت و نیم به طول میانجامد و میتوان آن را در خانه یا ایستگاه،با برق ۲۴۰ ولت شارژ کرد.سیستم جدیدی که در این خودرو استفاده شده است Regan on Demand نام دارد که به راننده این اجازه را میدهد که گشتاور تولیدی این خودرو را برای شارژ باتری ذخیره کند.این خودرو دیفرانسیل جلو است و ظرفیت آن ۲ ۲است.
طراحی متفاوت عقب این خودرو و جلو پنجره و چراغها واقعاً چشم نواز است حتی تمام چراغهای این خودرو از نوع LED است.
داخل خودرو از کیفیت مطلوبی بهره میبرد که با ظاهر خودرو یکسان است،استفاده از چوب،فیبر کربن،چرم و قطعات کروم در داخل،ظاهری متفاوت به وجود آوردهاند.سرنشینان میتوانند از سیستم جهت یابی با قابلیت تشخیص صدا به نام CUE استفاده کنند.نمایشگر ۸ اینچی هم برای نمایش اطلاعات در این خودرو بکار گرفته شده است. این خودرو در حالت برقی صدایی تولید میکند تا عابران متوجه آن شوند.
این خودرو حدوداً ۵۵ تا ۶۰ هزار دلار قیمت دارد و اواخر امسال تولید آن شروع میشود تا در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی وارد بازار شود.پیش بینی میشود که سالیانه حدود ۲هزار و پانصد دستگاه از این خودرو در آمریکای شمالی به فروش برسد.
JAGUAR
۲۸ دی ۱۳۹۱فقط میتونم بگم زیباست.چه طراحی داخلیش چه طراحی خارجی خودرو حرف نداره
slr722
۲۸ دی ۱۳۹۱دقت کردین تموم مدل های کادیلاک طراحی خراجی متفاوتی دارن…
منظورم اینه که خیلی فرق دارن…البته فرق جالب خوب…
amin
۲۸ دی ۱۳۹۱از زیبایی زبونم بند اومده نمیدونم چی بگم! اگه من اینو توی واقعیت ببینم قش میکنم!یه چیزی ماورای زیبایی
علی
۲۸ دی ۱۳۹۱خودت لوس نکن دیگه…
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴غش اینجوریه
امیر
۲۸ دی ۱۳۹۱چون نمی تونم یکی ازش داشته باشم پس نظر هم نمیدم
Arash66
۲۸ دی ۱۳۹۱خیلی برام جالبه بدونم چطور این طراحی تیز بدنه رو در واقعیت قالب گیری میکنن در میارن
مهران
۲۸ دی ۱۳۹۱کادیلاک تو ماشینای آمریکایی همیشه بهترین طراحی داخلی رو داشته
بیرونشم که دیگه چی بگم فقط میتونم بگم عالیه
مبارک مردم شریف آمریکا باشه
تامكت
۲۹ دی ۱۳۹۱ی نکته منفی تو ماشینای هیبرید یا برقی مدت زمان شارژ اوناس . 3یا 4 ساعت برا شارژ باطری زمان زیادیه مخصوصا اگه دوس دخترتم کنار خیابون منتظرت باشه!……که فکر کنم در اینده با پیشرفت تکنولوژی به چن دقیقه میرسه
Kurosh
۲۹ دی ۱۳۹۱باحاله هه هه هه هه…
a-x1
۲۹ دی ۱۳۹۱فوق العاده
rafi
۲۹ دی ۱۳۹۱خیلی خوشگله
حسین
۲۹ دی ۱۳۹۱عقبش زشته
جا برای بار نداره
40000دلار هم نمیارزد
جلوش قشنگه اما زاویه ی کاپوت و شیشه جلوش زشتش کرده
داخلش هم فوق العاده است!!
ممد
۲۹ دی ۱۳۹۱بابا یکی دوتا از این ماشینا وارد کنید ماجوونا حال کنیم بخدا خسته شدیم انقدر ماشین تکراری تو خیابونا دیدیم
شاهرخ
۲۹ دی ۱۳۹۱حسین آقا واقعا” که سلیه ات حرف نداره اگه متاهلی بیچاره زنت چ ی ا ز د س ت ت میکشه .
آرمین
۲۹ دی ۱۳۹۱آمریکا دوست دارم
محمد
۲۹ دی ۱۳۹۱طراحیش منحصر به فرد است و واقعا” زیباست . اصلا” نمیشود گفت شبیه چه ماشینی است . این یک کادیلاک است مثل همیشه باشکوه
مهرداد
۳۰ دی ۱۳۹۱شبیه ماشین قبلیه کادیلاک که اسمش ATS…
peiman09
۳۰ دی ۱۳۹۱ماشین ببین حال کن ((( قابل توجه اونایی که طرفدار ماشین های ژاپنی عرب پسند هستن )))
AMIN
۳۰ دی ۱۳۹۱اولا پیمان جان ماشینای ژاپنی عمومی پسند هستند(نه اینکه عرب پسند)و اروپایی ها دارن کاری میکنن که تو خاورمیانه فروششون بره بالا چون بازار بزرگی داره… و خیال میکنی ماشین های آمریکایی تو کشورهای عربی نیستند؟؟؟؟؟
خود آمریکاییها میرن اروپایی و ژاپنی میخرن…
نکنه تو هم دستی در آمار ایران داری؟؟
نيما
۳۰ دی ۱۳۹۱کادیلاک طراحی اش واقعا زیباست
استفاده از گوشه های تیز و زاویه دار واقعا قشنگش کرده
محمد رضا
۳۰ دی ۱۳۹۱مبارک ازمابهترون باشه اونهایی که خونشون از ما سرختره و . . .
اگه یک سفر تشریف ببریدهمین بیخ گوشمون جنوب خلیج فارس یا همین پاکستان ویا افغانستان که تازه از زیر گرد و خاک سی چهل ساله داره بیرون میاد میبینید که سر و وضع خودروهاشون صد شرف داره به ما !!!
پس مبارک افاغنه محترم باشه!هنوز خیلی از اون روزهایی که برادران افغانی با خرید یک موتور سیکلت کلی ذوق میکردن نگذشته!
در مورد عربهای جنوب خلیج فارس دیگه حرفی نمیزنم که وضع اونا اظهر من اشمسه!!!
رامین
۲ بهمن ۱۳۹۱واقعا آخرزیبائیه!!!!!
رضا
۴ بهمن ۱۳۹۱به این فکر میکنم که اگر ارزش ریا ل مثل قدیما با دلار تقریبا برابر بود الان یک خودرو صدهزار دلاری رو میشد یک میلیون خرید!!!!!!
یعنی تو ایران به تعداد پیکان و پراید و موتور هوندا … فراری و پورشه وول میخورد
Ahmad..F12
۲۴ تیر ۱۳۹۳ااااگه….
jaguar - ss
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲فرق است بین فروش در میان اعراب!!!!!!!!!
چون ماشینهای امریکایی رو آدمای ثروتمند و راحت طلب و متمول خریداری میکنند و ماشین اروپایی
(به استثنای انگلیسی) و ژاپنی رو طبق معمول, عوااااااااااااام, تاکید میکنم, عوااااااااااااام خریداری میکنند. آره عزیزدلم, حالا میبینی چقدر فرق داره!
amir.t.
۹ شهریور ۱۳۹۲همون برندت بخوره تو سر ماشین ساز های ایرانی که هی دارن مسخرمون میکنن.تا کی باید این نامرد ها رو تحمل کرد.فقط اسم ماشین رو عوض میکنن و چند میلیون میبرن رو قیمت ماشین.به خدا افسوس داره.کشور های دیگه دارن ماشین پرنده درست میکنن و مهنفس های ما گیر دادن به اسم ماشین.خدا ازتون نگذره.ای مهنفس های نامرد شما هم فکر کنید تورا به خدا-کاری کنید که کشور های دیگه در مورد ماشین های ما بحث کنن نه ما در مورد ماشیناشون.هی باید هر لحظه منتظر موند که چه چیز جدیدی درست میکنن و ما بریم در موردش بحث کنیم و حسرت بخورم.حرف برای گفتن زیاده … =من یکی که متاسفم که هی نشستیم و مسخرمون میکنن.
alireza
۲۷ آبان ۱۳۹۲واقعا زیباس . امیدوارم هر چه زودتر بین ایران و آمریکا توافق صورت بگیره تا ما هم بتونیم از این طاووسا سوار شیم.