با اینکه آکورا NSX خودروی تکنولوژیک جذابی است و پس از سالها میتواند دوباره افسانه NSX را در یادها زنده کند اما با اعلام قیمت آن، بسیاری از پیشفرضهای اولیه رنگ باخت. با وجود قیمتی حدود ۱۶۰ هزار دلار بسیاری برای خرید این ابرخودروی هیبریدی ممکن است دچار تردید شوند. عمده این تردید میتواند امکان انتخاب از بین انبوهی از خودروهای ممتاز در این رنج قیمتی ناشی شود.
آکورا NSX خودرویی پیشرفته برای نمایش تواناییهای هوندا است. این همان کاری است که BMW با مدل i8 خود به دنبال آن بوده. بنابراین اوج تکنولوژی حال حاضر هوندا را در این خودرو خواهید یافت. یک موتور شش سیلندر خورجینی توربو با حجم ۳.۵ لیتر در پشت قسمت سرنشینان قرار گرفته و با کمک دو موتور الکتریکی که روی محور جلو قرار دارند و یک موتور الکتریکی سوم که مابین موتور بنزینی و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک دوکلاچه جای گرفته، نیرویی در حد ۵۷۳ اسب بخار و گشتاوری ۶۴۵ نیوتن متری را ارائه مینماید. بدین ترتیب این خودروی ۱۷۲۵ کیلوگرمی قادر است در حدود ۳.۰ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد و نهایتاً از سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت نیز عبور نماید. خوب اگر شما از دسته علاقهمندانی باشید که حاضرید برای این شمشیر بران سامورایی، رقمی مابین ۱۵۶ هزار دلار تا ۲۰۵ هزار دلار برای مدل فول پرداخت کنید، باید بگوییم که یکی از شاهکارهای حال حاضر دنیای خودرو را تصاحب خواهید کرد که تا سالها در مورد آن صحبت خواهد شد اما اگر با این هزینه به دنبال گزینههای دیگری میگردید، ما میتوانیم فهرستی مختصر را به شما پیشنهاد کنیم. خودروهایی در طیفهای مختلف اما با قیمتهایی تقریباً برابر یا پایینتر از آکورا. یا مثلا خرید ۱۳ خودروی ارزان قیمت برای راه اندازی یک بیزینس حمل و نقل یا خرید خانه … نظر شما چیست؟آئودی R8 V10
شروع قیمت: زیر ۱۶۰ هزار دلار
پیشرانه: ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی
قدرت: ۵۳۳ اسب بخار
شتاب صفر تا صد: ۳.۵ ثانیه
نهایت سرعت: ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت
شروع قیمت: ۱۲۵ هزار دلار
پیشرانه: ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری تنفس طبیعی
قدرت: ۴۲۰ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۴.۸ ثانیه
بیشینه سرعت: ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت بامو i8
پیشرانه: ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو و دو موتور الکتریکی
قدرت: ۳۵۷ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۴.۲ ثانیه
نهایت سرعت: ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت جگوار F-Type R
قیمت پایه: ۱۰۳ هزار دلار
پیشرانه: ۸ سیلندر ۵.۰ لیتری سوپرشارژر
قدرت: ۵۵۰ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۳.۹ ثانیه
نهایت سرعت: ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت مازراتی گرن توریزمو MC
قیمت پایه: ۱۵۰ هزار دلار
پیشرانه: ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری
قدرت: ۴۵۴ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۴.۷ ثانیه
نهایت سرعت: ۲۹۸ کیلومتر بر ساعت مکلارن 570S
قیمت پایه: ۱۸۴ هزار دلار
پیشرانه: ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توربو
قدرت: ۵۶۲ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۳.۱ ثانیه
نهایت سرعت: ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت مرسدس AMG GT S
قیمت پایه: ۱۳۰ هزار دلار
پیشرانه: ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توربو
قدرت: ۵۰۳ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۳.۷ ثانیه
نهایت سرعت: ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت نیسان GT-R نیزمو
قیمت پایه: ۱۵۰ هزار دلار
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توربو
قدرت: ۶۰۰ اسب بخار
شتاب صفر تا ۱۰۰: ۲.۷ ثانیه
نهایت سرعت: ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت پورشه ۹۱۱ توربو
قیمت پایه: ۱۵۹ هزار دلار
پیشرانه: شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری توربو
قدرت: ۵۳۳ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۲.۹ ثانیه
نهایت سرعت: ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت دو دستگاه کورت Z06
قیمت پایه: ۷۹ هزار دلار
پیشرانه: ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژر
قدرت: ۶۵۰ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۲.۹۵ ثانیه
نهایت سرعت: نامشخص ۱۳ دستگاه نیسان ورسا سدان
قیمت پایه: ۱۲ هزار دلار
پیشرانه: ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری
قدرت: ۱۰۹ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۹.۵ ثانیه
نهایت سرعت: ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت آکورا NSX مدل ۲۰۰۵
قیمت نمونه کم کارکرد: ۱۲۷ هزار دلار
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری
قدرت: ۲۹۰ اسب بخار
شتاب صفر تا ۹۶: ۴.۷ ثانیه
نهایت سرعت: ۲۸۲ کیلومتر بر ساعت [polldaddy poll=9248390]
mehdi
۷ دی ۱۳۹۴خدایش زیبا ترین و مدرن ترین سوپر اسپرت ژاپنی..اما از نظر شتاپ که از جی تی آر کم میاره..و از نظر هندلینگ نمی دونم..هر چند دیگه جی تی آر قدیمی شده…….
سامان اذری
۷ دی ۱۳۹۴من و دوستام همیشه راجب این صحبت میکنیم که اگه 30 هزار دلار داشتیم بین چلنجر موستانگ و کامارو کدوم رو انتخاب میکردیم (شهر ما منطقه ازاد هست میتونیم بخریم )
تو حرف
من کامارو دوستم فرهاد موستانگ اون یکی دوستم چلنجر انتخاب میکنیم
ولی هر سه تامون هم میدونیم که اگه 30 هزار دلار داشته باشیم و هر 3 ماشین مقابلمون باشه انتخاب بینشون خیلی خیلی مشکله
الانم شاید من بگم 100 درصد AMG GT از همشون سرتره ولی باید ادم 200 هزار دلار داشته باشه اونوقت میبینه که چقدر بین این همه مدل گیر کرده
مجتبی
۲۷ دی ۱۳۹۴باور کنید nsx از همشون سرتره . مطمئن باشید سرتر بوده که دارن مقایسه اش میکنن با اینا .
دوست عزیز توجه داشته باشید موتورش 3.5 هستش این همه قدرت و سرعت داره ولی موتور نیسان 3.8 هستش . خیلی فرقشه ها .
هندا اگر میخواست میتونست سریعتر وقوی تر بزنه ولی نگاهش به مصرف هم هست و خیلی چیزای دیگه .
با موتور 3.5 بتونی 573 اسب تولید کنی یعنی یک حساب سر انگشتی بزنی اگر هندا هم موتورس 3.8 بود مطمئنا اسب بخارش میشد حدود 650 و شتابه و سرعتش هم که دیگه واویلا ولی هندا حواسش به همه چیز هست واسه همین تمام دنیا هندا میخرن
( البته به جز مردم ما که یکم یه چیزای توی دلمون مونده )
king 918
۷ دی ۱۳۹۴من اگه بودم صد در صد یا پورشه (چون سریع ترینه بین ماشین های دیگه جمع) یا نیسان نیزمو یا مکلارن رو انتخاب میکردم …….
ای خدا کاش می شد یه همچین انتخابی داشته باشیم ……
king 918
۷ دی ۱۳۹۴ببخشید میخواستم بگم قیمت 911 توربو هنوز اعلام نشده تو خود سایت پورشه هم جلوی قیمت 911 توربو و توربو اس نوشته TBA
در ضمن قیمت 911 GT3 در سایت پورشه 175 هزار دلار نوشته شده که احتمالا 911 توربو از این قیمت بالاتر خواهد شد …….
great britain
۸ دی ۱۳۹۴واقعا اگه بخوایم انتخاب کنیم جگوار به نسبت قیمت و قدرت وهمچنین کروت از بقیه سرترن.
جواد
۷ دی ۱۳۹۴من تو یک پست دیگه در مورداین ماشین گفتم اینجا هم میگیم این خودرو باید یک نسخه تمام بنزینی داشته باشه تا هم نقش مدل پایه بازی کنه هم قیمت اولیه به شدت کم کنه اینطوری خیلی موفقتر میشه
Rouzbeh
۷ دی ۱۳۹۴دو دستگاه کوروت که عالیه ولی از اونور چشم توی مکلارن و بنز میمونه
علی
۷ اسفند ۱۳۹۴یکی بخری ، بقیه پولشُ بدی برا تیون??
sina
۷ دی ۱۳۹۴جایی ک نیسان gtr و پورشه 911 باشه اصلا جایز نیس بری سراغ یه ماشین دیگه
ali ayat
۷ دی ۱۳۹۴چه گزینه های جذابی بعضی هاش هم عجیب بود مثل خونه و دوتا کوروت البته اینا همش یه علاقه و نظر شخصیه من هم نسبت به همین موضوع بنز gts رو انتخاب کردم چون هم از تعلیق خیلی نرم تری نسبت به پورشه یا نیسان یا استون یا آئودی برقراه که میتونید به راحتی برای خرید مسافرت و حرکت در تمام جاده ها روش حساب کنید و از نظر طراحی هم خیلی خشن و زیباست و روحیه ای بین اسپرت و زیبا داره طراحی داخلیش خوبه امکاناتش هم همینطور و در آخر بنزه
(*مهرداد*)
۷ دی ۱۳۹۴اگه بخوام عقلانی و اقتصادی فکر کنم خونه تو اوهایو را انتخاب میکنم چون ارزشش بالا میره ولی اگه بخوام به علایقم واحساسی فکر کنم اتومبیل را انتخاب میکنم ..حالا هر کدوم اون سلیقه ایه ..یکی از یکی توپ ترن بجز اون نیسان ورسا که البته در مقابل ماشینهای داخلی اونم آقایی هست..
سجاد
۷ دی ۱۳۹۴چرا فکر کردی تو آمریکا قیمت خونه روز به روز زیاد میشه!
مگه ایرانه!
منم gts چون از بقیه کاربردی تر میاد هم پیست و هم شهر
ويكي
۷ دی ۱۳۹۴اگر من باشم یه 10 هزار تا دیگه میزارم روش. یه دستگاه جگوار F-Type R با یه دستگاه کورت Z06 برمیدارم…… اگرم قرار باشه زیر همون قیمت 160 هزار تا باشه به نظرم مرسدس AMG GT S گزینه خوبی باشه..!!
sina
۷ دی ۱۳۹۴i8 مگه 362 اسب بخار نیس؟
احمد باقری
۷ دی ۱۳۹۴NSX واقعا یک ماشین زیبا و با تکنولوژی بسیار خوبی هست. البته بهتر بود دراین لیست، ماشینهایی قرار داده می شدند که مثل NSX، هیبریدی باشن، چون هیبریدی بودن، قیمت ماشین را افزایش میده، ولی بسیاری از ماشینهای این لیست، هیبریدی نیستند، مثلا ماشین تمام الکتریکی تسلا شاسی بلند، هزینه بالایی داره و میشه با همون قیمت، ماشینهای خیلی خوب دیگه ای رو خرید، اما به هر حال، این ماشین تمام الکتریکی هست و مزیتهای خودش رو داره. به نظرم بهتر بود ماشین هیبریدی رو با ماشینهای هیبریدی هم قیمت یا با قیمت پایین تر مقایسه می کرد.
رادین
۷ دی ۱۳۹۴من باشم دو دستگاه کورت
یکی قرمز یکی مشکی
قرمز و میدم خانمم سوار بشه تا دیگه به ماشین من دست نزنه خخخ
کوروت مشکی اووووووف خودم باهاش عشق و حال میکنم
احسان(احسان)
۷ دی ۱۳۹۴استرس انتخاب.از جنبه روانی حرف رضا کاملا درسته.اصلا نمیشه به طور قطع یکی رو انتخاب کرد.اما مسئله اینه ماشینی که لوگوی یک ماشین 25 هزار دلاری رو داره میتونه نظر یک خریدار بنز و ائودی رو جلب کنه؟ کلا ما ادمها موقع خرید از منطقون کمترین استفاده رو میکنیم.سرنوشت کادیلاک ATS در برابر بی ام و سری 3 این موضوع رو ثابت کرده.
USA & JAPAN
۷ دی ۱۳۹۴بدون شک nissan gtr nismo بعدش بورشه 911 توربو
Nissan...Japan
۸ دی ۱۳۹۴همشون یجورایی وسوسه کنندن ولی نمیشه از نیسمو دل کند
پویا
۷ دی ۱۳۹۴اخه کسی که پول مکلارنو و بی ام و رو داره واسه چی باید بره سیزده تا نیسان بخره اون یارو دیگه پول خونه رو هم داره
ولکان
۸ دی ۱۳۹۴اول صبح یه روز تعطیل و کلی بیحوصلگی اما با دیدن این مقایسه کلی رویا پردازی کردم و حالم خوب نه بلکه عالی شد
لطفا بازم از این مقایسه ها بذارید خیلی خوب بود
ممنون از سایت خوبتون.
ali a.j.g
۸ دی ۱۳۹۴تشکر بی پایان دست شما درد نکنه
هرچقدر که متن ها و مطالب مربوط به ان اس x رو میخونم هیچوقت خسته و پشیمون نمیشم
لطفا مطالب بیشتری رو به acura nsx اختصاص بدید
Mohammad
۱۰ دی ۱۳۹۴انتخاب واقعا سخته،بین دوتا کوروت استیگری اونمZ06و نیسانGT-Rاونم نیسمو واقعا سخته
Roham
۱۱ دی ۱۳۹۴کوروت z06…
بیشینه سرعت: نا مشخص!!!!
یعنی چی دقیقا ؟!!!