آخرین نسل از سدان خانوادگی لوکس دیفرانسیل جلوی کیا که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، اینک با فیس لیفت و بروزرسانی برای سالهای آخر عمر خود روبروست. کیا کادنزا که در کره بنام K7 شناخته می شود، به پرچمدار محصولات کیا یعنی K9 یا کوریس (Quoris) شبیه شده است. مخصوصا در طراحی مجدد درب کاپوت، چراغهای جلو و عقب، هواکش جلوپنجره، هواکشهای روی گلگیرها، سپرها و صندوق عقب، این شباهتها بیشتر نمایان است.
تغییر سبک جلوپنجره از نوارهای افقی به طرح جدید ذوزنقه ای مشبک موسوم به دماغ ببر از جالبترین قسمتهای این فیس لیفت است که باعث شده با خودرویی کاملا متفاوت نسبت به قبل مواجه باشیم.
سیستمهای پیشرانه قبلی همچنان به انجام وظیفه مشغول خواهند بود. از جمله موتور ۳.۵ لیتری V6 با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۳۸ نیوتن متر که با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می شود و توانایی رساندن این سدان را در ۷.۲ ثانیه به سرعت صد کیلومتر و نهایتا به ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت دارد.
کادنزای جدید از ماه آینده قابل خرید در نمایندگیهای کیا در سراسر جهان خواهد بود.
نيما
۱۰ آبان ۱۳۹۱واقعا زیباست
طراحی کیا متول شده
دست مریزاد
Hesan
۱۱ آبان ۱۳۹۱مصرفش فوق العاده بالاس.
ظاهرش فوق العاده زیباس.
قیمتش در اروپا فوق العاده عالیه.
کلاس سواریش طبق تعاریفی که شده از دوستان فوق العاده بالاس.
در مجموع فوق العاده تووووپ.
Amin
۱۴ خرداد ۱۳۹۲اصلا مصرفش بالا نیست. توی جاده با ۱۱۰ تا سرعت مصرفش ۵.۹ هست. به خاطر حجم موتور بالا و وجود دنده ۶.
توی شهر هم کاملا به نحوه رانندگی بستگی داره. اگه گازش بدی تا ۱۸ هم میره ولی در حالت معمولی ۹ تا ۱۲ میسوزونه.
خیلی راضیم ازش…
mehdi
۱۰ دی ۱۳۹۱اقا پی کاری از ائودی A6است
مسی
۱۰ آبان ۱۳۹۱من که … عکس BMW رو زدم روی تابلو کائنات :-D
maziyar
۱۱ آبان ۱۳۹۱منتظر باش
من توی فیلم دیدم این تابلو زود جواب میده
دوست ماشين
۹ دی ۱۳۹۱جلوش دقیقاً جلوى BMW 5GT هستش.
امیر
۱۰ آبان ۱۳۹۱قیمت؟
maziyar
۱۱ آبان ۱۳۹۱یه خورده بیشتر از پول خون من
ژنرال
۱۰ آبان ۱۳۹۱طراحی کیا واقعا زیبا شده و به خاطر همین زیبایی که به آمریکا رفته
ژنرال
۱۰ آبان ۱۳۹۱واقعا کادنزا حرف نداره
Arash66
۱۰ آبان ۱۳۹۱طراحی های جدید کیارو از هیوندای بیشتر قبول دارم.
ایده گرفتن از دیزاین خودروهای آلمانی مخصوصا آئودی کاملا مشهوده.
Amin
۱۴ خرداد ۱۳۹۲طراح سابق آئودی اینو طراحی کرده خب دیگه
میثم
۱۱ آبان ۱۳۹۱چه فایده؟ما از این محصولات محرومیم..باید حسرت خورد.
maziyar
۱۱ آبان ۱۳۹۱محروم نیستیم اما پولشو نداریم و خودش میشه محرومیت
البته نا امید نشو داداش،تلاشتو واسه رسیدن به ارزو هات بکن
محمد
۱۲ آبان ۱۳۹۱درود برشما
چرا حسرت ؟؟؟
پولامونو میزاریم رو هم و یکیشو میخریم …
نوبتی هم سوار میشیم …
جمعه ها نوبت من …
بقیه روزها رو هم دوستان توافق کنن …
موفق باشید ***
ahmadsmith
۱۱ آبان ۱۳۹۱پدال جون بلخره مطلب هارو به روز کردی دمت گرم،امیدوارم هر روز سایتتون پیشرفت کنه؛البته اگه از این تبلیغای بی خودی سایتتون کم کنید.
از طرف،طرفدار سایت خبتون
كيان
۱۱ آبان ۱۳۹۱واقعا” ماشین زیبایی هستش
امیدوارم برای همه ما این امکان فراهم بشه تا لذت رانندگی رو با همچین وسائلی داشته باشیم.
پدال عزیز ، ممنون از سایت خوب و مفیدتون
رضا
۱۱ آبان ۱۳۹۱ما تو ایران متاسفانه کیا را با پراید میشناسم!!!
اما کیا برند سلطنتی کره هست و ماشین های فوق العاده ای تولید کرده که از هر 100 تا یکیش آمده تو ایران.
wolf man
۱۱ آبان ۱۳۹۱150میلیون
maziyar
۱۳ آبان ۱۳۹۱148 میلیون (بازار آزاد)
سورنا
۱۲ آبان ۱۳۹۱مدل های جدید کیا همشون یجور تقلید از آئودی هستن
روز به روز هم شباهتشون بیشتر میشه
maziyar
۱۳ آبان ۱۳۹۱اخه این چه ربط به ائودی داره؟
samir
۱۴ آبان ۱۳۹۱داداش شباهت بیشتر از اینکه هم این 4تا در داره هم ائودی 4تا در داره :دی
Soroosh
۲۸ آبان ۱۳۹۱دلیلش این هست که شاخص ترین طراح بدنه خودروهای آئودی حدود 2 سال پیش از این شرکت به کیا اومده…
نمونه تشابه : Sorento 2013 & Audi Q7 (چراغهای عقب)
مهران
۱۲ آبان ۱۳۹۱وای محشره…
واقعآ بیگ لایک.
Alireza Modanloo
۱۲ آبان ۱۳۹۱پیتر شرایر در اون اوایل که اومده بود کیا تا همین حالا البته یه کم عقب تر با طراحی های خودش که با چاشنیه غربی بود تونست که خیلی خوب بدرخشه و جوایز زیادیو بگیره ولی تقریبا از اوایل 2012 چهره های کیا عوض شد و با طراحی های شرقی معرفی شد برای مثال همین کیل کادنزا که طراحی نسل قبلش فوقالعاده بود و فروش بالایی داشت ولی حالا با این فیس لیفتش….
amir
۱۷ آبان ۱۳۹۱طراحی تمام خودرو ها تقریبا مثل هم شده و اگر آرم خودرو رو جدا کنند تشخیص برند خودرو کار سختی هست البته به جز سوپر اسپرت ها که طراحی خاصی دارند. طراحی این خودرو مثل فورد موندئوی و مدل های جدید فورد و ….. و طرح های جدید شرکت های دیگه شده هم فورد و هم کیا و …. هم خودروسازهای غیر اروپایی دارند برای رقابت در بازار اروپا و هماهنگی با سلیقه مردم اروپا به سمت طرح های ظریف تر با خطوط ظریف روی کاپوت و بدنه میرند.
امیر
۲۸ آبان ۱۳۹۱در کل کادنزا 2013 بهتره از نیو ازرا
سامان
۹ دی ۱۳۹۱کلاً کیا از هیوندا بهترِ ولى هیوندا ظاهرش بهترِ
عرفان
۵ آذر ۱۳۹۱اقا من کادنزا سوار شدم واقعا ماشین ردیفی…اگه من باشم به جای ازرا و جنسیس میرم ی کادنزا میخرم
ماشین در حال حرکت با 100 تا داشت میرفت راننده یهو رسوندش به 160 کلم چسبید به پشت سری…هیوندا دیگه خیلی داره ماشیناشو سنگین و بی ریخت میکنه
رهام
۶ آذر ۱۳۹۱چی بگم
خودم
۱۲ آذر ۱۳۹۱مدل 2012 خیلی از 2013 زیبا تره
رضا
۱۵ آذر ۱۳۹۱خوشم اومد خوشگله
مهدی
۱۷ دی ۱۳۹۱بسیییار ماشین باحال خوبیه.
مهدی
۱۷ دی ۱۳۹۱واقعا که کیا میره چی میزنه سایپا چی میزنه متاسفممممم.
مهدی کشانی
۱۷ دی ۱۳۹۱عالیه
مهدی کشانی
۲۷ دی ۱۳۹۱واقعا در حدBMWهست.
علی
۲۰ اسفند ۱۳۹۱عالیه عالی
بنظرم از رقیب سر سخت خود ازرا 2013 یه سر و گردن بالا تره
سجاد
۲۱ اسفند ۱۳۹۱خب معلومکه ماشیه خوبیه150ملیون پولشه میخوای خوب نباشه
mohamad
۱۱ خرداد ۱۳۹۲اخه مگه کادنزا تو کلاس جنسیس هست که مقایسه میکنید؟!!!!رقیب جنسیس کیا کوریس هست.البته اینم بگم که هیچی هیوندا سنتنیال نمیشه.باید ببینیم کیا میخاد چه ماشینیو به جنگ سنتنیال بفرسته
محمد
۱۹ تیر ۱۳۹۲سلام آقایون و خانم ها نمی دونم پول خرید همچین ماشینی رو دارید یا نه ولی اگر دارید قدرش رو بدونید من بعد از ۲۰ سال کار کردن تازه دارم دنبال ۲۰۶ مدل ۸۴-۸۵ میگردم اون وقت بعضی ها با معامله های یک شبه صاحب این ماشین میشن
بازم خدارو شکر
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲کیا کادنزا… خوب یا بد؟؟؟؟