میتسوبیشی

بزرگ‌مرد کوچک، میتسوبیشی میراژ سدان

میتسوبیشی این روزها در حال گسترش خط تولید مدل ارزان‌قیمت میراژ بوده و مدل سدان این خودرو را که G4 نام دارد در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش درآورده است.

Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Subcompact Sedan
میراژ سدان G4 همان نسخه‌ی هاچبک است که توسعه داده شده است. نتیجه چندان جالب از آب درنیامده و میراژ سدان به نظر می‌رسد که از دو خودروی متفاوت ساخته‌شده است.
Mitsubishi Mirage G4 Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Sedan
Mitsubishi Mirage G4 Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage Sedan
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage Sedan
در زیر کاپوت تغییری صورت نگرفته و G4 از همان پیشرانه‌ی سه سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی سود می‌برد که ۷۸ اسب بخار قدرت و ۷۴ lb-ft گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولیدی از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی (به‌صورت استاندارد) و یا گیربکس CVT خودکار (آپشن) به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.
2017 Mitsubishi Mirage Sedan
۲۰۱۷ Mitsubishi Mirage Sedan
G4 از تجهیزاتی مشابه با گونه‌ی هاچبک ۲۰۱۷ سود می‌برد که دربردارنده‌ی سیستم سرگرمی و اطلاعات سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو است. قیمت گونه‌ی سدان هنوز مشخص نشده است. مدیر اجرایی میتسوبیشی آمریکا آقای دان سوئرینگن می‌گوید: “چند سال پیش ما با میراژ هاچبک به سگمنت خودروهای ساب کامپکت وارد شدیم و هرساله محبوبیت این خودرو به دلیل مصرف سوخت بسیار اقتصادی و قیمت جذاب و گارانتی عالی افزایش یافت. حال میراژ G4 جدید همان ارزش‌ها را در قالب خودروی سدان به نمایش می‌گذارد. میراژ هاچبک و G4 سدان نمایشی قدرتمند در این سگمنت خواهند داشت.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (891 ديدگاه)

    طراحیه بدنش اصلا جالب نیست و یه جورایی نامتقارنه البته فکر کنم برای فروش کشورهای درحال توسعه ساخته شده قیمتش هم باید پایین باشه

    1. دنده هفت

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (29 ديدگاه)

      سلام
      با توجه به اینکه قیمتش پایینه و ما در منطقه ی آزاد هستیم ، به عنوان یه خودروی دوم و داخل شهری و کم مصرف میتونه گزینه ی خیلی خوبی باشه ، قیمت منطقش هم فک کنم حدودا 38 تومن بشه ، با این قیمت من که خوشم اومد.

    2. بهنام طیبی

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      دوست عزیز میتسوپیشی تو رنج قیمت های پایین جز بهترین خودروسازهای جهان.
      شما جوری گفتی انگار با خودرو چینی طرف شدی

    3. رضا پ

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (216 ديدگاه)

      تواین رنج قیمت بهتر از پیکانتو و ام جی سه هستش که

  2. حبیب

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (169 ديدگاه)

    مختصرو مفید

  3. بهنام طیبی

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    خودروهای میتسوپیشی خیلی جنبه اقتصادی خوبی داره.هم قیمت خوبی داره و کیفیت عالی و هم مصرف سوخت درست.تعرفه های گمرکی بیمار ما اگه درست بشه همه توانایی خرید این خودروهای ژاپنی با کیفیت بالا دارن

  4. یعقوب

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من قشنگ شده فقط اون خط شکسته روی سپر عقب اونی که از خط بالای در تا خط پایین سپر اومده را نتونستم هضم کنم شایدم چون سه رخ هست بد نشون میده و در واقعیت تو چشم نمیزنه

    1. رضا پ

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (216 ديدگاه)

      اون خطو که الان همه ماشینا دارن

  5. (*مهرداد*)

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (353 ديدگاه)

    در واقع میتسوبیشی attrage هست و خیلی هم ماشین اقتصادی هست و رانندگی نرم و روان و بهترین گزینه برای ایران

  6. edris

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (34 ديدگاه)

    بنظرم خودرو سازی های ما تا الان باید حداقل یه چیز در حد این میراژ میساختن. یعنی واقعا تولید چنین ماشینی خیلی سخته؟ چرا 30 ساله دارن درجا میزنن؟ این بودجه های کلان چرا به بخش طراحی اختصاص نمیگیره؟ فقط تولید میکنن هییییچ پیشرفتی نداشتن تا الان از بس تنبل و بی خاصیتن مدیراشون.
    البته تقصیر خودمون هم هست که لوسشون کردیم و هی حجوم میاریم به خرید مزخرفات داخلی

    1. بهنام طیبی

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      میبینی واقعا.اخه ساختن همچین خودرویی که اون طورها هم سخت نیست به قول شما ولی متاسفانه…

  7. maha

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (86 ديدگاه)

    این خودرو فقط قرار بوده ارزون، اقتصادی و با کیفیت باشه. هیچ تلاشی برای طراحیش انجام نشده. با اون تایرای کوچیکش اگه لوگوی میتسوبیشی رو نداشت یه خودروی چینی به نظر میومد.

  8. امین آریامن

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (147 ديدگاه)

    انصافا به لحاظ طراحی در حد نام میتسو نیست.
    آدم فک میکنه ماشین چینیه

    1. بهنام طیبی

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خوب این نباید با بوگاتی و لامبورگینی و فراری و شورلت و موستانگ و کوینخ زگ مقایسه کرد

      1. maha

        ۸ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (86 ديدگاه)

        آقا بهنام شما میتونی ظاهرشو با یه هیوندایی ساده مقایسه کنی. فراری و لامبورگینی پیشکشت.

        1. بهنام طیبی

          ۸ فروردین ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          خوب قیمتش هم پایین این جنبه هم نگاه کنیم.همه پول بنز و بی ام و ندارن که.

  9. mojtaba

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (28 ديدگاه)

    وای چه رینگ و لاستیکای بزرگ با با ابهتی … لاستیکا فرقون ازین بزرگتره!

    1. بهنام طیبی

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خخخخخخخخخخخخخخخخ

    2. ارمان

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1303 ديدگاه)

      اقا مجتبی! لاستیک دوچرخه هم از لامبورگینی بزرگتره خب که چی؟ شما لاستیک بزرگ دوست داری ؟
      یه کشور داغون مثل تایلند داره با استفاده از همین ماشین هوندا سی تی و تویوتا پیریسوس کلی از منابعش رو کنترل میکنه و الودگی هوا هم ندارن حالا شما با چرخ بزرگ فرقون واسه ما عدلله بیار ذهنمون واقعا در حد جهان سومی هاست و حقمون تا اخر عمر سوار پراید باشیم

      1. (*مهرداد*)

        ۹ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (353 ديدگاه)

        همون کشور داغون الان به اندازه چهل سال از ایران جلوتره ….و قطب اتومبیل سازی آسیاست …

      2. رضا

        ۹ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (31 ديدگاه)

        خدایی داغون از کجا آوردی ؟؟؟!!!! ما عمرن به همین تایلند نمیرسیم ..

  10. Hossein

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان، شاید گفتن این سوال اینجا کمی درست نباشد. ولی بنده می خواهم یک ماشین تا قیمت ۳۰ تومن بخرم. فرق نمیکند نو باشد یا دست دو. به نظر شما چی بخرم؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

    1. سجاد

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (188 ديدگاه)

      ال نود تمیز
      بقیه تو این رنج ، نو و کهنه ، کثیفن.

      1. Hossein

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (8 ديدگاه)

        دمت گرم رفیق خیلی مردی. ممنون که راهنمایی کردی. ولی نظر خودم روی ۲۰۶ تیپ ۵ بود این چطوره؟ دوستان لطفا پاسخ بدن

  11. پارسا

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (52 ديدگاه)

    دوستان یه جوری ایراد میگیرن انگار ما داریم لکسوس و بنز تولید می کنیم… به نظرم اینا باید جایگزین 405 و امثال این چرت و پرتا بشه… یادمون باشه ایران چی تولید می کنه

    1. بهنام طیبی

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      درود به شرف شما.دوستان جوری ایراد میگیرن انگار پراید و پرشیا و امثال این خودروهای اشغال بهتر از این خودرو

  12. احمد باقری

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    طراحیش اونقدر جالب نیست.

  13. Archi KHAN

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2202 ديدگاه)

    یادِ وولکس C 30 افتادم …

  14. رضا پ

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (216 ديدگاه)

    تو این چندسالی که از معرفی میراژ میگذره سال به سال طراحیش بهتر شده باتوجه به اصالتش و مصرف کمش(ترکیبی 4لیتر- سه سیلندر-دوام واصطحلاک ژاپنی -دنده اتومات – نمایندگی و خدمات خوب)دیگه چه انتظاری میشه داشت ماشین مناسبی برای قشر متوسط به پائین میتونه باشه
    به نظرم از ماشینای چینی تو این رنج خیلی خیلی بهتره
    امیدوارم همزمان با فروشش تو کشورای دیگه تو ایرانم با قیمت مناسب فروخته بشه و نه با اختلاف زمانی زیاد که دیگه فایده نداره

  15. محمد

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (511 ديدگاه)

    گزینه خوب ومناسبی برا ورود به ایران هست….البته اگه دولت مردان بذارن

  16. Reza

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من یک میتسوبیشی میراژ اتوماتیک خریدم. و تقریبا راضی هستم بدلیل زیبایی و کم مصرف بودن.
    فقط یک سوال دارم چرا شتاب اولیه خوبی نداره با اینکه وزن سنگینی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا