پورشه

پورشه کاین S E-Hybrid مدل 2024 با قیمت 100 هزار دلار رونمایی شد

پورشه با معرفی تریم هیبریدی جدید از کاین به نام S E-Hybrid مدل ۲۰۲۴ فاصله بین مدل‌های پایه و توربو را پر کرده است. این قدبلند لوکس با حدود قیمت ۱۰۰ هزار دلار عرضه خواهد شد.

پورشه می‌گوید کاین S E-Hybrid مدل ۲۰۲۴ با قدرت ۵۱۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر در دسترس خواهد بود. این قدرت و گشتاور از دل پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو و یک پیشرانه برقی بیرون می‌آید و سهم پیشرانه درون‌سوز از قدرت یاد شده ۳۴۸ اسب بخار و سهم پیشرانه برقی نیز ۱۷۴ اسب بخار است. ژرمن‌ها خاطرنشان می‌سازند این مجموعه نسبت به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی کاین S درون‌سوز قدرت بیشتری دارد و بنابراین مدل هیبریدی سریع‌تر است.

در واقع پورشه کاین S E-Hybrid مدل ۲۰۲۴ در عرض ۴.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۳ ثانیه طی می‌کند. احتمالاً چنین عملکردی برای بسیاری از برندها بسیار خوب خواهد بود اما در خانواده پورشه محصولی همچون کاین توربو E-Hybrid با ۷۲۹ اسب بخار قدرت هم وجود دارد. در عضو جدید خانواده کاین تجهیزات استانداردی همچون سیستم تعلیق بادی وجود دارد.

در بطن این خودرو همان باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعتی دیگر مدل‌های E-Hybrid قرار دارد که می‌توان آن را در عرض ۲ ساعت شارژ کرد هرچند پورشه اشاره‌ای به شعاع حرکتی محصول خود در حالت برقی نکرده است. کاین S E-Hybrid از همان بدنه فیس لیفت شده سایر مدل‌های سال ۲۰۲۴ سود می‌برد و رینگ‌های ۲۰ اینچی کاین S و چهار خروجی اگزوز در عقب کاملاً به چشم می‌آیند. مدل شاسی‌بلند استاندارد از پکیج بدنه نقره‌ای سود برده و مدل کوپه نیز تریم مشکی را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های جلوی ماتریکس LED، صندلی‌های برقی با تنظیم در ۸ جهت، پکیج اسپرت کرونو، ورود و استارت بدون کلید و دستیار تغییر لاین حرکتی جزو دیگر تجهیزات استاندارد پورشه کاین S E-Hybrid مدل ۲۰۲۴ هستند.

قیمت پایه خودروی موردبحث حدود ۹۹ هزار دلار است که با اضافه شدن ۱۶۵۰ دلار هزینه‌های تحویل می‌توان انتظار قیمت حدود ۱۰۲ هزار دلاری را داشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت مدل اسپرت کوپه کمی گران‌تر خواهد بود و با بهای حدود ۱۰۶ هزار دلار به دست مشتریان خواهد رسید. اولین نمونه‌های این خودرو از بهار سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۵ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1861 ديدگاه)

    یک زمانی عاشق کاین بودم.

    موافقم 23
    مخالفم 0
    1. Soroush

      ۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (191 ديدگاه)

      من هنوز هستم

      موافقم 8
      مخالفم 0
  2. Enzo Ferrari 2008

    ۵ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    این همون قبلیست
    چه تغییر کرده؟

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. Mr. gt c

      ۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (371 ديدگاه)

      بطور خیلی خلاصه: بجز داشبورد که زیبا تر شده زحمت کشیدن چراغ عقب رو زشت تر کردن، قبلی واقعاً چراغ های عقب زیبا تری داشت.

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. amir

        ۵ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (2503 ديدگاه)

        عا دمت نسل قبل چراغ عقباش بهتر بود

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. دیا

      ۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (116 ديدگاه)

      کسل کننده ترین کمپانی تاری

      موافقم 4
      مخالفم 12
      1. Unknown

        ۷ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        کسل کننده؟؟؟ حتما ژاپنی بازی🤣 که اینو به ماشین آلمانی میگی..

        موافقم 6
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا