پورشهفراریلامبورگینیمک لارن

درگ جذاب فراری 296، مکلارن 750S، پورشه 911 توربو و هوراکان پرفورمانته

نبرد سریع‌ترین سوپراسپرت‌های بازار در ۴۰۰ متر، فراری ۲۹۶ GTB، پورشه ۹۱۱ توربو S، لامبورگینی هوراکان پرفورمانته یا مک‌لارن ۷۵۰S، کدام‌یک سریع‌تر است؟

هرچند این روزها الکتریکی‌سازی تا حد زیادی هیجان را از جهان خودرو گرفته است اما هنوز هم می‌توان سوپراسپرت‌های بنزینی جذابی را در بازار دید که غرش پیشرانه‌های آن‌ها هر عشق ماشینی را به وجد می‌آورد. حال برای اینکه ببینیم در سال ۲۰۲۴ کدام سوپراسپرت‌ها سریع‌تر هستند، مت واتسون از کارواو چهار نمونه از سریع‌ترین ابرخودروهای حال حاضر بازار را برای برگزاری مسابقهٔ درگ هیجان‌انگیزی گرد هم جمع کرده است. البته یکی از این خودروها متعلق به سال ۲۰۱۷ بوده و هم‌اکنون در بازار حضور ندارد اما نسخه‌های جدیدتر آن همچنان عرضه می‌شود.

جدیدترین عضو این جمع، مک‌لارن ۷۵۰S است که جایگزین سوپرکار فوق‌العادهٔ ۷۲۰S شد. این ماشین از همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی قبلی استفاده می‌کند که حالا خروجی آن به ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا کرده است. ۷۵۰S با وزن ۱۳۸۹ کیلوگرم، یکی از سبک‌ترین خودروهای گروه است. یکی از اصلی‌ترین رقبای سوپراسپرت جدید مک‌لارن، فراری ۲۹۶ GTB است. قوای محرکهٔ این خودرو اما با سه رقیب دیگر متفاوت است زیرا در سینهٔ این اسب وحشی مارانلو یک قوای محرکهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی هیبریدی قرار گرفته است درحالی‌که رقبا همگی از پیشرانه‌های بنزینی خالص استفاده می‌کنند.

به لطف همین تفاوت، فراری با ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور، قوی‌ترین خودروی این رقابت به‌حساب می‌آید. بااین‌حال، برخلاف بسیاری از سوپراسپرت‌های هیبریدی، در اینجا تمام نیرو صرفاً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. ۲۹۶ GTB همچنین پس از پورشه سنگین‌ترین عضو گروه است. این در حالی است که ۹۱۱ توربو S با ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور، در کنار لامبورگینی ضعیف‌ترین خودروی این رقابت به‌حساب می‌آید اما همه تاکنون دیده‌ایم که توربو S به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک و گیربکس دوکلاچهٔ فوق‌العادهٔ خود، چقدر سریع است و می‌تواند رقبای بسیار قوی‌تری را مغلوب کند. همچنین از پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی پورشه هم نباید غافل شد.

در آخر هم به ضعیف‌ترین و قدیمی‌ترین عضو جمع یعنی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته می‌رسیم. این نسخه‌ای وحشی‌تر و سبک‌تر از هوراکان اولیه بود که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 لامبورگینی که تنها موتور تنفس طبیعی این رقابت محسوب می‌شود، ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این اعداد را همچنان در نسخه‌های کنونی هوراکان مثل اوو و تکنیکا هم می‌بینیم و خروجی موتور V10 لامبورگینی از آن زمان افزایشی نداشته است. برتری مهم پرفورمانته نسبت به مدل جدید تکنیکا نیز برخورداری از سامانهٔ چهارچرخ محرک است که در درگ خط مستقیم بسیار کمک‌کننده خواهد بود. همچنین هوراکان کمترین وزن را در بین این چهار ماشین دارد.

با توجه به اعداد که عنوان شد، فکر می‌کنید کدام‌یک از این سوپراسپرت‌ها سریع‌تر ۴۰۰ متر را طی خواهد کرد؟ فراری هیبریدی قدرتمند، مک‌لارن سبک تازه‌نفس یا قاتل اشتوتگارتی سوپرکارها؟ ما نمی‌خواهیم نتیجهٔ مسابقه را لو بدهیم اما فقط بدانید به‌جز لامبورگینی که از همه کندتر است، سه خودروی دیگر رقابت بسیار نزدیکی باهم دارند.

 

مقایسه مشخصات فنی

 

مک‌لارن ۷۵۰S

فراری ۲۹۶ GTB

هوراکان پرفورمانته

پورشه ۹۱۱ توربو S

پیشرانه ۴ لیتری V8 توئین توربو ۳ لیتری V6 توربو هیبریدی ۵.۲ لیتری V10 ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو
قدرت (اسب‌بخار) ۷۵۰ ۸۳۰ ۶۴۰ ۶۵۰
گشتاور (نیوتن‌متر) ۸۰۰ ۷۴۰ ۶۰۰ ۸۰۰
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه
وزن (کیلوگرم) ۱۳۸۹ ۱۴۷۰ ۱۳۸۲ ۱۶۴۰
محور محرک عقب عقب چهارچرخ چهارچرخ
قیمت (پوند) ۲۵۴,۳۲۰ ۲۴۱,۵۵۰ ۲۰۷,۹۲۵ ۱۸۰,۶۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2445 ديدگاه)

    من از بین این چهارتا فراری رو انتخاب میکنم نمای بیرونی از همه شیک تر و خوشگل تره واگر کمی دیگه درگ اول ادامه پیدا میکرد مک لارن رو هم گرفته بود
    کلا سوپر اسپرت های ایتالیایی تو یه لیگ دیگه هستن

    موافقم 75
    مخالفم 52
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (10296 ديدگاه)

      عشقست سلطان پوورشه !

      موافقم 53
      مخالفم 33
      1. Huracan Performante

        ۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (60 ديدگاه)

        ولی یادتون باشه لامبو مال ۲۰۱۷ و بقیه دوستان ۲۰۲۲-۲۳ هستن. وقتی هوراکان نسل عوض کنه، اونوقت نشون میده کت تن کیه. با احترام به بقیه ماشین ها مخصوصا فراری که عالی بود.

        موافقم 9
        مخالفم 7
    2. P

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (287 ديدگاه)

      گیربکس لامبو اصلا خوب عمل نمیکنه ، مخصوصا تو دنده های سنگین ، البته اینو تو اکثر لامبوها دیدا میشه ، انگار امضا لامبورگینی هست این قضیه

      موافقم 33
      مخالفم 9
    3. amir

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2445 ديدگاه)

      دوستان چرا انقدر دیس میدن اگه سره قضیه کلکل دلخور شدید من دیگه جواب بچه ها رو نمیدم

      موافقم 8
      مخالفم 23
    4. آرش

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (41 ديدگاه)

      فراری واقعا شاهکار تولید کرده پورشه هم با اسب بخار کمتر فوق العاده عمل میکنه

      موافقم 27
      مخالفم 0
    5. Mercedes-Benz

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      Mclaren 750s Porsche 911turbo s

      موافقم 2
      مخالفم 2
    6. Mercedes-Benz

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      نه عزیز از همه شیک تر مک لارنه

      موافقم 1
      مخالفم 3
  2. Mobin

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه ام ۵ سی اس جی پاور بود آبروشون میرفت

    موافقم 21
    مخالفم 52
    1. B

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (412 ديدگاه)

      اونکه تیون شدست نسخه استاک نیست که

      موافقم 23
      مخالفم 4
    2. اسد

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (839 ديدگاه)

      در جواب به بی ام و فن : یه کلمه بشنوید از مادر عروس!!! یه آلمان فن متعصب بی منطق!!!!

      موافقم 17
      مخالفم 10
    3. Navid A J

      ۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      یه اس پلَد بود، تکلیف همونم معلوم بود .

      موافقم 1
      مخالفم 10
  3. amir

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2445 ديدگاه)

    رنگ های که به این چهار تا خیلی میاد
    ۲۹۶ قرمز
    مکلارن مشکی
    ۹۱۱ سفید
    لامبو ها هم رنگ زرد خوب بهشون میشینه

    موافقم 23
    مخالفم 23
    1. 𝐀𝐥𝐢

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1086 ديدگاه)

      به نظرم زرد بیشتر به ۹۱۱ میاد

      موافقم 9
      مخالفم 5
  4. فرشاد

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    بنازم پورش که با اسب کمتر همیشه رقبارو تو لانچ میزاره
    اما خب تو رولینگ نمیشه حریف مکلارن و فراری شد
    اما خب وقتشه توربو اس هیبریدشه رقبا کم کم دارن از قاتل اشتوتگارت انتقام میگیرن

    موافقم 25
    مخالفم 15
  5. Mamad

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    فراری همیشه یه قدم جلوتره

    موافقم 37
    مخالفم 15
  6. LAMBORGHINI

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (106 ديدگاه)

    فراری و پورشه و مک‌لارن عالی عمل کردن ولی حیف که لامبورگینی سلاحی نداره اینجوری مسابقه نزدیک تر میشود

    موافقم 17
    مخالفم 4
  7. Mr. gt c

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (349 ديدگاه)

    شخصاً مک‌لارن، چون مک‌لارن ثابت کرد برای لانچ سریع نه نیاز به چهار چرخ محرک هست نه نیاز به هایبرید، و هنوز هم با اتکا بر انجین میشه جز بهترین ها بود، بسیار قابل ستایش، برند های مطرح باید حواسشون به روزی که مک‌لارن انجین هاشو با هایبرید جفت و جور میکنه باشه، قطعا که خیلی ترسناک میشه؛

    موافقم 28
    مخالفم 16
    1. R@min

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1728 ديدگاه)

      موتور، ماشین پرت نمی کنه جلو ! گیربکس و سیستم محرک هستن که مک لارن گیربکس SSG داره و تمام رازش در این هست !

      موافقم 7
      مخالفم 21
  8. aqa.awmir

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    M5-M8
    اهان🗿🚬

    موافقم 12
    مخالفم 26
  9. Scuderia Ferrari

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3921 ديدگاه)

    این داستان : فراری وارد می شود 👑👑
    296GTB تنها سوپر اسپرتی بود که SF90 استراداله رو به چالش کشید و توقعات رو از خودش بالا برد
    چند روز پیش هم ماشین پرفورمنس سال مجله Road & Track شد
    لعنتی تو رولینگ مثل موشک شلیک میشد و سلطان 750S رو فیتیله پیچ کرد !!!!

    موافقم 47
    مخالفم 4
    1. Tesla

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (654 ديدگاه)

      بگم پلید کبیر بیار همشون رو مورد عنایت قرار بده 🤣🤣⚡️⚡️💪💪🇺🇸🇺🇸

      موافقم 3
      مخالفم 62
      1. حسین

        ۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (785 ديدگاه)

        داداشم ریماک اینجور وقتا منتظر مونده
        بچه مچه های برقی وارد ماجرا نشن😕

        موافقم 17
        مخالفم 2
      2. BMW

        ۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1291 ديدگاه)

        تسلا کویرت بیاد با جارو برقی هم که نمیشه جمعش کرد فراری کجا جارو برقی کجا مثل این میمونه که ورداری عقاب رو با کرکس مقایسه کنی 😁😂😂

        موافقم 13
        مخالفم 3
  10. B

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (412 ديدگاه)

    دیروز دیده بودن ولی حقیقتا انتظار نداشتم مک لارن و فراری با تک دیفرانسیل بودن انقدر تو درگ خوب باشن خصوصا مک لارن

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. علی

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (446 ديدگاه)

      فراری با 200 اسب بیشتر از رقبا با داشتن توربو و هیبرید انتظار داشتی عقب بمونه با اینهمه تکنولوژی دومتر جلو افتاده هنر کرده

      موافقم 0
      مخالفم 3
  11. R@min

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1728 ديدگاه)

    مسیر سرد کلا مسابقه خراب کرد ! هر چند 296 و 750 اول و دوم هستن.

    صدای اگزوز مک لارن ها و پورشه 918 بدترین صداها بین موتورهای میل لنگ تخته، اومدن صدای متفاوتی از فراری ها بسازن خروجی خیلی بد در اومده. مشکل فراری نیست، صدای همه موتورهای میل لنگ تخت یه جوره ولی خب اول فراری اورد رو جاده و بین عموم جا افتاده.

    موافقم 8
    مخالفم 16
    1. M@M@DRZ911

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (359 ديدگاه)

      918 مگه صداش بد بود ؟ توربو هم که نیست .
      حالا مک لارن یه حرفی .

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. R@min

        ۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1728 ديدگاه)

        با صدای موتورهای میل لنگ تخت کوروت و فورد و مرسدس و حتی توربوهای فراری مقایسه کنیم متوجه میشیم !

        موافقم 4
        مخالفم 13
  12. ممد سوناتا

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    فراری با روح و روان ادم بازی میکنه.
    ای جذاب لعنتی 👏

    موافقم 23
    مخالفم 4
  13. ممد سوناتا

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    مک‌لارن و فراری اگه awd بودن فکر کنم فاصله اتوبوسی میشد 🤔

    موافقم 21
    مخالفم 5
    1. sadra gholami

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (15 ديدگاه)

      سنگین میشد

      موافقم 3
      مخالفم 1
  14. amir-mr

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (370 ديدگاه)

    فراری ۲۹۶ GTB واقعا بینظیر عمل کرد 💯 این فراری همیشه خاصه، ۹۱۱ هم که همیشه عشقه
    مکلارن هم که فوق العاده بود
    ولی جای BMW تو این درگ خالی بود بنظرم

    موافقم 22
    مخالفم 7
    1. B

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (412 ديدگاه)

      اصلا جای ماشینای بیمر بین اینا نیست و نباید باهاشون مقایسه بشه ماشیناش تقریبا عضلانین

      موافقم 1
      مخالفم 1
  15. حسین

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    تا بوگاتی نباشه حال نمیکنم با درگ

    پورشه انتخاب خوبیه

    موافقم 10
    مخالفم 19
  16. Dark Knight

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (468 ديدگاه)

    و باز هم راننده ناشی تو carwow !! همین turbo s با جناب مت واتسون ۱۰/۱ تایم زده پس باید تو درگ باید راحت برنده میشد ! تو رولینگ هم راننده خیلی آماتور بود و گرنه میتونست با گذاشتن روی manual و یه تعویض دنده درست حسابی حداقل تا ۱۰ ثانیه به خاطر بوست فوق العاده پورشه جلو بیوفته

    موافقم 13
    مخالفم 13
  17. new reventon

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (406 ديدگاه)

    موتور axial flux e motor ساخت yasa در حقیقت پیروز این مسابقه بود نه فراری.

    موافقم 1
    مخالفم 11
  18. Monster 765lt

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    با قدرت کمتر به جنگ هیبریدی با قدرت بیشتر بری تازه دو درگ از سه درگ هم ببری از اون طرف هم که پورشه و لامبورگینی دو دف بودن
    هرچند از 750 زیاد خوشم نمیاد بخاطر شکل سپر جلو و طراحی خروجی اگزوز هاش اما قابل قبول بود اما انتظار بیشتری از مکلارن دارم
    هم توی رولینگ باید رقبا بزنه هم درگ بدون توجه به قدرت و امکانات رقیبش

    موافقم 5
    مخالفم 6
    1. حمیدرضا

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (180 ديدگاه)

      درجریانی که تایم فراری نزدیک به ۸ دهم ثانیه کندتر از اعلام کارخونه بود؟!

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Monster 765lt

        ۳ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1131 ديدگاه)

        در جریانی که 720 اس چهارصد متر رو 9.9 هم زده و 750 اس 30 اسب قدرت بیشتری داره و اینجا 10.3 زده؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
  19. EODE

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    !!! Forza Ferrari

    موافقم 18
    مخالفم 2
  20. Siyavash

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (693 ديدگاه)

    یعنی شما همه هیچ کدوم متوجه نشدید مت واتسون تویه ۴۰۰ متر الکی الکی پورشه و فراری رو به مک‌لارن بازوند…تویه تمام فیلم هایه مت واتسون همین پورشه تویه ۴۰۰ متر تایم ۱۰.۱تا ۱۰.۲ میزنه و فراری ۲۹۶ هم ۱۰.۱ میزنه الان چطوری آمدن جلوی مکلارن ۷۵۰ و این تایم هایه ۱۰.۴ میزنن،مت واتسون تویه این ۷ یا ۸ ساله دارم برنامه هاشو میبینم و درگ هاشو میبینم وقتی که پایه ماشین هایه انگلیسی مثل مکلارن..استون..بنتلی به برنامه هاش باز میشه مخصوصا مکلارن به شدت جانب دار میشه….تویه رولینگ هم پورشه خیلی بد عمل کرد، و مکلارن هم تویه ۴۰۰ متر مثل برادر بزرگش ۷۲۰ عمل کرد و تایم اونو زد و پیشرفت خاصی ازش ندیدیم و فقط با جادویه مکلارن وزن کم کرد فکر نکنم بتونه جانشین خوبی برایه ۷۲۰ باشه چون تا الان که چیزی ازش ندیدیم و فراری هم بجز ۴۰۰ متر که از قصد هم اون تایم ۱۰.۴ رو زدن، طبق معمول خوب عمل کرد این نسخه از فراری واقعا خیلی بیشتر از اسم خودش عمل میکنه و واقعا یه هیولا کش هست….💯💯💯

    موافقم 19
    مخالفم 6
    1. دانیال_Surrey،England

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2798 ديدگاه)

      بله توربو اس از 750 سریع تره،منتها توی دنیای موازی.
      چیزی که مشخص بود فراری سریع تره و مک لارن دومه که تو رول ریس ثابت شد،همه هم میدونن.
      750 هم از اول قرار بود یه چیزی بین 720 و 765 بشه که همونم هست،انتظار چی رو داری شما؟
      یه درگ ساده بود دیگه حالا اصلا توربو اس و هوراکان سریع تر از 750.
      تو n تا مجله انگلیسی میان پورشه و فراری و…رو مقابل رقبای انگلیسی برنده اعلام میکنن،حالا این وسط خدا نکنه یه مجله ای بیاد خلاف این باشه،آی اینا متعصبن و….

      موافقم 14
      مخالفم 3
      1. Siyavash

        ۱ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (693 ديدگاه)

        داداش من ..من منظورم این نبود که مک‌لارن بده.اتفاقا مک‌لارن با مدل ۷۲۰ سد شکنی کرد و کلاس سوپر اسپرت رو یه پله ارتقا داد..ولی میگم چیزی که مشخصه پورشه باید تایم ۱۰.۱ میزد فراری هم همینطور حتی مک‌لارن هم باید همین تایم رو میزد چون مدل ۷۲۰ رویه آسفالت معمولی ۱۰.۳.تا ۱۰.۴ میزنه و این مدل باید یه پیشرفتی داشته باشه و رویه آسفالت معمولی اونم باید مثل پورشه و فراری عمل کمه و حتی رویه آسفالت مخصوص درگ باید تایم ۹.۷ بد به نظرم ولی تویه این درگ مت واتسون هم تایم مک‌لارن رو خراب کرد هم پورشه و فراری …شخصا خودم مک‌لارن رو دوس دارم بخاطر مهندسی عالی که داده مخصوصا جادویی کاهش وزنش برام شگفت انگیزه…💯💯💯

        موافقم 1
        مخالفم 0
  21. sadra gholami

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    یک چیزی خیلی جالبه. من دیشب ویدیوشو توی یوتوب دیدم و اون موقه کرمم گرفت مثلا ۲۶۰ هزار پوند دارم چه ماشینی بخرم.
    واقعا انتخاب سختی بود چون هر ماشین ویژگی خاص و خوب خودشو داشت
    لامبوگرینی ضعبف ترین عملکردو داشت و لی خوش صدا ترین بود و با اینکه ۲ دفرانسیل بود ۱۳۰۰ کیلو بود.
    مکلارن از ۲۹۶ ضعیف تر بود ولی قطعااااااا توی پیست عملکردش ازش بدتر نخواهد بود بکله بهتر باشه شاید.
    ۲۹۶ توی این ماسبقه بهترین عمکرد رو داشت و همینطور صدای خوبی داشت.
    و برای ۹۱۱. من زیاد طرف دار پرش نیستم و بنظرم ماشین خیلی خاصی بین این ماشینا نبود ولی بهترین ترمز رو داشت با اختلاااف و بهترین شتاب تا دنده ۲-۳ که این باعث میشه بدنت به صندلی بچسبه و من خیلی از این خوشم میاد

    و یک چیزی که باز خیییلی جالب میکنه اینکه هرکی طرف یک ماشینو گرفته دیس لایک زیادی خورده و یعنی بقیه دوستان توی این ۴ راهی گیره کردن

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1619 ديدگاه)

      پیست با پیست و راننده با راننده فرق داره اما در کل مک‌لارن ۷۵۰ تو پیست نمیتونه حریف ۲۹۶ بشه

      موافقم 6
      مخالفم 4
      1. مهدی

        ۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1619 ديدگاه)

        البته من کلا کامنت نمیزارم که خوشایند عوام باشه ولی در کل خدمت کارشناسان خودرویی که عاشق دیسلایک هستن عرض کنم که ۷۶۵lt هم تو پیست حریف ۲۹۶ نمیشه ۷۵۰ که جای خود داره. رجوع شود به لپ تایم ها

        موافقم 8
        مخالفم 2
        1. مازیار

          ۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (819 ديدگاه)

          البته مهدی جان اگه بخوایم بنزینی رو با بنزینی مقایسه کنیم، هیچ ماشینی حریف مک لارن نمیشه چه توی پیست و چه درگ

          موافقم 0
          مخالفم 4
  22. عارف رضاییان

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    فراری بازم ثابت کرد تو کلاس خودش بهترینه. هر چند کلیپ توسط تیم انگلیسی تهیه شده و یکم جانبدارانه به نظر میرسید

    موافقم 12
    مخالفم 6
  23. BMW

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1291 ديدگاه)

    اگه از نظر صدای اگزوز باشه لامبو و اگه به قدرت باشه فراری انتخابم هست ولی عجب صدایی داشت لامبو لعنتی🥲😁😢

    موافقم 10
    مخالفم 1
  24. Ali

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    فک کنم تو همین کاروو فراری ۲۹۶ تایم های بهتری هم زده باشه ! خلاصه عجیب بود بعد پورش هم تایم بهتری داره

    موافقم 6
    مخالفم 0
  25. Sobhan

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    فکر کن قدرتت از همه کمتر باشه ،تنفس طبیعی هم باشی از بقیه هم قدیمی تر باشی بازم‌ فاصله آنچنانی باهات نداشته باشن 😂 صداتم تازه از همه بهتر باشه

    موافقم 11
    مخالفم 5
    1. عارف رضاییان

      ۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (112 ديدگاه)

      اگه موتور این لامبو هوراکانو تقویت کنی شاید بالای هزار اسب بخار خروجی بده ولی لامبو به استهلاک کمتر اهمیت میده واز موتور تنفس طبیعی استفاده کرده اگه توربو ویا تویین توربو بشه فکر کنم ورق برگرده و سریعترین در بین رقبا بشه

      موافقم 3
      مخالفم 1
  26. MP

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    آقا یه چیزو دقت کردین
    تو رولینگ فراری یه جوری گپ باز میکرد با مک‌لارن هر کی ندونه میگه میگه مک‌لارن مال دهه هشتاده!
    این همه مهندسی و علم مکانیک
    عجب بابا

    موافقم 10
    مخالفم 1
  27. Siyavash

    ۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (693 ديدگاه)

    تویه این درگ باید به جای پرفورمانته مدلSVJ رو میاوردن تا حداقل یکم فاصله کمتر میشد و کاشکی فراری f8هم به این درگ اضافه میشد..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. M power

    ۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (127 ديدگاه)

    جای یه M8 خالی بود

    موافقم 4
    مخالفم 0
  29. ابوالفضل

    ۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (199 ديدگاه)

    به این میگن درگ حسابی
    مک لارن عالی
    پورشه هم با وجود وزن بیشتر از بقیه خدایی عملکردش عالی بود
    فکر میکردم بخاطر چهارچرخ بودن فقط لانچ خوبی داشته ولی تو دور بالا هم خوب میومد
    تست ترمزش هم عالی بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  30. HFball

    ۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (188 ديدگاه)

    اون پورشه با این رنگ خیلی جذاب و خفن شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا