در حال نزدیک شدن به گروههای پایانی سری رقابتهای خودرویی پدال در دور چهارم مرحله مقدماتی هستیم و امروز نوبت به گروه کوپههای بزرگ لوکس یا همان گرند توررها رسیده است. در دوئل قبلی این گروه، آستونمارتین DB11 و رولزرویس ریث با یکدیگر به رقابت پرداختند که طی این رقابت مجموعاً تعداد ۱۹۶۲ رأی دریافت شده است. همچنین این دوئل هم از رقابتهایی است که در آن نتایج نظرسنجیهای سایت و تلگرام عکس یکدیگر هستند بهطوریکه در سایت DB11 جلوتر بوده و در تلگرام آراء ریث بیشتر است؛ اما با جمع بستن آراءِ هردو نظرسنجی مشخص شد در رویدادی عجیب، جالب و بیسابقه، تا لحظه نگارش این مطالب، آراء هردو خودرو دقیقاً یکسان است؛ یعنی ریث و DB11 هردو ۹۸۱ رأی کسب کردهاند؛ بنابراین چون مشخص کردن پیروز این دوئل ممکن نیست، تصمیم بر این شد که هردو خودرو به مرحله بعدی راه پیدا کنند. راهحلی که به انصاف و عدالت هم نزدیکتر به نظر میرسد. امروز اما در دوئل چهارم گروه کوپههای بزرگ لوکس، فراری GTC4 Lusso و آستونمارتین ونکوئیش به میدان رقابتی جذاب آمدهاند.
مرسدس بنز S کلاس کوپه | بنتلی کانتیننتال | بامو سری ۶ | مازراتی گرن توریزمو |
مرسدس بنز S کلاس کوپه | بامو سری ۶ | ||
رولزرویس ریث | آستونمارتین DB11 | آستونمارتین ونکوئیش | فراری GTC4 |
رولزرویس ریث-آستونمارتین DB11 | ؟ | ||
مرسدس بنز SL | لکسس LC | ||
؟ |
آستونمارتین ونکوئیش
آستونمارتین برای اولین بار از نام ونکوئیش در سال ۲۰۰۱ استفاده کرد. در نمایشگاه ژنو این سال، سازندهٔ بریتانیایی از یک گرند تورر لوکس با این نام پردهبرداری کرد. این خودرو که توسط یان کالوم طراحی شده بود، تا سال ۲۰۰۷ به تولید رسید و مجموعاً تنها ۲۵۷۸ دستگاه از آن ساخته شد. پس از خاتمهٔ تولید نسل اول ونکوئیش در سال ۲۰۰۷، برای چند سال خبری از این مدل در سبد محصولات آستونمارتین نبود تا اینکه سرانجام پس از پنج سال، در سال ۲۰۱۲ نسل دوم و کاملاً جدید ونکوئیش معرفی گردید. این نسل از ونکوئیش در اصل بهعنوان جایگزینی برای مدل DBS در نظر گرفته شده و طراحی بیرونی آنهم تکاملی از DBS با رگههایی از One 77 است. برخلاف نسل اول، نسل دوم ونکوئیش علاوه بر نسخهٔ کوپه، در نسخهٔ کابریولت هم ساخته میشود که Volante نام دارد. این مدل در گردهمایی پبل بیچ ۲۰۱۳ رونمایی شد. این گرند تورر لوکس بریتانیایی از نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ پیشرانهٔ دوازده سیلندر پرچمدار آستونمارتین استفاده میکند یعنی همان موتوری که در مدل DB9 مورداستفاده قرار میگرفت. این پیشرانه که از نوع ۵.۹ لیتری V12 تنفس طبیعی است، در ونکوئیش ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید میکند؛ اما در نوامبر سال ۲۰۱۶، آستونمارتین نسخهٔ قدرتمندتری از این گرند تورر را با نام ونکوئیش S معرفی نمود که قدرت آن افزایش یافته و به ۶۰۰ اسب بخار رسیده اما گشتاور آن همان ۷۳۰ نیوتن متر سابق باقیمانده است. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک که در عقب خودرو نصب شده به چرخهای عقب انتقال پیدا میکند. ما نیز برای این دوئل همین نسخهٔ قویتر ونکوئیش S را انتخاب کردهایم.
فراری GTC4 Lusso
فراری برای اولین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۱ مدل جدید FF را بهعنوان جایگزینی برای گرند تورر ۶۱۲ اسکاگلیتی رونمایی نمود؛ اما FF برخلاف ۶۱۲ یک شوتینگ بریک چهارچرخ محرک است که اولین محصول تولیدی چهارچرخ محرک فراری محسوب میشود. در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ اما سازندهٔ ایتالیایی نسخهٔ بروز شده و فیسلیفت شدهٔ FF را با نام GTC4 Lusso رونمایی نمود. این خودرو در موتور با سلف خود تفاوتی ندارد اما در ظاهر و قسمتهای دیگر تغییراتی را تجربه کرده است؛ بنابراین GTC4 از همان پیشرانهٔ ۶.۳ لیتری V12 تنفس طبیعی استفاده میکند که البته خروجی آن با کمی افزایش به ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است. GTC4 هم مانند FF به سیستم چهارچرخ محرک مجهز است اما این سیستمی منحصربهفرد بوده و با انواع معمول متفاوت است. این سیستم که فراری آنرا 4RM مینامد، در اغلب مواقع نیروی موتور را به چرخهای عقب منتقل میکند و تنها زمانی نیرو را به چرخهای جلو هم میفرستند که خودرو در حالت رانندگی راحت یا برف قرار داده شود. همچنین این سیستم از یک گیربکس دوم استفاده میکند که تنها دو دنده دارد (بهجز دندهعقب) و حداکثر تنها ۲۰ درصد از گشتاور را به چرخهای جلو منتقل میکند. علاوه بر این، سیستم چهارچرخ محرک 4RM تنها بین دندههای یک تا چهار گیربکس اصلی فعال است. در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ فراری نسخۀ دیگری از این گرند تورر را با نام GTC4 Lusso T رونمایی نمود که به پیشرانهٔ ۳.۹ لیتری V8 توئین توربو با ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده ولی ما در این دوئل جهت هماهنگی با رقیب بریتانیایی همان نسخهٔ معمولی GTC4 را انتخاب کردهایم.
مشخصات فنی
آستونمارتین ونکوئیش S | فراری GTC4 Lusso | |
پیشرانه | ۵.۹ لیتری V12 | ۶.۳ لیتری V12 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۶۰۰ اسب بخار | ۶۹۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۳۰ نیوتن متر | ۷۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۷ سرعتهٔ دوکلاچه |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۳.۵ ثانیه | ۳.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۸ ثانیه | ۱۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۲۰ کیلومتر/ساعت | ۳۳۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر (ترکیبی) | ۱۶.۸ لیتر (ترکیبی) |
وزن | ۱۷۹۰ کیلوگرم | ۱۹۲۷ کیلوگرم |
طول | ۴.۷۳ متر | ۴.۹۲ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۴ متر | ۲.۹۹ متر |
قیمت پایه | ۲۹۰,۴۷۵ دلار | ۳۰۰,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9827275]
(ali(chevy nova
۲۰ شهریور ۱۳۹۶خداى فرارى بهتر عمل کرده از نظر من
حسین
۲۰ شهریور ۱۳۹۶جالبه که بدونید تو این مدل فراری از سیستم awd با دیفرانسیل مرکزی یا از سیستم 4wd معمولی استفاده نشده
بلکه از دو عدد گیربکس مجزا برای هر محور و گرفتن دو خروجی از موتور برای هر کدوم از محور ها هست
اوج هنر و خلاقیت و مهندسی
تقسیم وزن هم به صورت 49 به 51 هست
علي
۲۰ شهریور ۱۳۹۶به نظر من آستین تو این مدل به ظاهر خوشگلش نسبت به قبل بزک دوزکشو بیشتر کرده مگر نه ماشین همون قبلیه . با اضافه کردن ی مشت اسپویلر به دور ور ماشین که به نظر من شلوغی بیش از حد بوده نه زیبایی مطلق . به قول قدیما خر همون خره فقط پالونش عوض شده .
با تچکر
daniel
۲۰ شهریور ۱۳۹۶فکر کنم کلا با این دوستمون مشکل دارن
گفتن از( نظرشون )فراری بهتره گه جدول هم همینو میگه بعد 99 تا منفی تا الان خوردن!!!
البته اگر همش کار یک نفر نباشه
Amirhossein
۲۰ شهریور ۱۳۹۶من IT خوندم .. پلاگین polldaddy که لایک ودیسلایک پدالو کنترل میکنه در جهان قدرتمند ترینه و کسی نمیتونه هکش کنه .. از طرفی هیچ هکری بیکار نیست که وقتش رو بذاره تا به این 100 تا دیس بده
Daniel
۲۰ شهریور ۱۳۹۶آخه کل مثبت و منفی های بقیه 50 تا نمیشه ولی ایشون 210 تا منفی ( یک سوم کل آرا ) نظر سنجی منفی گرفته کار هر کی هست خیلی بیکاره
ونوم اف ۵
۲۱ شهریور ۱۳۹۶داداش هک نمیخواد یه بیکار میخواد با چند تا گوشی
ماتئوس
۲۰ شهریور ۱۳۹۶این دوستمون علی اقا کارش درسته❤️ … شخصیت مظلوم سایت شناخته میشه ???
Hemichan
۲۰ شهریور ۱۳۹۶به راحتی میشه با پاک کردن کوکی ها دوباره لایک یا دیسلایک داد
Amirhossein
۲۰ شهریور ۱۳۹۶اون که بله ولی پاک کردن کوکی ها خیلی زمان گیره و در بسیاری بروزر ها اصلا این گزینه وجود نداره و از طرف دیگه تمام اطلاعات شما در سایت مثل جزییات لاگین پاک میشه و باید دوباره از نو واردشون کرد. فرصت ویرایش کامنت از بین میره و چندین مورد دیگه … لایک و دیسلایک هر سایتی رو میشه با این ترفند ها دستکاری کرد ولی بحث اینه که ارزش این کار خیلی کمه و زحمتش بسیار زیاد
اطلاعاتی مثل کوکی ، کش ، وکلا هیستوری بسیار لازم اند و باعث صرفه جویی شدید در مصرف دیتا میشن و چندین فایده ی دیگه دارن پاک کردن کوکی وهیستوری فقط از یک فرد مبتدی که هیچ دانشی نداره بر میاد.
ارش
۲۰ شهریور ۱۳۹۶132 دیس لایک چطوری اومده برای (ali(chevy nova هر چی فکر میکنم به نتیجه نمیرسم فحش نداده که فکر نمیکنم دوستان پدالی همچین رای منفی زیادی داده باشن قضیه کمی مشکوکه.من خودم طرفدار ماشینهای آلمانیم و پورشه رو بیشتر از فراری دوست دارم ولی خداییش پورشه بازا تابلو نکنین چون طرفدار پورشه هستین به استون مارتین رای بدین
Hemichan
۲۰ شهریور ۱۳۹۶تا این لحظه
مجموع آرا: 466
194 دیسلایک های (ali(chevy nova
رکورد به این میگن حتی از استون مارتین هم پرطرفدارتر
Hemichan
۲۰ شهریور ۱۳۹۶آستون مارتین از (ali(chevy nova جلو زد
(ali(chevy nova
221
فراری GTC4 لوسو 69.29% (528 رای)
آستونمارتین ونکوئیش 30.71% (234 رای)
مجموع آرا: 762
کاوه
۲۰ شهریور ۱۳۹۶جالبه هر کی هم دیسلایکاش رو نقد کرده، دوباره منفی خورده؟
تو نظر سنجی که تا الان نزدیک 68% فراری برده ، این بنده خدا هم که فقط گفت فراری بهتر عمل کرده از نظر اون، دیگه این همه منفی چرا؟ مشکوکه واقعاً
الف.ی
۲۰ شهریور ۱۳۹۶میدونم الآن ممکنه منم منفی بارون بشم ولی برای کسانی که تو این یه ماه اخیر تازه به پدال اومدن میگم
این منفی ها بخاطر اینکه علی آقا تو اکثر پست هایی که راجع به تقلب و فراخوانو اینا بود چندین بار تو کامنت هاش چیزایی بود که نباید باشه.
نمیدونم چجوری توصیفشون کنم خودتون برید ببینید
ولی زیاد جدی نگیرید ازاین چیزا تو این سایت ها زیاده
اعتمادیان
۲۱ شهریور ۱۳۹۶این دیسلایکها دیگه خیلی بی مزه شدن متاسفانه باعث بی اعتمادی به سایت و ریزش کاربران و نهایتا هدر رفتن زحمات دوستان عزیزمقاله نویس میشه
ارش
۲۰ شهریور ۱۳۹۶تو این گروه فقط فراری . عالیه این ماشین فضای داخلی جادار شیک همراه عملکرد فنی خیره کننده بیشتر شبیه سوپر اسپرت هاست.
serial winner
۲۰ شهریور ۱۳۹۶.
احتمالا اکثرا مخالف من فکر کنند اما من از استون بیشتر خوشم میاد.
جدول برام مهم نیست ، اختلاف پرفورمنس عمدتا به خاطر اختلاف حجم موتوره.
فیلم های جیتیسی۴ لوسو رو زیاد دیدم ، از طراحیش خوشم نمیاد ،جلوش باریکه عقبش یهو چاق میشه. اما استون یک هارمونی خوبی در طراحیش داره. مخصوصاً از چراغ های عقب ونکوئیش خیلی خوشم میاد.
شاید گیربکس استون برای من بزرگترین نقطه ضعفش باشه.
CNA
۲۰ شهریور ۱۳۹۶فقط گیربکسش از فراری ضعیفتره??
فراری از هر نظر بگی بهتره
حالا چجوری ایراد گرفتین ،خدا میدانه
serial winner
۲۰ شهریور ۱۳۹۶.
دوست عزیز از اون «هر نظر» 10 تاش رو بگو من هم بدونم.
شاید نظرم عوض شه.
استون شرکت پرسابقه و بزرگیه. 103 سالشه . ۲۵ سال قدیمی تر از فراریه.
طراحی که سلیقه ای هست و من واقعا با استون بیشتر حال میکنم.
مشخصات فنی بهتر هم به خاطر موتور بزرگتر و سیستم چهار چرخ متحرک فراریه.
البته میدونم دانش اسپرت سازی در درجه ی اول با فراری معنا میشه ، ولی اینجا استون رو بیشتر میپسندم.
TOYOTA
۲۰ شهریور ۱۳۹۶دوست عزیزم
1- پیشرانه فراری بهتری
2- کیفیت مواد به کار رفته فراری بهتره
3- جی تی سی فور لوسو 4 ضندلی بدرد نخور نیست . واقعا 4 نفر بزرگسال میتونن ازش لذت ببرن
4 – از نظز تکنولوژی به روزتره
در آخر هم خواستی رای بدی یه نگاه به فرمونشون بنداز بین و بین الله
با تشکر
serial winner
۲۰ شهریور ۱۳۹۶.
عزیزم مورد اول رو قبول دارم که درسته ، فراری از هر لیتر ۱۱۰ اسب میده و استون ۱۰۱ اسب. البته مصرف سوخت هم استون خیلی از فراری کمتره. ۳ لیتر حجم زیادیه.
کیفیت مواد رو نمیدونم درست میگی یا نه.
۴ صندلی رو باهات موافقم.
تکنولوژی رو نمیدونم.
سادگی فرمون رو که شما گفتی ملاک خوبی نیست ، فرمان مکلارن و بعضی محصولات پورشه هم دقیقا همین طور هستند. دلیلش اینه که خیلی از مشتریان این محصولات دوست دارند 100 درصد تمرکزشون به رانندگی جلب بشه و فرمون های شلوغ رو دوست ندارن.
من خودمم فرمان های نسبتا ساده رو بیشتر دوست دارم.
KING 918 (محمدرضا)
۲۰ شهریور ۱۳۹۶شدیدا با مجید موافقم ……….
از فراری کلا بیشتر خوشم میاد ولی اینجا استون بیشتر نظرمو جلب کرد ……….
ضمن اینکه مصرف سوخت فراری خیلی وحشتناکه ……..
CNA
۲۰ شهریور ۱۳۹۶اگه بخوام نمره منفی بدم به فراری به مصرفش نمره منفی میدم
که البته جای تعجبی هم نداره
و ارزش ماشین به قدمت نیست
طرف مشروب که درست نکرده???
aston martin
۲۰ شهریور ۱۳۹۶با سریال وینر بشدت موافقم حرف دل منو زد دیگه نیازی نیس چیزی بگم
من خودم ونکوئیش رو از هر ماشینی بیشتر میپسندم حتی اگر بدونم نسبت بهش ضعیف تره
استون مارتین کم برندی نیست و وقتی که توی یک استون مارتین میشینی در واقع انتخاب کردی که سوار یک خودروی نادر بشی حتی نادر تر از فراری.تا یه حس خیلی متفاوتی رو از لوکس اسپرت بودن تجربه کنی
مث رولز رویس میمونه قطعا ماشینای بهتر با قیمت خیلی کمتری هستن که همون ماشین رو ارائه کنن باهات ولی یه سری تجربه ها فقط با همین برند معنا میشه
حکایت همینجاس
Ferrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶متوجه حرفاتون نشدم یعنی ارتفاع کاپوت تا زمین کمه بعد با حرکت به سمت عقب ماشین زیاد میشه یا عرض ماشین اول کمه بعدش با رسیدن به قسمت های انتهایی بیشتر میشه؟؟
SERIAL WINNER
۲۰ شهریور ۱۳۹۶.
نه منظورم اینی که گفتی نیست ، با نگاه کردن به GTC۴ از پهلو حس میکنی ۷۵ درصد حجم ماشین در یک سوم عقبش قرار گرفته.
Ch. چ
۲۰ شهریور ۱۳۹۶خب داداچ به همین میگن شوتینگ بریک:/
serial winner
۲۰ شهریور ۱۳۹۶.
CLS شوتینگ بریک این حسو بهم نمیده
Ferrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶Cls شوتینگ بریک برای دریافت یه موتور 12 سیلندر طراحی نشده اگه قراربود موتور 12 سیلندر داشته باشه قطعا تقسیم وزن اتومبیل بهم میخورد و دینامیکش موقع عبور از پیچ ها افتضاح میشد
mohammad_FM 480
۲۰ شهریور ۱۳۹۶انتخاب من قطعا فراری .
فنی بهتر،طراحی زیبا تر
فقط عقب فراری رو داشته باشین…
:::فرشاد:::
۲۰ شهریور ۱۳۹۶هر چند که طراحی سلیقهایه و نظر شما محترم، اما GTC4 تو هر چی هم بهتر باشه، تو بحث زیبایی حریف ونکوئیش S نمیشه.
mohammad_FM 480
۲۰ شهریور ۱۳۹۶فرشاد جان کاملا درسته و ظاهر خودرو سلیقه ایه.
از نظر منم عقب استون قشنگه ولی تو قسمت جلوش احساس میکنم کاپوتش زیاد ارتفاع داره و اندازه عقبش زیبا نیست .
ولی راجب طراحی عقب فراری واقعا با طراحیش لذت میبرم.
اما صادقانه و به دور از همه این ها بخش بزرگی از دلایلی که به لوسو رای دادم برند فراری هست
aston martin
۸ آبان ۱۳۹۶خب قطعا نظر شما شخصیه ولی فراری gtc4 شاید طراحیش کاربردی باشه ولی اکثر مجلات اونو زشت خطاب کردن (نسبت به ماشینهای هم سطح) و در مقابل ونکوییش رو اکثر مجلات یکی از زیباترین خودرو های تاریخ میدونن . علی الخصوص ونکوییش زاگاتو…
نقل قول از car&driver
“درسته که ونکوییش عملکرد خوبی داره ولی اکثر سوپرکارها از اون سریعترن و این بدون در نظر گرفتن قیمت گرون استون هست. البته استون ونکوییش رو سوپرکار نمیدونه و اون رو سوپر گراند تورر خطاب میکنه. نه این موضوع و نه عملکرد ضعیفترش برامون اهمیت نداره چرا این ماشین یکی از زیباترین چیزهایی هست که تابحال روی 4 چرخ ساخته شده است”
moein
۲۰ شهریور ۱۳۹۶وقتی فراری هست؛یعنی همه چیز هست?
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۰ شهریور ۱۳۹۶یکی از زشت ترین ماشین های فراری همینgtc4 هستش.
از بعضی نماها شبیه نعش کش میمونه.
عقبشم انگار با گیوتین نصف کردن.
از فراری همچین طرحی بعید بود.
این شتاب کمتر استون هم به خاطر ضعف گیربکسشه.
از اونجایی که از فراری خوشم نمیاد ولی بهش رای دادم.
Meysam..LaFerrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶قیافه ی ماشین سلیقه ایه ولی خیلی داری سعی میکنی از تنها “سلاحت” برای تخریب GTC4Lusso و بهتر جلوه دادن استون مارتین استفاده کنی ولی متاسفانه موفق نمیشی:)
Ferrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶بهترین موتور 12 سیلندر دنیا در کنار بهترین طراحی و کابین لوکس و جادار مناسب برای یه خانواده 4 نفره
بدون شک فراری انتخاب منه
:::فرشاد:::
۲۰ شهریور ۱۳۹۶به نظر من ۱۲ سیلندر ساخت AMG هم میتونه بهترین باشه، چون با وجود توربو بودن، دوام بلند مدتش از تنفس طبیعیها هم بیشتره.
Ferrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶منظورم از نظر جایزه بود هم موتور 12 سیلندر فراری وهم طراحی این ماشین جایزه گرفته
ضمن اینکه گارانتی 15 ساله هم داره و خیال خریدارانشو. برای سالهای سال راحت کرده
فراری موتور های دور بالا میسازه که تنش و حرارت زیادی تولید میکنه بدون شک کیفیت بسیار بالایی داره برای مثال موتور توربوی فراری 488 دورموتوری بالای 8 هزار داره خود سیستم توربو بخاطر تراکم بیشتر هوا و پاشش سوخت بیشتر درون سیلندر حرارت بیشتری نسبت به موتور تنفس طبیعی تولید میکنه حالا دور موتورش هم بالای 8000 باشه دیگه وحشتناک میشه انصافا فراری بهترین 8 سیلندر دنیارو تولید کرده که با این شرایط 260 گرم الایندگی داره و انقدر با کیفیت تولید شده که 15 سال گارانتی هم داره
AMG هم بی تردید از برترین هاست
Meysam..LaFerrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶شاید GTC4Lusso به اندازه ی 488 یا 812 سریع یا چشمگیر نباشه اما یه خودروی فوق العاده ست ، با اینکه وزن نسبتا زیادی داره اما حس و حال یه خودروی چابک اسپرت رو هم میتونه بهت منتقل کنه ، در عین حال که میتونه بسیار آروم و کاربردی باشه.
یه خودروی لوکس همه کاره! صندلی های عقبش هم بسیار کاربردی تر و جاداتر شدن و واقعا میشه ازش بعنوان یه خودروی 4 نفره هم به راحتی استفاده کرد.
زیاد به مصرف سوختش اهمیت ندید ، بهتون قول میدم صدای فوق العاده ی انجینش مصرف بالاش رو به راحتی توجیه میکنه. (توجه کنید تو این کلاس خودروهای خیلی کمی وجود دارن که موتورشون همچین صدای بی نظیری تولید کنه)
هندلینگش هم با توجه به کلاس و استایل و وزنش بی نظیره.
کابینش از هم پر از امکاناته و با بهترین جنس ممکن ساخته شده.
اگه بهم بگن میتونی یه خودرو برای 10 سال زندگی انتخاب کنی قطعا انتخابم همین GTC4Lusso خواهد بود.
البته که خیلی گرونه ، ولی ارزششو داره.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۰ شهریور ۱۳۹۶میثم جان چطوری میشه صدای انجین مصرف بالای سوخت رو توجیه کنه؟؟؟
حرفی که شما زدی عینه این میمونه که یک موزیک 5 دقیقه ای فوق العاده گوش کنی ولی در عین حال این موزیک هر 30 ثانیش قطع بشه و مجبور بشی برای درست کردنش مشکلاتی رو پشت سر بزاری.
در واقع این موزیک زیبا تبدیل به عذاب خواهد شد.
Meysam..LaFerrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶آهان پس از نظر شما این صدای انجین فوق العاده هر 30 ثانیه یه بار متوقف میشه و باید به ماشین بنزین بزنی تا دوباره راه بیفته ، مثال بسیار صحیح و بجایی زدید.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۰ شهریور ۱۳۹۶داداش میثم مسخره میکنی یا از مثال خوشتون اومد؟؟
به هر حال مصرف سوخت و تولید آلایندگی تو هر کلاس خودرویی مهمه.
نمیشه این رو با صدای انجین توجیه کرد.
الان این همه کشور برای چی دارن دیزلی ها رو بازنشسته یا محدود میکنن؟؟
یکیش به خاطر همین آلایندگیه.
من نمیدونم چرا اینقدر دوستان اصرار دارن بگن مصرف سوخت بالا و تولید آلایندگی مثلا برای فلان خودروساز یا فلان خودرو مهم نیست.
قطعا مهمه و همه باید این ضعف رو پوشش بدن.
چه فراری چه مک لارن چه پورشه و…..
Ch. چ
۲۰ شهریور ۱۳۹۶اصن بحث مصرف سوخت تو این ماشینا با این قیمت به نظر من مسخره است
عاخه کسی که اون همه پول میده براش مهم نیس که ماشینش چقد میسوزونه
اصن هرچی میسوزونه حلالش باشه چون ارزششو داره :))
علی آقا
۲۰ شهریور ۱۳۹۶اگر کسی با مصرف سوخت فراری مشکل داره میتونه مدل 8 سیلندرش رو بگیره که بازم 10 اسب بخار از آستین قویتره. اگر بازم مصرف سوخت براش خیلی مهمه میتونه به جای فراری یا آستین یه تویوتا پریوس بگیره!!! ؛)
به نظرم آستین قیافش خیلی قدیمی و دمده شده. این فراری لوسو عشق منه. دوست داشتم یه دونه ازش داشتم. بیشتر از هر ماشین دیگه ای دوسش دارم.
Hosein
۲۰ شهریور ۱۳۹۶آستون مارتین فوق العاده زیباتره.
FcmZ
۲۰ شهریور ۱۳۹۶با احترام به فراری رای من استون مارتینه .
به نظر من ونکوئیش چشم نوازترین طراحی رو بین تمامی خودروهای تولیدی دنیا داره. درضمن برای کلاس GT شتاب 0 تا 100 همین که زیر 4 باشه کافیه.
در کل به نظرم استون هنوز بهترین GT های دنیا رو تولید میکنه.
Siavash
۲۰ شهریور ۱۳۹۶فراری تو ساخت ماشین اسپورت و قدرتمند تجربه داره استون مارین تو لوکس سازی
:::فرشاد:::
۲۰ شهریور ۱۳۹۶هر دو عالی هستن، فراری فنیش بهتره، استون مارتین ظاهرش، من ونکوئیش S رو بیشتر میپسندم، عملکردشم برام قابلقبوله.
ایمان
۲۰ شهریور ۱۳۹۶من همیشه عاشق فراری هستم وخواهم بود.اما طراحیهای فراری در این سالهای اخیر به اعتقاد من نزول کرده و بعد از 458 و f12 دیگه طراحی چشمگیری از فراری ندیدم.آستون به اعتقاد من زیباترین و اصیلترین خودروهای دنیا رو میسازه ولی در بحث پرفورمنس به هیچ وجه در اندازه های فراری نیست.با وجود تمام علاقم به آستون رای همیشگی من پادشاه مارانللو هست
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ایمان جان پرفورمنس بالا تو اولویت استون نیست.
وگرنه one 77 و ولکان تو بحث پرفورمنس حرف ندارن.
البته استون مارتین داره تمام سعیشو میکنه که تو آینده از نظر پرفورمنس هم تواناییشو رو بالا ببره.
والکایری ـ سوپر اسپرت موتور وسط ـ مدل الکتریکی رپید با 1000 اسب بخار قدرت و البته سال آینده هم یک نسخه ی قدرتمند از ونکوئیش که حول و حوش 780 اسب بخار قدرت خواهد داشت.
:::فرشاد:::
۲۰ شهریور ۱۳۹۶موافقم باهاتون، هنوزم که هنوزه ۵۹۹GTO، F430 و انزو، طراحیهای فوقالعادهای دارن. تو جدیدها، پورتوفینو رو بینقص میدونم.
Dice
۲۰ شهریور ۱۳۹۶خدا وکیلی همچین بوجه ای اگه داشتم عمرا به gt4 می دادم… استون خیلی زیبا تره از نظر من..
و اینکه صدای ونکوش رو با دنیا عوض نمی کنم
و اینکه یک جنتلمن اگه بخواد یکی از این ماشین ها رو بخره قطعا استون مارتینو می خره..
ولی یه پسر بچه که می خواد ماشینشو به رخ بقیه بکشه gt4 رو می خره
Meysam..LaFerrari
۲۰ شهریور ۱۳۹۶اتفاقا ظاهر GTC4 نسبت به بقیه ی فراری ها خیلی ساده تره و هیچکس این ماشین رو نمیخره که به رخ بقیه بکشه ، این ماشین رو میخره تا واقعا باهاش زندگی کنه.
fara2001
۲۰ شهریور ۱۳۹۶جای که بحث زیبایی باشه برام ،بدون شک ونکوییش حرف اولو میزنه.
هیچ نقصی تو طراحیش نمیبینم.
با احترام به فراری بزرگ به ونکوییش رای میدم
مهدی
۲۰ شهریور ۱۳۹۶پهلوان مکلارن جان این که شما طراحی این مدل رو شبیه نعش کش میدونی مهم نیست این مدل طراحی بسیار بسیار کاربردی هست و یه عده مثل من هم عاشق مدل های شوتینگ برک. فراری برندی هست که یه عده بیجهت ازش خوششون نمیاد
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۰ شهریور ۱۳۹۶من فقط گفتم تو نمایی این حسو دارم.
اون دوستمون((علی با تچکر)) گفته این استون ((خَره)).
شما میگی شوتینگ بریک ،من میگم برید به ونکوئیش شوتینگ بریک نگاه کنید و با این مقایسه کنید.
اونوقت تفاوت رو خواهید دید.
من اصلا نمی خوام نظرمو به شما تحمیل کنم ولی واقعا این gtc4 از نظر من زیبا نیست.
نظر شما هم قطعا محترمه و ارزشمند.
Alireza
۲۰ شهریور ۱۳۹۶کلا شخصیت فراری طوریه که حتی اگه ضعیف ترهم باشه بازم انتخاب اول و آخرمه تو کلاس خودش
این که قوی ترم هست تازه
حمیدرضا
۲۰ شهریور ۱۳۹۶هر دو عالین سلیقه ای به فراری رای دادم
شاهین پسر
۲۰ شهریور ۱۳۹۶از این مدل فراری و مدل FF خیلی خوشم میاد اونم بخاطر طراحی قشنگشون
عالیه
روزبه
۲۰ شهریور ۱۳۹۶گور بابای عدد و رقم … نصف ماشین ظاهره و اصالت که تو جفتشون آستون قاطعاته از فراری سرتره . حالا فراری چند صدم ثانیه شتابش بیشتر باشه دلیل نمیشه آستون ماشین کندی باشه
:::فرشاد:::
۲۰ شهریور ۱۳۹۶اینجا هیچ کدومشون بد نیستن، مقایسه خوب و خوبتره، من به استون رای دادم چون بیشتر میتونم باهاش ارتباط برقرار کنم.
شندی
۲۰ شهریور ۱۳۹۶هر دوی این خودروها با روح و روان آدم بازی میکنن. من از استون مارتین db9 رو عاشقش بودم ولی فراری رو همه مدل هاشو عاشقشم! تو این مقایسه هم خدایی فراری بهتر عمل کرده و تقریبا تو همه ضمینه ها یه سروگردن بالاتر از استون مارتین قرار میگیره پس انتخاب من فراری..
Gelare
۲۰ شهریور ۱۳۹۶قطعا فراری بهتره دیگه ! تو جدول بهتره قیافشم بهتره فکر کردن نداره خدایی
Soroush
۲۰ شهریور ۱۳۹۶100%ونکویش .هر استون دیگه ای بود به فراری رای میدادم ولی ونکویش دیوانه کنندست.
GOD BLESS AMERICA
۲۰ شهریور ۱۳۹۶چرا آخه
:::فرشاد:::
۲۰ شهریور ۱۳۹۶????????
هایپر کار مرسدس بنز رسما رونمایی شد. تصاویر رو آپلود کردم، از طریق لینکهای زیر ببینید:
http://s8.picofile.com/file/8306176234/20170911_224426.png
http://s9.picofile.com/file/8306176200/20170911_224440.png
http://s9.picofile.com/file/8306176368/20170911_224410.png
http://s8.picofile.com/file/8306176376/20170911_224355.png
http://s9.picofile.com/file/8306176392/20170911_224355.png
http://s8.picofile.com/file/8306176418/20170911_224340.png
http://s8.picofile.com/file/8306176442/20170911_224327.png
http://s8.picofile.com/file/8306176468/20170911_224824.png
http://s9.picofile.com/file/8306176476/20170911_224809.png
KING 918 (محمدرضا)
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ممنون اقا فرشاد
دمت دمادم …………………
:::فرشاد:::
۲۱ شهریور ۱۳۹۶عزیزی داداش ❤
:::فرشاد:::
۲۱ شهریور ۱۳۹۶شتاب ۰ تا ۲۰۰: کمتر از ۶ ثانیه
حداکثر سرعت: بیشتر از ۳۵۰ کیلومتر
Ali keyhani
۲۱ شهریور ۱۳۹۶آستون خیلی خوشکله،مخصوصا عکس اول از جلوش و کاملا از نظر طراحی بی نقصه،ولی حیف که خورد فراری،نمیشه از فراری گذشت و آستون رو انتخاب کرد پس اتخاب من فراری GT4 lusso.
البته بگم که اینجا حتی عملکرد دو خودرو رو حتی در نظر نگرفتم،وگرنه بازم فراری بهتره،اما آستون اگه به فراری نمیخورد خیلی خوب میشد.
Sam
۲۱ شهریور ۱۳۹۶سلام و خسته نباشید
وزن فراری اشتباه ذکر شده 1790 کیلوگرمه که وزن خشک هم 1740 هست.
انتخاب سختیه پرفورمنش و هندلینگ خب صدرصد فراری بهتره اما قیافه خب ب نظرم استون خیلی جذابه…