شورلت

شورولت سیلورادو SVE با 800 اسب بخار قدرت رونمایی شد

شرکت SVE از پکیج تیونینگ خود برای وانت پیکاپ شورولت سیلورادو رونمایی کرد. این هیولا که هم‌اکنون ینکو/SC سیلورادو آفرود نام دارد ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

اوایل سال جاری میلادی بود که شورولت نسخه به‌روز شده از سیلورادو ۲۰۲۴ را معرفی کرد و مهم‌ترین تغییر آن اضافه شدن پیشرانه دیزلی به تریم ZR2 مربوط می‌شود. باقی پیشرانه‌ها شامل نمونه‌های ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری توربو و ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری بدون تغییر خاصی انجام‌وظیفه می‌کنند. افرادی که احساس می‌کنند خروجی این پیشرانه‌ها کافی نیست می‌توانند پکیج تیونینگ شرکت SVE را سفارش دهند که قدرت وانت موردبحث را به سطوح جدیدی می‌رساند.

ینکو/SC سیلورادو آفرود جدیدترین محصول این تیونر است که با دو قدرت در دسترس خواهد بود. البته باید دانست پکیج موردبحث فقط برای مدل‌های دو کابین و تریم های LTZ، RST، ZR2، LT و Z71 مجهز به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک قابل انتخاب است و مشتریان می‌توانند کیت سوپرشارژر را برای هر دو پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری سفارش دهند. در صورت انتخاب پکیج ارزان‌تر قدرت خودرو به ۷۰۰ اسب بخار می‌رسد درحالی‌که پکیج دوم خروجی ۸۰۰ اسب بخار دارد. پیشرانه این خودرو از بلوک‌های آلومینیومی جدید، میل‌لنگ فولادی بهتر، پیستون‌های آلومینیومی فورج کاری شده، سر سیلندر ارتقا یافته و سوپرشارژر SVE سود می‌برد. همچنین یک سیستم اگزوز سفارشی از جنس فولاد ضدزنگ نیز در این پکیج دیده می‌شود.

باید اذعان کرد قدرت یاد شده برای شورولت سیلورادو SVE بسیار زیاد است و شاید همه نتوانند با چنین قدرتی کنار بیایند. شرکت یاد شده می‌گوید کنترل سیلورادو در برخی شرایط دشوار خواهد بود و بنابراین یک سیستم با نام بوست بای وایر وجود دارد که به راننده اجازه می‌دهد با استفاده از پدال گاز بوست سوپرشارژر را کنترل کند. هرچقدر بیشتر روی پدال فشار آورده شود بوست بیشتری برای سوپرشارژر ایجاد خواهد شد. SVE می‌گوید این سیستم باعث بهبود سواری وانت شورولت می‌شود. تغییرات ظاهری این وانت برخلاف قوای محرکه چندان چشمگیر نیست و شامل گرافیک جدید پانل‌های بدنه، رینگ‌های منحصربه‌فرد و نشان‌های روی کاپوت است. SVE برای مدل ۲۰۲۴ تنها ۵۰ دستگاه از دو نسخه ۷۰۰ و ۸۰۰ اسب بخار شورولت سیلورادو را تولید خواهد کرد. نظر شما درباره این هیولا چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. M.83

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (198 ديدگاه)

    ماشین سیاه فقط آرایش کرده

    موافقم 22
    مخالفم 1
    1. پیام

      ۳۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1796 ديدگاه)

      این دو تا لینک و جواب دندان شکن به اونایی هست که برام دیسلایک زدن. خودتون خواستید. ببینید شورلت سیلورادو چه بلایی سر لندکروز تو طناب کشی میاره!
      به قول جواد رضویان دیگه این حرفا نباشدااااااا

      https://youtu.be/Dka6i3-O0Co?si=Tb3qqQI7Oz5AqZQw

      https://youtu.be/pPh5yizucRQ?si=0qArNuNwCs9FwTuD

      موافقم 8
      مخالفم 5
  2. گیلک

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا یه حیوون رام‌ نشدنی شده

    موافقم 23
    مخالفم 0
    1. پیام

      ۲۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1796 ديدگاه)

      لندکروز کش

      موافقم 22
      مخالفم 4
  3. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1143 ديدگاه)

    هیکلو فقط

    موافقم 21
    مخالفم 0
  4. Hamilton1970

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (531 ديدگاه)

    هر کدوم از پیکاپ‌های فول سایز آمریکایی یه ابهت به بخصوصی تو چهره‌شون هست. فرقی نمیکنه چه سری F فورد باشه چه سیلورادو باشه و چه رم و سی‌یرا. هر کدوم به نوبه خودشون جذابن

    موافقم 27
    مخالفم 0
  5. Enzo Ferrari 2008

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    عجب هیولایی بود

    موافقم 11
    مخالفم 0
  6. امید

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    حرفی برای گفتن نگذاشته 👌👌

    موافقم 7
    مخالفم 0
  7. Arshia m3csl

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1057 ديدگاه)

    عجب وانت پر عضله و قلدری💀 حرف نداره این وانت و واقعا ته ابهته رقابتش با f150 رپتور خیلی جذاب میشه افرین به شورولت برای ساخت این شاهکار پیک آپ ها

    موافقم 6
    مخالفم 0
  8. Ali

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داداش بیا پرایدبار ما را ببین!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا