مرحلهٔ نیمهنهایی، دور اول، قسمت بیستونهم، اولین دوئل از گروه کوپههای کوچک
آئودی TT
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: MQB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۴.۲ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۶,۲۸۱ دستگاه
فروش یازده ماه ۲۰۱۸ در اروپا: ۹,۸۵۸ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲,۲۹۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱,۲۸۹ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۱ درصد
حفاظت از کودکان: ۶۸ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۲ درصد
سیستمهای ایمنی: ۶۴ درصد
امتیاز کلی: چهار ستاره
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین راحت، چسبندگی مناسب در هر شرایط آبوهوایی، ترمزهای قدرتمند، تکنولوژی بالای داشبورد
نقاط منفی: طراحی نهچندان جدید، عدم ارائهٔ گیربکس دستی، سروصدای زیاد کابین
مزدا MX-5
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: ND مزدا
امتیاز از کاربایر: ۴.۲ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۵,۷۶۹ دستگاه
فروش یازده ماه ۲۰۱۸ در اروپا: ۱۳,۱۷۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۱,۲۹۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸,۹۷۱ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۴ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۹۳ درصد
سیستمهای ایمنی: ۶۴ درصد
امتیاز کلی: چهار ستاره
گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: هندلینگ فوقالعاده، رانندگی رضایتبخش، مصرف سوخت خوب
نقاط منفی: سواری خشک، سروصدای زیاد کابین، کمبود محفظههای اشیاء
مقایسهٔ مشخصات فنی
آئودی TT | مزدا MX-5 | |
پیشرانه | ۲ لیتری I4 | ۲ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | طبیعی |
قدرت | ۲۲۸ اسب بخار | ۱۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۰ نیوتن متر | ۲۰۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهار چرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۲ ثانیه | ۵.۷ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۰ ثانیه | ۱۴.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۲۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۸.۰ لیتر ترکیبی | ۸.۱ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۱۴۴ گرم/کیلومتر | – |
ظرفیت باک | ۵۵ لیتر | ۴۵ لیتر |
وزن | ۱۳۶۰ کیلوگرم | ۱۰۶۳ کیلوگرم |
طول | ۴.۱۹ متر | ۳.۹۱ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۵۰ متر | ۲.۳۱ متر |
حجم صندوق بار | ۲۲۵ لیتر | ۱۴۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۳۳,۲۸۰ پوند | ۱۷,۹۶۵ پوند |
قیمت موردبررسی | ۳۳,۲۸۰ پوند | ۲۱,۱۰۰ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۴۴,۹۰۰ دلار | ۲۶,۶۲۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۴۴,۹۲۵ دلار | ۲۷,۵۴۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10212332]
Radin
۲۳ دی ۱۳۹۷بدون شک tt
OMID
۲۳ دی ۱۳۹۷چرا tt؟
Mx5 که هم شتابش بهتره هم هندلینگش زبانزده هم دیفرانسیل عقبه !
tt دیفرانسیل جلو هست.
محمد
۲۳ دی ۱۳۹۷بدون شک میاتا!!!
۱۸.۰۰۰ دلار ارزونتر
شتاب سریعتر
کیفیت و امکانات رو هم که هر دو خوبن
برنده گروه رو هوندا پیش بینی میکنم
.
اما بدور از هر رقابتی،
اگه میاتا روزی در ایران میبود قطعا حتی واسه ۶ ماه هم که شده به هر قیمتی دوست داشتم یکیشو داشته باشم
این البته در مورد اکثر خودروهای جدید مزدا برام صادقه
King918
۲۳ دی ۱۳۹۷درسته مزدا ماشین خوبیه اما
ایودی گیربکس دوکلاچه داره قطعا شتابش بهتره و اون که نوشته واقعی نیست آلمانی ها خیلی شتاب رو غیر واقعی میزنن تو سایت پورشه شتاب 911 توربو 3.1 خورده در ضمن باک بزرگتری داره کیفیت قطعات تی تی بهتره ظاهر به روز تر و زیباتری داره تاپ اسپید بیشتری داره فقط یکم قیمتش بالاس
Car Lover
۲۳ دی ۱۳۹۷یکم؟؟ مشتی یه کرولاعه بعدم شتابو نهایتا نیم ثانیه کم میزنن دیگه که نهایت شتاب بشه 6
ائوی ماشین عالی و این برتریای میاتا نداشتن خیلی تکنولوژیای دیگس ولی این دلایل شما …
جواد
۲۵ دی ۱۳۹۷افسوس که دوستان تعصب زیادی رو مزدا دارن!
tt خدایه زیبایی…
شاهين
۲۳ دی ۱۳۹۷یکی از لذایذ دنیا سوسک کردن ماشین های هم سگمنتِ خیلی گرونتر با یه ماشین متوسطه، دقیقا لذتی که با یه مزدا ۲۵ هزار دلاری میتونی یه آعودی ۵۰ هزار دلاری رو بفرستی تو آیینه وسط، اختلاف قیمت اونقد زیاده که حتی یه ثانیه هم به اعودی فکر نکردم،رای من مزدا میاتا،ولی در کل به نظرم این گروه بندی مشکل داره و فکر کنم تنها جاییه که ماشین لوکس و اقتصادی رو گذاشتین کنار هم که البته بچه های پدال شعورشون به این میرسه که تو انتخاب قیمت رو لحاظ کنن ولی تو تلگرام چون مشخصات درج نمیشه ماست ها و قیمه ها ریخته میشه تو هم
King918
۲۳ دی ۱۳۹۷جناب car lover کیفیت قطعات . گیر بکس دوکلاچه. گشتاور بیشتر .باک بزرگتر. ظاهر زیباتر.
تاپ اسپید بیشتر . حجم صندوق بیشتر دلایل خوبی نیست ؟؟؟!!!! معذرت میخوام پس برای شما چی مهمه ؟؟؟؟
Car Lover
۲۳ دی ۱۳۹۷مهم اینه که اینارو با چه قیمتی میتونم داشته باشم یک
دو این که تو عمل کدومش کارامد تره که با تمامی این تکنولوژی ها ائودی کند تره علتشم باللا گفتم
و مسائل دیگه ای رو که مطرح کردین بیشتر تو خرید ی سدان یا کراس تو چشم میاد و مهم ترین دلیلی که میاتا برتری داره به ائودی لذت رانندگی بیشتر میاتا عه که هرکی رفته توش لبخندش باز شده
نمیگم ائودی نداره اینو ولی مزدا سرامده تو این مورد
Alireza
۲۳ دی ۱۳۹۷اولا ظاهر سلیقه ایه که اتفاقا به نظر من مزدا خیلی خوشکلتره بعدا باک بزرگتر آخه شد مزیت دوما من زیاد ندیدم کسی تاپ اسپید رانندگی کنه ولی فکرم نکنم ۲۲۵ با۲۳۵ خیلی فرق داشته باشن ولی شتابحدودا نیم ثانیه ای تقریبا به چشم میاد مزدا تازه دیفرانسیل عقبم هست اگه اینا دلیل نیست پس دلیل چیه
امیر
۲۳ دی ۱۳۹۷کسی که پول آئودی رو داشته باشه عمرا مزدا بخره
تنها برتری مزدا فقط 0.8 ثانیه شتاب بیشترشه که تو ۴۰۰ متر اختلاف میشه ۰.۵ ثانیه یعنی شتاب ثانویه بیشتر آئودی یعنی برتری تو سبقت گرفتن یعنی فوقش ۱ متر اختلاف دو ماشین تو طی کردن مسیر ۴۰۰ متر پس هیچ بشری تو آینه وسط مزداش آئودی رو نمیبینه?
هیچ شرکتی بی حساب کتاب رو محصولاتش قیمت نمیزاره، قیمت بالاتر آئودی بخاطر سود بیشتر و لطف مزدا نیست بخاطر تکنولوژی و کیفیت بالاترشه
و در آخر دوستی دیفرانسیل عقب بودن مزدارو صرفا به واسطه تماشای فیلمهای دریفت بی ام و، برتری مهمی یاد کردند در صورتی که تنها ماشین دیفرانسیل عقبی که از نزدیک دیدن پیکان وانت بوده برادر من الان به شما یه MX5 بدن میخوای چه کار خاصی باهاش بکنی؟ مثل فیلما پشت چراغ قرمز ترمز و گازو باهم فشار بدی چرخ عقبت بکسواد کنه؟ یا مثل همون ویدئو های بیامو یه دریفت مشتی بزنی باهاش؟?
نیما
۲۳ دی ۱۳۹۷پاسخ این سوال شاید ابهام شما رو بر طرف کنه
با پولی که آئودی میشه خرید ماشین بیشتری رو صاحب میشید یا با پولی که برای مزدا میدید؟
به نظر من مزدا
امیر
۲۵ دی ۱۳۹۷خراب منطقت شدم?
رو چه حسابی باید ماشین بیشتر داشته باشی؟
اختلافش میشه ۱۷ هزار دلار با این پول میشه یه میراژ یا فورد فیستا یا فیات ۵۰۰ و ازین قبیل ماشینا خرید، به چه دردت میخوره؟ رو چه حسابی وقتی پول آئودیو داری بیای بجاش یه مزدا و مثلا یه فیات بخری؟
موضوع نظرسنجیش اینه که کدوم ماشین محبوبتره
الان یه آئودیTT و یه MX5 جلوت بزارن بگن یکدومشو انتخاب کن بهت میدیم برو باهاش دور بزن، خداوکیلی تو مزدارو انتخاب میکنی یا آئودی؟
حسن
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا mx سنگ محک این کلاس هستش
مزدا رای من هست
سامان اذری
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا کاملا شایسته بالا اومدنه ولی تو.کانال تلگرامی چون مشخصات نوشته نمیشه به شدت ائودی بالاتره
و این انصاف باشه
بهنام
۲۳ دی ۱۳۹۷نسل جدید و حاضر میاتا کاملا تونسته مدلی ارتقا یافته با پایبندی کامل به نسل های گذشته رو ارائه بده و به گفته ی اکثر کارشناسان مدلی کاملا خوب رو به مدلی عالی تبدیل کرده. شاید از آئودی بهتر نباشه ولی بهتر از آئودی ماموریتش رو انجام داده و انتخاب بعنوان بهترین کوپه ی ارزان قیمت بازار، بهترین طراحی و غیره نشون میده که مزدا در نسل جدید میاتا حتی کوپه های گرانقیمت تر رو هم تحت تاثیر قرار میده
OMID
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا بی شک
امیر
۲۳ دی ۱۳۹۷اگر هم قیمت بودن انتخاب سختی بود ولی با این اختلاف قیمتی شکی نمیمونه که مزدا برتره البته با احترام به همه آلمانی ها و تی تی
Mahdi
۲۳ دی ۱۳۹۷اگر قیمت نزدیک به هم داشتند حتما به ائودی رای میدادم ولی الان عقل حکم میکنه به مزدا که از لحاظ فنی همپای رقیب المانیش هست رای بدیم
sina
۲۳ دی ۱۳۹۷قطعا مزدا
سریعتره
دیفرانسیل عقب هست
بسیار ارزونتره
میزان فروششون تو سال 2018 هم نشون میده خعلی ها دیگه هم همینجوری فک میکنن.
sina
۲۳ دی ۱۳۹۷راستی رفقا
فردا ساعت 16:30 به وقت ایران خودروی سال آمریکا انتخاب میشه.
آرمین
۲۳ دی ۱۳۹۷شخصا از خودرو های اسپرتی که ترمزدستیش اهرمیه بیشتر خوشم میاد چون دستی کشیدن چه رو اسفالت، بارون و یا برف خیلی هیجان و حس خوبی داره ولی با دستی اکترونیکی آشنایی ندارم فکر نکنم این لذتو به رانندش منتقل کنه و در ضمن قیمت آئودی 18 هزار دلار بیشتره ولی فقط در بخش طراحی، زیبایی و کیفیت متریال بهتره و از نظر ایمنی هم تعجب کردم چون 300 کیلو وزن آئودی بیشتره ولی ایمنیش پایینتره ولی به نظرم z4 برنده این سگمنت بشه
امیر
۲۳ دی ۱۳۹۷توبخش طراحی هم کابین هم طراحی خارجی تا حدودی ائودی بهتره اما فنی با وجود قدرت کمتر و گشتاور کمتر شتاب بهتر و بذت رانندگی بهتری داره مزدا ک اونم بابت دیف عقب بودنشه
فروش بیشترش بخاطر قیمت ارزانش هست
با اینکه tt خیلی دوس دارم و جذابه اما مزدا انتخاب معقولتریه واقعا
Mohamad
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا امتیاز کامل از کار اند درایور را هم گرفته
5 از 5
تو فاکتور قیمت هم که کاملا برتره. کمتر شرکتی میتونه در رنج قیمت گذاری مزدا، خروجی کیفیت و ظرافت و زیبایی مزدا را داشته باشه. با مزدا، شما همه چیزو میتونید باهم داشته باشید.
کاوه
۲۳ دی ۱۳۹۷آئو دی اسب بخار و گشتاور بیشتری داره و توربو هم هست اما شتابش کمتره. اینجاست که اعداد می روندپشت مسئله بازده و توان. مزدا میاتا دیگر در تاریخ ثبت شده است. به عنوان یک اسطوره. صنعتگری ژاپنی در نهایت خود.
Mآsكvيch
۲۳ دی ۱۳۹۷آئودی ۳۰۰ کیلو سنگین تر هست! إعداد رو کامل بخون
سیدمهران میرابوالقاسمی
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدارا عشقه.
Mآsكvيch
۲۳ دی ۱۳۹۷آئودی رو انتخاب میکنم،طراحی میاتا فاجعه هست بخصوص وقتی از نزدیک میبینی بیشتر متوجه میشی!
سواری خیلی خوبی هم داره همراه با تکنولوژی بالا
قیمت که آئودی بالاتره ولی مگه میخوام بخرم که واسم مهم باشه! :))
شاهين
۲۳ دی ۱۳۹۷اتفاقا جالبه بدونی که مزدا میاتا در سال ۲۰۱۴ که معرفی شد برنده جایزه برترین خودرو سال و برترین طراحی سال شد(حساب کن چه غولایی رو شکست داده از برند های لوکس) یعنی میخوام بهت بگم طراحی کاملا سلیقه ای و اتفاقا اکثرا به خاطر قیافه باحالش میخرنش
Mآsكvيch
۲۳ دی ۱۳۹۷سال ۲۰۱۴ که ماشین سال شد Audi A3
طراحی سال هم شد BMW i3! اشتباه آمار دادی
لینکش هم خواستی میدم
حالا اینکه اکثر اون هایی که خریدن به چه دلیل خریدن هم من نمیدونم چون ازشون نپرسیدم !
قیافش که باحال نیست!
سلطان اس 500
۲۴ دی ۱۳۹۷سال 2016 برترین ماشین دنیا مزدا میاتا شد. بهترین خودروی سال ژاپن هم شد. حالا 2014 یا 2016 زیاد فرق نداره ولی در کل ماشین سلطانیه
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۷پس سعی کن بری بپرسی شاید ایمان بیاری
Mad.z.Max
۲۴ دی ۱۳۹۷تعجب میکنم از این نوع ثبت نظرایی که داری. تا جایی که من دیدم تو کمتر از سه ماه ۲تا از اکانت های شما بسته شدن (که قطعا تعداد بیشتری هست)، تقریبا تمام نظراتت هم به شدت دیسلایک میشن، ولی بازم دست از این نوع صحبت برنمیداری.
مهدی
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا با قیمت تقریبا نصف و با بازدهی برابر نسبت به آئودی، با توجه به مزیت موتور تنفس طبیعی در افزایش طول عمر موتور نسبت به توربوشارژر، میشه مزدا رو انتخاب نکنی، لطفا احساسی از روی نام برند رای ندین، التماس تفکر
Ardalan
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا.واسه محور عقب بودن و تنفس طبیعی بودنش
آرمین
۲۳ دی ۱۳۹۷واقعا چجوری مزدا از موتور 2 لیتری تنفس طبیعی 180 اسب قدرت و 205 تا گشتاور گرفته واقعا دمش گرم خیلی کارش درسته حالا آئودی رو میشه هضم کرد چون تویین توربویه و میشه گفت کار خاصی نکرده البته گشتاور 320 نیوتن متریه آئودی هم خیلی عالیه ولی تو شتاب که بدردش نخورده و فقط 10 کیلومتر سرعتش از مزدا بیشتره
Alireza
۲۳ دی ۱۳۹۷داداش این که چیزی نیست سری k20 هوندا که روی s2000 نصب بود از تنفس طبیعی 205 اسب بخار و 217 تا گشتاور کشیده بیرون تازه تا هشت هزارم دور میخوره
حمیدرضا
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا گزینه بهتری هست بهترین رودستر دنیا
ali a
۲۳ دی ۱۳۹۷طراحی بیرونی و داخلی آئودی واقعا جذابه…ولی قیمت مزدا نصفه قیمته آئودیه…مزدا با لذت رانندگی واقعی…دیگه سلیقه و جیبت تعین میکنه…
جی کلاس مرسدس
۲۳ دی ۱۳۹۷من نمیدونم اونایی که میگن شتاب مزدا بهتره چطور روشون میشه این حرفو بزنن یه نگاه به وزن ماشینها بکنن دقیقا سیصد کیلو تی تی سنگینتره با این حال یکم شتابش کمتره
مهدی
۲۳ دی ۱۳۹۷درعمل آئودی حتی بااین موتور شتاب بهتری خواهدداشت
OMID
۲۳ دی ۱۳۹۷خو پسر خوب مگه تقصیر ماهست که سنگینتره 😁
شتاب میاتا به کنار
اصلا چطور به tt دیف جلو تو سگمنتی رای میدی که لذت رانندگی حرف اولو میزنه
عوض وزن بیشتر tt توربو و گیربکس دو کلاچه داره باید شتابش بهتر باشه اما نیست
arash66
۲۴ دی ۱۳۹۷جوری از دف عقب بودن ضحبت میکنن انگار هر روز میخوان دریفت کنن تو خیابونا !
ایمان
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا میاتا بهترین خودروی این سگمنته به اعتقاد من
Saman
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا دف عقب و کیفیت بینظیر ژاپنی. طراحی خارجی و داخلی جذاب و قیمت توپ.
حسین
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا ، بخاطر صدای بهتر موتور تنفس طبیعی ، شتاب بهتر و قیمت ارزونتر!
اگه tt میخری ، نمونه پرقدرتش رو بخر!
مهدی
۲۳ دی ۱۳۹۷مزداخیلی جذابه اما اینجا آئودی ttاز هرنظر جذاب تر وکامل ترهستش.کابین خیلی باکیفیت تر. طراحی جذاب تر.ظاهرگرون قیمت تری هم داره
arash66
۲۳ دی ۱۳۹۷فقط یک ایرانی میتونه TT رو ول کنه MX-5 رو بچسبه.
پیکانم دف عقب بود …. وقتی تو برفو یخ نتوسنتی یک متر جلو بری اون موقع یاد میگری دف عقب نگیری !
شاهين
۲۳ دی ۱۳۹۷اگه واقعا اینطور فکر میکنی دوباره میزان فروش جفتشون تو سال ۲۰۱۸ (امریکا)رو مقایسه کن، قطعا اونجا که خرید ماشین قسطیه و توانایی پرداختش راحت تر از هرجای دیگست و مردمش ایرانی نیستن یه چیزی دیدن که این همه میاتا خریدن
Cadillac
۲۳ دی ۱۳۹۷سری ۲،۳ ،۵ .۷
مرسدسc e s
اینا دف عقبن و تمام سوپر لوکسها
پیکان مظهر دف عقب بودنه؟
کسی که بگه تو برفو یخ دف عقب میمونه و دف جلو نه ،معلوم الحاله
arash66
۲۴ دی ۱۳۹۷دادا ما داریم در مورد ماشین 4 سیلندر 2 لیتری صحبت میکنیم نه سوپر اسپرت 10 سیلندر دف عقب !
شتاب پایینتر آئودی هم به خاطر وزن بیشتر و سایز بزرگترش هست نه به علت ضعیف تر بودن موتور !
Ford taurus
۲۳ دی ۱۳۹۷مزدا اینجا عالیه فقط جای یه توربوشارژ در پیشرانش کمه
قدرتش اگه به ۲۰۰اسب برسه میشه یه شیطونیایی باهاش کرد?
Achtung
۲۳ دی ۱۳۹۷نتیجه نظر سنجی خیلی مضحکه. شرط میبندم ۹۹ درصد کسانی که به مزدا رای دادن نسل فعلی هیچ کدوم رو از نزدیک ندیدن.
سلطان اس 500
۲۴ دی ۱۳۹۷داداش 99 درصد ماشینایی که تو این دوعل ها وجود دارند اصلا تو ایران نیستن که بشه سوارشون شد و حتی از نزدیک دیدشون.به خصوص هایپر کارها. پس کلا میخوای نظرسنجی رو تخته کنیم بریم؟ اتفاقا اگر قرار بود صرفا از روی اسم و برند انتخاب چشم بسته انجام بشه که قطعا آعودی میبرد؛ پس فکر میکنم کاربرای پدال واقعا فهم خوبی دارن از انتخاب خودرو
mehdi
۲۳ دی ۱۳۹۷الان قیمت اولین الویته
محسن
۲۴ دی ۱۳۹۷اطلاعاتی که این سایت میده تو بیشتر مواقع اشتباهات داره، بنظرم قبل اینکه بر اساس این چیزایی که اینجا میخونید واسه خودتون ذهنیت ایجاد کنید با هم درگیر بشید یه مقدار دایره جستجوتون رو افزایش بدید و سرچ بکنید،
جالبه که باور میکنید که یه کانفیگ با گشتاور بیشتر ، توان بالاتر، گیربکس بهتر، از برند بزرگتر و اسپرت سازتر، اونم تو ماشین اسطوره ای که تنها رقیبش پورشه 718 هستش یه همچین خروجی ببینید.
https://www.audiusa.com/models/audi-tt-coupe
فقط آلمان
۴ بهمن ۱۳۹۷شرکت ائودی زیر مجموعه فولکس واگن بزرگ ترین شرکت خودرور سازی جهان هست مزدا هم ی شرکت ساده ژاپنی تکنولوژی و مهندسی آلمان رو چطور با مزدای ژاپن مقایسه می کنید واقعا tt ی سرو گردن بالا تر از مزدا هست منطق ی سری در انتخاب مزدا مثل انتخاب خودرو های چینی تو ایران شده! مزدا با اون قیافه کریه چطور زیباست؟ tt امکانات بیشتری رو در اختیار می زاره از قدیم گفتن هیچ گروهی بی حکمت نیست
تا دیدین قیمت اروزن تر داره انتخاب نکنید
Farzad
۲ دی ۱۳۹۸TT