اینفینیتیمرسدس بنز

دوئل اینفینیتی Q60 و مرسدس بنز C کلاس کوپه

در قسمتی دیگر از دور ششم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال امروز نوبت به گروه کوپه‌های متوسط رسیده است که در دوئل قبلی آن شاهد رقابت میان آئودی A5 و لکسس RC بودیم. در این نبرد مجموعاً تعداد ۱۷۰۴ رأی به ثبت رسیده که سهم آئودی از آن‌ها ۱۲۰۲ رأی و سهم لکسس ۵۰۲ رأی بوده است؛ بنابراین A5 با کسب ۷۰ درصد از کل آرا پیروز رقابت لقب می‌گیرد. حال امروز در آخرین دوئل گروه کوپه‌های متوسط بازهم یک آلمانی و یک ژاپنی به مصاف یکدیگر رفته‌اند اما این بار مرسدس بنز C کلاس کوپه در برابر اینفینیتی Q60 قرار گرفته است.

شورلت کامارو

دوج چلنجر

کادیلاک ATS کوپه

هوندا آکورد کوپه

دوج چلنجر

کادیلاک ATS کوپه

مرسدس بنز C کلاس

اینفینیتی Q60

ب‌ام‌و سری ۴

فورد موستانگ

؟

فورد موستانگ

آئودی A5

لکسس RC

آئودی A5

مرسدس بنز C کلاس کوپه

مرسدس بنز برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ یعنی نسل دوم C کلاس، نسخهٔ کوپهٔ آن‌را معرفی کرد. این یک کوپهٔ کوچک لیفت‌بک کوچک بود که در تعداد محدودی به کشورمان هم راه پیدا کرد. سپس در سال ۲۰۰۸ یعنی یک سال پس از معرفی نسل سوم C کلاس، نسل دوم نسخهٔ کوپهٔ آن‌هم معرفی شد که البته نامش به CLC تغییر پیدا کرده بود. این خودرو که با انتقاداتی هم مواجه شد، تا سال ۲۰۱۱ به تولید رسید و سپس در همین سال مرسدس بنز نسخهٔ کوپهٔ دیگری از همین نسل سوم C کلاس را معرفی کرد. این خودرو که بار دیگر نام C کلاس کوپه را گرفته بود، در اصل جایگزینی برای CLC محسوب می‌شد اما از استایل کاملاً متفاوتی سود می‌برد. این نسل تا سال ۲۰۱۵ روی خط تولید قرار داشت تا اینکه نهایتاً پس‌ از این ماجرای پرپیچ‌وخم نوبت به نسل کنونی C کلاس کوپه رسید. این خودرو که بر اساس نسل چهارم C کلاس ساخته شده است، برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شد. C کلاس کوپه کوچک‌ترین کوپهٔ مرسدس بنز محسوب می‌شود و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به برادران بزرگ‌تر خود یعنی E کلاس کوپه و S کلاس کوپه دارد. این کوپهٔ لوکس آلمانی هم‌اکنون با پیشرانه‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌گردد که از نمونهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر شروع شده و نهایتاً به ۴ لیتری V8 می‌رسد. قوی‌ترین عضو این خانواده مدل C63 S است که از موتور ۴ لیتری V8 مشترک با مدل AMG GT استفاده می‌کند و ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارد. ولی در این رقابت، مدل C300 شرکت کرده که از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی استفاده می‌کند. این موتور ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. C300 به‌صورت دیفرانسیل عقب یا با سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic قابل خریداری است.

اینفینیتی Q60

اینفینیتی در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار نسخهٔ کوپهٔ سری G خود را معرفی کرد که بر اساس نسل سوم سری G سدان ساخته شده بود. سپس در سال ۲۰۰۶ نسل چهارم سری G معرفی شد و چندی بعد از نسخهٔ کوپهٔ آن‌هم پرده‌برداری شد. همچنین در این نسل نسخهٔ کابریولت هم به مدل‌ها اضافه گردید. تولید هر سه نسخهٔ سدان، کوپه و کابریولت سری G تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت درحالی‌که در سال ۲۰۱۳ اینفینیتی که استراتژی جدیدی برای نام‌گذاری محصولات خود در نظر گرفته بود، کوپهٔ جدیدی بنام Q60 را به‌عنوان جایگزینی برای نسخهٔ کوپهٔ سری G معرفی کرد. این خودرو بر اساس پلت‌فرم FM نیسان ساخته شده که با خودروهایی چون نیسان 370Z و اینفینیتی QX60 مشترک است؛ اما Q60 برخلاف سلفش تنها به‌صورت کوپه تولید می‌شود و نسخهٔ کابریولت ندارد. البته برای مدتی بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ نسخهٔ کابریولت سری G با نام Q60 کابریولت تولید و به بازار عرضه می‌شد. تنوع پیشرانه‌های Q60 بسیار کمتر از C کلاس کوپه است به‌گونه‌ای که در لیست موتورهای آن تنها دو نمونهٔ بنزینی به چشم می‌خورد و خبری هم از موتورهای دیزلی نیست. موتور اول از نوع ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد و برای دوئل ما هم همین موتور انتخاب شده است. موتور بعدی اما یک واحد ۳ لیتری V6 توربوشارژ است که در دو سطح قدرت مختلف ارائه می‌شود. نسخهٔ قوی‌تر این موتور که در اصل قوی‌ترین پیشرانهٔ Q60 محسوب می‌شود ۴۰۵ اسب بخار قدرت دارد. برای انتقال نیروی تمامی مدل‌ها نیز یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است. همچنین مانند C کلاس کوپه، هر دو موتور Q60 به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک قابل سفارش هستند.

مشخصات فنی

  مرسدس C300 کوپه اینفینیتی Q60
پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۲ لیتری ۴ سیلندر
تنفس توربوشارژ توربوشارژ
قدرت ۲۴۵ اسب بخار ۲۱۰ اسب بخار
گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر ۳۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک ۷ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب/چهارچرخ عقب/چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۶.۱ ثانیه ۷.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۶ ثانیه ۱۵.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۳۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۸.۴ لیتر (ترکیبی) ۹ لیتر (ترکیبی)
طول ۴.۶۸ متر ۴.۶۹ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۸۴ متر ۲.۸۵ متر
وزن ۱۶۳۵ کیلوگرم ۱۶۹۱ کیلوگرم
حجم صندوق بار ۳۹۵ لیتر ۳۴۰ لیتر
قیمت پایه ۴۲,۰۰۰ دلار ۴۰,۰۰۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9871931]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(Chevy Nova

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (7389 ديدگاه)

    من q60 رو انتخاب مىکنم

    1. .....::::LAST VIPER::::.....

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (588 ديدگاه)

      منم همینطور

    2. HORSE

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      من q60 رو انتخاب میکنم چون زیباتر بود! همش هم بخاطر زحمات کمپانیه اینفینیتیه!
      ولی قبول دارم بنز بهتره!

      1. CNA

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (235 ديدگاه)

        مبارکتون باشه
        ولی کاملاً انتخاب اشتباهی بود
        اگه اینفینیتی زحمت میکشه
        پس حتماً بنز چی میکنه گاو میچرونه

        1. CNA

          ۱۹ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (235 ديدگاه)

          آقا یه سوال اینایی که به q60
          رای میدن میخوان بگن خیلی از طراحی سرمون میشه
          یکی میگه طراحی اینفینیتی منحصر به فرده، انگار بنز از لیفان کپی کرده
          بعد یه نکته ما تو انتخاب ماشین
          ۱۰۰ تا فاکتور داریم که بنز ۹۰٪؜ به بالا از اینفینیتی بهتر بود( البته به نظر خودم۱۰۰٪؜بنز)و بقیه دوستان فقط به یه طراحی گیر دادن(خب بگین ما از بنز متنفریم ) وگرنه اینفینیتی انقدرام زیبا نیست که به بنز ترجیح بدین والا شما هم پول داشته باشین بنز میخرین
          دروغ میگم؟

        2. .....::::LAST VIPER::::.....

          ۲۰ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (588 ديدگاه)

          سی ان آ
          از طراحی فقط بت بگم که ماشاید مثه شما فارق التحصیل اشتوتکارت نباشیم
          ولی از طراحی یه چیزایی سرمون میشه
          هیچ کی به بنز شک نداره و به منکرش لعنت
          اما سی کلاس کوپه
          ای کلاس کوپه
          واس کلاس کوپه
          از نظر طراحی واستایل کلی ۷۰درصد یکین
          اون بقیشم مربوط به ابعادشونه
          وسلام

        3. .....::::LAST VIPER::::.....

          ۲۰ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (588 ديدگاه)

          ازون ۱۰۰ تا فاکتور ۱۰ تاشو بگو بینم?????

        4. کاوه آهنگر

          ۲۰ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (432 ديدگاه)

          جناب CNA , شما هم یجور میگی انتخاب ماشین ۱۰۰ تا فاکتور داره که در این فاکتور ها بنز ۱۰۰ درصد از اینفینیتی بهتر بود که انگار اینفینیتی لیفانه. دوست گرامی یخورده منطقی تر نظر بده, نیاز نیست تعصب جاهلانه رو به رخ دیگران بکشیم. من نمیدونم این مدل اظهار نظرهای خنده دار کی به پایان میرسه

    3. شاهين

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      قاطعانه مطمعنم همه شماهایی که دارین میگینq60 بهتره اگه تو مقام خرید قرار بگیرین و بخواین نزدیک ۵۰۰ میلیون تومن بابت بکی از این دوتا خرج کنین بدون تردید بنز رو میخرین…

      1. DEADPOOL

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (164 ديدگاه)

        دوستان آلمانی باز نترسین بابا بنزتون نمیبازه?
        درضمن اگه پول داشته باشم مطمئان هستم که بنز نمیخرم میرم یه 405 نوک مدادی میخرم ?ازهمه شونم بهتره تولید ملی هم هست ?

        1. کوروش

          ۱۹ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1129 ديدگاه)

          ترس :)

          یعنی واقعا فکر می کنید چیزی برای ترسیدن دارید ایا؟

        2. DEADPOOL

          ۱۹ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (164 ديدگاه)

          کوروش گلم یه چیز دارم که حسابی تورو میترسونه اگه پدال تاییدش کنه

        3. CNA

          ۱۹ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (235 ديدگاه)

          اخه برای چه بترسیم الان اگه بنز صعود نکنه چی میشه
          اتفاق خاصی قراره بیافته؟???

      2. #ali.m#

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1834 ديدگاه)

        500تومن ک هیچ3میلیارد هم داشته باشم باز ژاپنی میخرم.
        چرا فکر میکنید مردم نمیفهمن فقط شمایید ک خوبید .
        پس اینجوری اینفینیتی یه ماشینم نباید بفروشه .چون بنز اسم و رسم بزرگتری داره .
        پس حتما میباخ هم نباید حتی یدونه بفروشه .
        چون رولزرویز هست .

        1. Alex Del Piero

          ۲۰ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (77 ديدگاه)

          مایباخ ۱۱۱ سال قدمت داره ،،، در مورد لکسوس که حرف نمی‌زنید

  2. .....::::LAST VIPER::::.....

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (588 ديدگاه)

    با وجود اینگه بنز خیلی عالیه ولی انتخاب من q۶۰
    خیلی دوسش دارم
    استایل منحصر به فرد که شبیه ماشین دیگه ای نیست

  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    یکی از یکی زیبا‌تر و دوست‌داشتنی‌تر، اگر AMG بود به بنز رای میدادم اما بین این دو دلبر، Q60 برام جذاب‌تره.

  4. Ferrari

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1957 ديدگاه)

    Q60 بخاطر طراحی زیباتر

  5. حامد

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    ایفینیتی عالیه ولی مرسدس فوقالعادست ?

  6. Alireza

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    تا اطلاع ثانوی با افتخار و اقتدار مرسدس بنز

  7. حمیدرضا

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2414 ديدگاه)

    به خاطر مشخصات بهتر به مرسدس رای دادم

  8. رامکال

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (594 ديدگاه)

    رای من =بنز
    هم توی جدول بهتر است و هم اینکه اینقدر توی اهواز ازش دیدم که نشون دهنده دوام بالاش و سازگاریش با آب و هوای سمت منه.

  9. ارش

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    بدون هیچ تردیدی مرسدس c کوپه رو انتخاب میکنم . زیباتره سریع تره هندلینگش هم بهتره واز همه بالاتر شهرت وآوازه بنز پشت سرشه .نمی دانم چرا آمریکایی بازها با ماشین آلمانی اینقدر دشمنی دارن شاید یه دلیلش ترس و وحشتشونه البته بایدم بترسن .

    1. (Ali(Chevy Nova

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      ارش
      هم قطاراى المانى باز خودت رو ندیدى پس

      1. ارش

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        البته اینا شوخیه ها به دل نگیرید یکمی می خوایم کل بندازیم سر به سررفقا بذاریم ضرری که نداره یکی از کسایی دوست دارم سربه سرش بذارم پهلوان مک لارنه همیشه جوری اذیتش میکنم که انگار از مک لارن بدم میاد ویه ماشین بدرد نخوره در صورتی که مک لارن یه اسطوره افسانه ای داره اونم f1 هستش یا تویوتا در مسابقات لمانز عالی بود منتها کمبود تجربه باعث شد قهرمانی از دست بره خودمم از عملکرد تویوتا شگفت زده شده بودم ولی گفتم بذار از فرصت استفاده کنم و ژاپنی بازها رو اذیت کنم.وگرنه بر و بچز پدال در واقع یه خانواده هستن.

    2. (Bayerische Motoren Werke (Daniel

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (955 ديدگاه)

      آرش داداش انتخاب هوشمندانه ای کردی.
      به حاشیه ها و درحاشیه ها توجه نکن.بخوای بحث کنی باید وقت مبارکتو حروم کنی.
      بنز بنز بنز
      درسته طرفدار بنزم ولی خودروسازی با بنز معنی میشه.

    3. DEADPOOL

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (164 ديدگاه)

      آرش خدایی این پست چه ربطی به آمریکا داشت؟??ببینین خودتون مشکل دارین ماکاریتون نداریم?

      1. ارش

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        بالاخره باید از یه جایی شروع کنیم دیگه بی ربط باشه بهتره خخخخ

        1. DEADPOOL

          ۱۹ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (164 ديدگاه)

          ?ای کلک

  10. ارش

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    به همون دلیلی که دیروز به تویوتا رای دادم امروز هم به بنز رای میدم.

  11. Ahura mazda 3

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (50 ديدگاه)

    خداییش اونایی که به اینفینیتی رای دادید با دوهزار دلار بیشتر اگه میتونستید سوار بنز بشید اون این فی نی تی رو انتخاب میکردید؟؟؟!!!

    1. kamran cooper

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (119 ديدگاه)

      دوست گرامی خودرو مبحثی کاملا سلیقه ایه.
      در ضمن دلایل زیادی واسه انتخاب اینفینیتی هست.طراحیش واقعا منحصر به فرد و بی پروا و قشنگه.بنز هم زیباست ولی محافظه کارانه.به نظرم نیاز به یه باز طراحی توی بسیاری از محصولاتش داره.

    2. Nissan...japan

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (208 ديدگاه)

      دوست عزیز اینفینیتی و لکسس و اکیورا الان در سطحی قرار دارن که راحت میتونن به بنز ترجیح داده بشن اینجا بحث سلیقس و شاید یکم مشخصات… کسی که بنز بخره انتخابش عالیه کسی که اینفینیتی بخره اونم همینطور و چیز زیادی از دست نداده.

      1. شاهين

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (856 ديدگاه)

        بنز یعنی سلطان،لکسوس و آکورا اونفینتی نهایتا وزیر هستن…وزیر کجا و سلطان کجا

    3. مجتبی

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (151 ديدگاه)

      بله من انتخاب می کردم به خاطره:
      خاص بودن_کیفیت بالاتر_طراحی زیباتر و داشتن مدل دیوانه کننده به نام red sport

      1. Achtung

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (423 ديدگاه)

        آره رفیق اینا همشون بنز رو بیشتر از ماشینای ژاپنی دوست دارن اینجا برای اینکه دودستگی ایجاد کنن خودشون رو طرفدار ژاپنی نشون میدن

    4. #ali.m#

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1834 ديدگاه)

      فقط یه بچه 12ساله فکر میکنه هنوزم بنز خداست و
      هیچ رقیبی نداره .

      1. alirezaasg5

        ۲۰ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (284 ديدگاه)

        شما بزرگ شما سرور شما سالار شما اقا شما مشتی شما 70 ساله خوبه اصن ؟من کوچیک شمام و فکر میکنم بنز رقیبی نداره

  12. مجتبی

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (151 ديدگاه)

    من به q60 رای دادم ولی در عمل خودروهای infiniti اون طوری که باید باشند نیستن و از رقبا عقب تر هستن تو خودروهای لوکس من فقط به ترتیب lexus بعدش mercedes و cadillac انتخاب میکنم.
    تنها زمانی infiniti انتخاب میکنم که نسخه red sport باشه.

  13. Amin

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    اگه اینفینیتی ۲۵۰،۶۰ اسب قدرتش بود قطعا بهش رای میدادم ولی الان مرسدس
    واقعا طراحی های بنز داره تکراری و کسل کننده میشه،کلاس c و e و s خیلی دیگه بیش از حد شبیه هم شدن

    1. datsun

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (3960 ديدگاه)

      انجین های دیگه هم داره تا ۴۰۰ اسب بخار

      1. Amin

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (91 ديدگاه)

        مدل پایه منظورم بود

  14. Del Piero

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    وقتی بنز هست اصلا ذهنم رو یک ثانیه هم درگیر اینفینیتی نمی‌کنم
    قطعا بنز

    1. DEADPOOL

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (164 ديدگاه)

      گلم بنز بنز مگه بنز چیه؟ الان میگه طراحی واصالت ?
      داشم توعکس دوم نگا کن از آینه بغل تا عقب ماشینو منکه حالم بهم خورد از این شاهکار دنیای خودرو?

  15. sami

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (40 ديدگاه)

    Q60.در این کلاس هم موستانگ

  16. Del Piero

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    طراحی و مهندسی بنز و کلا خودروسازان آلمانی ۵-۶ سال جلوتر از رقبای ژاپنی و ۱۰-۱۵ سال جلوتر از رقبای امریکاییست
    .
    کیو۶۰ فقط و فقط و فقط و فقط رنگ قرمزش قشنگه در باقی رنگ ها هیچ چنگی به دل نمی‌زنه

    1. #ali.m#

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1834 ديدگاه)

      اصلا یه سر سوزن هم رو امریکایی ها تعصب ندارم .اما از این حالت که میخواید تنش ایجاد کنید بدم میاد .
      اخه برادر من 15سال ؟؟؟
      وقتی یه کادیلاک تو خیابون میبینی و بلند میگی اوف چ غولیه هم همین نظرو داری؟
      من ک فکر نمیکنم .
      والا چیزی که من دارم میبینم فعلا ژاپنی ها تو طراحی از المان عقب که نیستن هیچ ، جلو ترم هستن .
      توصیم اینه که ب جای ساختن پروفایل واسه کوبیدن بقیه .به زندگی عادیتون برسید .

  17. مرصاد

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (96 ديدگاه)

    چرا مرسدس اینقدر خوبه ???

  18. Hosein

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    قطعا اینفینیتی q60.فوق العاده زیباتره

  19. Efk

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    اول از همه بنزاز نظر فنی بهتره
    دوم طراحیش ساده و زیبا و باوقاره و چشمو نمیزنه
    سوم کاریزمایی که داره عمرا اینفینیتی نداره

  20. mzbk

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (15 ديدگاه)

    انتخاب من بنز چون کارش درسته-اینفینیتی خیلی شبیه هیوندای جنسیسه

  21. Saman

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    کیفیت عالی طراحی بینظیر استهلاک کم دوام بالا قیمت منصفانه :-) خوب آره دیگه یعنی اینفینیتی. ماشین جررمنی :D پر خرج و پر استهلاک و با قابلیت اطمینان کمه و با افت قیمت هولناک :D

  22. نوید جهرمی

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3792 ديدگاه)

    چشم بسته و با تعصب بنز :)
    البته با یه ستاره 3 پر روی کاپوت.

    1. (Bayerische Motoren Werke (Daniel

      ۲۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (955 ديدگاه)

      ستاره سپر گفتی و روحم زنده شد

      …… دنیارو فقط باید از پشت آرم روی کاپوت بنز دید ……

  23. orangotan

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    آقا زاده ها و نژاد برترا اگه اینفینیتی وارد کنن خوب سود میکنن ایرانیا عاشق طراحیاش میشن

    البته من به بنز رای دادم چون دوس داشتم

  24. Infinite

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (452 ديدگاه)

    طراحی داشبرد اینفینیتی متعلق به اواخر دهه گذشته‌ست.
    طراحی بیرونی نسبتا زیبایی داره اما با گذر زمان عادی خواهد شد.
    در مورد مشخصات فنی و ارزش برند هم حرفی نیست… همه چیز مشخص هست.
    #بنز

  25. #ali.m#

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1834 ديدگاه)

    تو بحث طراحی که هر دو خوبن ولی اینفینیتی خیلی دلنشین تره.
    توی بحث فنی خب بنز جلو تره. ولی نه اونقدر که از سوار اینفینیتی شدن بگذرم .

  26. Majidsh

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (79 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم تو زبان طراحی مرسدس چی هست که نمیشه زیبا نباشه

  27. Pooriya_German_BMW

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    با اینکه با بنز زیاد حال نمیکنم ولی اینجا انتخاب آلمان و ژاپن
    پس قطعا بنز و قطعا آلمان

    1. (Bayerische Motoren Werke (Daniel

      ۲۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (955 ديدگاه)

      حاج پوریا
      باید اطلاعاتت رو راجب BENZ بیشتر کنی.
      امکان نداره طرفدار BMW از BENZ بدش بیاد. همه BENZ رو دوستدارن ولی جرات اعتراف کردن رو ندارن.
      http://s8.picofile.com/file/8311467884/43d1255b3ea81da2f809f7147c4ea04.jpg
      برو حالشو ببر.

  28. حمید ع

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (241 ديدگاه)

    انصافا این سری محصولات بنز خیلی عالیع..خصوصا cو e و s کلاس کوپه..این سه تا زیبایی رو تو خودشون دارن..فقط متاسفانه هر سه تا خیلی شبیهن..حتی بعد از سالها این سه تا از رقبای بیمر و آئودی هم زیبا ترن.همیشه عاشق ژاپنی ها بودم..ولی این ۳تا رو با ژاپنی ها نمیتونم عوض کنم..همین هم باعث عذاب وجدانم شده!!!!اگه قتل کرده بودم اینقد عذاب وجدان نداشتم

  29. علی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (21 ديدگاه)

    تنها مشکلم با بنز این طراحی جدید عقب و مخصوصا چراغ عقب هست که واقعا حس و حال بنز رو ندارن!
    مسلما به بنز رای دادم ولی کاشی این طراحی عقب رو یه بازنگری میکردن چون واقعا اون جذابیت بنز های قبلی رو ندارن.

  30. car lover

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1458 ديدگاه)

    اینفینیتی ژاپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا